Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Regionalny Kierownik Sprzedaży/ Regional Sales Manager
Olsztyn
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Świadczenie usług w zakresie koordynacji pracy zespołu sprzedaży (POS) w punktach sprzedaży na wyznaczonym terenie działania,
Wdrażanie i realizowanie uzgodnionych strategii sprzedażowych i marketingowych w wyznaczonych punktach sprzedaży,
Realizowanie planów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych,
Tworzenie raportów i analiz,
Koordynacja realizacji aktywności handlowych, promocyjnych i marketingowych oraz zapewnienie poprawności ich funkcjonowania i rozliczenia zgodnie z wytycznymi firmy,
Koordynacja tworzenia grafików zapewniająca prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie punków sprzedaży,
Współpraca z działami wewnętrznymi w celu koordynacji i optymalizacji realizowanych działań marketingowych i sprzedażowych,
Praca na terenie: województwo pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie
Pasjonuje Cię tworzenie reklam, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i skutecznie przekuwają zainteresowanie w sprzedaż eCommerce? Masz doświadczenie w kierowaniu zgranym zespołem, który tętni pasją i kreatywnością? Masz ambicje rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowisku pracującym nad projektami z branży beauty? Zaklinasz kliknięcia w konwersje? Kreatywne kampanie to Twoja domena?Dobrze trafiłaś/eś… Zostań Koordynatorem Performance Marketingu w naszym zespole!
Twoje najważniejsze zadania:
Strategia i budżet: budowanie i przestrzeganie zaawansowanych strategii performance marketingu, zarządzanie budżetem działu
Koordynacja Zespołu: tworzenie efektywnego planu komunikacji w zespole, nadzór nad procedurami decyzyjnymi, wyznaczanie zadań i ich monitorowanie
Współpraca z agencjami zewnętrznymi: koordynacja działań z agencjami dla kampanii Google Ads, Social Ads, SEO. Analiza i kontrola działań, rozwijanie materiałów graficznych
Nadzór nad kampaniami:
a. własnymi zespołów w Google Ads, Social Ads,
b. w sieciach afiliacyjnych i działania programmatic
Nadzór nad efektywną realizacją: strategii SEO (pozycjonowanie, copywriting), Marketing Automation, działania w porównywarkach cenowych, zarządzanie feedem produktowym wraz zespołem i ich efektywny rozwój. Poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta i negocjacje stawek. Monitorowanie efektywności działań, tworzenie raportów
Dbanie o spójność i poprawność materiałów w systemach reklamowych
Współpraca Międzywydziałowa: aktywny udział w projektach e-commerce, współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów i współpracy międzywydziałowej
Weryfikacja zgodności produktów z wymaganiami legislacyjnymi, monitorowanie zmian legislacyjnych oraz planowanie działań w związku z nimi,
Notyfikacja produktów kosmetycznych w CPNP,
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami badawczymi i certyfikującymi,
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie [m.in. opracowywanie dokumentacji pod rynki eksportowe, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji marketingowych],
Przygotowywanie treści niezbędnych na etykietę produktu kosmetycznego [skład produktu, ostrzeżenia]
Regionalny Kierownik Sprzedaży/ Regional Sales Manager
Łódź
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
kontrakt B2B
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Świadczenie usług w zakresie koordynacji pracy zespołu sprzedaży (POS) w punktach sprzedaży na wyznaczonym terenie działania
Wdrażanie i realizowanie uzgodnionych strategii sprzedażowych i marketingowych w wyznaczonych punktach sprzedaży
Realizowanie planów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych
Tworzenie raportów i analiz
Koordynacja realizacji aktywności handlowych, promocyjnych i marketingowych oraz zapewnienie poprawności ich funkcjonowania i rozliczenia zgodnie z wytycznymi firmy
Koordynacja tworzenia grafików zapewniająca prawidłowe i nieprzerwane funkcjonowanie punków sprzedaży
Współpraca z działami wewnętrznymi w celu koordynacji i optymalizacji realizowanych działań marketingowych i sprzedażowych
Kierownik ds. Kluczowych Klientów (sieci lokalne)/ Key Account Manager
Jasielska 10A, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
ekspert
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych oraz rozwijanie obecnych klientów w kanale tradycyjnym (dystrybutorzy i sieci lokalne),
