1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ECO AND MORE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ECO AND MORE sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. TADEUSZA BOYA-ŻELEŃSKIEGO 2 / 52

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (31) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 31 )

Młodszy Analityk Finansowy/Analityk Finansowy

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie miesięcznych zarządczych rachunków wyników, wraz z wyjaśnieniami
  • Przygotowywanie codziennych raportów i analiz finansowych
  • Wsparcie przy procesie budżetowania
  • Przygotowanie raportów i analiz ad-hoc
  • Analiza odchyleń wykonania do założonych planów
  • Uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie oraz digitalizację procesów finansowych
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów wyliczających premie pracowników
  • Wsparcie CFO w realizacji codziennych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista ds. administracji-obieg faktur

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, utrzymanie porządku i archiwizacja dokumentów,
  • Dekretowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującym planem kont,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Prace asystenckie wspierające Zarząd,
  • Obsługa interesantów,
  • Administracyjne wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach,
  • Organizacja i obsługa spotkań,
  • Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura,
  • Inne zadania wg. potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk Finansowy

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie miesięcznych zarządczych rachunków wyników, wraz z wyjaśnieniami
  • Przygotowywanie codziennych raportów i analiz finansowych
  • Wsparcie przy procesie budżetowania
  • Przygotowanie raportów i analiz ad-hoc
  • Analiza odchyleń wykonania do założonych planów
  • Uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie oraz digitalizację procesów finansowych
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów wyliczających premie pracowników
  • Wsparcie CFO w realizacji codziennych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wdrażanie i egzekucja codziennych rozwiązań z zakresu HR, takich jak efektywna rekrutacja, onboarding, SOOP, exit interviews, plan szkoleń, badania satysfakcji i programy zwiększające zaangażowanie i motywację
  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (EB)
  • Dostrzeganie potrzeby zmiany, inicjowanie jej, zarządzanie nią, wraz z dbałością o właściwą komunikację
  • Integrowanie organizacji na wszystkich poziomach poprzez zapewnienie przepływu informacji i precyzyjną komunikację. Rozumienie organizacji na poziomie procesów i systemów, oraz wdrażanie rozwiązań służących biznesowi
  • Budowanie zaufania wśród kadry zarządzającej poprzez adresowanie potrzeb klientów wewnętrznych, budowanie kultury zaufania i dobrej, efektywnej współpracy
  • Rozwijanie i budowanie zaangażowania wśród pracowników poprzez stosowanie szerokiego wachlarza narzędzi HR
  • Koordynowanie działań związanych z efektywną realizacją polityki szkoleniowej i identyfikacją talentów w firmie
  • Wykorzystanie dostępnych danych i na ich podstawie rekomendowanie propozycji rozwiązań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. danych produktowych

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie nowości do naszych systemów, w tym pozyskiwane informacji od dostawców (również zagranicznych) takich jak cenniki, zdjęcia, certyfikaty, specyfikacje produktów, opisy,
  • Zakładanie produktów w systemie Subiekt GT oraz w panelu hurtowym, monitorowanie poprawności danych o produktach oraz regularna weryfikacja zgodności danych i ewentualna korekta rozbieżności,
  • Wycofywanie produktów z systemów – oznaczenie w Subiekcie i panelu hurtowym, poinformowanie zespołu - również o zawieszeniu dostępności produktów
  • Współpraca z działem sprzedaży – pomoc przy uzupełnianiu baz danych w systemach kontrahentów,
  • Współpraca z działem logistyki - pilnowanie kompletności danych logistycznych o produkcie; tworzenie w systemach wyprzedaży i przecen produktów w z krótkimi datami czy uszkodzonych opakowań,
  • Weryfikacja poprawności danych o produkcie na podstawie wizyty w magazynie nie częściej niż raz w tygodniu (szaty graficzne, pojemności, składy etc.) oraz raportowanie do zespołu,
  • Nadzór nad bazą danych o produktach, pozyskanie i uzupełnianie brakujących informacji,
  • Składanie zamówień u wybranych dostawców i przyjmowanie nowych dostaw w systemie Subiekt GT wraz z wyjaśnieniem ewentualnych niezgodności z dostawcą oraz zachowaniem obiegu dokumentów księgowych. Nadzór nad stanem magazynowym wybranych marek,
  • Czynny udział w spotkaniach z Zespołem z zakresu planowanych promocji, dostępności towaru, aktualizacji cen i danych o produktach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. danych produktowych i zakupów

