Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie projektów nowych uruchomień od fazy wstępnej analizy wymagań klienta do rozpoczęcia produkcji seryjnej, zapewniając terminowość i zgodność z oczekiwaniami klienta
Analiza wymagań klienta, w tym dokumentacji technicznej, specyfikacji, norm i rysunków, oraz ich przekład na konkretną strategię projektową
Kierowanie zespołem projektowym i ścisła współpraca z innymi działami firmy, włączając R&D, sprzedaż, marketing i finanse, w celu zapewnienia synergii i skuteczności działań
Analiza możliwości wykonawczych, potrzeb inwestycyjnych i mocy produkcyjnych, mająca na celu optymalizację procesu wdrażania nowych produktów
Analiza rysunków i przygotowywanie kompleksowych ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
Koordynacja działań związanych z przygotowaniem poszczególnych etapów uruchomienia produkcji, zapewniając harmonogram oraz efektywną komunikację między zespołami
Prowadzenie lub koordynacja prób i testów, monitorowanie wyników oraz wdrażanie niezbędnych korekt w celu zapewnienia wysokiej jakości produktów
zarządzanie pracą zespołów ds. kadr i płac w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
nadzór nad kompleksowymi procesami kadrowo-płacowymi dla podmiotów wchodzących w skład Grupy (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru kadr i płac
opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów
budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
doradztwo w indywidualnych sprawach pracowniczych
implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
zapewnianie zgodności procesów z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
zarządzanie pracą zespołów ds. kadr i płac w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
nadzór nad kompleksowymi procesami kadrowo-płacowymi dla podmiotów wchodzących w skład Grupy (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru kadr i płac
opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów
budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
doradztwo w indywidualnych sprawach pracowniczych
implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
zapewnianie zgodności procesów z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
Delivering exceptional service and solutions across the SAP FICO (Tax, Accounting, Controlling)
Streamlining the functionality of SAP FICO - R2R to improve/optimize and implement performance for business teams
Ensure a smooth operation of the for procurement and logistics IT applications for the company
Support and consulting of internal business units and customers in procurement activity
Consistent communicating with users, business analysts and IT teams, developing and managing Key Performance Indicators (KPIs)
Automating processes and continuous improvement initiatives in SAP
Working with Business Process Owners and stakeholders in understanding their needs, identifying gap, improving the effectiveness continuously, prioritizing requirements
Driving analysis of impact of requested changes - request of change process
Responsible for the creation of quality solution documentation, including, Functional specifications
Responsible for the Configuration / build of SAP S/4HANA FICO solutions
Participate in design discussions with client and lead design and process discussions
Detailing of the technical specifications required to deliver the functional requirements of the solution
Responsible for issue resolution post go-live and transition to support
zarządzanie pracą zespołów ds. kadr i płac w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI
nadzór nad kompleksowymi procesami kadrowo-płacowymi dla podmiotów wchodzących w skład Grupy (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych)
weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru kadr i płac
opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów
budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji
doradztwo w indywidualnych sprawach pracowniczych
implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych
zapewnianie zgodności procesów z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami
nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych
Nadzór i optymalizacja wszystkich technicznych procesów w zakładzie, włączając produkcję, utrzymanie ruchu, przy ścisłej współpracy z działem planowania produkcji
Planowanie, opracowywanie, kontrola wskaźników produkcyjnych oraz implementacja odpowiednich działań w przypadku odchyleń
Opracowywanie i przestrzeganie budżetu kosztów produkcji, obejmującego logistykę wewnętrzną i infrastrukturę
Planowanie, wdrażanie i dostosowywanie średnio- i długoterminowych działań pod kątem wymaganej wydajności produkcji
Implementacja działań korygujących i zapobiegawczych w przypadku reklamacji, we współpracy z działem jakości i sprzedaży
Kierowanie projektami w obszarze produkcji
Odpowiedzialność za proces ciągłego udoskonalania, wdrażanie narzędzi optymalizacji procesów oraz zarządzanie procesami Lean Management w celu stworzenia kultury ciągłego doskonalenia
Bliska współpraca z zarządem firmy w kwestiach rozwoju organizacji
Koordynowanie działań związanych z BHP i ochroną środowiska
Współpraca z innymi zagranicznymi oddziałami grupy
An Integrations Engineer is responsible for working on the servers with the software installation and the interfaces. Majority of tasks will be related to maintenance, and operational tasks
Implementation and maintenance of systems and managing the overall technical configuration,