Realizacja targetów sprzedażowych i marżowych w zarządzanej grupie klienckiej w kanale TT,
Współtworzenie budżetów, warunków i umów handlowych dla zarządzanej grupy klienckiej,
Negocjowanie warunków współpracy oraz ich egzekucja,
Śledzenie wskaźników sprzedażowych, analizowanie wyników sprzedaży, identyfikowanie trendów rynkowych i podejmowanie działań korygujących w celu zwiększenia efektywności sprzedaży,
Zarządzanie przepływem informacji wewnątrz organizacji oraz skuteczna komunikacja z klientami,
Przygotowywanie analiz rynkowych oraz konkurencji,
Samodzielne i aktywne prowadzenie procesów rekrutacyjnych (tworzenie i publikowane ogłoszeń, selekcja kandydatów, przeprowadzanie rozmów oraz budowanie bazy danych) zgodnie z standardem firmy
Śledzenie trendów na rynku pracy, rekomendowanie i wdrażanie nowych narzędzi i źródeł dotarcia do kandydatów
Bieżąca współpraca oraz raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych do kadry zarządzającej
Współpraca oraz wsparcie HR Biznes Partnera i pracowników we wszelkich kwestiach związanych z zasobami ludzkimi
Aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy, poprzez różnorodne działania EB
Udział w projektach wewnętrznych HR (onboarding, offboarding, badanie satysfakcji pracowników, ocena pracownicza, wdrażanie nowych narzędzi, usprawnianie procesów HR)
Monitorowanie na bieżąco zmian w przepisach z zakresu prawa pracy i ochrony danych osobowych oraz działanie zgodnie z nimi
Monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań na tej podstawie
Pasjonuje Cię tworzenie reklam, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i skutecznie przekuwają zainteresowanie w sprzedaż eCommerce? Masz doświadczenie w kierowaniu zgranym zespołem, który tętni pasją i kreatywnością? Masz ambicje rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowisku pracującym nad projektami z branży beauty? Zaklinasz kliknięcia w konwersje? Kreatywne kampanie to Twoja domena?Dobrze trafiłaś/eś… Zostań Koordynatorem Performance Marketingu w naszym zespole!
Twoje najważniejsze zadania:
Strategia i budżet: budowanie i przestrzeganie zaawansowanych strategii performance marketingu, zarządzanie budżetem działu
Koordynacja Zespołu: tworzenie efektywnego planu komunikacji w zespole, nadzór nad procedurami decyzyjnymi, wyznaczanie zadań i ich monitorowanie
Współpraca z agencjami zewnętrznymi: koordynacja działań z agencjami dla kampanii Google Ads, Social Ads, SEO. Analiza i kontrola działań, rozwijanie materiałów graficznych
Nadzór nad kampaniami:
a. własnymi zespołów w Google Ads, Social Ads,
b. w sieciach afiliacyjnych i działania programmatic
Nadzór nad efektywną realizacją: strategii SEO (pozycjonowanie, copywriting), Marketing Automation, działania w porównywarkach cenowych, zarządzanie feedem produktowym wraz zespołem i ich efektywny rozwój. Poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta i negocjacje stawek. Monitorowanie efektywności działań, tworzenie raportów
Dbanie o spójność i poprawność materiałów w systemach reklamowych
Współpraca Międzywydziałowa: aktywny udział w projektach e-commerce, współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów i współpracy międzywydziałowej
Tworzenie i wdrażanie planów aktywności marketingowych i shopper’owych w kanale sieci nowoczesnych zgodnie z celami sprzedażowymi i strategią kanałową,
Rekomendowanie wprowadzeń produktów, zmian w listach asortymentowych, rozwoju kategorii w sieciach nowoczesnych,
Praca nad ekspozycją i widocznością produktów w sieciach,
Rozliczanie działań i aktywności w sieciach, analiza wyników sprzedażowych, wyciąganie wniosków,
Komunikacja z kupcami oraz osobami odpowiedzialnymi za marketing w sieciach w zakresie ustalania i wdrożenia zaplanowanych aktywności,
Współpraca z działami m.in.: Key Account, Brand Marketing, Graficznym, Visual Merchandising oraz Produktu,
Monitoring rynku pod kątem zachowań Klientów, aktywności konkurencji, mechanizmów promocyjnych, ekspozycji w branży beauty w sieciach nowoczesnych
Pasjonuje Cię tworzenie reklam, które nie tylko przyciągają uwagę, ale i skutecznie przekuwają zainteresowanie w sprzedaż eCommerce? Masz doświadczenie w kierowaniu zgranym zespołem, który tętni pasją i kreatywnością? Masz ambicje rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowisku pracującym nad projektami z branży beauty? Zaklinasz kliknięcia w konwersje? Kreatywne kampanie to Twoja domena?Dobrze trafiłaś/eś… Zostań Koordynatorem Performance Marketingu w naszym zespole!