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie nowości do naszych systemów, w tym pozyskiwane informacji od dostawców (również zagranicznych) takich jak cenniki, zdjęcia, certyfikaty, specyfikacje produktów, opisy,
  • Zakładanie produktów w systemie Subiekt GT oraz w panelu hurtowym, monitorowanie poprawności danych o produktach oraz regularna weryfikacja zgodności danych i ewentualna korekta rozbieżności,
  • Wycofywanie produktów z systemów – oznaczenie w Subiekcie i panelu hurtowym, poinformowanie zespołu - również o zawieszeniu dostępności produktów
  • Współpraca z działem sprzedaży – pomoc przy uzupełnianiu baz danych w systemach kontrahentów - m.in. dane logistyczne; uzupełnianie baz BLOZ,
  • Współpraca z działem logistyki - pilnowanie kompletności danych logistycznych o produkcie; tworzenie w systemach wyprzedaży i przecen produktów w z krótkimi datami czy uszkodzonych opakowań,
  • Weryfikacja poprawności danych o produkcie na podstawie regularnych wizyt w magazynie (szaty graficzne, pojemności, składy etc.) oraz raportowanie do zespołu,
  • Nadzór nad bazą danych o produktach, pozyskanie i uzupełnianie brakujących informacji,
  • Składanie zamówień u wybranych dostawców i przyjmowanie nowych dostaw w systemie Subiekt GT wraz z wyjaśnieniem ewentualnych niezgodności z dostawcą oraz zachowaniem obiegu dokumentów księgowych. Nadzór nad stockiem wybranych marek,
  • Czynny udział w spotkaniach z Zespołem z zakresu planowanych promocji, dostępności towaru, aktualizacji cen i danych o produktach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. marketingu

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych dla marek,
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych, w tym analiza wyników sprzedaży po danej akcji marketingowej,
  • Budowanie szczegółowego kalendarza działań trade marketingowych w oparciu o strategię handlową,
  • Monitorowanie i uzupełnienie aktywności marketingowych w pliku budżetowym,
  • Wprowadzanie faktur marketingowych do pliku marketingowego,
  • Przygotowanie prezentacji o markach oraz innych materiałów promocyjnych,
  • Tłumaczenie i przygotowanie etykiet dla nowych produktów,
  • Inne zlecone zadania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i wdrażanie długoterminowej strategii dla marek na podstawie badań rynku i analizy danych
  • Stworzenie i egzekucja budżetu w procesie budowania świadomości marki poprzez działania trade z klientami oraz brand awarness w wybranych kanałach
  • Wdrażanie planów promocyjnych, akcji marketingowych oraz ocena ich efektywności
  • Współpraca z agencjami marketingowymi oraz badawczymi. Rozliczanie z realizacji celów firmy wspierające działania marketingowe
  • Przygotowywanie materiałów wsparcia sprzedaży dla marek i produktów (bliska współpraca z działem sprzedaży)
  • Uzgadnianie strategii, planów i kierunków rozwoju dla marek w porozumieniu z producentami
  • Opracowywanie i zarządzanie nowym asortymentem
  • Inicjowanie procesu pozyskiwania nowych marek i produktów we współpracy z Zespołem Zakupów
  • Planowanie i prowadzenie spotkań negocjacyjnych z producentami
  • Raportowanie przed Zarządem i producentami marek
  • Analiza działań konkurencji
  • Bliska współpraca z działem zakupów i logistyki w zarządzaniu markami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. danych produktowych i zakupów