Design and develop solutions, and interfaces together with the product owner, product team, and domain architects,
Support the product owner in product requirement analyses and creation of user stories,
Reporting to the Sr Manager of Operation, the IT System Support Analyst will be responsible for optimizing employee productivity by effectively supporting desktop applications and services under the Infrastructure & Operations team. The position will also be the primary contact for day-to-day IT support for on-site and remote users based in France and Italy
The successful candidate will be part of the Operations Team, responsible for supporting employees, contractors, and vendors in a Windows Enterprise environment. This candidate must be a team player but as well as being comfortable working on its-own
Build, configure, maintain (patch), repair, and manage new and existing employees' systems
Must be well versed in Windows 11 and Office Suite
Troubleshoot issues related to InTune and MDM
Sound Knowledge of change management, user support, and service desk methodologies
Manage and provide system administration support of a growing list of enterprise infrastructure applications
Support and management of:
Laptops, and mobile devices
Windows 11
Remote user support via phone and remote management tools
Weryfikacja faktur kosztowych: Sprawdzanie poprawności i zgodności faktur z umowami oraz innymi dokumentami, zapewniając prawidłowość rozliczeń finansowych
Analiza umów z dostawcami i podwykonawcami
Sporządzanie umów cesji
Ocena gwarancji bankowych: Badanie i ocena zabezpieczeń finansowych dostarczanych przez banki w celu zabezpieczenia transakcji i kontraktów
Weryfikacja przelewów bankowych
Zapewnienie formalnej i matematycznej poprawności danych finansowych i dokumentów: Gwarancja dokładności oraz zgodności dokumentacji finansowej z obowiązującymi przepisami i standardami
Sporządzanie i kontrola dokumentów finansowych i umownych
Wsparcie innych działów firmy w kwestiach finansowych i prawnych
realizacja strategii HR w podległych centrach dystrybucyjnych w Polsce w ramach zatrudnienia czasowego na okres 3-6 miesięcy
zarządzanie oraz organizacja pracy podległego zespołu Specjalistów ds. HR
merytoryczne wsparcie dla kierujących lokalizacją w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz stałe monitorowanie zmian i interpretacji przepisów
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby Dyrektora magazynu, działu HR, Klienta
kontakt z Klientem w języku angielskim
nadzór nad procesem naliczania wynagrodzeń oraz bieżącą administracją kadr
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
proponowanie rozwiązań rekrutacyjnych
dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie kryzysów
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS oraz benefitów pozapłacowych
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu onboardingu i integracji pracowników
wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
udział i reprezentowanie spółki w kontrolach zewnętrznych
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
Wykonywanie analizy finansowo/zarządczej spółki, wraz z przygotowaniem raportów i wyjaśnień
Miesięczne raportowanie zarządcze, przygotowanie prognozy dla grupy
Analiza zmian na poszczególnych budżetach projektowych
Przygotowanie okresowych raportów, analiza odchyleń pomiędzy budżetami, zobowiązaniami i realizacjami
Współpraca pod kątem planowania budżetu z kadrą managerską
Tworzenie raportów kwartalnych na potrzeby grupy oraz partnerów biznesowych
Wsparcie w przygotowaniu planów rocznych i prognoz finansowych, analiza odchyleń od poprzednich okresów sprawozdawczych
Dbałość o odpowiedni poziom komunikacji z członkami Zespołów Projektowych, w celu zapewnienia efektywnej wymiany informacji i uwzględnienia perspektywy finansowej w procesie decyzyjnym dotyczącym projektów
Otwartość na inicjatywy i przyszłościowe rozwiązania mające na celu optymalizację Procesów finansowo-prawnych
realizacja strategii HR w podległych centrach dystrybucyjnych w Polsce w ramach zatrudnienia czasowego na okres 3-6 miesięcy
zarządzanie oraz organizacja pracy podległego zespołu Specjalistów ds. HR
merytoryczne wsparcie dla kierujących lokalizacją w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz stałe monitorowanie zmian i interpretacji przepisów
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby Dyrektora magazynu, działu HR, Klienta
kontakt z Klientem w języku angielskim
nadzór nad procesem naliczania wynagrodzeń oraz bieżącą administracją kadr
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
proponowanie rozwiązań rekrutacyjnych
dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie kryzysów
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS oraz benefitów pozapłacowych
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu onboardingu i integracji pracowników
wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
udział i reprezentowanie spółki w kontrolach zewnętrznych
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
The Accounts Receivable Accountant perform O2C activities for the newly established Business service Organization in Wroclaw, Poland. They will be responsible for Collections & Billing Management, Cash Application as well as proposing and driving the most effective and efficient ways of work through process standardization and optimalization
Contacting the foreign customer regarding past due items
Reviewing list of blocked orders and taking appropriate actions
