Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (42)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 42 )
Kierownik Działu Sprzedaży i Marketingu
Straszęcin (pow. dębicki)
Wygasła: 11.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
kompleksowe kierowanie Działem Sprzedaży i Marketingu (obszary B2B, B2C, marketing) - m.in. wyznaczanie celów i ich monitorowanie, budowa i rozwój zespołu,
aktywny udział w tworzeniu strategii sprzedażowych i marketingowych,
uczestnictwo w rozwoju marki WOOKAH oraz w nowych projektach Spółki,
realizacja założonych celów sprzedażowych oraz marżowych,
bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami, utrzymywanie dobrych relacji, negocjacje handlowe,
pozyskiwanie nowych klientów,
analiza danych sprzedażowych i formułowanie wniosków oraz rekomendacji,
analiza rynku i konkurencji,
ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie,
reprezentowanie Spółki na targach branżowych oraz podczas wyjazdów do klientów
rozwiązywanie problemów technicznych, diagnozowanie awarii i usterek,
wykonywanie drobnych prac montażowych, naprawczych,
wykonywanie prac porządkowych wokół budynku (m.in. odśnieżanie, koszenie trawy itp.),
dbanie o podległe urządzenia, instalacje, sieci oraz pomieszczenia,
bieżąca kontrola stanu technicznego budynku,
kontakt z firmami technicznymi, serwisami,
prowadzenie dokumentacji technicznej, dbanie o jej aktualność i kompletność,
zlecanie okresowych przeglądów, konserwacji elementów budynku i instalacji technicznych – zgodnie z Prawem Budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami prawa szczególnie w obszarze BHP, PPOŻ i Ochrony Środowiska,
udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej marki WOOKAH oraz innych marek
projektowanie, wdrażanie i prowadzenie kampanii reklamowych (organicznych i PPC) skierowanych do klientów B2B i B2C w sieci wyszukiwania, serwisach społecznościowych i innych kanałach komunikacji
analiza danych dotyczących skuteczności działań marketingowych
analiza rynku, konkurencji, cen
udział w projektowaniu doświadczeń odbiorców marki w ecommerce
udział w prowadzeniu mediów społecznościowych (Instagram - ponad 70 tys. obserwujących, TikTok, Facebook, YouTube, Pinterest, LinkedIn) o zasięgu globalnym (realizujemy zamówienia do ponad 80 krajów)
aktywny kontakt z fanami i Klientami poprzez media społecznościowe
copywriting (ecommerce, opisy, blog, itp.)
ścisła współpraca z innymi działami w firmie, w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju (wdrożenia nowych produktów)
udział w organizacji i wyjazdach na międzynarodowe targi
udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej marki WOOKAH oraz innych marek
projektowanie, wdrażanie i prowadzenie kampanii reklamowych (organicznych i PPC) skierowanych do klientów B2B i B2C w sieci wyszukiwania, serwisach społecznościowych i innych kanałach komunikacji
analiza danych dotyczących skuteczności działań marketingowych
analiza rynku, konkurencji, cen
udział w projektowaniu doświadczeń odbiorców marki w ecommerce
udział w prowadzeniu mediów społecznościowych (Instagram - ponad 70 tys. obserwujących, TikTok, Facebook, YouTube, Pinterest, LinkedIn) o zasięgu globalnym (realizujemy zamówienia do ponad 80 krajów)
aktywny kontakt z fanami i Klientami poprzez media społecznościowe
copywriting (ecommerce, opisy, blog, itp.)
ścisła współpraca z innymi działami w firmie, w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju (wdrożenia nowych produktów)
udział w organizacji i wyjazdach na międzynarodowe targi
udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej marki WOOKAH oraz innych marek
udział w prowadzeniu mediów społecznościowych (Instagram - ponad 70 tys. obserwujących, Facebook, YouTube, Pinterest, LinkedIn) o zasięgu globalnym (realizujemy zamówienia do ponad 75 krajów)
współpraca z influencerami z całego świata
aktywny kontakt z fanami i Klientami poprzez media społecznościowe
tworzenie materiałów graficznych
fotografia produktowa i reklamowa
monitoring branży, konkurencji, cen
ścisła współpraca z innymi działami w firmie, w szczególności z Działem Sprzedaży i Działem Rozwoju (wdrożenia nowych produktów)
udział w organizacji wyjazdów na międzynarodowe targi
koordynacja działań marketingowych oraz employer brandingowych
udział w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej marki WOOKAH oraz innych marek z portfolio Spółki
udział w prowadzeniu mediów społecznościowych (Instagram - ponad 70 tys. obserwujących, Facebook, YouTube, Pinterest, LinkedIn) o zasięgu globalnym (realizujemy zamówienia do ponad 75 krajów)
ścisła współpraca z innymi działami w firmie, w szczególności z Działem Sprzedaży (wsparcie sprzedaży w kanale B2C i B2B) i Działem Rozwoju (wdrożenia nowych produktów)
aktywny kontakt z fanami i Klientami poprzez media społecznościowe
współpraca z influencerami z całego świata
gromadzenie i analiza danych marketingowych (mierzenie efektów działań, ROI)
monitoring branży, konkurencji, cen
śledzenie trendów marketingowych i sprzedażowych oraz rekomendowanie działań
udział w tworzeniu materiałów marketingowych
współpraca z zewnętrznymi partnerami: fotografami, grafikami, agencjami kreatywnymi itp
udział w organizacji wyjazdów na międzynarodowe targi
Opracowywanie, wdrażanie oraz realizowanie strategii dotyczącej zakupów, produkcji i gospodarki magazynowej w celu zabezpieczenia materiałów do produkcji przy optymalnym stanie magazynowym
Zarządzanie i nadzór nad przebiegiem procesów Planowania Materiałowego, Planowania Produkcji, Magazynowania oraz ich optymalizacja, w tym analiza kosztowa
Rozwijanie i modyfikacja procesów w powierzonym obszarze z wykorzystaniem nowoczesnych metodyk zarządzania
Uzgodnienia i negocjacje w zakresie współpracy z kluczowymi Partnerami
Profesjonalne zarządzanie podległym Zespołem, wspieranie w realizacji zadań i dbanie o jego rozwój
Wyznaczanie i monitorowanie wskaźników oraz realizacja celów zgodnie z potrzebami organizacji oraz Klientów
Wsparcie techniczne w obszarze prototypowania i rozwoju produktów
Przygotowywanie raportów i analiz
Inicjowanie i zarządzanie projektami związanymi z optymalizacją procesów
Doskonalenie oraz dobór narzędzi informatycznych, używanych w podległym obszarze, w celu optymalizacji procesów
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów dot. BHP i ochrony środowiska
Współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowego obiegu informacji i realizacji celów firmy, szczególnie z działem Sprzedaży
Raportowanie do Dyrektora Zarządzającego i Zarządu
prowadzenie dokumentacji technicznej i urządzeń - dbanie o jej aktualność i kompletność
zlecanie okresowych przeglądów, konserwacji elementów budynku i instalacji technicznych – zgodnie z Prawem Budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami prawa szczególnie w obszarze BHP, PPOŻ i Ochrony Środowiska
nadzór nad pojazdami - monitorowanie terminów, przeglądów i ubezpieczeń, koordynowanie i rozliczanie serwisów
monitorowanie terminów i nadzór nad dokumentacją niezbędną do ubezpieczenia mienia
nadzór nad prowadzeniem książki eksploatacji obiektu