Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
• Przygotowywanie zestawień, dokumentów, analiz, prezentacji na potrzeby Zarządu
• Monitorowanie terminów i zadań powierzonych przez Zarząd, zapewnienie ich terminowego wykonania
• Protokołowanie spotkań oraz kontrola statusów projektów
• Wsparcie w koordynacji działań operacyjnych związanych z realizacją strategii firmy
• Samodzielne rozwiązywanie problemów i podejmowanie inicjatywy w kluczowych obszarach działalności firmy
• Reprezentowanie Spółki w kontaktach z urzędami i organami państwowymi
• Tworzenie zapytań ofertowych na potrzeby Spółki oraz dokonywanie analizy i oceny ofert
2. Organizacja pracy biura Zarządu
• Organizacja spotkań, wydarzeń firmowych, wyjazdów służbowych, wsparcie w zarządzaniu kalendarzem Zarządu
• Prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych: m.in. dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację, współpraca z dostawcami usług biura, rozliczanie faktur kosztowych
• Obsługa firmowej poczty wychodzącej i przychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych, dbanie o zaopatrzenie biura
Zarządzanie Zespołem: Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu wsparcia technicznego, w tym zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja, szkolenia, rozwój kompetencji pracowników oraz ocena ich wyników
Opracowywanie Strategii Działu: Tworzenie i wdrażanie strategii działu wsparcia, mającej na celu optymalizację procesów, podniesienie jakości obsługi Klienta oraz zwiększenie efektywności zespołu
Monitorowanie i Analiza Wydajności: Regularne analizowanie danych dotyczących wydajności i skuteczności działu, identyfikacja obszarów do poprawy oraz wdrażanie odpowiednich działań korygujących
Współpraca Międzydziałowa: Intensywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak IT, marketing czy sprzedaż, w celu zapewnienia spójności działań i efektywnego wsparcia Klienta oraz raportowanie bezpośrednio do Zarządu
Zarządzanie Budżetem Działu: Efektywne zarządzanie budżetem działu, w tym planowanie wydatków, kontrola kosztów i optymalizacja wykorzystania zasobów
Innowacje i Ulepszenia: Wprowadzanie nowych technologii i metod pracy, które mogą zwiększyć efektywność działu i poprawić doświadczenia klientów
Zarządzanie procesami w obrębie działu Supportu – od zdefiniowania wymagań klienta, dostosowania narzędzi, planowania rozwiązań - po wdrożenie, utrzymanie i wsparcie klienta
Definiowanie strategii zespołu, tworzenie kluczowych procedur oraz optymalizacja istniejących procesów w ramach podległego obszaru
Tworzenie, monitorowanie i analiza wskaźników KPI
Zarządzanie pracą poprzez delegowanie zadań w obrębie zespołu oraz współpraca z liderami pozostałych działów, m.in. z działem developmentu, IT, sprzedaży oraz marketingu
Rozwijanie kluczowych kompetencji zespołu, motywowanie i wsparcie pracowników w realizacji wymagań
Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność zespołu oraz jakość obsługi Klientów organizacji
Nadzór nad realizowanymi projektami, współtworzenie oraz wdrażanie niezbędnej dokumentacji i raportowanie postępu realizacji zadań
Zarządzanie procesami w obrębie działu Supportu – od zdefiniowania wymagań klienta, dostosowania narzędzi, planowania rozwiązań - po wdrożenie, utrzymanie i wsparcie klienta
Definiowanie strategii zespołu, tworzenie kluczowych procedur oraz optymalizacja istniejących procesów w ramach podległego obszaru
Zarządzanie pracą poprzez delegowanie zadań w obrębie zespołu oraz dbanie o dobrą komunikację i bezpośrednią współpracę z Zarządem oraz z liderami pozostałych działów, m.in. z działem developmentu, IT, sprzedaży oraz marketingu
Monitorowanie postępów prac oraz kontrolowanie stopnia zgodności uzyskanych wyników z założonymi celami
Rozwijanie kluczowych kompetencji zespołu, motywowanie i wsparcie pracowników w realizacji wymagań
Aktywne poszukiwanie rozwiązań podnoszących wydajność zespołu oraz jakość obsługi Klientów organizacji
Nadzór nad realizowanymi projektami, współtworzenie oraz wdrażanie niezbędnej dokumentacji i raportowanie postępu realizacji zadań
Instalator infrastruktury i automatyki budynkowej w domach inteligentnych
Piaseczno
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
instalację w domach inteligentnych takich urządzeń, jak: oświetlenie, kamery, czujniki temperatury / wilgotności etc., siłowniki i sterowniki różnych urządzeń, okablowanie strukturalne i przyłącza do różnych urządzeń
odbiory i pilotowanie prac ekip instalacyjnych
dobieranie i budowanie rozwiązań do nietypowych instalacji i automatyzacji