Processing Billing requests
Applying customer payments to invoices and accounts
Managing customer inquiries or disputes
Preparation, creation and maintenance of Standard Operating Procedures (SOPs)
realizacja strategii HR w podległych centrach dystrybucyjnych w Polsce w ramach zatrudnienia czasowego na okres 3-6 miesięcy
zarządzanie oraz organizacja pracy podległego zespołu Specjalistów ds. HR
merytoryczne wsparcie dla kierujących lokalizacją w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz stałe monitorowanie zmian i interpretacji przepisów
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby Dyrektora magazynu, działu HR, Klienta
kontakt z Klientem w języku angielskim
nadzór nad procesem naliczania wynagrodzeń oraz bieżącą administracją kadr
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
proponowanie rozwiązań rekrutacyjnych
dbanie o komunikację między pracownikami i rozwiązywanie kryzysów
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS oraz benefitów pozapłacowych
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu onboardingu i integracji pracowników
wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników
udział i reprezentowanie spółki w kontrolach zewnętrznych
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
The RTR Senior/mid Accountant with German will perform advanced RTR activities related to managing, analyzing, control the books and financial statements, external and internal reporting, audit support and coordination as well as proposing and driving the most effective and efficient ways of work thru process standardization and optimalization
RTR Senior Accountant will be responsible for respective country or number of countries / cluster in EMEA region acting as SPOC for the Finance Directors
Execution of operational activities for assigned BUs/countries and activity cluster within RTR area in particular: MEC, fixed assets management, accounts review analysis, reporting, etc
Manage / coordinate the support for internal and external audit
Execution of project activities to successfully ramp-up the newly established hub organization (i.e. enable transition of Finance activity including Knowledge Transfer and process documentation)
Ensure Accounting principles, group accounting standards, internal controls compliance
Establish and manage effective business relations with stakeholders, partners and peers
Partner the BU/country and the Headquarter providing necessary analysis for decisiveness processes
Strong advocacy and drive the standardized and optimized solutions for RTR processes including improvements and automations across the countries in EMEA
Kompleksowa obsługa podatkowa Klientów w zakresie cen transferowych
Opracowywanie dokumentacji cen transferowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Sporządzanie benchmarkingów i analiz rynkowych w celu ustalenia właściwych cen transferowych
Udzielanie porad podatkowych i wsparcia w zakresie cen transferowych, w tym rozwiązywanie zagadnień związanych z międzynarodowym obrotem towarowym i usługami
Sporządzanie opinii podatkowych oraz komentarzy
Monitorowanie zmian w przepisach podatkowych dotyczących cen transferowych
Rozwój Kancelarii w zakresie utrzymania i pozyskiwania Klientów
Collaborate with SSC leadership to develop and implement HR strategies aligned with business objectives
Provide guidance and support to managers and employees on HR-related matters, including performance management, employee relations, and talent development
Partner with stakeholders to drive employee engagement initiatives and foster a positive organizational culture
Lead recruitment efforts for the SSC, ensuring the attraction and retention of top talent
Analyze HR metrics to identify trends and opportunities for improvement
Stay current with HR best practices and legal requirements to ensure compliance
The primary purpose of this job is to ensure Factory Productivity goals and level targets are achieved.The Continuous Improvement and Productivity Manager analyzes, maintains, and improves performance plantwise
S/He is a highly competent process manager who uses a variety of skills from all the focus factories on site such as project design, machinery and equipment, leadership, and management to ensure performance, continuous learning and process development. He also acts as process analysts, business strategists, and project supervisor
Analyzing factory processes and manufacturing procedures
Developing process enhancement strategies
Investigating shortfalls, issues, and complaints in current production processes
Establishing / harmonizing norms and standards of factory performance
Monitoring staff performance and organizational processes
Collaborating with other managers to enhance productivity and staff organization
Identifying and sharing optimization opportunities to other members of management
Managing and training, mentoring, and guiding team members in new processes
Staying up-to-date with developments in management and process optimization
Przeprowadzanie przetargów (ocena potrzeb) i analizowanie krajowych i międzynarodowych rynków zaopatrzenia w celu znalezienia najbardziej ekonomicznych źródeł (badanie dostawców)
Koordynowanie wymagań różnych klientów wewnętrznych grupy materiałowej
Wspieranie negocjacji kontraktów, w tym ich przygotowanie i monitorowanie
Przeprowadzanie oceny dostawców i identyfikacja ryzyka
Rozwój dostawców (identyfikacja obszarów do poprawy, rozwijanie potencjału ulepszeń itp.)
