Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zarządzanie sprzedażą produktów w swoim kanale sprzedaży, tj. w sieciach lokalnych i regionalnych w Polsce
Zbudowanie relacji z klientami firmy, inicjowanie kontaktu z nowymi celem nawiązania współpracy
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Kierowanie pracą kilku Regionalnych Kierowników Sprzedaży odpowiedzialnych za rozwijanie współpracy z dystrybutorami i hurtowniami
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz dystrybucji poprzez współpracę z hurtowniami i regionalnymi dystrybutorami
Monitorowanie wyników sprzedaży, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań wspierających sprzedaż i pozycję marki
Zarządzanie sprzedażą produktów w swoim kanale sprzedaży, tj. w sieciach lokalnych i regionalnych w Polsce
Zbudowanie relacji z klientami firmy, inicjowanie kontaktu z nowymi celem nawiązania współpracy
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Kierowanie pracą kilku Regionalnych Kierowników Sprzedaży odpowiedzialnych za rozwijanie współpracy z dystrybutorami i hurtowniami
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz dystrybucji poprzez współpracę z hurtowniami i regionalnymi dystrybutorami
Monitorowanie wyników sprzedaży, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań wspierających sprzedaż i pozycję marki
Zarządzanie sprzedażą produktów w swoim kanale sprzedaży, tj. w sieciach lokalnych i regionalnych w Polsce
Zbudowanie relacji z klientami firmy, inicjowanie kontaktu z nowymi celem nawiązania współpracy
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Kierowanie pracą kilku Regionalnych Kierowników Sprzedaży odpowiedzialnych za rozwijanie współpracy z dystrybutorami i hurtowniami
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz dystrybucji poprzez współpracę z hurtowniami i regionalnymi dystrybutorami
Monitorowanie wyników sprzedaży, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań wspierających sprzedaż i pozycję marki
Sprawne przejęcie roli Koordynatora i dobre zrozumienie filozofii działania firmy
Opieka nad częścią albo całością portfela nieruchomościami (mieszkania i pokoje) – regularny monitoring stanu technicznego wynajmowanych mieszkań, organizowanie napraw, planowych przeglądów instalacji, sprzątania i odświeżania mieszkań po zakończonej umowie najmu
Opieka nad lokatorami – bieżące wsparcie w sytuacjach problematycznych; udzielanie instrukcji, pomoc w rozwiązywaniu problemów
Nadzór nad systemem płatności – monitoring danych w systemie, wyjaśnianie opóźnień
(W okresie V-VI) Odbiór formalny mieszkania/pokoju po zakończonej umowie najmu, rozliczenie kaucji, organizacja sprzątania i odświeżenia pokoju, przygotowanie oferty na kolejny sezon
(W okresie VIII-IX) Prezentowanie oferty i zasad wynajmu osobom zainteresowanym, prezentowanie mieszkań, omawianie warunków i podpisywanie umów z klientami
Wsparcie w działaniach promocyjnych – aktualizowanie i publikacja ofert w internecie, aktualizacja i ciągłe doskonalenie narzędzi wspierających promocję (wizualizacje mieszkań, opisy ofert)
Opcjonalnie:
Wsparcie firmy w procesie pozyskiwania kolejnych mieszkań – spotkania z właścicielami i ocena nieruchomości zgodnie z know-how firmy, prezentowanie zasad współpracy
Koordynowanie projektów adaptacji i przygotowywania mieszkań pod wynajem długoterminowy zgodnie z know-how firmy
Wdrożenie w politykę sprzedaży i wewnętrzne procedury firmy
Kierowanie 5-osobowym zespołem
Zarządzanie efektywnością procesów w dziale; m.in. odkupu, zakupu i sprzedaży samochodów używanych
Zarządzanie budżetem działu
Zarządzanie wynikiem finansowym
Rozwój kompetencji zespołu, wspieranie i zastępowanie pracowników w działaniach operacyjnych
Uczestniczenie w projektach, kształtowaniu oferty firmy, inicjowanie i wdrażanie zmian ukierunkowanych na wzrost wyników sprzedaży i satysfakcji klientów
Dbanie o jakość i standardy obsługi klientów, wdrażanie rozwiązań wspierających budowanie lojalności klientów wobec firmy i marki
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę (70 osób) lub umowę zlecenie (ok. 50 osób; praca sezonowa lub kontraktowa, studenci),
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę i umów cywilnoprawnych (wg stawki godzinowej),
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
wsparcie kierowników w przygotowywaniu i podpisywaniu umów i aneksów do umów,
sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, GUS, US,
weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym (Optima),
nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP,
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników objętych prywatną opieką medyczną,
bieżące doradztwo dla kadry kierowniczej i pracowników w zakresie przepisów prawa pracy,
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu lub urzędów,
samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę (70 osób) lub umowę zlecenie (ok. 50 osób; praca sezonowa lub kontraktowa, studenci),
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę i umów cywilnoprawnych (wg stawki godzinowej),
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
wsparcie kierowników w przygotowywaniu i podpisywaniu umów i aneksów do umów,
sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, GUS, US,
weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym (Optima),
nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP,
zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników objętych prywatną opieką medyczną,
bieżące doradztwo dla kadry kierowniczej i pracowników w zakresie przepisów prawa pracy,
przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Zarządu lub urzędów,
Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
Zapewnienie realizacji planów produkcyjnych, nadzór nad procesem planowania produkcji
Zapewnienie ciągłości produkcji w zakresie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania maszyn oraz infrastruktury technicznej
Zapewnienie zachowania standardów bezpieczeństwa, jakości produktów i procesów zgodnie ze zdefiniowanymi specyfikacjami i procedurami
Planowanie i zarządzanie budżetem, wdrażanie projektów optymalizacji kosztów produkcji
Kierowanie zespołem - rozwój kompetencji liderów i specjalistów, wsparcie w rozwiązywaniu bieżących problemów, rozwijaniu zespołu, szkoleniu personelu produkcyjnego, operatorów maszyn
Inicjowanie i wdrażanie zmian wynikających z podejścia lean management
Współpraca z działem utrzymania ruchu - wsparcie kierownika w planowaniu prac serwisowych, tworzeniu instrukcji i wdrażaniu prewencyjnego podejścia do UR
Współpraca z działem jakości oraz badań i rozwoju
Planowanie i organizacja pracy całego zakładu produkcyjnego
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego w prowadzeniu inwestycji w firmie (park maszynowy, rozbudowa zakładu)
Nadzór nad pracą zewnętrznych firm usługowych (sprzątanie, ochrona, śmieci, itp.)
