Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Urzednik ds. obywatelskich, działalnosci gospodarczej oraz oświaty i kultury w Urzędzie Gminy Grzmiąca
Grzmiąca
Wygasła: 02.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Z zakresu spraw obywatelskich: współpraca z zastęcpcą Kierownika USC
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dokumentów stwierdzających tożsamość
udostepnienei dokumentacji z kopert dowodowych;
2. Z zakresu działalnosci gospodarczej: przyjmowanie wniosków o wpis do CEIDG oraz wniosków o zmiane dokonanego wpisu
o zawieszenie i wznowienie wykonywania działalności gospodarczej
a także wniosków o wykreślenie przedsiębiorcy z CEIDG; wydawanie zaświadczeń z CEIDG
prowadzenei rejestru wniosków do CEIDG;
3. Z zkresu oswiaty: organizowanie postepowania konkursowego na stanowisko podległej szkoły
opracowanie regulaminu wynagrodzeń nauczycieli oraz jego zmian
opracowanie innych uchwał orazzarządzen z zkresu oświaty
prowadzenei dokumentacji związanej z dofinasowaniem kształcenie młodocianych
4. Z zakresu kultury: prowadzenie spraw związanych z organizacją zajęć pozalekcyjnych dla dzieci i młodzieży
prowadzenei spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem dyrektorów instytucji kultury
Stanowisko ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Grzmiąca
Grzmiąca
Wygasła: 09.05.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
I Ogólny zakres czynności:
1. Prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej
zgodnie z wymogami ustawy
o rachunkowości i rozporządzeniami Ministra Finansów.
2. Przestrzeganie przepisów ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.
3. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów w zakresie prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych.
4. Dokonywanie czynności kontrolnych w ramach powierzonych obowiązków.
5. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności służbowej za wszelkie uchybienia
i niedotrzymanie terminów związanych z wykonywaniem powierzonych w zakresie czynności obowiązków.
6. Przygotowanie i aktualizowanie informacji dotyczących spraw prowadzonych
na zajmowanym stanowisku
które podlegają umieszczeniu na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej.
7. Wykonywanie innych
nie ujętych w niniejszym zakresie czynności spraw doraźnych zleconych przez Wójta Gminy
Sekretarza oraz Skarbnika.
II. Szczegółowy zakres czynności:
Do czynności z wydatków budżetowych i inwestycyjnych należą w szczególności:
1. Rozliczenie dotacji przekazywanych na inwestycje i zakupy inwestycyjne pod względem formalno rachunkowym.
2. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie wydatków budżetowych
i inwestycyjnych.
3. Sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym (kontrola wstępna) oraz kwalifikowanie
co do zgodności z wydatkami budżetowymi
i inwestycjami.
4. Uzgadnianie i sporządzanie zestawień i sald
comiesięczna analiza i kontrola kont analitycznych wydatków budżetowych i inwestycyjnych oraz wyjaśnianie powstałych różnic i dokonywanie inwentaryzacji rocznej tych kont.
5. Ewidencjonowanie zaangażowania w zakresie wydatków bieżących i inwestycyjnych oraz uzgadnianie ich z planem i wykonaniem w budżecie gminy.
Do czynności z zakresu dochodów budżetowych:
1. Wystawianie obciążeniowych not księgowych i not korygujących dotyczących dochodów Gminy.
Do czynności z zakresu podatku od towarów i usług należą w szczególności:
1. Terminowe wystawianie faktur VAT
faktur korygujących i not korygujących zgodnie z przepisami ustawy i podatku VAT oraz Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawienie faktur oraz tworzenie przypisów w systemie finansowo księgowym.
2. Systematyczna kontrola wpływu dochodów podlegających opodatkowaniu podatkiem VAT w celu terminowego wystawienia faktury VAT.
3. Prowadzenie i sporządzenie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług objętych ustawą o podatku VAT w Urzędzie Gminy
w tym zbiorczych rejestrów zakupu i sprzedaży urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy.