Twoje najważniejsze zadania:
Strategia i budżet: budowanie i przestrzeganie zaawansowanych strategii performance marketingu, zarządzanie budżetem działu
Koordynacja Zespołu: tworzenie efektywnego planu komunikacji w zespole, nadzór nad procedurami decyzyjnymi, wyznaczanie zadań i ich monitorowanie
Współpraca z agencjami zewnętrznymi: koordynacja działań z agencjami dla kampanii Google Ads, Social Ads, SEO. Analiza i kontrola działań, rozwijanie materiałów graficznych
Nadzór nad kampaniami:
a. własnymi zespołów w Google Ads, Social Ads,
b. w sieciach afiliacyjnych i działania programmatic
Nadzór nad efektywną realizacją: strategii SEO (pozycjonowanie, copywriting), Marketing Automation, działania w porównywarkach cenowych, zarządzanie feedem produktowym wraz zespołem i ich efektywny rozwój. Poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do klienta i negocjacje stawek. Monitorowanie efektywności działań, tworzenie raportów
Dbanie o spójność i poprawność materiałów w systemach reklamowych
Współpraca Międzywydziałowa: aktywny udział w projektach e-commerce, współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów i współpracy międzywydziałowej
Specjalista ds. Sieci Nowoczesnych / Shopper & Customer Marketing Specialist
Jasielska 10A, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Tworzenie i wdrażanie planów aktywności marketingowych i shopper’owych w kanale sieci nowoczesnych zgodnie z celami sprzedażowymi i strategią kanałową,
Rekomendowanie wprowadzeń produktów, zmian w listach asortymentowych, rozwoju kategorii w sieciach nowoczesnych,
Praca nad ekspozycją i widocznością produktów w sieciach,
Rozliczanie działań i aktywności w sieciach, analiza wyników sprzedażowych, wyciąganie wniosków,
Komunikacja z kupcami oraz osobami odpowiedzialnymi za marketing w sieciach w zakresie ustalania i wdrożenia zaplanowanych aktywności,
Współpraca z działami m.in.: Key Account, Brand Marketing, Graficznym, Visual Merchandising oraz Produktu,
Monitoring rynku pod kątem zachowań Klientów, aktywności konkurencji, mechanizmów promocyjnych, ekspozycji w branży beauty w sieciach nowoczesnych
Specjalista ds. prezentacji wizualnej [Visual Merchandising] / Visual Presentation Specialist
Jasielska 10A, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynowanie projektów związanych z wdrożeniami materiałów ekspozycyjnych produktów z portfolio marek Spółki,
Regularne przygotowywanie instrukcji dotyczących aranżacji ekspozycji, produktów, materiałów POS - wsparcie punktów sprzedaży w zakresie ekspozycji, szkolenia,
Specjalista ds. Marketingu Rynek Wschodni / Marketing Specialist East Market
Jasielska 10A, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Współtworzenie oraz wdrażanie długofalowych strategii komunikacyjnych na podległych rynkach wschodnich wraz z tworzeniem planów komunikacji i harmonogramów,
Planowanie i publikacja treści w Social Mediach,
Koordynacja, monitoring i weryfikacja terminowego wykonania projektów marketingowych dla kanałów online i offline,
Monitorowanie i analiza rynku oraz wyników,
Przygotowywanie raportów wraz z ich prezentacją,
Tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z działem graficznym lub agencjami zewnętrznymi,
Dystrybucja materiałów marketingowych do partnerów wewnętrznych jak i zewnętrznych,
Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi np. agencje reklamowe, tłumacze, drukarnie
Sprawowanie artystycznego nadzoru nad projektami graficznymi przygotowanymi przez dział graficzny
Zarządzanie komunikacją wizualną marek będących w portfolio firmy i budowanie spójnej strategii działania
Tworzenie koncepcji, prowadzenie briefingów, planowanie działań i realizacja projektów kreatywnych
Tworzenie, utrzymywanie i komunikowanie spójnej wizji artystycznej w prowadzonych projektach
Projektowanie Key Visuali, materiałów graficznych, współtworzenie konceptów kreatywnych oraz prezentacji na potrzeby kampanii reklamowych (ATL/BTL/Digital/Social Media)
Wizualne rozwijanie marek w portfolio firmy