Przygotowanie i utrzymanie umów ramowych (prawnych i SAP)
Przeprowadzanie analiz struktury kosztów i benchmarków cenowych
Śledzenie kontekstu i rozwoju gospodarczego/finansowego
Zapewnienie, że organizacja produkcyjna działa zgodnie z wymaganiami zatwierdzonych planów produkcji, przy minimalnych kosztach, w ramach ustalonych limitów jakości i zgodnie z wymaganiami FDA, cGMP, ISO
Opracowywanie i tworzenie standardowych procedur operacyjnych, specyfikacji i innych form dokumentów w celu określenia wymagań procesu produkcyjnego zgodnie z kwalifikacjami, zgodnością i wymaganiami biznesowymi
Kierowanie kilkuosobowym zespołem (Kierownicy Zmian)
Aktywne uczestniczenie w procesie kwalifikacji nowych urządzeń i procesów
Współpraca z międzynarodowymi Klientami
Wykorzystywanie narzędzi Lean Manufacturing
Mentoring współpracowników produkcyjnych w zakresie technik zarządzania i kontroli zmian w celu zapewnienia terminowej realizacji i oczekiwanych rezultatów
Wykorzystywanie metodologii Problem Solving, identyfikacja działań korygujących i zapobiegawczych (CAPA) i weryfikacja ich skuteczność poprzez gromadzenie i analizę danych
Pełnienie roli eksperta merytorycznego w zakresie budowy i funkcjonowania sprzętu produkcyjnego, procesów produkcyjnych i serializacji
Rozwój, planowanie i utrzymanie procesów produkcyjnych; realizowanie celów związanych z polepszaniem jakości, optymalizacją procesów produkcyjnych i zmniejszaniem kosztów materiałowych
Niezależne prowadzenie i zarządzanie kwestiami prawnymi związanymi z codziennymi sprawami spółki deweloperskiej w tym wsparcie prawne dla projektów deweloperskich
Kompleksowa obsługa prawną
Codzienną pracę nad umowami deweloperskimi, korporacyjnymi oraz handlowymi
Przygotowywanie analiz prawnych, opinii, raportów
Reprezentowanie przedsiębiorstwa w relacjach z klientami, dostawcami oraz urzędami
Koordynacja współpracy z zewnętrznymi kancelariami prawnymi
Zapewnianie zgodności operacji firmy z obowiązującym prawem
Establish and nurture relationships with potential clients to secure business, analyzing their supply chains, identifying inefficiencies, and presenting tailored solutions
Conduct thorough market analysis to identify potential customers and gaps in the market that the company can address
Provide essential information for upcoming tenders and proposals, including pricing, risk assessment, and volume projections
Perform value chain analysis for prospective clients, understanding their needs and how services can create maximum value
Serve as a representative of the company, promoting a circular business model and advocating for the elimination of single-use packaging
Actively engage with industry associations and organizations to stay informed and network effectively
Independently pursue and manage customer opportunities within a collaborative team environment
Interpret and address customer requirements, buying patterns, and influencers to tailor offerings effectively
Deliver annual sales targets for the Polish market
Cultivate strong relationships across various levels of client organizations
Represent the company at local and international trade shows and conferences
Establish and nurture relationships with potential clients to secure business, analyzing their supply chains, identifying inefficiencies, and presenting tailored solutions
Conduct thorough market analysis to identify potential customers and gaps in the market that the company can address
Provide essential information for upcoming tenders and proposals, including pricing, risk assessment, and volume projections
Perform value chain analysis for prospective clients, understanding their needs and how services can create maximum value
Serve as a representative of the company, promoting a circular business model and advocating for the elimination of single-use packaging
Actively engage with industry associations and organizations to stay informed and network effectively
Independently pursue and manage customer opportunities within a collaborative team environment
Interpret and address customer requirements, buying patterns, and influencers to tailor offerings effectively
Deliver annual sales targets for the Polish market
Cultivate strong relationships across various levels of client organizations
Represent the company at local and international trade shows and conferences
Overseeing communication between CFO and Financial Leadership and consistently enhancing communication strategies
