Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Pracownik administracyjno-biurowy
Saperska 69, Wilda, Poznań
Wygasła: 08.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli,
bieżący kontakt z najemcami,
monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu,
prowadzenie procesu przekazania lokali do Klientów – przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
udział w rozliczaniu mediów, związanych z utrzymaniem budynków,
przygotowywanie miesięcznych zestawień dla właścicieli,
współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji
nadzór nad codziennym funkcjonowaniem nieruchomości,
zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonawcom świadczącym usługi na podstawie zawartych umów,
organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli,
bieżący kontakt z najemcami,
monitorowanie procesu przygotowania nieruchomości na potrzeby wynajmu,
prowadzenie procesu przekazania lokali do Klientów – przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych,
udział w rozliczaniu mediów, związanych z utrzymaniem budynków,
przygotowywanie miesięcznych zestawień dla właścicieli,
współpraca z Działem Księgowości w zakresie rozliczeń i tworzenia dokumentacji
1) Prowadzenie rozmów telefonicznych (kontakt z klientem i właścicielami nieruchomości)
2) Przyjmowanie i segregacja korespondencji
3) Wysyłanie dziennej korespondencji
4) Zapoznanie się ze specyfiką działalności firmy zarządzającej nieruchomościami
5) Obsługa dedykowanego systemu informatycznego do zarządzania nieruchomościami
6) Pisemne udzielanie odpowiedzi na pisma skierowane przez właścicieli
7) Bieżące prace administracyjno-biurowe