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie nowości do naszych systemów, w tym pozyskiwane informacji od dostawców (również zagranicznych) takich jak cenniki, zdjęcia, certyfikaty, specyfikacje produktów, opisy,
  • Zakładanie produktów w systemie Subiekt GT oraz w panelu hurtowym, monitorowanie poprawności danych o produktach oraz regularna weryfikacja zgodności danych i ewentualna korekta rozbieżności,
  • Wycofywanie produktów z systemów – oznaczenie w Subiekcie i panelu hurtowym, poinformowanie zespołu - również o zawieszeniu dostępności produktów
  • Współpraca z działem sprzedaży – pomoc przy uzupełnianiu baz danych w systemach kontrahentów - m.in. dane logistyczne; uzupełnianie baz BLOZ,
  • Współpraca z działem logistyki - pilnowanie kompletności danych logistycznych o produkcie; tworzenie w systemach wyprzedaży i przecen produktów w z krótkimi datami czy uszkodzonych opakowań,
  • Weryfikacja poprawności danych o produkcie na podstawie regularnych wizyt w magazynie (szaty graficzne, pojemności, składy etc.) oraz raportowanie do zespołu,
  • Nadzór nad bazą danych o produktach, pozyskanie i uzupełnianie brakujących informacji,
  • Składanie zamówień u wybranych dostawców i przyjmowanie nowych dostaw w systemie Subiekt GT wraz z wyjaśnieniem ewentualnych niezgodności z dostawcą oraz zachowaniem obiegu dokumentów księgowych. Nadzór nad stockiem wybranych marek,
  • Czynny udział w spotkaniach z Zespołem z zakresu planowanych promocji, dostępności towaru, aktualizacji cen i danych o produktach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 02.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwijanie i budowanie zaangażowania wśród pracowników poprzez stosowanie szerokiego wachlarza narzędzi HR
  • Dostrzeganie potrzeby zmiany, inicjowanie jej, zarządzanie nią, wraz z dbałością o właściwą komunikację
  • Integrowanie organizacji na wszystkich poziomach poprzez zapewnienie przepływu informacji i precyzyjną komunikację. Rozumienie organizacji na poziomie procesów i systemów, oraz wdrażanie rozwiązań służących biznesowi
  • Budowanie zaufania wśród kadry zarządzającej poprzez adresowanie potrzeb klientów wewnętrznych, budowanie kultury zaufania i dobrej, efektywnej współpracy
  • Koordynowanie działań związanych z efektywną realizacją polityki szkoleniowej i identyfikacją talentów w firmie
  • Wykorzystanie dostępnych danych i na ich podstawie rekomendowanie propozycji rozwiązań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wdrażanie i egzekucja codziennych rozwiązań z zakresu HR, takich jak efektywna rekrutacja, onboarding, SOOP, exit interviews, plan szkoleń, badania satysfakcji i programy zwiększające zaangażowanie i motywację
  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (EB)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracji-obieg dokumentów

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, utrzymanie porządku i archiwizacja dokumentów
  • Dekretowanie dokumentów kosztowych zgodnie z obowiązującym planem kont
  • Współpraca z działem finansowym
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wdrażanie narzędzi do usprawniania pracy biura
  • Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Obsługa interesantów
  • Administracyjne wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach
  • Organizacja i obsługa spotkań
  • Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura
  • Inne zadania wg. potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand Planning Analyst - Planista popytu

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie i utrzymywanie prognoz dla kluczowych marek (na poziomie SKU)
  • Planowanie zakupów od dostawców w cyklach tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych, na podstawie analizy sprzedaży
  • Współpraca z działem sprzedaży, marketingu i logistyki w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności produktów
  • Przygotowanie raportów dotyczących analizy sprzedaży, rotacji produktów, zapasów w magazynie oraz zapotrzebowania na poszczególne produkty
  • Wiarygodne prognozowanie poziomu popytu w celu utrzymywania optymalnego poziomu zapasów
  • Zapewnianie odpowiednich stanów magazynów i monitorowanie wskaźnika service level
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand Planner Lead