Managing and curating content for internal website as well as designing and distributing newsletters
Conducting projects in the area of finances
Strategizing, advising on, and executing initiatives
Building positive relationships with stakeholders
Preparing and presenting reports or data summaries for diverse stakeholders
Directing personal projects: Ensuring timely and quality delivery of project outcomes, maintaining project plans and schedules, and providing functional guidance to team members assigned to the projects
Preparing and presenting of business presentations
Assisting in Process and Operational Organization within Finance Departments
Assisting in the Objectives and Key Results process
Supporting the Financial Controller in maintaining budget compliance
Finansowe wsparcie Biznes Partnerów z obszaru sprzedaży (Modern Trade) przy podejmowaniu decyzji biznesowych (w tym warunki promocyjne, warunki kontraktowe)
Przygotowywanie pre i post ewaluacji aktywności komercyjnych
Wsparcie procesu negocjacji kontraktowych z kluczowymi klientami
Uczestniczenie w procesie przygotowywania Joint Business Planów (JBP) dla kluczowych klientów
Kontrola wyników finansowych zgodnie z przyjętymi planami i budżetami oraz opracowanie i rekomendowanie propozycji naprawczych
Przygotowywanie analiz finansowych dla Biznes Partnerów i Kadry Zarządczej
Sporządzanie analiz ad hoc potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych (na przykład P&L akcji promocyjnych)
Uczestnictwo w projektach cross-funkcyjnych mających na celu usprawnienie procesów komercyjnych
Diagnostyka i rozwiązywanie awarii urządzeń produkcyjnych
Realizacja projektów w zakresie automatyki, elektryki, pneumatyki w tym związanych z rozbudową linii produkcyjnych i zakładu
Bliska współpraca z innymi pracownikami działu Utrzymania Ruchu oraz innymi działami w firmie
Współpraca z firmami i serwisami zewnętrznymi
Praca w zróżnicowanym i zaawansowanym technologicznie parku maszynowym (m.in. suwnice automatyczne, prasy hydrauliczne). Sterowniki Allen Bradley, jak również Siemens i Mitsubishi
Planowanie, rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury informatycznej, w tym serwerów, urządzeń sieciowych, usług oraz infrastruktury (Microsoft Azure i On-Premise) i innych
Zapewnienie bezpieczeństwa sieci informatycznych w Spółkach, poprzez wdrożenie skutecznych strategii zabezpieczeń, aktualizacji systemów i urządzeń
Sprawowanie nadzoru nad monitorowaniem i optymalizacją wydajności sieci i infrastruktury w celu zapewnienia optymalnego jej działania, dostępu do zasobów oraz zapewnienia wysokiej dostępności
Zarządzanie Zespołem: Rekrutowanie, motywowanie, szkolenie, ocena pracy
Zapewnienie wsparcia technicznego dla pracowników w zakresie problemów związanych z infrastrukturą i sieciami oraz opracowywanie procedur obsługi awarii
Optymalizacja kosztów związanych z infrastrukturą poprzez efektywne zarządzanie zasobami, negocjacje z dostawcami i identyfikację możliwych oszczędności
Śledzenie nowych trendów i technologii w dziedzinie sieci i infrastruktury, a także ocena, czy nowe rozwiązania mogą być skutecznie wdrożone w organizacji
Przygotowywanie raportów dotyczących wydajności, bezpieczeństwa i innych kluczowych wskaźników dotyczących infrastruktury i sieci
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z dostawcami technologii oraz negocjowanie umów w celu zapewnienia odpowiednich usług i produktów
Przeprowadzanie analiz i ocen podatkowych związanych z cenami transferowymi dla klientów
Pomoc oraz przygotowywanie dokumentacji cen transferowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Sporządzanie benchmarkingów i analiz rynkowych w celu ustalenia właściwych cen transferowych
Udzielanie porad podatkowych i wsparcia w zakresie cen transferowych, w tym rozwiązywanie zagadnień związanych z międzynarodowym obrotem towarowym i usługami
Sporządzanie opinii podatkowych oraz komentarzy
Analizowanie zmian w przepisach podatkowych dotyczących cen transferowych
You will be responsible for building and maintaining our BI and other reporting resources within the business. The role will involve building relationships with SMEs across all the companies' sites to understand key systems and data sources. These data sources are then used in reports that generate value within the business
Your duties will include:
Maintaining our existing collection across multiple reporting platforms,