Zarządzanie procesem zapewnienia ciągłości produkcji w zakresie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania maszyn oraz infrastruktury technicznej
Zainicjowanie i wdrożenie nowego podejścia do zarządzania utrzymaniem ruchu; ukierunkowanie na prewencję
Zapewnienie profesjonalnego nadzoru nad parkiem maszynowym i infrastrukturą techniczną zakładu produkcyjnego (planowane przeglądy techniczne i remonty, przezbrajanie maszyn, prowadzenie dokumentacji DTR oraz dokumentacji przeglądów i napraw)
Kierowanie działem utrzymania ruchu - budowanie i rozwój zespołu, kierowanie pracą kilku osób (specjalista UR, mechanicy, elektryk, automatyk)
Zarządzanie efektywnością usuwania awarii; ograniczanie czasu przestojów i kosztów napraw
Wsparcie Kierownika Produkcji w planowaniu i organizacji pracy zakładu produkcyjnego w sytuacji awarii, planowanych zmian, remontów
Wsparcie w procesach inwestycyjnych (park maszynowy, infrastruktura techniczna, inwestycje budowlane)
Nadzór nad zaopatrzeniem i kosztami w obszarze UR (części zamienne i materiały eksploatacyjne, energia, gaz i inne paliwa, media, planowane naprawy i inwestycje)
Nadzór nad pracą zewnętrznych firm usługowych (sprzątanie, ochrona, odpady, itp.)
Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa pracy w zakładzie produkcyjnym i w warsztacie
Nadzór nad stosowaniem procedur bhp i ppoż oraz wdrażaniem nowych
Inicjowanie i wdrażanie zmian wynikających z podejścia lean management
Proponowanie rozwiązań mających na celu podniesienie efektywności produkcji i bezpieczeństwa pracy
Przejęcie odpowiedzialności za operacyjne zarządzanie firmą, szczególnie w kontekście zarządzania efektywnością wykorzystania zasobów, funkcjonowania procedur i procesów w firmie, zarządzania projektami w kontekście efektywności, zgodności z umowami
Przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie firmą w obszarze sprzedaży i marketingu, w tym m.in. weryfikacja strategii i podejmowanych działań sprzedażowych pod kątem ich efektywności, rentowności oraz zgodności z trendami rynkowymi, długoterminową strategią firmy i celami biznesowymi związanymi z dalszym rozwojem własnych produktów oraz usług software house
Wsparcie zarządu w zarządzaniu finansami firmy, ocenie rentowności kontraktów, obecnych zobowiązań formalno-prawnych (umowy z klientami, zobowiązania wobec pracowników, współpracowników i klientów, itp.), kosztów stałych, płynności i dalszych zdolności do realizacji projektów, prowadzenia działań sprzedażowych i komunikacji marketingowej
Inicjowanie projektów i wdrażanie zaplanowanych zmian wspierających dalszy, dynamiczny rozwój firmy
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy i polityki sprzedażowej na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych z klientami
Budowanie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów na swoim obszarze działania
Zarządzanie sprzedażą w swoim regionie - realizacja celów ilościowych (obrót, marża) i jakościowych, dbanie o widoczność i jakość ekspozycji produktów w sklepach
Cykliczne spotkania z klientami - uzgadnianie warunków handlowych z klientami, analizowanie sprzedaży, zarządzanie asortymentem, ustalanie zasad ekspozycji produktów w sklepach, planowanie działań promocyjnych
Monitorowanie wyników sprzedaży w swoim regionie, analiza konkurencji
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki w regionie
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań w regionie
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z obecnymi Klientami – dużymi sieciami handlowymi
Aktywne poszukiwanie nowych Klientów – organizowanie spotkań, prezentacja ofert
Identyfikacja potrzeb Klientów oraz umiejętne dostosowywanie oferty produktów katalogowych do specyfiki rynku oraz wprowadzanie coraz szerszego asortymentu do sieci
Negocjowanie i ustalanie warunków umów dotyczących asortymentu wprowadzanego pod markami własnymi
Przygotowywanie ofert handlowych i tworzenie kalkulacji cenowych, negocjowanie warunków handlowych
samodzielne, kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
sporządzanie rocznych deklaracji CIT-8, PIT-8AR, IFT-2R oraz sprawozdań finansowych,
Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
Analiza umów ze zleceniodawcami - sprawdzanie poprawności zapisów umownych, ocena ryzyka, proponowanie i negocjowanie adekwatnych zapisów
Udział w spotkaniach negocjacyjnych z inwestorami
Koordynowanie procesu podpisywania umów i ich archiwizacja
Przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami (firmy budowlane, wypożyczanie rusztowań, maszyn, itp., wywóz śmieci, najem mieszkań dla pracowników, itp.)
Przygotowywanie aneksów do umów, pism, porozumień i innych dokumentów związanych z realizowanymi projektami (pełnomocnictwa, protokoły, itp.)