4. Terminowe sporządzenie deklaracji podatkowej VAT-7 Urzędu Gminy.
5. Ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracji VAT 7 Urzędu Gminy.
6. Ewidencja księgowa podatku VAT na podstawie deklaracji VAT 7 cząstkowych
otrzymanych od jednostek organizacyjnych Gminy podlegających centralizacji VAT.
7. Terminowe rozliczenie podatku VAT oraz przekazywanie w formie elektronicznej deklaracji VAT 7
zbiorczego rejestru zakupu i sprzedaży w formie jednolitego pliku kontrolnego.
8. Współpraca z Urzędem Skarbowym w zakresie rozliczeń podatku VAT.
Do czynności z zakresu ewidencji środków trwałych
pozostałych środków trwałych
i wartości niematerialnych i prawnych należą w szczególności:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych
pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
2. Weryfikacja kont księgowych dotyczących środków trwałych
pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz inwentaryzacja roczna tych kont.
3. Sporządzanie sprawozdań z zakresu środków trwałych
pozostałych środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych.
Do czynności z zakresu funduszu sołeckiego należą w szczególności:
1. Kompleksowa obsługa wniosków złożonych przez sołectwa w ramach funduszu sołeckiego
a w szczególności:
a) opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących funduszu sołeckiego
b) sporządzenie wniosku o udzielenie dotacji celowej części wydatków w ramach funduszu sołeckiego
c) informowanie sołectw o wysokości funduszu sołeckiego przypadającego na dane sołectwo
d) opracowanie projektu wydatków funduszu sołeckiego na podstawie wniosków sołectw
e) kontrola formalno rachunkowa wniosków o przyznanie środków z funduszu sołeckiego
f) realizacja przedsięwzięć przewidzianych w ramach funduszu sołeckiego
Stanowisko urzędnicze: ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Grzmiąca
Grzmiąca
Wygasła: 16.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
1. Prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków i rozchodów
w szczegółowości klasyfikacji budżetowej i źródeł pochodzenia.
2. Prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków i kosztów budżetowych.
3. Prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków.
4. Prowadzenie ewidencji materiałów.
5. Uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi.
6. Obsługa systemu bankowości elektronicznej
w tym terminowe regulowanie zobowiązań.
7. Bieżące i chronologiczne ewidencjonowanie dokumentów.
8. Bieżące sprawdzanie zgodności wszystkich zaewidencjonowanych dokumentów z wyciągami bankowymi.
9. Bieżące monitorowanie planów oraz ich zmian
zgodnie z przyjętym planem w budżecie.
10. Analiza i kontrola kont
przeprowadzanie weryfikacji kont księgowych i wyjaśnianie powstałych różnic.
11. Księgowanie rozliczeń z tytułu inwentaryzacji zgodnie z ustawą o rachunkowości.
12. Dokonywanie przeksięgowań poszczególnych sald kont na koniec roku budżetowego związanych z wydatkami budżetowymi.
13. Rozliczanie wydatków niewygasających.
14. Terminowe przekazywanie środków dla jednostek budżetowych i innych dotacji zgodnie z planem finansowym.
15. Księgowanie rozliczeń dotacji celowych udzielanych przez gminę.
16. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych
kwartalnych
rocznych jednostkowych i zbiorczych oraz informacji i analiz wynikających z zakresu czynności w oparciu o dane ewidencji księgowej.
17. Generowanie sprawozdań jednostkowych i zbiorczych
weryfikacja sprawozdań przekazywanych przez jednostki budżetowe.
18. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.
19. Monitoring sprawozdawczości budżetowej celem kontroli realizowanych wydatków.
20. Przygotowywanie dokumentacji i jej bieżące przekazywanie do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
21. Prowadzenie obsługi finansowej ZFŚS i MKZP.
22. Przestrzeganie podstawowych zasad przy realizacji wydatków jakimi są: gospodarność