Working with internal stakeholders to understand reporting requirements,
Delivering reports to departments such as Sales, Operations, Finance, Quality, and HR across multiple sites,
Exploring new technologies that enhance and improve reporting at the company,
Creating and maintaining all reporting-related documentation,
Maintaining our existing collection of Power Apps and Power Automate Flows across the business,
Engaging with stakeholders to gather requirements and develop new Power Apps and Flows,
Working closely with vendors and users of CRM, ERP, QMS and other business applications,
Developing a methodology for the data analysis and the reporting lifecycle within the Group,
Acting as a point of contact while engaging with vendors regarding reporting requirements as needed,
Working as part of the wider company's IT team to contribute towards the successful completion of projects
Cybersecurity Senior Manager - Metrics, Policy and Awareness
Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Overseeing the definition and maintenance of cyber security policy framework, awareness activities and cyber metrics dashboards
Assuring alignment between the policies and standards for cyber security capabilities
Overseeing training and awareness program and assure consistent implementation and communication
Tracking and assuring policy deployment / implementation to be reported to the senior management and further develop and enforce the security policies
Ensuring cybersecurity metric definition and reporting
Setting priorities, strategy and roadmap for policy framework, metrics framework and awareness activities
Managing team for the function
Supporting and coordinating collaboration with cyber security representatives
Collaborating with Zonal CISOs to ensure that GRC Managers adhere to the security policy framework at the local level through periodic assessments, identification of gaps and recommendations of remedial actions
Defining, implementing, and maintaining policies regarding security capabilities and ensure the local versions respect the global standard and other regulations
Validating and managing approvals of any policy exception requests
Leading conversations with IT executives to ensure effective policy, metrics and training deployment/implementation
Ensuring engagement and education on policies and set up and coordinate training curriculum for cyber security
Overseeing consolidation of metrics regarding security policies deployment/implementation through a dashboard to be reported to senior management through the program steering committee
Collaborating with architects to ensure security strategy & policies are integrated into security architecture and data & information protection standards and guidelines (associated implementation plan and follow up should be agreed between teams)
Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji zewnętrznych firmy, łącznie z tymi dot. instytucji Unii Europejskiej
Pełnienie roli głównego przedstawiciela firmy na szczeblu Unii Europejskiej. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za reprezentowanie firmy w spotkaniach, konferencjach, negocjacjach i innych wydarzeniach na poziomie UE
Śledzenie i analiza polityk, regulacji, dyrektyw i inicjatyw UE, które mogą mieć wpływ na działalność firmy. Osoba na tym stanowisku powinna być świadoma zmian w prawie UE oraz mieć zdolność do przewidywania potencjalnych skutków tych zmian dla firmy
Planowanie i realizacja strategii lobbingowej firmy w instytucjach UE oraz współpraca z innymi firmami, organizacjami branżowymi i grupami interesów w celu promowania wspólnych interesów i osiągania określonych celów
Przekazywanie informacji zwrotnej oraz doradztwo wewnętrzne dla kierownictwa firmy w zakresie strategii zewnętrznych i innych kwestii dotyczących Unii Europejskiej
Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji zewnętrznych firmy, łącznie z tymi dot. instytucji Unii Europejskiej
Pełnienie roli głównego przedstawiciela firmy na szczeblu Unii Europejskiej. Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za reprezentowanie firmy w spotkaniach, konferencjach, negocjacjach i innych wydarzeniach na poziomie UE
Śledzenie i analiza polityk, regulacji, dyrektyw i inicjatyw UE, które mogą mieć wpływ na działalność firmy. Osoba na tym stanowisku powinna być świadoma zmian w prawie UE oraz mieć zdolność do przewidywania potencjalnych skutków tych zmian dla firmy
