Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
wparcie kierownika recepcji w zarządzaniu zespołem recepcji, w raportowaniu oraz bieżącej pracy
szkolenia pracowników recepcji z zakresu wiedzy niezbędnej do wykonywania obowiązków na stanowisku
prowadzenie operacji kasowych, nadzór nad prawidłowymi obciążeniami gości
ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi w celu zapewnienia sprawnej, kompleksowej obsługi gości na najwyższym poziomie serwisu
szybkie i skuteczne reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
odbieranie telefonów oraz przyjmowanie rezerwacji hotelu a także załatwianie spraw związanych z pobytem gościa w hotelu w tym procedury check in/ check out
przygotowywanie oraz generowanie raportów, zestawień oraz wszelkich informacji niezbędnych do bieżącej pracy (w tym grafików pracy, rozliczeń kasowych, kontrola audytów nocnych)
koordynowanie pracy pomiędzy działem recepcji a sprzedaży i rezerwacji
wparcie kierownika recepcji w zarządzaniu działem recepcji, raportowaniu oraz bieżącej pracy
prowadzenie operacji kasowych, zapewnienie prawidłowych obciążeń gości
ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi w celu zapewnienia sprawnej, kompleksowej obsługi gości na najwyższym poziomie serwisu
szybkie i skuteczne reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
odbieranie telefonów oraz przyjmowanie rezerwacji hotelu a także załatwianie spraw związanych z pobytem gościa w hotelu w tym procedury check in/ check out
przygotowywanie oraz generowanie raportów, zestawień oraz wszelkich informacji niezbędnych do bieżącej pracy
Dyrektor sprzedaży hotelu odpowiedzialny będzie za przygotowanie i realizację budżetu sprzedażowego dla wszystkich segmentów hotelowych poprzez aktywne poszukanie nowych kanałów sprzedaży, partnerów handlowych oraz poprzez wspieranie podległego personelu w działaniach dążących do osiągnięcia wytyczonych celów sprzedażowych na dany rok
•Opracowywanie budżetu sprzedaży oraz wdrażanie przyjętej polityki sprzedaży na dany rok
•Kontrola pracy działu sprzedaży w kontekście realizacji polityki sprzedażowej i budżetu
•Rozdzielanie i delegowania zadań i obowiązków pracownikom działu sprzedaży
•Wdrożenie skutecznej strategii pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów handlowych
•Aktywne wsparcie działań sprzedażowych podległych pracowników
•Opracowanie, wdrożenie oraz koordynowanie wszystkich działań marketingowych i promocyjnych hotelu, spójnych ze strategią marketingową sieci
•Nadzór nad przygotowaniem kalkulacji ofert, kontraktów oraz bieżące monitorowanie ich realizacji
•Budowanie i utrzymywanie dobrych i trwałych relacji biznesowych z klientami i partnerami hotelu
•Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie ze standardami sieci
•Kreowanie pozytywnego wizerunku i umacnianie pozycji firmy na rynku
•Uczestnictwo w targach, imprezach branżowych oraz eventach promujących hotel
•Codzienna, ścisła współpraca z innymi działami hotelu mająca na celu dostarczanie naszym gościom hotelowym usług na najwyższy poziomie
Obiekt hotelowy Hilton Garden Inn 4* przy ulicy Marii Konopnickiej 33 w Krakowie, poszukuje osoby z na stanowisko Nocnego Audytora. Osoba ta będzie odpowiedzialna za nadzór nad hotelem w godzinach nocnych. Stanowisko to podlega bezpośrednio Kierownikowi Recepcji Hotelowej
Obiekt hotelowy Hilton Garden Inn 4* przy ulicy Marii Konopnickiej 33 w Krakowie, w związku z rozbudową swojego działu sprzedaży, poszukuje osoby z doświadczeniem na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży /Active Sales. Osoba ta będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż oferty hotelu zarówno w formie pracy teleinformatycznej jak i w terenie. Stanowisko to podlega bezpośrednio Dyrektorowi ds. Sprzedaży
wparcie kierownika recepcji w zarządzaniu działem recepcji, raportowaniu oraz bieżącej pracy
prowadzenie operacji kasowych, zapewnienie prawidłowych obciążeń gości
ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi w celu zapewnienia sprawnej, kompleksowej obsługi gości na najwyższym poziomie serwisu
szybkie i skuteczne reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów
odbieranie telefonów oraz przyjmowanie rezerwacji hotelu a także załatwianie spraw związanych z pobytem gościa w hotelu w tym procedury check in/ check out
przygotowywanie oraz generowanie raportów, zestawień oraz wszelkich informacji niezbędnych do bieżącej pracy