Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej i Marketingu Internetowego
Marszałka Józefa Piłsudskiego 28, Stare Miasto, Kraków
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
👉 Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych:
- Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych;
- Tworzenie i publikowanie angażujących treści na różnych platformach (Instagram, Facebook, email-marketing, TikTok, itd.);
- Monitorowanie efektywności kampanii oraz dostosowywanie strategii na podstawie analizy danych
👉 Tworzenie treści i storytelling:
- Opracowywanie kreatywnych kampanii i narracji dla różnych kanałów komunikacji;
- Współpraca z zespołem ds. produktu i projektowania w celu tworzenia spójnych i angażujących treści;
- Koordynacja powstawania treści: artykułów, blogów i innych materiałów, które promują markę i jej produkty
👉 Budowanie i utrzymanie relacji z odbiorcami:
- Interakcja z odbiorcami na platformach społecznościowych i innych kanałach;
- Słuchanie opinii społeczności i dostosowywanie komunikacji do ich potrzeb;
- Zbieranie i analizowanie opinii klientów oraz ich zachowań, aby lepiej zrozumieć ich potrzeby i preferencje
👉 Współpraca i komunikacja wewnętrzna:
- Bliska współpraca z zespołem marketingowym, w tym z Head of Marketing oraz Product Marketing Specialist;
- Regularne raportowanie i prezentowanie wyników swoich działań przed zarządem;
- Efektywne komunikowanie swoich koncepcji i pomysłów do zespołu oraz do innych działów
👉 Optymalizacja i analiza:
- Stworzenie i monitorowanie KPIs związanych z komunikacją i zaangażowaniem;
- Optymalizacja kampanii marketingowych na podstawie analizy danych;
- Zastosowanie narzędzi analitycznych do mierzenia skuteczności różnych kanałów i strategii komunikacji
👉 Wprowadzanie innowacji i badanie rynku:
- Śledzenie trendów w marketingu i branży modowej, a następnie implementacja nowatorskich pomysłów;
- Badanie rynku oraz szukanie przewag konkurencyjnych w obszarze komunikacji oraz kreatywnych kampanii marketingowych, które mogą być wykorzystane dla korzyści marki
E-commerce & Digital Marketing Manager / Managerka
Kraków
Wygasła: 19.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
⭐️ Na czym polega praca e-commerce & digital marketing managera_ki w ANSIN?
Twoją rolą w naszym zespole będzie bardzo odpowiedzialne stanowisko, czyli zarządzanie działem digital marketingu oraz rozwój działu e-commerce ANSIN. Będziesz odpowiedzialna(y) za strategię marketingową naszej marki, diagnozowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań e-commercowych, kierowanie i koordynacje działań zespołu marketingowego. W tym momencie w zespole marketingowym oraz ecommerce działa już kilka osób - Patrycja, Monika, Zosia oraz Jarek. Jeśli jesteś entuzjastą kreatywnej branży, chcesz mieć realny wpływ na zmiany, rozumiesz rynek e-commerce i masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych, to jest to właśnie okazja dla Ciebie! 🙂
Zadania jakie będziesz z nami realizować
👉 Optymalizacja sklepu internetowego:
monitorowanie i usprawnianie funkcjonalności sklepu;
wprowadzanie i zarządzanie produktami;
analizy ilościowe i jakościowe;
wdrażanie rozwiązań
👉 Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowej spójnej z naszą marką:
analizy rynku oraz klientów;
określanie celów marketingowych i tworzenie dla nich strategii;
znajomość trendów w branży;
budowanie rozpoznawalności marki ANSIN;
holistyczne podejście do marketingu
👉 Zarządzanie zespołem marketingowym:
planowanie działań zespołu;
koordynacja oraz monitorowanie zadań;
opieka merytoryczna nad zespołem
👉 Analiza, optymalizacja oraz koordynacja działań marketingowo-sprzedażowych:
tworzenie budżetów oraz planów;
analiza rentowności kanałów marketingowych;
raportowanie oraz tworzenie dashboardów;
identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji;
proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych;
poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klientów
👉 Rozwój społeczności ANSIN:
tworzenie strategii w celu ciągłego powiększenia naszej społeczności;
planowanie akcji tworzących długofalowe relacje oraz dających wartość naszej społeczności
👉 Współpraca z agencjami, freelancerami oraz influencerami:
opracowanie (aktualizacja) dokumentacji technologicznej / produkcyjnej m.in.: opis produktu – rodzaj, specyfikację materiałową, specyfikację konstrukcyjną, katalog materiałów produkcyjnych;
bieżący monitoring i kontrolę przebiegu procesów technologicznych (monitoruje zgodność realizacji z planami, zachowanie odpowiedniego poziomu jakości oraz poziomu kosztów);
komentowanie wzorów i monitorowanie poprawności wyprodukowanych wzorów;
wychwytywanie błędów technologicznych i proponowanie rozwiązań;
udział w spotkaniach dotyczących sampli i przymiarkach odzieży z modelkami;
śledzenie trendów obowiązujących w modzie z uwzględnieniem konstrukcji odzieży i proponowanie własnych modeli;
analiza konkurencji pod względem konstrukcji i rozwiązań technologicznych;
współpraca z konstruktorką, szwalniami oraz zespołem projektowym