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Tworzenie i utrzymywanie prognoz dla kluczowych marek (na poziomie SKU)
  • Planowanie zakupów od dostawców w cyklach tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych, na podstawie analizy sprzedaży
  • Współpraca z działem sprzedaży, marketingu i logistyki w celu zapewnienia odpowiedniej dostępności produktów
  • Przygotowanie raportów dotyczących analizy sprzedaży, rotacji produktów, zapasów w magazynie oraz zapotrzebowania na poszczególne produkty
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu service level poprzez odpowiedni poziom planowania popytu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rozwijanie i budowanie zaangażowania wśród pracowników poprzez stosowanie szerokiego wachlarza narzędzi HR
  • Dostrzeganie potrzeby zmiany, inicjowanie jej, zarządzanie nią, wraz z dbałością o właściwą komunikację
  • Integrowanie organizacji na wszystkich poziomach poprzez zapewnienie przepływu informacji i precyzyjną komunikację. Rozumienie organizacji na poziomie procesów i systemów, oraz wdrażanie rozwiązań służących biznesowi
  • Budowanie zaufania wśród kadry zarządzającej poprzez adresowanie potrzeb klientów wewnętrznych, budowanie kultury zaufania i dobrej, efektywnej współpracy
  • Koordynowanie działań związanych z efektywną realizacją polityki szkoleniowej i identyfikacją talentów w firmie
  • Wykorzystanie dostępnych danych i na ich podstawie rekomendowanie propozycji rozwiązań w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • Wdrażanie i egzekucja codziennych rozwiązań z zakresu HR, takich jak efektywna rekrutacja, onboarding, SOOP, exit interviews, plan szkoleń, badania satysfakcji i programy zwiększające zaangażowanie i motywację
  • Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (EB)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance Business Partner

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i kontrola wykonania budżetu
  • Nadzór nad przygotowaniem raportów zarządczych, finansowych i biznesowych wg potrzeb
  • Przygotowanie narzędzi pozwalających na mierzenie poziomu realizacji celów przez poszczególne zespoły
  • Ocena projektów inwestycyjnych
  • Wdrażanie nowych narzędzi IT w pracy zespołu/działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. trade marketingu

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca przy tworzeniu strategii marketingowych dla marek, w tym wybór i analiza dostępnych narzędzi trade marketingowych u klientów
  • Monitorowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych, w tym analiza wyników sprzedaży po danej akcji marketingowej
  • Budowanie szczegółowego kalendarza działań trade marketingowych w oparciu o strategię handlową
  • Monitorowanie i uzupełnienie aktywności marketingowych w pliku budżetowym
  • Przygotowanie prezentacji o markach oraz innych materiałów promocyjnych
  • Tłumaczenie i przygotowanie etykiet dla nowych produktów
  • Inne zlecone zadania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracji

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz wdrażanie narzędzi do usprawniania pracy biura,
  • Ścisła współpraca z informatykami, technikami, firmą sprzątającą oraz pozostałymi usługodawcami,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Obsługa interesantów,
  • Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów, utrzymanie porządku i archiwizację dokumentów,
  • Administracyjne wsparcie Zespołu w codziennych zadaniach,
  • Organizacja i obsługa spotkań,
  • Dokonywanie zamówień administracyjnych na potrzeby biura,
  • Obsługa floty firmowej,
  • Współpraca z działem finansowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Analityk Finansowy

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie codziennych raportów i analiz finansowych
  • Wsparcie przy procesie budżetowania
  • Przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów wyliczających premie pracowników
  • Uczestnictwo w projektach mających na celu usprawnienie oraz digitalizację procesów finansowych
  • Przygotowanie raportów i analiz ad-hoc
  • Analiza odchyleń wykonania do założonych planów
  • Wsparcie w realizacji codziennych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Service Specialist

Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Stały, bezpośredni kontakt z Klientem, budowanie dobrych relacji biznesowych i dbanie o wizerunek firmy
  • Bieżąca realizacja zamówień, przygotowanie faktur sprzedażowych oraz dokumentów zwrotów
  • Wyjaśnianie i rozwiązywanie wszelkich problemów na każdym etapie zamówienia (np. braków towarów, uwag do przesyłek, rozpatrywanie reklamacji)
  • Monitorowanie wpływu należności za złożone zamówienia oraz komunikację z Klientem w tej sprawie
  • Współpracę z innymi zespołami w firmie: obsługą magazynu, opiekunami handlowymi, działem marketingu, zakupów i z księgowością
  • Tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych CRM
  • Analiza i przygotowywanie raportów dot. współpracy z Klientem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Administrative Assistant

