Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Customer Service Consultant
Marszałkowska 126/134, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca obsługa klientów (obecnych i potencjalnych) przez telefon oraz e-mail
dostarczanie klientom rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i możliwości oraz sposobu ich zamawiania
cross-selling i up-selling produktów
raportowanie błędów i reklamacji
działanie na rzecz zmniejszenia rotacji i zwiększania lojalności wśród klientów (KPI)
pomoc w tworzeniu i ulepszaniu procedur wewnętrznych działu Customer Service
ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu celem zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów oraz wymiany wiedzy na temat aktualnych kampanii reklamowych
bieżąca obsługa klientów (obecnych i potencjalnych) przez telefon oraz e-mail
dostarczanie klientom rzetelnych informacji na temat oferowanych produktów i możliwości oraz sposobu ich zamawiania
cross-selling i up-selling produktów
raportowanie błędów i reklamacji
działanie na rzecz zmniejszenia rotacji i zwiększania lojalności wśród klientów (KPI)
pomoc w tworzeniu i ulepszaniu procedur wewnętrznych działu Customer Service
ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu celem zapewnienia najlepszej możliwej obsługi klientów oraz wymiany wiedzy na temat aktualnych kampanii reklamowych
Współpraca z lokalnym dziełem marketingu w planowaniu, wdrażaniu, monitorowaniu i optymalizacji kampanii i działań zatwierdzonych w ramach planów marketingowych dla naszej wiodącej marki - Oslo Skin Lab
Przygotowanie treści do comiesięcznych newsletterów dla aktywnych, pasywnych i potencjalnych klientów
Ciągłe ulepszanie procesów komunikacji z klientami i działania na rzecz utrzymania klienta
Utrzymanie strony internetowej – śledzenie statystyk, dbanie o toaktualizację treści i wprowadzanie ciągłych ulepszeń, dodawanie treści i materiałów oraz inne ulepszenia mające na celu zwiększenie i konwersję sprzedaży
Tłumaczenia treści umieszczanych w mediach społecznościowych, stronie internetowej, newsletterach, ulotkach
Ścisła współpraca z działem obsługi klienta i regularne informowanie jego członków na temat bieżących planów marketingowych i materiałów
Wsparcie lokalnego działu marketingu w komunikacji z agencjami, influencerami i innymi partnerami
Analiza, ocena i raportowanie wyników kampanii i testów planowanych we współpracy z lokalnym działem marketingu
Wsparcie lokalnego działu marketingu w miesięcznym raportowaniu z działań aktywnych kanałów (np. SoMe, influencerzy, telemarketing, newsletter i pozostałych kampanii)
Pracownicy Customer Service to serce każdego zespołu - zajmują się obsługą i utrzymaniem klienta, są również pierwszym punktem kontaktowym z naszą firmą oraz dostarczają dokładnych informacji o produktach. Skupiają się na tym, jak zapewnić klientom satysfakcję z naszych usług i produktów. Ponadto, ściśle współpracują z działem sprzedaży i marketingu, wspomagając sprzedaż i aktywnie przyczyniając się do budowania lojalności i zmniejszenia rotacji wśród klientów
Do naszego zespołu poszukujemy doświadczonych i zaangażowanych specjalistów w zakresie obsługi i utrzymania klienta dla naszej wiodącej marki, Oslo Skin Lab, którzy będą opiekować się naszymi klientami, udzielając wsparcia telefonicznie i mailowo. Team Leader wraz z pozostałymi konsultantami będzie pracował osiągając miesięczne i roczne cele (KPIs) oraz przyczyniał się do rozwoju całego działu Customer Service
Dodatkowo zadaniem Team Leadera będzie wsparcie współpracowników w bieżącej pracy oraz ścisła komunikacja i raportowanie bieżących problemów i zagadnień do przełożonego - Managera Customer Service CZ/SK/PL
Team Leader koordynuje i usprawnia pracę zespołu i nie posiada odpowiedzialności personalnej