Monitorowanie procesu podpisywania umów z dostawcami i podwykonawcami
Prowadzenie rejestru umów, kompletowanie i archiwizowanie umów, załączników, innych dokumentów związanych z umowami, w tym pełnomocnictw, zabezpieczeń finansowych, polis ubezpieczeniowych, itp
Prowadzenie korespondencji i negocjacji z podwykonawcami i dostawcami w zakresie realizacji umów
Przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie firmą w obszarze finansów, w tym m.in. ocena sytuacji finansowej firmy, płynności i dalszych zdolności inwestycyjnych, w kontekście zróżnicowanych źródeł finansowania, obecnych zobowiązań formalno-prawnych i długoterminowych planów rozwojowych firmy
Przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie firmą w obszarze sprzedaży i marketingu, w tym m.in. weryfikacja strategii i podejmowanych działań sprzedażowych pod kątem ich efektywności oraz zgodności z długoterminową strategią firmy i celami biznesowymi związanymi z wprowadzeniem na rynek krajowy i zagraniczny przełomowych technologii bazujących na integracji rozwiązań własnych i dostawców zewnętrznych
Przejęcie odpowiedzialności za operacyjne zarządzanie firmą, szczególnie w kontekście zarządzania efektywnością wykorzystania zasobów, funkcjonowania procedur i procesów w firmie
Wsparcie w zarządzaniu działem produkcji, jakości, R&D i realizacji kontraktów
Przejęcie komunikacji z inwestorami, akcjonariuszami, reprezentowanie firmy w relacji z kluczowymi kontrahentami i klientami
Ocena sytuacji finansowej firmy, płynności i dalszych zdolności inwestycyjnych, w kontekście zróżnicowanych źródeł finansowania, obecnych zobowiązań formalno-prawnych i długoterminowych planów rozwojowych firmy
Weryfikacja strategii i podejmowanych działań sprzedażowych pod kątem ich efektywności oraz zgodności z długoterminową strategią firmy i celami biznesowymi związanymi z wprowadzeniem na rynek krajowy i zagraniczny przełomowych technologii bazujących na integracji rozwiązań własnych i dostawców zewnętrznych
Ocena efektywności wykorzystania zasobów, funkcjonowania procedur i procesów w firmie
Zaprojektowanie planu działania i niezbędnych zmian oraz przedstawienie ich zarządowi, inwestorom i akcjonariuszom
Wdrożenie niezbędnych zmian
Przygotowanie zespołu do dalszego rozwoju i efektywnego zarządzania firmą albo przejęcie roli Prezesa Zarządu
Ocena sytuacji finansowej firmy, płynności i dalszych zdolności inwestycyjnych, w kontekście zróżnicowanych źródeł finansowania, obecnych zobowiązań formalno-prawnych i długoterminowych planów rozwojowych firmy
Weryfikacja strategii i podejmowanych działań sprzedażowych pod kątem ich efektywności oraz zgodności z długoterminową strategią firmy i celami biznesowymi związanymi z wprowadzeniem na rynek krajowy i zagraniczny przełomowych technologii bazujących na integracji rozwiązań własnych i dostawców zewnętrznych
Ocena efektywności wykorzystania zasobów, funkcjonowania procedur i procesów w firmie
Zaprojektowanie planu działania i niezbędnych zmian oraz przedstawienie ich zarządowi, inwestorom i akcjonariuszom
Wdrożenie niezbędnych zmian
Przygotowanie zespołu do dalszego rozwoju i efektywnego zarządzania firmą albo przejęcie roli Prezesa Zarządu
samodzielne, kompleksowe prowadzenie pełnej księgowości spółki, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o Rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
sporządzanie rocznych deklaracji CIT-8, PIT-8AR, IFT-2R oraz sprawozdań finansowych,
Opracowanie strategii budowania silnej marki grupy produktów z portfolio firmy, kierowanych do młodzieży
Kompleksowe prowadzenie komunikacji oraz promocji zgodnie ze strategią marketingową firmy, tworzenie angażującego, kreatywnego, nieco szalonego ale i wartościowego contentu (grafika, zdjęcia, filmiki, stories i reelsy) wspierającego kształtowanie wizerunku marek w social mediach (FB, IG, TT, YT, LI),
Realizacja strategii przy zaangażowaniu osobistym, dostawców zewnętrznych, zespołu marketingu lub freelancerów
Dobór dostawców usług (agencje i freelancerzy, dom mediowy, studio produkcyjne) i zarządzanie współpracą z nimi
Zarządzanie projektami i działaniami (ATL, Digital, opakowania, PR), inicjowanie i wdrażanie zmian, zarządzanie budżetem
Monitoring i analiza efektywności realizowanych działań marketingowych
Monitorowanie światowych trendów, badań konsumenckich i standardów w zakresie promocji słodyczy, budowania silnych marek kierowanych do młodzieży, budowania relacji z konsumentami; wdrażanie wybranych dobrych praktyk
Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej firmy i całego portfolio produktów
Wspieranie rozwoju firmy – udział w projektach międzydziałowych, dbanie o relacje i dobrą współpracę
Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych polskiego oddziału, zgodnie ze standardami GAAP, MSSF oraz polityką Grupy
Nadzór nad sprawami podatkowymi, zapewnienie terminowego wywiązywania się z obowiązków sprawozdawczych oraz wsparcie zespołu w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w tym dokumentacja cen transferowych, WHT, VAT, podatki lokalne, podatki od wynagrodzeń
Odpowiedzialność za miesięczne raportowanie finansowe do Grupy oraz obowiązkowe raportowanie do organów zewnętrznych, w tym raportowanie do Narodowego Banku Polskiego i Głównego Urzędu Statystycznego (GUS)
Ścisła współpraca z innymi działami, w celu zapewnienia poprawności rozliczeń międzyokresowych
Nadzór nad uzgadnianiem kont, w tym kont podatkowych
Przeprowadzanie comiesięcznych przeglądów bilansów i monitorowanie wszelkich niezgodności
Koordynacja kontaktów z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi, doradcami podatkowymi i innymi organami zewnętrznymi
Ciągła optymalizacja i standaryzacja procesów księgowych i podatkowych,
Zarządzanie zespołem i udzielanie wsparcie merytorycznego we wszystkich aspektach księgowo-podatkowych
administrowanie pełnym cyklem płac w Polsce we współpracy z zewnętrznym dostawcą usług płacowych,
