1. Pracodawca
  2. Grzmiąca
  3. URZĄD GMINY GRZMIĄCA
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY GRZMIĄCA

Grzmiąca, ul. 1 Maja 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Urzednik ds. obywatelskich, działalnosci gospodarczej oraz oświaty i kultury w Urzędzie Gminy Grzmiąca

Grzmiąca
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Z zakresu spraw obywatelskich: współpraca z zastęcpcą Kierownika USC
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość
  • udostepnienei dokumentacji z kopert dowodowych; 2. Z zakresu działalnosci gospodarczej: przyjmowanie wniosków o wpis do CEIDG oraz wniosków o zmiane dokonanego wpisu
  • o zawieszenie i wznowienie wykonywania działalności gospodarczej
  • a także wniosków o wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG; wydawanie zaświadczeń z CEIDG
  • prowadzenei rejestru wniosków do CEIDG; 3. Z zkresu oswiaty: organizowanie postepowania konkursowego na stanowisko podległej szkoły
  • opracowanie regulaminu wynagrodzeń nauczycieli oraz jego zmian
  • opracowanie innych uchwał orazzarządzen z zkresu oświaty
  • prowadzenei dokumentacji związanej z dofinasowaniem kształcenie młodocianych 4. Z zakresu kultury: prowadzenie spraw związanych z organizacją zajęć pozalekcyjnych dla dzieci i młodzieży
  • prowadzenei spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów instytucji kultury
  • wspóldziałanie z instytucjami kultury
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Grzmiąca

Grzmiąca
Wygasła: 09.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • I Ogólny zakres czynności: 1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
  • zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów. 2. Przestrzeganie przepisów ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych. 3. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych. 4. Dokonywanie czynności kontrolnych w ramach powierzonych obowiązków. 5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności służbowej za wszelkie uchybienia i niedotrzymanie terminów związanych z wykonywaniem powierzonych w zakresie czynności obowiązków. 6. Przygotowanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku
  • które podlegają umieszczeniu na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej. 7. Wykonywanie innych
  • nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy
  • Sekretarza oraz Skarbnika. II. Szczegółowy zakres czynności: Do czynności z wydatków budżetowych i inwestycyjnych należą w szczególności: 1. Rozliczenie dotacji przekazywanych na inwestycje i zakupy inwestycyjne pod względem formalno rachunkowym. 2. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie wydatków budżetowych i inwestycyjnych. 3. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym (kontrola wstępna) oraz kwalifikowanie
  • co do zgodności z wydatkami budżetowymi i inwestycjami. 4. Uzgadnianie i sporządzanie zestawień i sald
  • comiesięczna analiza i kontrola kont analitycznych wydatków budżetowych i inwestycyjnych oraz wyjaśnianie powstałych różnic i dokonywanie inwentaryzacji rocznej tych kont. 5. Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy. Do czynności z zakresu dochodów budżetowych: 1. Wystawianie obciążeniowych not księgowych i not korygujących dotyczących dochodów Gminy. Do czynności z zakresu podatku od towarów i usług należą w szczególności: 1. Terminowe wystawianie faktur VAT
  • faktur korygujących i not korygujących zgodnie z przepisami ustawy i podatku VAT oraz Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawienie faktur oraz tworzenie przypisów w systemie finansowo księgowym. 2. Systematyczna kontrola wpływu dochodów podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT w celu terminowego wystawienia faktury VAT. 3. Prowadzenie i sporządzenie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT w Urzędzie Gminy
  • w tym zbiorczych rejestrów zakupu i sprzedaży urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy. 4. Terminowe sporządzenie deklaracji podatkowej VAT-7 Urzędu Gminy. 5. Ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracji VAT 7 Urzędu Gminy. 6. Ewidencja księgowa podatku VAT na podstawie deklaracji VAT 7 cząstkowych
  • otrzymanych od jednostek organizacyjnych Gminy podlegających centralizacji VAT. 7. Terminowe rozliczenie podatku VAT oraz przekazywanie w formie elektronicznej deklaracji VAT 7
  • zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży w formie jednolitego pliku kontrolnego. 8. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT. Do czynności z zakresu ewidencji środków trwałych
  • pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych należą w szczególności: 1. Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych
  • pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. 2. Weryfikacja kont księgowych dotyczących środków trwałych
  • pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz inwentaryzacja roczna tych kont. 3. Sporządzanie sprawozdań z zakresu środków trwałych
  • pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Do czynności z zakresu funduszu sołeckiego należą w szczególności: 1. Kompleksowa obsługa wniosków złożonych przez sołectwa w ramach funduszu sołeckiego
  • a w szczególności: a) opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funduszu sołeckiego
  • b) sporządzenie wniosku o udzielenie dotacji celowej części wydatków w ramach funduszu sołeckiego
  • c) informowanie sołectw o wysokości funduszu sołeckiego przypadającego na dane sołectwo
  • d) opracowanie projektu wydatków funduszu sołeckiego na podstawie wniosków sołectw
  • e) kontrola formalno rachunkowa wniosków o przyznanie środków z funduszu sołeckiego
  • f) realizacja przedsięwzięć przewidzianych w ramach funduszu sołeckiego
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Grzmiąca

Grzmiąca
Wygasła: 16.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: 1. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków i rozchodów w szczegółowości klasyfikacji budżetowej i źródeł pochodzenia. 2. Prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków i kosztów budżetowych. 3. Prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków. 4. Prowadzenie ewidencji materiałów. 5. Uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi. 6. Obsługa systemu bankowości elektronicznej
  • w tym terminowe regulowanie zobowiązań. 7. Bieżące i chronologiczne ewidencjonowanie dokumentów. 8. Bieżące sprawdzanie zgodności wszystkich zaewidencjonowanych dokumentów z wyciągami bankowymi. 9. Bieżące monitorowanie planów oraz ich zmian
  • zgodnie z przyjętym planem w budżecie. 10. Analiza i kontrola kont
  • przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych i wyjaśnianie powstałych różnic. 11. Księgowanie rozliczeń z tytułu inwentaryzacji zgodnie z ustawą o rachunkowości. 12. Dokonywanie przeksięgowań poszczególnych sald kont na koniec roku budżetowego związanych z wydatkami budżetowymi. 13. Rozliczanie wydatków niewygasających. 14. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i innych dotacji zgodnie z planem finansowym. 15. Księgowanie rozliczeń dotacji celowych udzielanych przez gminę. 16. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych
  • kwartalnych
  • rocznych jednostkowych i zbiorczych oraz informacji i analiz wynikających z zakresu czynności w oparciu o dane ewidencji księgowej. 17. Generowanie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych
  • weryfikacja sprawozdań przekazywanych przez jednostki budżetowe. 18. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS. 19. Monitoring sprawozdawczości budżetowej celem kontroli realizowanych wydatków. 20. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt. 21. Prowadzenie obsługi finansowej ZFŚS i MKZP. 22. Przestrzeganie podstawowych zasad przy realizacji wydatków jakimi są: gospodarność
  • celowość i oszczędność
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie URZĄD GMINY GRZMIĄCA, podziel się opinią i pomóż innym.