Rozwój podległego zespołu, inspirowanie, szkolenie i zarządzanie kompetencjami w celu wprowadzenia optymalizacji wewnętrznych
Prowadzenie działań komunikacyjnych dla wszystkich kanałów cyfrowych: social media, digital signage, influencerzy,
Tworzenie, wdrażanie i nadzorowanie komunikacji, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej,
Stworzenie strategii komunikacji w kanałach digitalowych dla wszystkich marek ze świata Cosmo Group,
Ustalenie celów komunikacji i zadań dla każdej kampanii, w tym określenie odbiorców docelowych i określenie metod docierania,
Koordynacja z działami wewnętrznymi w celu opracowania strategii kampanii i identyfikacji docelowych odbiorców,
Ocena skuteczności kampanii online za pomocą wskaźników takich jak współczynniki klikalności i współczynniki konwersji,
Zarządzanie tworzeniem treści w mediach digitalowych i tradycyjnych,
Zarządzanie tworzeniem aktywacji konsumenckich (partnerstwa i współprace),
Zarządzanie procesem i wyznaczanie kierunku w tworzeniu treści lifestylowych,
Zarządzanie tworzeniem aktywacji dla kanałów cyfrowych w koordynacji i porozumieniu z zespołem e-commerce oraz zespołem Brand,
Pełną odpowiedzialność związana z zarządzaniem projektami w przypadku wszelkich przyszłych projektów cyfrowych i inicjatyw, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane,
Współpraca z domem mediowym w zakresie zakupu mediów digitalowych, radia i TV,
Nadzorowanie pracy agencji digitalowych,
Motywowanie, rozwijanie i zarządzanie raportującym zespołem
Przygotowywanie własnych propozycji stylizacji dla każdej kolekcji i aktywizacji
Kompleksowe wykonanie stylizacji paznokci (manicure i pedicure) – opracowanie skórek, przedłużanie i nadbudowanie paznokci o różnych kształtach, wykonanie zdobień,
Śledzenie aktualnych trendów w stylizacji paznokci i propozycje ich wdrożeń
Testowanie produktów
Praca przy sesjach zdjęciowych, eventach, pokazach manicure
Tworzenie contentu – nagrywanie i montaż reelsów oraz robienie zdjęć telefonem
Zarządzanie całym cyklem życia projektu, od uczestnictwa w przygotowaniu propozycji do pomyślnego zakończenia projektu,
Monitorowanie realizacji projektu i identyfikowanie możliwych problemów i zagrożeń,
Zarządzanie budżetem - dostarczanie szacunków i prowadzenie projektu w ramach uzgodnionego budżetu,
Zarządzanie i koordynowanie współpracy z wewnętrznymi interesariuszami (np. produkt, marketing, sprzedaż),
Raportowanie statusu projektu,
Zarządzanie i mentoring zespołu projektowego - zapewnienie, że zespół działa dobrze, wszyscy członkowie zespołu są zmotywowani, rozwiązują problemy i posiadają umiejętności wymagane do realizacji projektu
Kompletacja, weryfikacja i opracowywanie dokumentacji produktowej [produkty kosmetyczne, mieszaniny chemiczne],
Weryfikacja zgodności produktów z wymaganiami legislacyjnymi, monitorowanie zmian legislacyjnych oraz planowanie działań w związku z nimi,
Notyfikacja produktów kosmetycznych w CPNP,
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami badawczymi i certyfikującymi,
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie [m.in. opracowywanie dokumentacji pod rynki eksportowe, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji marketingowych],
Przygotowywanie treści niezbędnych na etykietę produktu kosmetycznego [skład produktu, ostrzeżenia]
Opieka nad flotą samochodową VIP (dbanie o czystość aut),
Kompleksowe prowadzenie floty samochodowej firmy (Wydawanie i odbiór samochodów od pracowników, nadzór nad dokumentacją),
Realizacja zapisów Procedury przyznawania pojazdów służbowych oraz Procedury administrowania i użytkowania pojazdów służbowych,
Koordynacja rezerwacji aut współdzielonych,
Nadzór nad przeglądami technicznymi i serwisowymi pojazdów, wykonywanie drobnych napraw, wymiana opon,
Udział w nadzorowaniu rejestru środków trwałych oraz koordynacja inwentaryzacji,
Nadzór nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych (kontakt z serwisami i wsparcie użytkowników w procesie zgłaszania szkody,uzyskania pojazdu zastępczego i holowania pojazdu), kontakt z TU oraz ASO,
Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi; współpraca z brokerem,
Zakup nowych oraz sprzedaż starych samochodów,
Rejestracja pojazdów,
Nadzór nad systemem GPS,
Nadzór nad prawidłową eksploatacją pojazdów, w tym rozliczanie i dekretacja kosztów eksploatacji i napraw pojazdów na poszczególne MPK,
Opracowywanie raportów,
Zadania ad hock realizowane na terenie Poznania,
Administrowanie kartami paliwowymi oraz E-toll pracowników oraz VIP’ów
Opieka nad flotą samochodową VIP (dbanie o czystość aut),
Kompleksowe prowadzenie floty samochodowej firmy (Wydawanie i odbiór samochodów od pracowników, nadzór nad dokumentacją),
Realizacja zapisów Procedury przyznawania pojazdów służbowych oraz Procedury administrowania i użytkowania pojazdów służbowych,
Koordynacja rezerwacji aut współdzielonych,
Nadzór nad przeglądami technicznymi i serwisowymi pojazdów, wykonywanie drobnych napraw, wymiana opon,
Udział w nadzorowaniu rejestru środków trwałych oraz koordynacja inwentaryzacji,
Nadzór nad procesem likwidacji szkód komunikacyjnych (kontakt z serwisami i wsparcie użytkowników w procesie zgłaszania szkody,uzyskania pojazdu zastępczego i holowania pojazdu), kontakt z TU oraz ASO,
Nadzór nad polisami ubezpieczeniowymi; współpraca z brokerem,
Zakup nowych oraz sprzedaż starych samochodów,
Rejestracja pojazdów,
Nadzór nad systemem GPS,
Nadzór nad prawidłową eksploatacją pojazdów, w tym rozliczanie i dekretacja kosztów eksploatacji i napraw pojazdów na poszczególne MPK,
Opracowywanie raportów,
Zadania ad hock realizowane na terenie Poznania,
Administrowanie kartami paliwowymi oraz E-toll pracowników oraz VIP’ów
Doradzanie i obsługa klientów. Dbanie o wygląd punktu sprzedaży. Raportowanie wyników sprzedażowych. Przyjmowanie bieżących dostaw. Kontrola stanów produktowych
od 23,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Technolog
Jasielska 10A, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Samodzielna praca badawcza w ramach prowadzonych w dziale R&D projektów indywidualnych,
Współpraca z pozostałymi członkami zespołu w pracach badawczych w ramach prowadzonych w dziale R&D projektów zespołowych,
Tworzenie ulepszeń oraz nowych technologii chemicznych w prowadzonych procesach,
Poszukiwanie nowych producentów surowców oraz współpraca z obecnymi w zakresie doboru odpowiednich surowców,
Współpraca z działami: Produkcji, Kreacji Produktu, Kontroli Jakości, Planowania,
Prowadzenie badań zgodnie z ustalonymi w zakładzie zasadami odnośnie utylizacji odpadów
Projektowanie i budowanie raportów i dashboardów w SAC przy użyciu różnych źródeł danych, w tym danych z SAP i innych systemów ERP,
Tworzenie modeli danych w SAP HANA i tworzenie widoków analitycznych/kalkulacyjnych na podstawie tych modeli,
Opracowywanie rozwiązań BI, w tym przeprowadzanie analizy wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań, które zaspokoją potrzeby użytkowników,
Wdrażanie, testowanie i zarządzanie opublikowanymi raportami i dashboardami, w tym zarządzanie uprawnieniami dostępu użytkowników,
Współpraca z innymi członkami zespołu BI, w tym programistami, analitykami danych, deweloperami i użytkownikami biznesowymi, aby zapewnić wdrożenie i utrzymanie rozwiązań BI,
Monitorowanie wydajności systemu i optymalizacja raportów i dashboardów, aby zapewnić jak najlepszą jakość i szybkość działania systemu BI,
Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji dla zespołu i kierownictwa w celu przedstawienia wyników analiz i rekomendacji
Projektowanie i budowanie raportów i dashboardów w SAC przy użyciu różnych źródeł danych, w tym danych z SAP i innych systemów ERP,
Tworzenie modeli danych w SAP HANA i tworzenie widoków analitycznych/kalkulacyjnych na podstawie tych modeli,
Opracowywanie rozwiązań BI, w tym przeprowadzanie analizy wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań, które zaspokoją potrzeby użytkowników,