zapewnienie wysokiej jakości i terminowości procesów związanych z dokumentacją kadrową, ścisłe przestrzeganie wymogów prawa pracy,
obowiązki związane z obsługą ubezpieczeń społecznych w Polsce,
nadzór nad obiegiem dokumentów pracowniczych w firmie (proces zatrudnienia, podpisywania umów, rejestracji urlopów, nieobecności, rozliczania zaliczek, diet itp.),
tworzenie miesięcznych raportów i zestawień, zawierających wszystkie istotne elementy wpływające na wyliczenia wynagrodzeń pracowników,
rejestrowanie nowych pracowników w wewnętrznym systemie, wprowadzanie benefitów, nadzór nad terminowością badań okresowych pracowników, obowiązkowymi szkoleniami oraz funduszem socjalnym
zapewnienie operacyjnego wsparcia kadrowego w zakresie powiązanych polityk, procesów, procedur i inicjatyw dla rynków EMEA i Europy Środkowo-Wschodniej
opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami (on-boarding),
sporządzanie i składanie sprawozdań kwartalnych i rocznych dla GUS
Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
kompleksowe prowadzenie komunikacji oraz promocji kilku marek produktów i brandu firmy w internecie, zgodnie ze strategią marketingową firmy,
tworzenie angażującego, kreatywnego i wartościowego contentu (grafika, zdjęcia, filmiki, stories i reelsy) wspierającego kształtowanie wizerunku marek w social mediach (FB, IG, TT, YT, LI),
publikowanie przygotowanych treści, postów, materiałów graficznych i video,
interakcja z konsumentami w mediach społecznościowych, odpowiedzi na komentarze, angażowanie i motywowanie klientów do promowania marki i udziału w konkursach,
RTM,
przygotowywanie i prowadzenie kampanii Google Ads,
budowanie bazy kontaktów i rozwijanie relacji z influencerami, mediami i instytucjami, które firma może wspierać albo one wspierają działania producentów,
zarządzanie stronami firmowymi - aktualizacja treści i dostosowanie pod kątem SEO,
współpraca z agencjami i freelancerami - dobór usługodawców, zlecanie pracy,
stała obserwacja trendów, działań konkurencji oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w komunikacji online, podążanie za trendami i nowinkami,
analizowanie i raportowanie efektów działań promocyjnych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesów i kosztów
kompleksowe prowadzenie komunikacji oraz promocji kilku marek produktów i brandu firmy w internecie, zgodnie ze strategią marketingową firmy,
tworzenie angażującego, kreatywnego i wartościowego contentu (grafika, zdjęcia, filmiki, stories i reelsy) wspierającego kształtowanie wizerunku marek w social mediach (FB, IG, TT, YT, LI),
publikowanie przygotowanych treści, postów, materiałów graficznych i video,
interakcja z konsumentami w mediach społecznościowych, odpowiedzi na komentarze, angażowanie i motywowanie klientów do promowania marki i udziału w konkursach,
RTM,
przygotowywanie i prowadzenie kampanii Google Ads,
budowanie bazy kontaktów i rozwijanie relacji z influencerami, mediami i instytucjami, które firma może wspierać albo one wspierają działania producentów,
zarządzanie stronami firmowymi - aktualizacja treści i dostosowanie pod kątem SEO,
współpraca z agencjami i freelancerami - dobór usługodawców, zlecanie pracy,
stała obserwacja trendów, działań konkurencji oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w komunikacji online, podążanie za trendami i nowinkami,
analizowanie i raportowanie efektów działań promocyjnych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesów i kosztów
kompleksowe prowadzenie komunikacji oraz promocji kilku marek produktów i brandu firmy w internecie, zgodnie ze strategią marketingową firmy,
tworzenie angażującego, kreatywnego i wartościowego contentu (grafika, zdjęcia, filmiki, stories i reelsy) wspierającego kształtowanie wizerunku marek w social mediach (FB, IG, TT, YT, LI),
publikowanie przygotowanych treści, postów, materiałów graficznych i video,
interakcja z konsumentami w mediach społecznościowych, odpowiedzi na komentarze, angażowanie i motywowanie klientów do promowania marki i udziału w konkursach,
RTM,
przygotowywanie i prowadzenie kampanii Google Ads,
budowanie bazy kontaktów i rozwijanie relacji z influencerami, mediami i instytucjami, które firma może wspierać albo one wspierają działania producentów,
zarządzanie stronami firmowymi - aktualizacja treści i dostosowanie pod kątem SEO,
współpraca z agencjami i freelancerami - dobór usługodawców, zlecanie pracy,
stała obserwacja trendów, działań konkurencji oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w komunikacji online, podążanie za trendami i nowinkami,
analizowanie i raportowanie efektów działań promocyjnych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesów i kosztów
kompleksowe prowadzenie komunikacji oraz promocji kilku marek produktów i brandu firmy w internecie, zgodnie ze strategią marketingową firmy,
tworzenie angażującego, kreatywnego i wartościowego contentu (grafika, zdjęcia, filmiki, stories i reelsy) wspierającego kształtowanie wizerunku marek w social mediach (FB, IG, TT, YT, LI),
publikowanie przygotowanych treści, postów, materiałów graficznych i video,
interakcja z konsumentami w mediach społecznościowych, odpowiedzi na komentarze, angażowanie i motywowanie klientów do promowania marki i udziału w konkursach,
RTM,
przygotowywanie i prowadzenie kampanii Google Ads,
budowanie bazy kontaktów i rozwijanie relacji z influencerami, mediami i instytucjami, które firma może wspierać albo one wspierają działania producentów,
zarządzanie stronami firmowymi - aktualizacja treści i dostosowanie pod kątem SEO,
współpraca z agencjami i freelancerami - dobór usługodawców, zlecanie pracy,
stała obserwacja trendów, działań konkurencji oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w komunikacji online, podążanie za trendami i nowinkami,