Pracownicy Customer Service to serce każdego zespołu - zajmują się obsługą i utrzymaniem klienta, są również pierwszym punktem kontaktowym z naszą firmą oraz dostarczają dokładnych informacji o produktach. Skupiają się na tym, jak zapewnić klientom satysfakcję z naszych usług i produktów. Ponadto, ściśle współpracują z działem sprzedaży i marketingu, wspomagając sprzedaż i aktywnie przyczyniając się do zmniejszenia rotacji wśród klientów
Nasze Biuro Obsługi Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, budujący lojalność wśród klientów. Dlatego poszukujemy doświadczonych i zaangażowanych specjalistów w zakresie obsługi i utrzymania klienta dla naszej wiodącej marki, Oslo Skin Lab, którzy będą opiekować się naszymi klientami, udzielając wsparcia telefonicznie i mailowo. Nasi konsultanci pracują osiągając miesięczne i roczne cele (KPIs) oraz przyczyniają się do rozwoju całego działu Customer Service
Pracownicy Customer Service to serce każdego zespołu - zajmują się obsługą i utrzymaniem klienta, są również pierwszym punktem kontaktowym z naszą firmą oraz dostarczają dokładnych informacji o produktach. Skupiają się na tym, jak zapewnić klientom satysfakcję z naszych usług i produktów. Ponadto, ściśle współpracują z działem sprzedaży i marketingu, wspomagając sprzedaż i aktywnie przyczyniając się do zmniejszenia rotacji wśród klientów
Nasze Biuro Obsługi Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, budujący lojalność wśród klientów. Dlatego poszukujemy wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów w zakresie obsługi i utrzymania klienta dla naszej wiodącej marki, Oslo Skin Lab, którzy będą opiekować się naszymi klientami udzielając informacji telefonicznie i mailowo oraz wspierać dział Marketingu i PR w codziennych zadaniach
Pracownicy Customer Service to serce każdego zespołu - zajmują się obsługą i utrzymaniem klienta, są również pierwszym punktem kontaktowym z naszą firmą oraz dostarczają dokładnych informacji o produktach. Skupiają się na tym, jak zapewnić klientom satysfakcję z naszych usług i produktów. Ponadto, ściśle współpracują z działem sprzedaży i marketingu, wspomagając sprzedaż i aktywnie przyczyniając się do zmniejszenia rotacji wśród klientów
Nasze Biuro Obsługi Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, budujący lojalność wśród klientów. Dlatego poszukujemy wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów w zakresie obsługi i utrzymania klienta dla naszej wiodącej marki, Oslo Skin Lab, którzy będą opiekować się naszymi klientami udzielając informacji telefonicznie i mailowo
Pracownicy Customer Service to serce każdego zespołu - zajmują się obsługą i utrzymaniem klienta, są również pierwszym punktem kontaktowym z naszą firmą oraz dostarczają dokładnych informacji o produktach. Skupiają się na tym, jak zapewnić naszym klientom satysfakcję z naszych usług i produktów. Ponadto, ściśle współpracują z działem sprzedaży i marketingu, wspomagając sprzedaż i aktywnie przyczyniając się do zmniejszenia rotacji wśród klientów
Nasze Biuro Obsługi Klienta to jeden z najważniejszych działów w firmie, budujący lojalność wśród klientów. Dlatego poszukujemy wykwalifikowanych i zaangażowanych specjalistów w zakresie obsługi i utrzymania klienta dla naszej wiodącej marki, Oslo Skin Lab, którzy będą opiekować się naszymi klientami udzielając informacji telefonicznie i mailowo
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Customer Service Agent
Warszawa
Wygasła: 22.06.2022
full-time, part time, additional / temporary
umowa o pracę
umowa zlecenie
umowa o pracę tymczasową
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
The NutraQ Group is on the journey towards building the best subscription-based business platform in Europe. As an important member within our customer care and retention team you will be the first point of contact for our customers, providing accurate product information and focusing on how to keep our customers satisfied at all time. In addition to customer satisfaction, you will also work with sales activities and actively contribute to retaining our customers and reduce customer-churn