Wdrażanie, testowanie i zarządzanie opublikowanymi raportami i dashboardami, w tym zarządzanie uprawnieniami dostępu użytkowników,
Współpraca z innymi członkami zespołu BI, w tym programistami, analitykami danych, deweloperami i użytkownikami biznesowymi, aby zapewnić wdrożenie i utrzymanie rozwiązań BI,
Monitorowanie wydajności systemu i optymalizacja raportów i dashboardów, aby zapewnić jak najlepszą jakość i szybkość działania systemu BI,
Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji dla zespołu i kierownictwa w celu przedstawienia wyników analiz i rekomendacji
Projektowanie i budowanie raportów i dashboardów w SAC przy użyciu różnych źródeł danych, w tym danych z SAP i innych systemów ERP,
Tworzenie modeli danych w SAP HANA i tworzenie widoków analitycznych/kalkulacyjnych na podstawie tych modeli,
Opracowywanie rozwiązań BI, w tym przeprowadzanie analizy wymagań biznesowych i projektowanie rozwiązań, które zaspokoją potrzeby użytkowników,
Wdrażanie, testowanie i zarządzanie opublikowanymi raportami i dashboardami, w tym zarządzanie uprawnieniami dostępu użytkowników,
Współpraca z innymi członkami zespołu BI, w tym programistami, analitykami danych, deweloperami i użytkownikami biznesowymi, aby zapewnić wdrożenie i utrzymanie rozwiązań BI,
Monitorowanie wydajności systemu i optymalizacja raportów i dashboardów, aby zapewnić jak najlepszą jakość i szybkość działania systemu BI,
Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji dla zespołu i kierownictwa w celu przedstawienia wyników analiz i rekomendacji
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za tworzenie nowych modułów oraz utrzymanie już istniejących na naszych sklepach internetowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować zarówno nad frontendem jak i backendem, wdrażać nowe funkcjonalności, rozwiązywać problemy techniczne oraz dbać o ciągłość działania platformy e-commerce
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za tworzenie nowych modułów oraz utrzymanie już istniejących na naszych sklepach internetowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować zarówno nad frontendem jak i backendem, wdrażać nowe funkcjonalności, rozwiązywać problemy techniczne oraz dbać o ciągłość działania platformy e-commerce
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za tworzenie nowych modułów oraz utrzymanie już istniejących na naszych sklepach internetowych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować zarówno nad frontendem jak i backendem, wdrażać nowe funkcjonalności, rozwiązywać problemy techniczne oraz dbać o ciągłość działania platformy e-commerce
Prowadzenie projektów produktowych dedykowanych dla rynków zagranicznych m.in. zestawy we współpracy z influencerami,
Zarządzanie premierami produktowymi na rynkach zagranicznych m.in.: zbieranie zapotrzebowanie na produkty od wszystkich rynków, wypełnianie kart produktowych dla wszystkich rynków, obliczanie marży i kontrolowanie ROI,
Zbieranie zapotrzebowanie na produkty od wszystkich rynków,
Wypełnianie kart produktowych dla wszystkich rynków,
Obliczanie marży i kontrolowanie ROI,
Koordynowanie komunikacji w zakresie produktowym pomiędzy zespołami w biurze polskim oraz niemieckim,
Wspieranie zespołu polskiego w tworzeniu nazw dla nowych produktów,
Przygotowywanie model stocku dla rynków zagranicznych,
Współpracowanie z innymi działami w firmie w ramach wdrażania nowych produktów m.in. dział kreacji, dział brand, dział VM
Kompletacja, weryfikacja i opracowywanie dokumentacji produktowej [produkty kosmetyczne, mieszaniny chemiczne],
Weryfikacja zgodności wdrażanych produktów z wymaganiami legislacyjnymi,
Notyfikacja produktów kosmetycznych w CPNP,
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami badawczymi i certyfikującymi,
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie [m.in. opracowywanie dokumentacji pod rynki eksportowe, wsparcie w przygotowywaniu deklaracji marketingowych],
Przygotowywanie treści niezbędnych na etykietę produktu kosmetycznego [skład produktu, ostrzeżenia]