analizowanie i raportowanie efektów działań promocyjnych, wyciąganie wniosków i optymalizacja procesów i kosztów
Planowanie projektu produkcji dla danego klienta (wycena, doradztwo w zakresie doboru technologii wykonania i materiałów, dobór dostawców, opracowanie harmonogramu produkcji)
Zlecanie pracy podwykonawcom w ramach umów ramowych i uzgodnionych warunków handlowych
Potwierdzanie terminu realizacji, monitorowanie procesu produkcji, w tym kontrola jakości
Potwierdzanie terminów i nadzór nad dostawą do magazynu w Krakowie lub bezpośrednio do klienta
Organizowanie montażu (najczęściej sklepy w galeriach handlowych w Europie) oraz nadzór nad montażem, kontrola jakości i zgodności z projektem, dokumentacja fotograficzna powykonawcza
Zarządzanie ryzykiem w projektach (przewidywanie sytuacji trudnych, rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych, eliminowanie wąskich gardeł w procesie)
Wsparcie Działu Sprzedaży w procesie przygotowywania ofert (weryfikowanie zakresu projektów, analiza merytoryczna otrzymanych dokumentów, proponowanie rozwiązań dla klientów, przygotowywanie ofert/wycen)
Wsparcie Dyrektora Zarządzającego w realizacji strategii rozwoju restauracji
Udział w tworzeniu budżetu na kwartał/rok
Planowanie działań ukierunkowanych na osiąganie ustalonych celów (restauracja, wesela, imprezy rodzinne, imprezy plenerowe) oraz nadzór nad realizacją budżetu
Planowanie i inicjowanie działań promocyjnych i sprzedażowych
Planowanie pracy działu długoterminowo (urlopy, kalendarz imprez)
Nadzór nad przygotowywaniem grafików pracy i organizacją pracy zespołów
Budowanie zaangażowanego zespołu - prowadzenie rekrutacji kandydatów i wdrażanie nowych osób do pracy, rozwój kompetencji zespołu - prowadzenie indywidualnych rozmów rozwojowych i motywujących, planowanie działań rozwojowych dla kierowników, prowadzenie szkoleń dla zespołu
Dbanie o wysoką jakość obsługi, profesjonalizm obsługi gości oraz efektywność pracy kelnerów
Dbanie o sprawne funkcjonowanie restauracji, jej estetykę, czystość i dobry stan techniczny wyposażenia, zapewnienie dostępności usług
Prowadzenie wybranych imprez
Nadzór nad procesem zamówień, kontrola zapasów
Optymalizacja procesów w obszarze gastronomii i wdrażanie niezbędnych zmian
Współpraca w zakresie realizacji działań reklamowych i promocyjnych w obszarze gastronomii
Planowanie przebiegu procesów produkcji w oparciu o zamówienia i prognozy sprzedaży
Bieżąca kontrola i aktualizacja planów produkcyjnych pod kątem ich zgodności z priorytetami biznesowymi
Zapewnienie terminowej realizacji zamówień
Zapewnienie efektywnego wykorzystania mocy produkcyjnych
Kontrola zapasów
Administrowanie zleceniami produkcyjnymi w systemie klasy ERP
Bieżąca analiza danych pod kątem optymalizacji kosztów i procesu produkcyjnego
Bieżąca współpraca z magazynem, działem logistyki i zaopatrzenia, utrzymaniem ruchu, kierownikiem produkcji i brygadzistami na zmianie
Mile widziane: wdrażanie skutecznych i adekwatnych narzędzi Lean Management w obszarze produkcji, w celu zwiększenia sprawności organizacyjnej, wzrostu efektywności procesów, redukcji kosztów/eliminacji marnotrawstwa
Mile widziane: popularyzacja podejścia Kaizen w całej firmie; angażowanie pracowników w proces zmian, pokazywanie korzyści, motywowanie do ciągłego doskonalenia siebie, produktów i procesów
Zdobycie profesjonalnej wiedzy produktowej, poznanie oferty firmy na poziomie pozwalającym na samodzielne prowadzenie rozmów handlowych oraz szkolenia sprzedawców
Przejęcie relacji z wybranymi klientami z regionu
Identyfikacja nowych, potencjalnych klientów w regionie (sklepy oferujące wyroby pościelowe, wyposażenie sypialni, sieci handlowe, hotele), inicjowanie kontaktu, prezentacja oferty
Uzgadnianie warunków handlowych, podpisywanie umów ramowych
Prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników salonów sprzedaży
Doradztwo w zakresie merchandisingu produktów firmy w salonach klientów
Szukanie rozwiązań i inicjowanie działań promocyjnych wspierających sprzedaż i pozycję marki na rynku (np. współpraca z projektantami wnętrz)
Raportowanie swoich działań sprzedażowych, analizowanie wyników sprzedaży pod kątem oceny efektywności i planowania kolejnych działań
Aktywny udział w kształtowaniu strategii sprzedaży oraz rozwoju produktów
Dzielenie się wiedzą, know-how z zespołem Regionalnych PH w firmie, cykliczne raportowanie działań handlowych, ocena rynku, trendów, wyników sprzedaży; inicjowanie zmian i wspieranie koncepcyjne Kierownika w strategicznym zarządzaniu sprzedażą i działaniami marketingowymi
Zapewnienie dostępności opakowań dobrych jakościowo, zgodnych z oczekiwaniami klientów, zespołu sprzedaży i marketingu, w odpowiednich terminach i cenach
Wsparcie zespołu lub zastępowanie w procesach zakupowych związanych z surowcami produkcyjnymi i usługami
Realizacja procesu zakupowego zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcji - bieżąca analiza zapotrzebowania - składanie zamówień u dostawców zgodnie z obowiązującymi standardami i umowami ramowymi, akceptowanie faktur zakupowych
Zarządzanie strategią zakupową – dobór dostawców, negocjacje cen i warunków dostaw; obecnie kilkadziesiąt dostawców z różnych krajów
Rozwijanie bazy dostawców w kraju i zagranicą – wyszukiwanie nowych firm, ocena, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków zakupu
Uczestniczenie w targach – wyszukiwanie nowych dostawców, szukanie inspiracji
Inicjowanie zmian i prowadzenie projektów optymalizujących procesy i podnoszących efektywność
wsparcie kierowników sklepów w obszarach związanych z rekrutacją i wdrażaniem nowych pracowników, budowaniem indywidualnych ścieżek rozwoju, organizowaniem szkoleń, zarządzaniem grafikami,
zastępowanie kierowników sklepów w czasie ich planowanych, dłuższych nieobecności,
analizowanie danych, określanie miesięcznych i kwartalnych celów sprzedażowych dla sklepów,
bieżący monitoring realizacji celów sprzedażowych w sklepach (obrót, marża, wartość koszyka),