Planowanie i realizacja strategii lobbingowej firmy w instytucjach UE oraz współpraca z innymi firmami, organizacjami branżowymi i grupami interesów w celu promowania wspólnych interesów i osiągania określonych celów
Przekazywanie informacji zwrotnej oraz doradztwo wewnętrzne dla kierownictwa firmy w zakresie strategii zewnętrznych i innych kwestii dotyczących Unii Europejskiej
Lead and manage a team of engineers, including hiring, training, mentoring, and performance management
Drive the execution of engineering projects, from planning and design to implementation and testing, ensuring adherence to project timelines and budgets
Oversight of the Engineering and Maintenance departments for the facility
Developing and managing the overall facility capital budget and the facility maintenance budget
Collaborate with cross-functional teams, including product management, design, and quality assurance, to ensure alignment on project goals and priorities
Foster a culture of innovation, continuous improvement, and accountability within the engineering team
Provide technical guidance and support to engineers, helping them overcome challenges and develop creative solutions
Identify opportunities for process improvements and optimization within the engineering department
Stay abreast of industry trends, technologies, and best practices to inform decision-making and drive innovation
Lead and manage a team of engineers, including hiring, training, mentoring, and performance management
Drive the execution of engineering projects, from planning and design to implementation and testing, ensuring adherence to project timelines and budgets
Oversight of the Engineering and Maintenance departments for the facility
Developing and managing the overall facility capital budget and the facility maintenance budget
Collaborate with cross-functional teams, including product management, design, and quality assurance, to ensure alignment on project goals and priorities
Foster a culture of innovation, continuous improvement, and accountability within the engineering team
Provide technical guidance and support to engineers, helping them overcome challenges and develop creative solutions
Identify opportunities for process improvements and optimization within the engineering department
Stay abreast of industry trends, technologies, and best practices to inform decision-making and drive innovation
Finansowe wsparcie Biznes Partnerów z obszaru sprzedaży (Modern Trade) przy podejmowaniu decyzji biznesowych (w tym warunki promocyjne, warunki kontraktowe)
Przygotowywanie pre i post ewaluacji aktywności komercyjnych
Wsparcie procesu negocjacji kontraktowych z kluczowymi klientami
Uczestniczenie w procesie przygotowywania Joint Business Planów (JBP) dla kluczowych klientów
Kontrola wyników finansowych zgodnie z przyjętymi planami i budżetami oraz opracowanie i rekomendowanie propozycji naprawczych
Przygotowywanie analiz finansowych dla Biznes Partnerów i Kadry Zarządczej
Sporządzanie analiz ad hoc potrzebnych do podejmowania decyzji biznesowych (na przykład P&L akcji promocyjnych)
Uczestnictwo w projektach cross-funkcyjnych mających na celu usprawnienie procesów komercyjnych
Regularne przeprowadzanie badań rynku w celu identyfikacji nowych potencjalnych dostawców i otrzymywania informacji o trendach i zmianach na rynku
Współpraca z innymi działami, takimi jak logistyka, magazyn i produkcja, w celu zapewnienia sprawnego działania, zapewnienia przestrzegania procedur zakupowych firmy
Negocjowanie umów z dostawcami w celu zapewnienia najlepszych kosztów i jakości produktów
Gromadzenie, archiwizacja i monitorowanie umów z dostawcami
Monitorowanie kont dostawców - kontrolowanie warunków dostawców: warunków płatności, cen itp
Gromadzenie, archiwizacja i monitorowanie dokumentacji przetargowej zgodnie z procedurami zakupowymi z uwzględnieniem procesów prowadzonych przez inne działy
Plan, develop, and execute regional logistics strategies in accordance with global strategy, to assure operational and cost excellence
Lead all logistics operations including warehousing and distribution, road and sea freight, customer service
Be responsible for logistics budget, drive cost improvement by both leveraging and improving vendor performance, and continuous improvement of internal processes
Be accountable for global projects, assuring they are executed in efficient and timely manner and that the objectives are met
