Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (6)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 6 )
Radca prawny
Wrocław
Wygasła: 08.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Świadczenie pomocy prawnej w rozumieniu ustawy o radcach prawnych;
2. Udzielanie opinii prawnych
porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania przepisów prawa;
3. Opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów
porozumień
zarządzeń oraz innych dokumentów powodujących skutki prawne
wydawanych przez Dyrektora DWUP;
4. Weryfikowanie pod względem prawnym dokumentów przygotowywanych przez wydziały merytoryczne na posiedzenia Zarządu Województwa Dolnośląskiego oraz Sesje Sejmiku;
5. Występowanie w charakterze pełnomocnika DWUP
Województwa Dolnośląskiego lub Dyrektora DWUP w postępowaniach sądowych
administracyjnych oraz przed innymi organami orzekającymi;
6. Prowadzenie repertorium spraw sądowych i egzekucyjnych czynnych i biernych;
7. Sporządzanie projektów pism procesowych;
8. Współudział w prowadzeniu spraw związanych z rozpatrywaniem skarg i wniosków;
9. Obsługa prawna Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych;
10. Pomoc i udzielanie porad i opinii w prowadzonych postępowaniach administracyjnych
w szczególności na gruncie ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
w tym projektów decyzji i innych aktów prawnych wydawanych w imieniu Marszałka Województwa Dolnośląskiego
Zarządu Województwa Dolnośląskiego oraz Dyrektora DWUP;
11. Opiniowanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym projektów aktów prawnych i aktów prawa miejscowego;
12. Uczestnictwo w prowadzonych rokowaniach;
13. Informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności DWUP i Dyrektora DWUP oraz opracowywanie projektów aktów prawnych;
14. Opiniowanie projektów decyzji administracyjnych;
15. Opiniowanie i pomoc merytoryczna w zakresie zawierania ugód
umarzania wierzytelności
odmowy uznania roszczeń
zawiadomień o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
rozwiązania stosunku pracy
postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych
16. Nadzór prawny nad postępowaniami egzekucyjnymi należności FGŚP
oraz DWUP (Województwa Dolnośląskiego);
17. Współdziałanie z właściwymi komórkami organizacyjnymi DWUP i innymi podmiotami w zakresie realizacji prawomocnych orzeczeń sądowych;
18. Realizowanie zadań w zakresie wdrażania Priorytetów/Działań RPO WD/PO WER
FEDS
zgodnie z kompetencjami zespołu ds. obsługi prawnej.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Kancelarii w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy Filii we Wrocławiu
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław (parter)
nie później niż do 8 stycznia br. do godz. 10:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem (oferta nr DK/1110/15/12/2023).
Aplikacje
które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do składania dokumentów aplikacyjnych kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o dalszych etapach rekrutacji. Nieprzybycie w wyznaczonym terminie i miejscu oznacza rezygnację z dalszego udziału w naborze.
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.dwup.pl
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu i jego filiach.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów
którzy nie zostaną zatrudnieni w wyniku rozstrzygnięcia procedury naboru można odebrać w Wydziale Zarzadzania Kadrami w terminie pięciu dni roboczych od dnia opublikowania wyników naboru w BIP.
Po upływie tego terminu dokumenty aplikacyjne ulegną zniszczeniu.
Oferta dostępna w sali: E
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wałbrzych
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Praca w pozycji siedzącej. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.
Częstotliwość wyjazdów służbowych- średnia.
Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu
którego powierzchnia i wyposażenie są dostosowane do zakresu działań podejmowanych w urzędzie
zgodnie z przepisami dotyczącymi budynków użyteczności publicznej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy
1. Wzywanie dłużników do zwrotu świadczeń oraz zgłaszanie wierzytelności Funduszu;
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zwrotu środków wypłaconych na podstawie ustawy z 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 ();
3. Wydawanie decyzji administracyjnych;
4. Monitorowanie terminów spłaty należności i innych czynności w procesie windykacji;
5. Naliczanie odsetek
wystawianie not odsetkowych;
6. Przygotowywanie projektów wniosków o określenie warunków zwrotu lub umorzenie należności FGŚP;
7. Rozliczanie spłat należności dokonanych przez dłużników FGŚP (opis wyciągów bankowych);
8. Pomoc w rozliczeniu końcowym wniosków
o którym mowa w art. 15g ust 17b ustawy wymienionej w pkt 2
9. Sporządzanie projektów pism (korespondencja z dłużnikiem i instytucjami zewnętrznymi);
10. Prowadzenie rejestrów/programów z zakresu realizowanych zadań;
11. Opracowywanie informacji w zakresie realizowanych zadań;
12. Archiwizacja dokumentów dotyczących zakończonych postępowań windykacyjnych;
13. Wykonywanie innych czynności zgodnie z poleceniami przełożonego.
Praca w godz.: 7:30-15:30.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Szkolenia
- Przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o składanie CV (z dopiskiem "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie przeprowadzenia procesu rekrutacji
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
zw. RODO oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.") na adres magdalena.migacz@dwup.pl do 8.11.2023 r.
