Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
sporządzanie i opiniowanie projektów umów, kontraktów i porozumień poddanych prawu polskiemu, głównie z zakresu prawa handlowego, gospodarczego i cywilnego, pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz w aspekcie prawnej ochrony interesów Spółek
uczestniczenie w negocjacjach prowadzonych przez Spółki z jej kontrahentami, dostawcami, podwykonawcami i klientami
udzielanie porad i wydawanie opinii prawnych dla poszczególnych działów Spółek z zastosowaniem rzeczowych założeń oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawa
sporządzanie i opiniowanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych i innych dokumentów wewnętrznych w Spółkach (np. uchwał, statutów, regulaminów, polityk itp.), pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa oraz w aspekcie prawnej ochrony interesów Spółek
występowanie w roli pełnomocnika i reprezentacja Spółek w postępowaniach przed sądami i innymi organami orzekającymi, przy wykorzystaniu przewidzianych przez prawo środków dla ochrony uzasadnionych interesów Spółek
komunikacja i współpraca z instytucjami publicznymi takimi jak: organy samorządu terytorialnego, organy administracji państwowej, organy kontroli, jak również z sądami i organami porządku publicznego
bieżąca analiza zmian w przepisach prawnych i orzeczeniach sądowych
sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby Zarządów
AXES is seeking to hire an Application Support Specialist to join the team. Based in Warsaw, Poland, the AXES Customer Service Team serves clients in Poland and in 50 countries globally. The scope of this position is to efficiently receive and solve customer support issues with respect to client installations and operations
RESPONSIBILITIES:
- Receive inbound service requests from Poland SLA and Global Corporate clients, document the request, analyze the request and solve the issue
- Be familiar with the different SLA parameters and ensure that timely resolution to problems are found
- Be proficient in the AXES hardware, firmware, software as well as system functionality so as to be autonomous in responding to client requests
- Maintain all knowledge base and documentation so as to have optimal knowledge of all AXES products
- Perform configurations of AXES devices on the network
- Visit client locations, install products and fix issues that can arise from time to time
- Clearly document all customer requests all throughout the lifecycle of the open service ticket