inicjowanie zmian i wdrażanie projektów mających na celu wzrost sprzedaży, komfort pracy zespołu oraz satysfakcję klientów odwiedzających sklepy,
współpraca z działem marketingu w zakresie wdrażania w sklepach realizowanych projektów,
dbanie o realizację dobrych praktyk merchandisingowych w sklepach,
Kontrola planów produkcyjnych pod kątem ich zgodności z zamówieniami i priorytetami biznesowymi
Administrowanie zleceniami produkcyjnymi w systemie klasy ERP
Rozliczanie dziennej produkcji - koszty, wykorzystanie surowców i innych zasobów
Bieżąca analiza danych pod kątem optymalizacji kosztów i procesu
Bieżąca współpraca z magazynem, działem logistyki i zaopatrzenia, utrzymaniem ruchu, kierownikiem produkcji i brygadzistami na zmianie
Wdrażanie skutecznych i adekwatnych narzędzi Lean Management w obszarze produkcji, w celu zwiększenia sprawności organizacyjnej, wzrostu efektywności procesów, redukcji kosztów/eliminacji marnotrawstwa
Popularyzacja podejścia Kaizen w całej firmie; angażowanie pracowników w proces zmian, pokazywanie korzyści, motywowanie do ciągłego doskonalenia siebie, produktów i procesów
Zapewnienie dostępności opakowań, surowców produkcyjnych oraz usług - dobrych jakościowo, zgodnych z oczekiwaniami klientów, zespołu sprzedaży i marketingu, w odpowiednich terminach i cenach
Realizacja procesu zakupowego zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcji - bieżąca analiza zapotrzebowania na opakowania, surowce, usługi - składanie zamówień u dostawców zgodnie z obowiązującymi standardami i umowami ramowymi, akceptowanie faktur zakupowych
Zarządzanie strategią zakupową – dobór dostawców, negocjacje cen i warunków dostaw; obecnie kilkadziesiąt dostawców z różnych krajów
Rozwijanie bazy dostawców w kraju i zagranicą – wyszukiwanie nowych firm, ocena, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków zakupu
Uczestniczenie w targach – wyszukiwanie nowych dostawców, szukanie inspiracji
Zastępowanie i wsparcie dla współpracowników w dziale zakupów
Inicjowanie zmian i prowadzenie projektów optymalizujących procesy i podnoszących efektywność
Weryfikacja założeń biznesowych i strategii nowo powstającej firmy, która będzie oferowała rozwiązania technologiczne i usługi dla branży opieki
Wybór kolejnych partnerów biznesowych i dostawców istotnych do dalszego rozwijania oferty firmy i rozpoczęcia działań komercyjnych w Polsce i zagranicą
Zbudowanie zespołu i jego rozwój (zatrudnienie, wdrożenie, mentoring)
Stworzenie procedur, procesów, standardów, wskaźników KPI rozwijającej się firmy
Realizacja strategii firmy w oparciu o cele budżetowe
Zarządzanie sprzedażą i komunikacją marketingową
Zarządzanie rozwijającą się firmą na poziomie operacyjnym
Przygotowanie do objęcia roli Dyrektora Zarządzającego
Zarządzanie operacyjne zespołami księgowymi świadczącymi usługi dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych Klientów
Udział w negocjowaniu warunków umów z nowymi Klientami oraz zarządzanie rentownością projektów
Współtworzenie operacyjnych planów działania oraz tworzenie sprawozdań finansowych
Utrzymywanie codziennej komunikacji z Klientami, w celu zapewnienie terminowości i poprawności świadczonych usług oraz utrzymywania wysokich standardów jakościowych (KPI)
Wsparcie dla Kierowników zespołów i pomoc w realizacji trudniejszych projektów i zadań
Koordynacja pracy podległych zespołów, ustalanie celów, nadawanie priorytetów oraz weryfikacja wyników
Rozwój i wsparcie istniejących zespołów poprzez pracę nad utrzymaniem wysokiej motywacji w zespołach, mentoring i organizację szkoleń
Ciągła praca nad poprawą jakości, wydajności oraz podnoszeniem satysfakcji Klienta
Kontrola planów produkcyjnych pod kątem ich zgodności z zamówieniami i priorytetami biznesowymi
Administrowanie zleceniami produkcyjnymi w systemie klasy ERP
Rozliczanie dziennej produkcji - koszty, wykorzystanie surowców i innych zasobów
Bieżąca analiza danych pod kątem optymalizacji kosztów i procesu
Bieżąca współpraca z magazynem, działem logistyki i zaopatrzenia, utrzymaniem ruchu, kierownikiem produkcji i brygadzistami na zmianie
Wdrażanie skutecznych i adekwatnych narzędzi Lean Management w obszarze produkcji, w celu zwiększenia sprawności organizacyjnej, wzrostu efektywności procesów, redukcji kosztów/eliminacji marnotrawstwa
Popularyzacja podejścia Kaizen w całej firmie; angażowanie pracowników w proces zmian, pokazywanie korzyści, motywowanie do ciągłego doskonalenia siebie, produktów i procesów
Global Digital Marketing Automation Specialist (Senior)
Kraków
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie regionalnych zespołów marketingowych w zarządzaniu narzędziami Marketing Automation (tj. Konfiguracji technicznej, szkoleniach i wdrożeniach),
Odpowiedzialność za przepływy akceptacji na platformie Marketing Automation,
Optymalizacja i analiza Roadmap oraz pomoc we wdrażaniu strategii digitalowych na poziomie globalnym i regionalnym,
Definiowanie i wdrożenie wskaźników efektywności KPI dla prowadzonych kampanii, nowych produktów oraz pozostałych aktywności,
Współudział w tworzeniu nowych scenariuszy kampanii oraz koordynowanie ich wdrażania,
Analiza wyników, raportowanie, wyciąganie wniosków wraz z rekomendacjami dalszych działań optymalizacyjnych,
Stały monitoring działań konkurencji w tym obszarze, weryfikacji zastosowań innowacyjnych narzędzi oraz funkcjonalności
Zapewnienie dostępności opakowań, surowców produkcyjnych oraz usług - dobrych jakościowo, zgodnych z oczekiwaniami klientów, zespołu sprzedaży i marketingu, w odpowiednich terminach i cenach
Realizacja procesu zakupowego zgodnie z zapotrzebowaniem i planami produkcji - bieżąca analiza zapotrzebowania na opakowania, surowce, usługi - składanie zamówień u dostawców zgodnie z obowiązującymi standardami i umowami ramowymi, akceptowanie faktur zakupowych