Warszawa
Wygasła: 31.12.2020
pełny etat
umowa o dzieło
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby, która może być na początku swojej drogi zawodowej ale jest przedsiębiorcza, gotowa na zaangażowaną pracę i ma silną chęć samorozwoju oraz wspierania zespołu. Osoba ta będzie członkiem niewielkiego, ale rosnącego zespołu sprzedaży, który ma skoncentrować się na wzroście i rozwoju Kluczowych Klientów. Będzie rozwijać się do samodzielnej pracy w Dziale Sprzedaży raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży / właściciela firmy
  • Codzienne wsparcie Dyrektora Sprzedaży oraz zespołu sprzedaży w organizacji pracy działu
  • Wspieranie działu w procesie obsługi Klienta
  • Dobrej znajomości języka angielskiego
  • Organizowanie spotkań, porządkowanie oraz organizację dokumentów
  • Przygotowywanie dokumentów oraz umów, prezentacji, raportów
  • Wspieranie handlowców w poszukiwaniu danych w Internecie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Customer Service Specialist

Warszawa
Wygasła: 31.12.2020
pełny etat
umowa o dzieło
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby, która jest gotowa na zaangażowaną pracę i ma silną chęć samorozwoju. Osoba ta będzie członkiem niewielkiego, ale rosnącego zespołu sprzedaży, który ma skoncentrować się na wzroście i rozwoju Kluczowych Klientów. Będzie rozwijać się do samodzielnej pracy raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży / właściciela firmy
  • Stały, bezpośredni kontakt z naszymi Klientami oraz zespołami w firmie: obsługą magazynu, opiekunami handlowymi, działem marketingu, reklamacji, zakupów i z księgowością
  • Kontakt z przedstawicielami klienta w celu realizacji zamówień i rozliczeń, w tym: obsługę zamówień Klienta i pomoc Klientom w ich realizacji poprzez sprawdzanie stanów magazynowych, kontakt z przedstawicielami klienta w celu zamówienia brakującego towaru, ustalanie z Klientem terminów realizacji
  • Monitorowanie wpływu należności za złożone zamówienia oraz komunikacja z Klientem w tej sprawie
  • Wyjaśnianie i rozwiązywanie wszelkich problemów na każdym etapie zamówienia (np. braków towarów, uwag do przesyłek, braku płatności)
  • Tworzenie i systematyczne aktualizowanie baz danych CRM
  • Wystawianie faktur, zwrotów, reklamacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Key Account Manager

Warszawa
Wygasła: 31.12.2020
pełny etat
umowa o dzieło
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Poszukujemy osoby, która jest gotowa na zaangażowaną pracę i ma silną chęć samorozwoju. Osoba ta będzie członkiem niewielkiego, ale rosnącego zespołu sprzedaży, który ma skoncentrować się na wzroście i rozwoju Kluczowych Klientów. Będzie rozwijać się do samodzielnej pracy raportując bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży / właściciela firmy
  • Budowę partnerskich relacji z aktualnymi Klientami firmy
  • Negocjacje warunków handlowych oraz realizację założonego budżetu
  • Rozwój sprzedaży u Klientów poprzez analizę dotychczasowych działań, planowanie i inicjowanie nowych rozwiązań
  • Dostosowanie oferty Eco&More do potrzeb i możliwości Klienta (przy współpracy z marketingiem i sprzedażą)
  • Bieżące planowanie/forecastowanie sprzedaży w długim i krótkim horyzoncie czasowym
  • Współpraca z działami wewnątrz firmy (dział marketingu, zakupy)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Category Managera

mazowieckie
Wygasła: 28.11.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/-ka ds. obsługi Klienta Biznesowego

ul. Frascati 4/2
Wygasła: 02.05.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Umowa zlecenie
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/-a Specjalista/-ka ds. obsługi Klienta e-commerce

Warszawa, Centrum
Wygasła: 06.02.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. E-commerce i obsługi showroomu

Warszawa
Wygasła: 14.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Obsługi klienta detalicznego w sklepie stacjonarnym i internetowym

Warszawa
Wygasła: 10.08.2018
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta

Warszawa
Wygasła: 24.06.2018
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. sprzedaży internetowej i obsługi klienta

Warszawa
Wygasła: 04.05.2018
Asystent
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. e-commerce

Warszawa
Wygasła: 23.03.2018
Specjalista
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klientów Hurtowych E-commerce

Warszawa
Wygasła: 28.12.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ECO AND MORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.