Oferta dostępna w sali: E
1. Prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z zadaniami wydziału oraz jej archiwizacja
2. Przygotowanie
konfigurowanie i bieżąca obsługa komputerowych stanowisk pracy w urzędzie oraz nadzór nad właściwym rozmieszczeniem sprzętu komputerowego zapewniającym jego optymalne wykorzystanie
3. Bieżąca instalacja i uaktualnianie oprogramowania oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych stanowiskach
4. Nadzór nad właściwą eksploatacją sprzętu komputerowego oraz prowadzeniem okresowych przeglądów i konserwacji
realizacja i koordynacja napraw serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych)
5. Nadzór i administracja elektronicznej skrzynki podawczej urzędu oraz systemów i narzędzi z nią związanych (m.in. profil zaufany
podpisy elektroniczne
elektroniczny obieg i archiwizacja dokumentów
itp.)
6. Redagowanie i aktualizacja treści na stronach internetowych urzędu
7. Udział w procesie oraz dokumentowanie wdrożeń i modyfikacji systemów informatycznych
8. Udział w procesie
dokumentowanie i bieżąca realizacja zadań w ramach przedsięwzięć informatycznych
9. Pomoc w administrowaniu systemów teleinformatycznych urzędu
wraz z systemami współpracującymi
10. Udział w procesie
dokumentowanie i realizacja zakupu sprzętu
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych
11. Nadzór nad terminami gwarancji oraz nad ciągłością i uaktywnianiem licencji oprogramowania i innych umów związanych z poprawnym funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej (m.in. domena
BIP
serwer wirtualny)
12. Pomoc w prowadzeniu ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
13. Pomoc w przeprowadzaniu okresowych likwidacji i utylizacji zużytego i niezdatnego do dalszej eksploatacji majątku urzędu w zakresie sprzętu komputerowego
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
14. Utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi (m.in. dostawcami i serwisami sprzętu
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych)
15. Opracowywanie i sporządzanie raportów
sprawozdań
prezentacji
itp. z zakresu działalności Wydziału i Urzędu.
16. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Urzędu lub Kierownika Wydziału
zgodnych z kompetencjami Wydziału.
Oferta dostępna w sali H
C
B.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Kancelarii w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy - Filii we Wrocławiu
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław (parter)
nie później niż do 3 października br. do godz. 10:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem (oferta nr DK/1110/11/09/2023))
1. Prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z zadaniami wydziału oraz jej archiwizacja
2. Koordynacja i nadzór nad właściwym rozmieszczeniem sprzętu komputerowego zapewniającym jego optymalne wykorzystanie
3. Koordynacja i nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych stanowiskach
4. Koordynacja i nadzór nad właściwą eksploatacją sprzętu komputerowego oraz prowadzeniem okresowych przeglądów i konserwacji
5. Nadzór i administracja elektronicznej skrzynki podawczej urzędu oraz systemów i narzędzi z nią związanych (m.in. profil zaufany
podpisy elektroniczne
elektroniczny obieg i archiwizacja dokumentów
itp.)
6. Planowanie
koordynowanie oraz dokumentowanie wdrożeń i modyfikacji systemów informatycznych
7. Planowanie
dokumentowanie i bieżąca realizacja zadań w ramach przedsięwzięć informatycznych
8. Administracja systemów teleinformatycznych urzędu
wraz z systemami współpracującymi
9. Planowanie
dokumentowanie i realizacja zakupu sprzętu
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych
10. Koordynacja i nadzór nad terminami gwarancji oraz nad ciągłością i uaktywnianiem licencji oprogramowania i innych umów związanych z poprawnym funkcjonowaniem infrastruktury informatycznej (m.in. domena
BIP
serwer wirtualny)
11. Realizacja i koordynacja napraw serwisowych (gwarancyjnych i pogwarancyjnych)
12. Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
13. Prowadzenie okresowych likwidacji i utylizacji zużytego i niezdatnego do dalszej eksploatacji majątku urzędu w zakresie sprzętu komputerowego
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
14. Katalogowanie wniosków dotyczących wprowadzania zmian w oprogramowaniu i konfiguracji sprzętu
15. Utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi (m.in. dostawcami i serwisami sprzętu
oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych)
16. Opracowywanie i sporządzanie raportów
sprawozdań
prezentacji
itp. z zakresu działalności Wydziału i Urzędu
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Urzędu lub Kierownika Wydziału
zgodnych z kompetencjami Wydziału.
Oferta dostępna w sali H
C
B.
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą lub złożyć w Kancelarii w Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy - Filii we Wrocławiu
ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
52-326 Wrocław (parter)
nie później niż do 3 października br. do godz. 10:00 (w zaklejonej kopercie z dopiskiem (oferta nr DK/1110/10/09/2023))