Zarządzanie strategią zakupową – dobór dostawców, negocjacje cen i warunków dostaw; obecnie kilkadziesiąt dostawców z różnych krajów
Rozwijanie bazy dostawców w kraju i zagranicą – wyszukiwanie nowych firm, ocena, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków zakupu
Uczestniczenie w targach – wyszukiwanie nowych dostawców, szukanie inspiracji
Zastępowanie i wsparcie dla współpracowników w dziale zakupów
Inicjowanie zmian i prowadzenie projektów optymalizujących procesy i podnoszących efektywność
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami firmy, pozyskiwanie nowych Klientów,
zarządzanie i kontrolowanie wszystkich czynności związanych z procesami handlowymi: kalkulowanie usług i przygotowywania cenników, przyjmowania zamówień, zarządzanie zamówieniami i ustalanie terminów wysyłek, kontrola jakości zamówień, rozpatrywanie reklamacji,
negocjowanie umów,
realizacja wyznaczonych celów i zadań sprzedażowych,
Zarządzanie operacyjne pionem księgowym świadczącym usługi dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych Klientów
Udział w negocjowaniu warunków umów z nowymi Klientami oraz zarządzanie rentownością projektów
Współtworzenie operacyjnych planów działania oraz tworzenie sprawozdań finansowych
Utrzymywanie codziennej komunikacji z Klientami, w celu zapewnienie terminowości i poprawności świadczonych usług oraz utrzymywania wysokich standardów jakościowych (KPI)
Wsparcie dla Kierowników zespołów i pomoc w realizacji trudniejszych projektów i zadań
Koordynacja pracy podległych zespołów, ustalanie celów, nadawanie priorytetów oraz weryfikacja wyników
Rozwój i wsparcie istniejących zespołów poprzez pracę nad utrzymaniem wysokiej motywacji w zespołach, mentoring i organizację szkoleń
Ciągła praca nad poprawą jakości, wydajności oraz podnoszeniem satysfakcji Klienta
Event Manager - Targi Rehabilitacji i Fizjoterapii
Kraków
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Budowanie koncepcji kolejnych edycji targów (temat przewodni, formuła wydarzenia, program, imprezy towarzyszące)
Sprzedaż – rozwijanie bazy klientów–wystawców, prezentowanie oferty, szukanie rozwiązań wspierających efektywność prowadzonych działań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Promocja (planowanie kampanii promocyjnej w mediach branżowych, szukanie skutecznych form reklamy kierowanej do wystawców i odwiedzających)
Komunikacja marketingowa - inicjowanie, projektowanie i realizacja konkretnych działań przy współpracy z Działem Marketingu
Bieżąca komunikacja z wystawcami – przedstawianie oferty, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, odpowiadanie na zapytania i potrzeby, szczególnie tuż przed targami oraz w czasie trwania imprezy
Planowanie i organizacja imprez i wydarzeń towarzyszących (prezentacje, pokazy, szkolenia, konkursy, wydarzenia on-line)
Nadzór nad przygotowaniem technicznym i przebiegiem imprez targowych oraz wydarzeń on-line w ustalonym zakresie
Podsumowanie i rozliczanie przeprowadzonych projektów, wyciąganie wniosków pod kątem rozwoju imprez i doskonalenia kolejnych edycji
Ciągły rozwój wiedzy branżowej, udział w branżowych targach międzynarodowych odbywających się w kraju i za granicą
Budowanie koncepcji kolejnych edycji targów opakowań (temat przewodni, formuła wydarzenia, program, imprezy towarzyszące)
Sprzedaż – rozwijanie bazy klientów–wystawców, prezentowanie oferty, szukanie rozwiązań wspierających efektywność prowadzonych działań sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Promocja (planowanie kampanii promocyjnej w mediach branżowych, szukanie skutecznych form reklamy kierowanej do wystawców i odwiedzających)
Komunikacja marketingowa - inicjowanie, projektowanie i realizacja konkretnych działań przy współpracy z Działem Marketingu
Bieżąca komunikacja z wystawcami – przedstawianie oferty, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, odpowiadanie na zapytania i potrzeby, szczególnie tuż przed targami oraz w czasie trwania imprezy
Planowanie i organizacja imprez i wydarzeń towarzyszących (prezentacje, pokazy, szkolenia, konkursy, wydarzenia on-line)
Nadzór nad przygotowaniem technicznym i przebiegiem imprez targowych oraz wydarzeń on-line w ustalonym zakresie
Podsumowanie i rozliczanie przeprowadzonych projektów, wyciąganie wniosków pod kątem rozwoju imprez i doskonalenia kolejnych edycji
Ciągły rozwój wiedzy branżowej (opakowania), udział w branżowych targach międzynarodowych odbywających się w kraju i za granicą
Zarządzanie operacyjne pionem księgowym świadczącym usługi dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych Klientów
Udział w negocjowaniu warunków umów z nowymi Klientami oraz zarządzanie rentownością projektów
Współtworzenie operacyjnych planów działania oraz tworzenie sprawozdań finansowych
Utrzymywanie codziennej komunikacji z Klientami, w celu zapewnienie terminowości i poprawności świadczonych usług oraz utrzymywania wysokich standardów jakościowych (KPI)
Wsparcie dla Kierowników zespołów i pomoc w realizacji trudniejszych projektów i zadań
Koordynacja pracy podległych zespołów, ustalanie celów, nadawanie priorytetów oraz weryfikacja wyników
Rozwój i wsparcie istniejących zespołów poprzez pracę nad utrzymaniem wysokiej motywacji w zespołach, mentoring i organizację szkoleń
Ciągła praca nad poprawą jakości, wydajności oraz podnoszeniem satysfakcji Klienta
Tworzenie contentu graficznego na potrzeby sklepu internetowego oraz działań w social mediach >> np. banery dla e-commerce, grafiki na stronę www, do bloga i postów w social mediach
Budowanie bazy własnych zdjęć i filmów - fotografia na potrzeby social media i www, kreacje foto (zdjęcia aranżacyjne, kompozycje, flat lay) i video (na potrzeby social media, głównie Instagram Stories, Reels, Tik Tok) pod konkretne kanały komunikacji
Dbanie o estetykę i spójność komunikacji wizualnej brandu we wszystkich kanałach komunikacji, również offline