Lead, coach and develop subordinate team of 5 employees (specialists and coordinators)
Ensure the Operations and FA&P team are in compliance with the scope of services and KPI´s
agreed between the Company and the Company´s clients
Hire, coach, mentor, and develop staff, including overseeing new employee onboarding and
Providing career development planning and development opportunities
Lead employee development and working process efficiency by implementing performance evaluation tools, streamlining best practices, identifying and addressing quality issues
Develop and coach direct reports to acquire and refine necessary job skills through constructive feedback, ongoing training, and other techniques that is applicable across the entire team
Manages and enhances operational metrics and departmental goals
Lead all operational efficiencies by identifying best in class procedures and processes
Building, Leading, motivating and evaluating a local payroll and operations team
Responsibility for various tasks related to payroll, benefits administration and administrative onboarding
Maintain employee data and payroll information up to date
Ensure compliance with laws and internal policies
Perform and/or manage the work of direct reports around effective and efficient administration
Responsible for designing the administrative processes ensuring scalability, effectiveness and efficiency in a customer oriented way to support growth strategy
Lead and manage the SAP Retail Supply Chain Department, ensuring alignment with organizational goals and objectives
Utilize your in-depth understanding of retail supply chain processes to analyze current workflows and identify areas for improvement
Collaborate with cross-functional teams to design and implement SAP Retail solutions that streamline warehousing, inventory management, and distribution processes
Oversee the configuration, customization, and integration of SAP Retail modules, with a focus on SD and MM, to meet business requirements
Develop and maintain data governance policies and procedures for managing retail product master data, ensuring accuracy and consistency
Drive the adoption of agile and waterfall project methodologies to manage and execute supply chain optimization projects effectively
Act as a liaison between business stakeholders and IT teams, facilitating communication and decision-making to ensure project success
Provide leadership and mentorship to team members, fostering a culture of continuous learning and professional development
Stay abreast of industry trends, best practices, and emerging technologies in retail supply chain management and SAP solutions
Maintain a high level of proficiency in English and demonstrate excellent communication skills, particularly in conveying complex technical concepts to diverse stakeholder groups
Udzielanie porad podatkowych oraz sporządzanie opinii, wyjaśnień i analiz prawno-podatkowych dla międzynarodowych i krajowych liderów rynku oraz zamożnych klientów prywatnych
Przygotowywanie pism w postępowaniach podatkowych oraz wsparcie w tworzeniu dokumentacji transakcyjnej
Analiza przepisów, orzecznictwa oraz interpretacji podatkowych
Współpraca w zespołach projektowych z doradcami podatkowymi oraz specjalistami z innych obszarów praktyki
Reprezentacja Klientów przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi (dla osób z uprawnieniami)
Opracowywanie strategii marketingowej i planów działania mających na celu promocję i sprzedaż usług,
Zarządzanie budżetem marketingowym, alokowanie środków na różne kampanie reklamowe i działania promocyjne oraz współpraca z agencjami marketingowymi/reklamowymi,
Koordynacja działań zespołu marketingowego oraz współpraca z innymi działami firmy, takimi jak sprzedaż, projektowanie, finanse,
Planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, w tym kampanii online (np. na portalach branżowych, mediach społecznościowych) oraz offline (np. w prasie, telewizji, na billboardach),
Opracowywanie materiałów marketingowych, w tym broszur, ulotek, prezentacji, stron internetowych, filmów promocyjnych itp
Prowadzenie działań związanych z promocją marki oraz budowaniem świadomości marki wśród potencjalnych klientów
Organizacja i uczestnictwo w eventach branżowych,
Monitorowanie efektywności działań marketingowych, analiza wskaźników sprzedaży, konwersji, zaangażowania klientów