Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (9)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 9 )
Inspektor ds. płac i rozliczeń
Lublin
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1) Zarządzanie wynagrodzeniami: sporządzanie list płac dla 200 pracowników oraz ok. 120 Przedstawicieli Rady Nieruchomości i Rady Nadzorczej
obliczanie obciążeń (składki ZUS
zaliczki PIT
naliczanie wynagrodzeń chorobowych
urlopowych
zasiłków
ekwiwalentu za niewykorzystany urlop
odpraw
nadgodzin
benefitów
potrąceń komorniczych
PPK)
2) Rozliczanie umów cywilnoprawnych
3) Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych ZUS
PIT
PFRON
GUS
4) Rozliczanie PPK
ubezpieczeń grupowych
świadczeń z ZFŚS
5) Obsługa pracowników w zakresie sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu itp.
6) Sporządzanie raportów i analiz personalnych na potrzeby Zarządu
7) Stała współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS
1.Współpraca z Administracjami Osiedli w zakresie: przeprowadzania kontroli okresowej obiektów i urządzeń co najmniej raz w roku w okresie wiosennym
przeprowadzania przeglądów roboczych i zabiegów konserwacyjnych związanych z przygotowaniem obiektów i urządzeń do okresu zimowego
kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów co najmniej raz na 5 lat.
2.Współudział w opracowywaniu dokumentacji projektowej
sprawowanie nadzoru nad remontami głównymi i modernizacjami zasobów mieszkaniowych i mienia Spółdzielni.
3. Udział w odbiorach prac remontowych.
4. Nadzorowanie przyjmowania obiektów do eksploatacji
prowadzenie rejestru usterek i wad technologicznych
przeprowadzania przeglądów w okresie rękojmi i rozliczania ich terminowego i prawidłowego usuwania.
5. Prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych Spółdzielni
terenów osiedlowych
miejsc parkingowych
obiektów i lokali stanowiących mienie Spółdzielni.
6. Opracowywanie planów remontów mienia Spółdzielni.
7. Organizowanie przetargów na roboty remontowe w osiedlach
Do podstawowych obowiązków Kierownika Administracji należało będzie:
- bieżące administrowanie nieruchomościami osiedla
w tym zabezpieczanie spraw m.in.: porządkowych
kontrolnych
remontowych i konserwacyjnych
- prawidłowe
skuteczne i efektywne kierowanie administracją osiedla oraz nadzór nad podległymi pracownikami administracji
- podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych i gospodarczych zmierzających do należytego i terminowego wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
zarządzeniami oraz zasadami efektywności i gospodarności
- opracowanie wytycznych projektów planów rzeczowo - finansowych działalności osiedla przy współudziale Rady Przedstawicieli Osiedla
- przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z prawidłowym funkcjonowaniem i organizacją pracy Administracji Osiedla zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
- prowadzenie działalności mającej na celu prawidłowe zabezpieczenie zasobów mieszkaniowych i użytkowych zgodnie z zasadami racjonalności i optymalnego wykorzystania środków
1) Zarządzanie wynagrodzeniami: sporządzanie list płac dla 200 pracowników oraz ok. 120 Przedstawicieli Rady Nieruchomości i Rady Nadzorczej
obliczanie obciążeń (składki ZUS
zaliczki PIT
naliczanie wynagrodzeń chorobowych
urlopowych
zasiłków
ekwiwalentu za niewykorzystany urlop
odpraw
nadgodzin
benefitów
potrąceń komorniczych
PPK)
2) Rozliczanie umów cywilnoprawnych
3) Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych ZUS
PIT
PFRON
GUS
4) Rozliczanie PPK
ubezpieczeń grupowych
świadczeń z ZFŚS
5) Obsługa pracowników w zakresie sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu itp.
6) Sporządzanie raportów i analiz personalnych na potrzeby Zarządu
7) Stała współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS
1.Współpraca z Administracjami Osiedli w zakresie: przeprowadzania kontroli okresowej obiektów i urządzeń co najmniej raz w roku w okresie wiosennym
przeprowadzania przeglądów roboczych i zabiegów konserwacyjnych związanych z przygotowaniem obiektów i urządzeń do okresu zimowego
kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów co najmniej raz na 5 lat.
2.Współudział w opracowywaniu dokumentacji projektowej
sprawowanie nadzoru nad remontami głównymi i modernizacjami zasobów mieszkaniowych i mienia Spółdzielni.
3. Udział w odbiorach prac remontowych.
4. Nadzorowanie przyjmowania obiektów do eksploatacji
prowadzenie rejestru usterek i wad technologicznych
przeprowadzania przeglądów w okresie rękojmi i rozliczania ich terminowego i prawidłowego usuwania.
5. Prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych Spółdzielni
terenów osiedlowych
miejsc parkingowych
obiektów i lokali stanowiących mienie Spółdzielni.
6. Opracowywanie planów remontów mienia Spółdzielni.
7. Organizowanie przetargów na roboty remontowe w osiedlach
Do podstawowych obowiązków Kierownika Administracji należało będzie:
- bieżące administrowanie nieruchomościami osiedla
w tym zabezpieczanie spraw m.in.: porządkowych
kontrolnych
remontowych i konserwacyjnych
- prawidłowe
skuteczne i efektywne kierowanie administracją osiedla oraz nadzór nad podległymi pracownikami administracji
- podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych i gospodarczych zmierzających do należytego i terminowego wykonywania zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami
zarządzeniami oraz zasadami efektywności i gospodarności
- opracowanie wytycznych projektów planów rzeczowo - finansowych działalności osiedla przy współudziale Rady Przedstawicieli Osiedla
- przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z prawidłowym funkcjonowaniem i organizacją pracy Administracji Osiedla zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami
- prowadzenie działalności mającej na celu prawidłowe zabezpieczenie zasobów mieszkaniowych i użytkowych zgodnie z zasadami racjonalności i optymalnego wykorzystania środków
Współpraca z Administracjami Osiedli w zakresie: przeprowadzania kontroli okresowej obiektów i urządzeń co najmniej raz w roku w okresie wiosennym; przeprowadzania przeglądów roboczych i zabiegów konserwacyjnych związanych z przygotowaniem obiektów i urządzeń do okresu zimowego; kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów co najmniej raz na 5 lat
Współudział w opracowywaniu dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru nad remontami głównymi i modernizacjami zasobów mieszkaniowych i mienia Spółdzielni
Udział w odbiorach prac remontowych
Nadzorowanie przyjmowania obiektów do eksploatacji, prowadzenie rejestru usterek i wad technologicznych, przeprowadzania przeglądów w okresie rękojmi i rozliczania ich terminowego i prawidłowego usuwania
Prowadzenie ewidencji zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, terenów osiedlowych, miejsc parkingowych, obiektów i lokali stanowiących mienie Spółdzielni
Opracowywanie planów remontów mienia Spółdzielni
Organizowanie przetargów na roboty remontowe w osiedlach
wykonywanie powierzonych przez przełożonego zadań na wyznaczonym terenie do których należy dbanie o czystość i porządek, m.in. na klatkach schodowych, korytarzach piwnicznych, chodnikach, wejściach do budynków , placach zabaw oraz w altanach śmietnikowych, drogach wewnętrznych,
koszenie terenów zielonych , grabienie skoszonej trawy, grabienie jesienne i zimowe liści, odchwaszczanie żywopłotów, pielenie misek drzew i krzewów oraz obrzeży trawników
w okresie zimowym odśnieżanie i likwidowanie gołoledzi