Monitorowanie światowych trendów i standardów w zakresie visual designu, contentu dla e-commerce w branży beauty oraz ciągle rozwijających się social mediów
Główny/a Księgowy/a - Kierownik Działu Księgowości w firmie produkcyjnej
Kraków
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przejęcie Działu Księgowości od osoby, która po wielu latach pracy będzie rozstawała się z firmą
Kierowanie zespołem kilkunastu specjalistów, w tym zespołem ds kadr i płac i jego liderem
Nadzór nad księgowymi, podatkowymi oraz finansowymi obszarami działalności firmy (4 podmioty tworzące grupę, łączne obroty pow. 100 mln)
Pełnienie roli Doradcy Zarządu ds. finansowo-księgowych
Inicjowanie i rozwój projektów automatyzacji i optymalizacji procesów finansowo-księgowych, w tym nadzór merytoryczny nad wdrożeniem nowego systemu klasy ERP w obszarze finansowo-księgowym
Zarządzanie operacyjne pionem płacowym świadczącym usługi dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych Klientów
Udział w negocjowaniu warunków umów z nowymi Klientami oraz zarządzanie rentownością projektów
Współpraca z działem HR, w celu określenia potrzeb rekrutacyjnych i rozwojowych
Utrzymywanie codziennej komunikacji z Klientami, w celu zapewnienie terminowości i poprawności świadczonych usług oraz utrzymywania wysokich standardów jakościowych (KPI)
Wsparcie dla Kierowników zespołów Payroll i pomoc w realizacji trudniejszych projektów i zadań
Koordynacja pracy podległych zespołów, ustalanie celów, nadawanie priorytetów oraz weryfikacja wyników
Rozwój i wsparcie istniejących zespołów poprzez pracę nad utrzymaniem wysokiej motywacji w zespołach, mentoring i organizację szkoleń
Ciągła praca nad poprawą jakości, wydajności oraz podnoszeniem satysfakcji Klienta
Koordynowanie i nadzór nad realizacją strategii działań marketingowych
Rozumienie i stałe śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych, kluczowych dla branży
Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów
Zarządzanie zespołem marketingu odpowiedzialnym za komunikację zarówno w kanałach digital jak i na eventach branżowych oraz w ramach współpracy z producentami
Budowanie świadomości marki
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących konsumentów, konkurentów i wyników własnej działalności. Na bazie tej analizy, wyciąganie wniosków, proponowanie konkretnych rozwiązań i inwestycji
Kontrola realizacji planów marketingowych i ocena ich efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży. Nadzór nad realizacją budżetu marketingowego
Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących prowadzonych działań
Generowanie pomysłów i sposobów aktywizowania sprzedaży
Zarządzanie zadaniami w obrębie rozwoju sklepów e-commerce'owych (ścisła współpraca z działem IT oraz działem sprzedaży)
Zapewnienie wsparcia użytkownikom końcowym w ramach wszystkich stacji roboczych oraz korzystania z aplikacji oraz narzędzi informatycznych (instalacja i konfiguracja sprzętu, administracja, dostęp do systemów operacyjnych i oprogramowania itp.),
Rozwiązywanie bieżących problemów w ramach świadczonych usług,
Nadzór nad pracą podległego zespołu, koordynowanie komunikacji, monitorowanie i raportowanie zgodnie z założonymi KPI,
Bieżące utrzymanie systemów operacyjnych i aplikacji (np. księgowych, magazynowych, zakupowych oraz BOK),
Dbanie o podnoszenie kwalifikacji zespołu i zarządzanie bazą wiedzy,
Nadzór nad wyborem dostawców sprzętu oraz usług,
Planowanie rozwoju i wdrażanie projektów poprawiających jakość obsługi klienta wewnętrznego,
Współpraca ze wszystkimi działami firmy oraz Zarządem
Weryfikacja założeń i koncepcji projektu nowego, profesjonalnego sklepu internetowego oferującego części zamienne oraz akcesoria do samochodów marek premium
Wybór platformy i narzędzi niezbędnych do uruchomienia i rozwijania sprzedaży w Polsce i UE
Zbudowanie zespołu i jego rozwój (zatrudnienie, wdrożenie, mentoring)
Stworzenie procedur, procesów, standardów, wskaźników KPI rozwijającej się firmy
Budowanie marki nowego, profesjonalnego sklepu
Realizacja strategii firmy w oparciu o cele budżetowe
Zarządzanie sprzedażą i komunikacją marketingową
Zarządzanie rozwijającą się firmą na poziomie operacyjnym
Zarządzanie operacyjne pionem księgowym świadczącym usługi dla kilkudziesięciu polskich i zagranicznych Klientów
Udział w negocjowaniu warunków umów z nowymi Klientami oraz zarządzanie rentownością projektów
Współtworzenie operacyjnych planów działania oraz tworzenie sprawozdań finansowych
Utrzymywanie codziennej komunikacji z Klientami, w celu zapewnienie terminowości i poprawności świadczonych usług oraz utrzymywania wysokich standardów jakościowych (KPI)
Wsparcie dla Kierowników zespołów i pomoc w realizacji trudniejszych projektów i zadań
Koordynacja pracy podległych zespołów, ustalanie celów, nadawanie priorytetów oraz weryfikacja wyników
Rozwój i wsparcie istniejących zespołów poprzez pracę nad utrzymaniem wysokiej motywacji w zespołach, mentoring i organizację szkoleń
Ciągła praca nad poprawą jakości, wydajności oraz podnoszeniem satysfakcji Klienta
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem i udział w tworzeniu strategii asortymentowej
Nadzór i zapewnienie ciągłej dostępności produktów będących w ofercie firmy
Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
Koordynowanie procesów: przygotowania i kontroli zamówień., kontroli zgodności warunków handlowych na zamówieniach. obiegu oraz archiwizacji dokumentów zakupu
Prowadzenie korespondencji z dostawcami w języku polskim i angielskim
Współpraca z innymi działami zaangażowanymi w proces zakupów
Tworzenie raportów i zestawień
Pozyskiwanie ofert z rynku i ich weryfikacja
Analiza zapotrzebowania w oparciu o bieżącą i historyczną sprzedaż
Zbieranie informacji oraz monitorowanie otoczenia rynkowego
Negocjowanie kluczowych kontraktów handlowych z dostawcami
Przygotowywanie umów handlowych regulujących współpracę z dostawcami