Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Doradca ds. leasingu
Bierutowska 57/59, Psie Pole, Wrocław
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Do twoich zadań będzie należeć:
• Pozyskiwanie leadów
Mamy łatwy dostęp do list potencjalnych klientów
• Pozyskiwanie klienta (prezentacje, rozmowy, wstępna analiza potrzeb, przekazanie wartości niesionych klientowi, określenie kwoty i przedmiotu leasingu)
Niesiemy dużą, dodatkową wartość każdemu klientowi, który ma dofinansowanie obejmujące zakup sprzętu. Od naszych umiejętności zależy, jak szybko zbudujemy u klienta zrozumienie tej wartości
• Nawiązywanie, budowanie oraz dbanie o relacje z klientami (w tym tworzenie ofert i negocjowanie warunków umów o współpracy)
Jako standardowe działania na linii klient-leasingodawca
• Negocjowanie i finalizowanie umowy z klientem i dostawcami przy wsparciu back office
Każda umowa leasingu ma przynajmniej trzy strony: korzystającego (klienta), leasingodawcę i dostawcę. Dodatkowo umowy muszą być tak stworzone, by brać pod uwagę wymagania czwartej strony tego równania – organizacji pośredniczących w przyznawaniu dofinansowań
• Współpraca z wewnętrznymi ekspertami od dofinansowań
Skupiamy się na leasingach powiązanych z dofinansowaniami i mamy bogatą na ich temat wiedzę, często dużo większą niż nasi klienci. Elementem naszej propozycji wartości jest ta wiedza, dlatego często i chętnie z niej korzystamy
Dodatkowe czynności które mogą wystąpić:
• Poszukiwanie pośredników spośród:
- firm działających w branży pozyskiwania dofinansowań,
- dostawców sprzętów często używanych w pracach badawczych,
- inkubatorów start-upów i firm inwestycyjnych
Powyższe grupy mogą być źródłem klientów, przedstawicielom tych grup niesiemy dodatkowe wartości wzmacniające ich ofertę
• Reprezentowanie firmy na wydarzeniach wspierających pozyskiwanie kontaktów i podnoszących zaufanie do firmy
Nasi klienci i potencjalni pośrednicy należą do grup, które często organizują i biorą udział w wydarzeniach, na których możemy przedstawiać naszą ofertę i budować zaufanie do firmy
• Pomoc w tworzeniu strategii sprzedaży oraz jej realizacja
• Rozwijanie biznesu dla nowych instrumentów finansowych, wprowadzanych do oferty firmy
Jesteśmy rozwijającą się firmą, dopasowującą zarówno swój produkt jak i model sprzedaży zgodnie z budowaną wiedzą na temat rynku
• Pozyskiwanie klienta (prezentacje, rozmowy, wstępna analiza potrzeb, przekazanie wartości niesionych klientowi, określenie kwoty i przedmiotu leasingu)
Niesiemy dużą, dodatkową wartość każdemu klientowi, który ma dofinansowanie obejmujące zakup sprzętu. Od naszych umiejętności zależy, jak szybko zbudujemy u klienta zrozumienie tej wartości
• Nawiązywanie, budowanie oraz dbanie o relacje z klientami (w tym tworzenie ofert i negocjowanie warunków umów o współpracy)
Jako standardowe działania na linii klient-leasingodawca
• Negocjowanie i finalizowanie umowy z klientem i dostawcami przy wsparciu back office
Każda umowa leasingu ma przynajmniej trzy strony: korzystającego (klienta), leasingodawcę i dostawcę. Dodatkowo umowy muszą być tak stworzone, by brać pod uwagę wymagania czwartej strony tego równania – organizacji pośredniczących w przyznawaniu dofinansowań
• Współpraca z wewnętrznymi ekspertami od dofinansowań
Skupiamy się na leasingach powiązanych z dofinansowaniami i mamy bogatą na ich temat wiedzę, często dużo większą niż nasi klienci. Elementem naszej propozycji wartości jest ta wiedza, dlatego często i chętnie z niej korzystamy
Dodatkowe czynności które mogą wystąpić:
• Poszukiwanie pośredników spośród:
- firm działających w branży pozyskiwania dofinansowań,
- dostawców sprzętów często używanych w pracach badawczych,
- inkubatorów start-upów i firm inwestycyjnych
Powyższe grupy mogą być źródłem klientów, przedstawicielom tych grup niesiemy dodatkowe wartości wzmacniające ich ofertę
• Reprezentowanie firmy na wydarzeniach wspierających pozyskiwanie kontaktów i podnoszących zaufanie do firmy
Nasi klienci i potencjalni pośrednicy należą do grup, które często organizują i biorą udział w wydarzeniach, na których możemy przedstawiać naszą ofertę i budować zaufanie do firmy
• Pomoc w tworzeniu strategii sprzedaży oraz jej realizacja
• Rozwijanie biznesu dla nowych instrumentów finansowych, wprowadzanych do oferty firmy
Jesteśmy rozwijającą się firmą, dopasowującą zarówno swój produkt jak i model sprzedaży zgodnie z budowaną wiedzą na temat rynku
• Pozyskiwanie klienta (prezentacje, rozmowy, wstępna analiza potrzeb, przekazanie wartości niesionych klientowi, określenie kwoty i przedmiotu leasingu)
Niesiemy dużą, dodatkową wartość każdemu klientowi, który ma dofinansowanie obejmujące zakup sprzętu. Od naszych umiejętności zależy, jak szybko zbudujemy u klienta zrozumienie tej wartości
• Nawiązywanie, budowanie oraz dbanie o relacje z klientami (w tym tworzenie ofert i negocjowanie warunków umów o współpracy)
Jako standardowe działania na linii klient-leasingodawca
• Negocjowanie i finalizowanie umowy z klientem i dostawcami przy wsparciu back office
Każda umowa leasingu ma przynajmniej trzy strony: korzystającego (klienta), leasingodawcę i dostawcę. Dodatkowo umowy muszą być tak stworzone, by brać pod uwagę wymagania czwartej strony tego równania – organizacji pośredniczących w przyznawaniu dofinansowań
• Współpraca z wewnętrznymi ekspertami od dofinansowań
Skupiamy się na leasingach powiązanych z dofinansowaniami i mamy bogatą na ich temat wiedzę, często dużo większą niż nasi klienci. Elementem naszej propozycji wartości jest ta wiedza, dlatego często i chętnie z niej korzystamy
Dodatkowe czynności które mogą wystąpić:
• Poszukiwanie pośredników spośród:
- firm działających w branży pozyskiwania dofinansowań,
- dostawców sprzętów często używanych w pracach badawczych,
- inkubatorów start-upów i firm inwestycyjnych
Powyższe grupy mogą być źródłem klientów, przedstawicielom tych grup niesiemy dodatkowe wartości wzmacniające ich ofertę
• Reprezentowanie firmy na wydarzeniach wspierających pozyskiwanie kontaktów i podnoszących zaufanie do firmy
Nasi klienci i potencjalni pośrednicy należą do grup, które często organizują i biorą udział w wydarzeniach, na których możemy przedstawiać naszą ofertę i budować zaufanie do firmy
• Pomoc w tworzeniu strategii sprzedaży oraz jej realizacja
• Rozwijanie biznesu dla nowych instrumentów finansowych, wprowadzanych do oferty firmy
Jesteśmy rozwijającą się firmą, dopasowującą zarówno swój produkt jak i model sprzedaży zgodnie z budowaną wiedzą na temat rynku