Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Jako Digital Marketing Ececuitve / Manager wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online
Na co dzień będziesz:
planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej;
odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych
Jako Digital Marketing Ececuitve / Manager wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za kampanie/produkty Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online
Na co dzień będziesz:
planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci;
współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej;
odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital;
na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii;
dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty;
raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych
konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side), Google Analytics, Firebase i AppsFlyer, obejmująca ustawienia zmiennych, reguł, konfigurację zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych oraz list remarketingowych;
wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium);
przygotowywanie dokumentacji/ specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców (w ujęciu lokalnym i globalnym), z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i zmian technologiczno-prawnych zachodzących na rynku;
zrozumienie zachowania użytkowników witryn internetowych i aplikacji mobilnych naszych Klientów;
skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej;
współpraca w celu wdrożenia/ ulepszania oferowanych produktów;
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów
Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Tworzymy miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i robi rzeczy, które mają znaczenie. Efekt MORE - to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako Digital Marketing Excecutive będziesz:
🌐 planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci
🌐 współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej
🌐 odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital
🌐 na żywo obserwować wyniki przy użyciu najnowszych technologii
🌐 dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty
🌐 raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działania sprzedażowe i wizerunkowe
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii reklamowych w różnych systemach reklamowych oraz wspierał Managera w działaniach związanych z organizowaniem pracy w zespole specjalistów
Wdrożymy Cię także w arkana interfejsów reklamowych m.in. Google Ads, Microsoft Ads, Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych takich jak Google Marketing Platform
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii reklamowych w różnych systemach reklamowych oraz wspierał Managera w działaniach związanych z organizowaniem pracy w zespole specjalistów
Wdrożymy Cię także w arkana interfejsów reklamowych m.in. Google Ads, Microsoft Ads, Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych takich jak Google Marketing Platform
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Witaj w świecie Sales&More! To właśnie tu spotkasz najbardziej kreatywne i bystre osoby w branży digital. Zależy nam, żeby tworzyć miejsce pracy, w którym każdy jest ważny i każdy robi ważne rzeczy. Efekt MORE - to właśnie on nas wyróżnia i napędza do dalszego działania 🚀🚀🚀
Jako Digital Media Excecutive będziesz:
🌐 planować działania w Internecie i decydować kiedy i jakie reklamy zobaczą konsumenci
🌐 współpracować ze Specjalist(k)ami przy tworzeniu skutecznych kampanii reklamowych dla Klienta z branży finansowej
🌐 odpowiedzialny_a za planowanie i zakup mediów digital
🌐 na żywo obserwować wyniki przy użyciu najlepszych technologii
🌐 dobierać i testować rozwiązania, które przynoszą najlepsze efekty
🌐 raportować efektywność prowadzonych działań, analizować i optymalizować działań sprzedażowych i wizerunkowych
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii reklamowych w różnych systemach reklamowych oraz wspierał Managera w działaniach związanych z organizowaniem pracy w zespole specjalistów
Wdrożymy Cię także w arkana interfejsów reklamowych m.in. Google Ads, Microsoft Ads, Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych takich jak Google Marketing Platform
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
• odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn;
• monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji;
• Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji
Zobacz jakie zadania czekają na naszego WEB Analyst:
• wsparcia w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
• planowaniu analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
• zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
• formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
• przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
• konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
• testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
• skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
• współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
• prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
• doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
• wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki
• odpowiadać za analizowanie stron internetowych naszych Klientów w celu sformułowania zaleceń mających na celu poprawę mechaniki prowadzonych kampanii internetowych lub ogólnej wydajności witryn;
• monitorować i interpretować zachowania użytkowników stron internetowych pozostając na bieżąco z nowymi trendami analizy i strategii optymalizacji;
• Zapewniać wgląd w podstawowe dane związane z ruchem w witrynie, współczynnikiem odrzuceń, lejkiem sprzedażowym, współczynnikami konwersji i wszelkimi innymi działaniami związanymi ze stroną internetową
Zastanawiasz się, czy Twój profil odpowiada naszym potrzebom? Pokaż nam co potrafisz a wspólnie określimy jak będzie wyglądać Twoja indywidualna ścieżka rozwoju w naszej organizacji
Zobacz jakie zadania czekają na naszego WEB Analyst:
• wsparcia w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
• planowaniu analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
• zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
• formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
• przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
• konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
• testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
• skalowaniu rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
• współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
• prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
• doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
• wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki
Jako Junior Account Executive wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
wizualizację danych z kampanii marketingowych prowadzonych dla naszych Klientów + wpływ na utrzymanie i poprawność danych zasilających raporty w Tableau, Google Data Studio (Looker)
wsparcie operacyjno-analityczne w realizacji działań dla naszych Klientów (setup działań, traffiking, wpływ na kształt i poprawność materiałów pod kątem komunikacyjnym czy HTML)
Jako E-commerce/ Performance Specialist wspólnie z zespołem, będziesz odpowiadał/a za jedną z kampanii/produkt Klienta, zarządzając działaniami performance i wizerunkowymi we wszystkich kanałach online
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii reklamowych w różnych systemach reklamowych
Wdrożymy Cię także w arkana interfejsów reklamowych m.in. Google Ads, Microsoft Ads, Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych takich jak Google Marketing Platform
Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku;
Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
Współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
Doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku;
Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
Współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
Doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku;
Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
Współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
Doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku;
Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
Współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
Doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
Jako SEO Specialist wspólnie z nami będziesz rozwijał/a klientów organizacji w zakresie ruchu organicznego z nastawieniem na efektywne gospodarowanie budżetem wykorzystując przy tym aktualne trendy obowiązujące dla robotów wyszukiwarek
Na tym stanowisku będziesz przede wszystkim odpowiedzialny/a za:
Wykonywanie prac dla klientów oraz wsparcie zespołów accounckich w przygotowywaniu i ciągłym doskonaleniu analiz kampanii reklamowych, realizowanych we wszystkich mediach online
Przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji SEO dla klientów agencji
Przygotowanie analiz treści (optymalizacja istniejącej, analizy GAP)
Przygotowanie analiz technicznych
Przygotowywanie analiz profilu linkowego
Monitorowanie rentowność oraz jakość wykonywanych prac
Współpracowanie z działem accounckim w zakresie realizowanych projektów
Jako SEO Specialist wspólnie z nami będziesz rozwijał/a klientów organizacji w zakresie ruchu organicznego z nastawieniem na efektywne gospodarowanie budżetem wykorzystując przy tym aktualne trendy obowiązujące dla robotów wyszukiwarek
Na tym stanowisku będziesz przede wszystkim odpowiedzialny/a za:
Wykonywanie prac dla klientów oraz wsparcie zespołów accounckich w przygotowywaniu i ciągłym doskonaleniu analiz kampanii reklamowych, realizowanych we wszystkich mediach online
Przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji SEO dla klientów agencji
Przygotowanie analiz treści (optymalizacja istniejącej, analizy GAP)
Przygotowanie analiz technicznych
Przygotowywanie analiz profilu linkowego
Monitorowanie rentowność oraz jakość wykonywanych prac
Współpracowanie z działem accounckim w zakresie realizowanych projektów
wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu;
przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej;
konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych;
testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase;
skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
współpraca w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych;
doradzania nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
wizualizacja danych z kampanii marketingowych prowadzonych dla naszych Klientów w Tableau, Google Data Studio oraz Looker
wsparcie w procesach ETL powiązanych z wizualizacją danych – w szczególności w oparciu o Tableau Prep
zbieranie potrzeb raportowych, formułowaniu wspólnie z Klientem KPI, wyznaczanie standardów do makiet wizualizacji, nadzór nad ich wykonaniem oraz tworzenie PoC wizualizacyjnych już w docelowych narzędziach
utrzymanie infrastruktury raportowej po stronie S&M (serwery, aplikacje wizualizacyjne, użytkownicy techniczni)
doradztwo w kontekście infrastruktury raportowo-wizualizacyjnej po stronie naszych Klientów
przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji wdrożenia raportowania kampanijnego lub związanego z analityką webową/mobilną end-to-end
ścisła współpraca z Account Managerem odpowiedzialnym za całokształt prowadzonych działań dla danego Klienta
skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wizualizacyjno-raportowej
współprace w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów;
prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii do wizualizacji danych/raportowania
wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru wizualizacji danych
Jako Digital Marketing Specialist wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Współpracując z naszymi Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako SEM Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych oraz sieciach kontekstowych kampanii reklamowych dla Klientów naszej agencji. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych Google czy Doubleclick oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych. Zobacz jakie zadania czekają na naszą/ego SEM Specialist(kę):
analiza, projektowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach internetowych
przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
rozwój kampanii Google Ads
analiza i optymalizacja struktur oraz fraz w kampaniach
praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Jako E-Commerce Account Manager wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Współpracując z naszymi Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako Paid Media Specialist będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie kampanii reklamowych w różnych systemach reklamowych. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych m.in. Meta, TikTok, LinkedIn, Google oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych takich jak Google Marketing Platform. Do Twoich obowiązków należeć będzie planowanie i realizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Twoje wyzwania:
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Meta nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Meta
Analiza i optymalizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych (np. Meta, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest,);
Praca nad kreacją i stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
tworzenie treści na SM, przygotowywanie grafik, video
Jako Junior Account Executive wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako WORDPRESS FULL STACK DEVELOPER będziesz odpowiadać za utrzymanie i zarządzanie stronami internetowymi opartymi o technologię WordPress oraz Angular / React. Twoje zadania:
Zakodowanie portalu tematycznego w oparciu od WordPress
Wprowadzenie zmian w wyglądzie strony z wykorzystaniem GIT
Zakodowanie dedykowanych testów A/B na potrzeby kampanii performance
Przesłanie niestandardowych zdarzeń do Google Tag Manager
Jako Digital Marketing Specialist wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Twoje zadania:
Skuteczne planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych dla naszych klientów w tym:
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Terminowe przygotowanie mediaplanów
Skuteczna realizacja i optymalizacja zaplanowanych przez Ciebie działań
Wizualizacja danych z kampanii marketingowych prowadzonych dla naszych Klientów w Tableau, Google Data Studio oraz Looker
Wsparcie w procesach ETL powiązanych z wizualizacją danych – w szczególności w oparciu o Tableau Prep
Zbieranie potrzeb raportowych, formułowaniu wspólnie z Klientem KPI, wyznaczanie standardów do makiet wizualizacji, nadzór nad ich wykonaniem oraz tworzenie PoC wizualizacyjnych już w docelowych narzędziach
Utrzymanie infrastruktury raportowej po stronie S&M (serwery, aplikacje wizualizacyjne, użytkownicy techniczni)
Doradztwo w kontekście infrastruktury raportowo-wizualizacyjnej po stronie naszych Klientów
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji wdrożenia raportowania kampanijnego lub związanego z analityką webową/mobilną end-to-end
Ścisła współpraca z Account Managerem odpowiedzialnym za całokształt prowadzonych działań dla danego Klienta
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wizualizacyjno-raportowej
Współprace w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii do wizualizacji danych/raportowania
Wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru wizualizacji danych
Wsparcie w obszarach technologicznych – web analityki, analityki mobile, protokołów danych, zarządzania tagami – w szczególności w oparciu o GA4, GTM i rozwiązania pokrewne innych dostawców (np. AppsFlyer, Adjust, Branch.io, Adobe, Tealium)
Planowanie analityki internetowej u dużych reklamodawców, w ujęciu lokalnym i globalnym, z uwzględnieniem planów organizacyjnych po stronie reklamodawcy i technologiczno-prawnych zachodzących na rynku
Zrozumienie zachowania użytkowników w konkretnych witrynach internetowych oraz aplikacjach mobilnych naszych Klientów;
Formułowanie trafnych pytań dotyczących biznesu Klienta. W naszym rozumieniu - zagłębianie się w dowolnym narzędziu do analityki internetowej bez wcześniejszego ustawienia celu to dosłownie strata czasu
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji implementacji trackingu kampanii internetowych lub zachowania użytkowników w witrynie i aplikacji mobilnej
Konfiguracja narzędzi Google Tag Manager (również w wersji server-side) / Google Analytics / Firebase / AppsFlyer: zmiennych, reguł; konfigurowanie zdarzeń, konwersji, zmiennych niestandardowych, list remarketingowych
Testowanie implementacji pomiaru kampanii na stronie oraz w aplikacji – sprawdzenie zgodności wdrożenie z dokumentacją, GTM debugger, konsola w przeglądarce, BigQuery w przypadku Firebase
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wdrożeniowo-analitycznej
Współpracy w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii marketingowych
Doradzanie nowym i obecnym pracownikom z obszaru analityki i technologii w zakresie właściwych rozwiązań problemów;
Wprowadzanie do zespołu nowych pracowników z obszaru technologii i analityki
Wizualizacja danych z kampanii marketingowych prowadzonych dla naszych Klientów w Tableau, Google Data Studio oraz Looker
Wsparcie w procesach ETL powiązanych z wizualizacją danych – w szczególności w oparciu o Tableau Prep
Zbieranie potrzeb raportowych, formułowaniu wspólnie z Klientem KPI, wyznaczanie standardów do makiet wizualizacji, nadzór nad ich wykonaniem oraz tworzenie PoC wizualizacyjnych już w docelowych narzędziach
Utrzymanie infrastruktury raportowej po stronie S&M (serwery, aplikacje wizualizacyjne, użytkownicy techniczni)
Doradztwo w kontekście infrastruktury raportowo-wizualizacyjnej po stronie naszych Klientów
Przygotowywanie dokumentacji / specyfikacji wdrożenia raportowania kampanijnego lub związanego z analityką webową/mobilną end-to-end
Ścisła współpraca z Account Managerem odpowiedzialnym za całokształt prowadzonych działań dla danego Klienta
Skalowanie rozwiązań, tj. współpracy z innymi członkami zespołu w celu przekazania wiedzy i sprawnej organizacji pracy wizualizacyjno-raportowej
Współprace w celu wdrożenia / ulepszania oferowanych produktów
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu technologii do wizualizacji danych/raportowania
Wprowadzania do zespołu nowych pracowników z obszaru wizualizacji danych
Przygotowanie zamknięć miesięcznych wybranych komórek organizacyjnych (udział w procesie zamknięcia miesiąca, w tym w fakturowaniu przychodów, kontrola kompletności kosztów, analiza prawidłowości księgowań)
Nadzór nad finansami wybranych komórek organizacyjnych (monitoring należności i zobowiązań, kontrola rentowności klientów i projektów)
Przygotowywanie miesięcznych analiz wyników wybranych komórek organizacyjnych
Wsparcie administracyjne wybranych komórek organizacyjnych
Przygotowywanie danych do analiz zarządczych oraz analiz i raportów bieżących i ad-hockowych
Jako JUNIOR DIGITAL SPECIALIST wspólnie z zespołem, będziesz docelowo realizował i rozwijał kampanie online, w oparciu o najnowszą i najbardziej dynamiczną dziedzinę e-reklamy jaką jest programmatic*. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych DV360 i AdForm oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych, wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Do Twoich obowiązków należeć będzie: planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań programatycznych nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Budowanie i optymalizację kampanii programatycznych
- Udział w tworzeniu strategii mediowych i sprzedażowych opartych na danych
- Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
- Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
- Kontakt z Klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic
Jako JUNIOR PROGRAMMATIC SPECIALIST wspólnie z zespołem, będziesz docelowo realizował i rozwijał kampanie online, w oparciu o najnowszą i najbardziej dynamiczną dziedzinę e-reklamy jaką jest programmatic*. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych DV360 i AdForm oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych, wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Do Twoich obowiązków należeć będzie: planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań programatycznych nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Budowanie i optymalizację kampanii programatycznych
- Udział w tworzeniu strategii mediowych i sprzedażowych opartych na danych
- Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
- Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
- Kontakt z Klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic
Realizacja i rozwijanie strategii online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Kreowanie pomysłów biznesowych
Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
Efektywne planowanie mediów
Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Google Ads nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Google Ads
Analiza i optymalizacja struktur, reklam oraz fraz w kampaniach
Praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
Jako Junior E-commerce Account Executive wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Kreowanie pomysłów biznesowych
- Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
- Efektywne planowanie mediów
- Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako JUNIOR PROGRAMMATIC SPECIALIST wspólnie z zespołem, będziesz docelowo realizował i rozwijał kampanie online, w oparciu o najnowszą i najbardziej dynamiczną dziedzinę e-reklamy jaką jest programmatic*. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych DV360 i AdForm oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych, wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Do Twoich obowiązków należeć będzie: planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań programatycznych nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Budowanie i optymalizację kampanii programatycznych
- Udział w tworzeniu strategii mediowych i sprzedażowych opartych na danych
- Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
- Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
- Kontakt z Klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Google Ads nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Google Ads
Analiza i optymalizacja struktur, reklam oraz fraz w kampaniach
Praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
Przygotowanie, implementacja i prowadzenie kampanii w środowisku Google Ads nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Dostarczanie celnych i przekładających się na realne rezultaty rekomendacji mediowych w zakresie Google Ads
Analiza i optymalizacja struktur, reklam oraz fraz w kampaniach
Praca nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
Raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Przeprowadzanie testów i wdrażanie własnych pomysłów optymalizacyjnych
Jako Junior E-commerce Account Executive wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Kreowanie pomysłów biznesowych
- Tworzenie i testowanie wsparcie komunikacji marketingowej i sprzedażowej
- Efektywne planowanie mediów
- Skuteczną realizację i optymalizację zaplanowanych przez Ciebie działań
Jako SEM SPECIALIST będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych oraz sieciach kontekstowych kampanii reklamowych dla Klientów naszej agencji. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych Google czy Doubleclick oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych, wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Do Twoich obowiązków należeć będzie: planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z innymi zespołami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- analizę, projektowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach internetowych
- przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
- rozwój kampanii AdWords
- analizę i optymalizację struktur oraz fraz w kampaniach
- pracę nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
- raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii
Jako Programmatic Specialist wspólnie z zespołem, będziesz realizował i rozwijał strategię online dla naszych Klientów, w oparciu o najnowsze rozwiązania marketingu online wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z Klientami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- Monitorowanie efektywności kampanii
- Udział w tworzeniu rekomendacji mediowych
- Udział w przygotowaniu media planów i prezentacji strategicznych
- Kontakt z dostawcami i innymi podmiotami pracującymi dla klienta
- Kontakt z klientem w bieżącej obsłudze zapytań z obszaru Programmatic
Jako SEM SPECIALIST będziesz odpowiedzialna/y za prowadzenie w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych oraz sieciach kontekstowych kampanii reklamowych dla Klientów naszej agencji. Wdrożymy Cię w arkana interfejsów reklamowych Google czy Doubleclick oraz innych specjalistycznych narzędzi analitycznych, wykorzystywanych przez wiodących Reklamodawców na polskim rynku. Do Twoich obowiązków należeć będzie: planowanie, wdrażanie i optymalizacja działań nastawionych na generowanie konkretnych wyników dla wiodących Reklamodawców na polskim rynku
Współpracując z innymi zespołami docelowo będziesz odpowiedzialny za:
- analizę, projektowanie i wdrażanie kampanii w wyszukiwarkach internetowych
- przygotowywanie ofert, estymacje potencjałów dla sektorów, w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych
- rozwój kampanii AdWords
- analizę i optymalizację struktur oraz fraz w kampaniach
- pracę nad stronami docelowymi dla prowadzonych kampanii
- raportowanie oraz wyciąganie insight’ów z kampanii