Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
market analysis and development of strategic activities leading to the creation of periodic agency action plans, development of recommendations for obtaining the most profitable contracts in the field of branding services (e.g. packaging design, corporate identity);
sale of services in the field of packaging design and brand strategy;
responsible for end-to-end sales cycle - including prospecting and outreach, planning meetings, preparing presentations and PR materials, negotiations and contracting;
conducting research to identify new market opportunities and customer needs;
arranging and participating in business meetings and workshops with prospective clients;
achieving growth and hit sales targets;
building and promoting strong, long-lasting customer relationships;
cooperating with the creative and strategy departments
Budowanie trwałych relacji z klientami, dostawcami i dystrybutorami oraz zespołami sprzedaży i marketingu;
rozwijanie dogłębnej wiedzy o ofercie agencji w celu identyfikacji dochodowych możliwości biznesowych;
kierowanie działaniami marketingowymi, nowego biznesu i obsługi klienta;
ocena działań marketingowych i sprzedażowych oraz rekomendowanie ulepszeń w razie potrzeby;
Prowadzenie zleceń brandingowych i weryfikacja konceptów kreatywnych
przygotowanie dokumentacji wymaganej do zapytań ofertowych;
badanie pojawiających się trendów i rekomendowanie nowych ofert firm w celu zaspokojenia potrzeb klientów;
rozwijanie i zarządzanie partnerstwami strategicznymi w celu rozwoju biznesu;
przedstawianie możliwości biznesowych lub marketingowych kierownictwu i kierownictwu firmy obejmującą rekomendację w zakresie pozyskania najbardziej dochodowych kontraktów
analiza rynku i opracowanie działań strategicznych prowadzących do tworzenia okresowych planów działania agencji; opracowywanie rekomendacji dla pozyskiwania najbardziej dochodowych kontraktów z zakresu usług brandingowych;
organizacja pracy działu obsługi klienta, sprawne zarządzanie zleceniami z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi CRM;
planowanie działań bieżących, współpraca z zespołem agencji, prowadzenie spotkań projektowych;
realizacja planów budżetowych i weryfikacja założonych budżetów;
współtworzenie narzędzi i materiałów niezbędnych do budowania profesjonalnego wizerunku agencji i jej czołowej pozycji na rynku w Polsce
➢ obsługa klienta:
podtrzymywanie relacji z klientami agencji oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami;
prowadzenie spotkań i prezentacji dla klienta;
prowadzenie zleceń brandingowych: briefing, de-briefing, kosztorysowanie, opracowanie oferty, przygotowanie dokumentów formalnych,negocjacje cenowe, prezentacja oferty u klienta, współpraca z działami w agencji w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia procesu projektowego, zakończenie zamówienia, fakturowanie, serwis po wykonaniu zamówienia;
weryfikacja opracowanych konceptów projektów zgodnie z założeniami przedstawionymi w briefie klienta
analiza rynku i opracowanie działań strategicznych prowadzących do tworzenia okresowych planów działania agencji; opracowywanie rekomendacji dla pozyskiwania najbardziej dochodowych kontraktów z zakresu usług brandingowych (m.in. projektowanie opakowań, corporate identity);
organizacja pracy działu obsługi klienta, sprawne zarządzanie zleceniami z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi (Bitrix24);
planowanie działań bieżących, współpraca z zespołem agencji, prowadzenie spotkań projektowych;
realizacja planów budżetowych i weryfikacja założonych budżetów;
współtworzenie narzędzi i materiałów niezbędnych do budowania profesjonalnego wizerunku agencji i jej czołowej pozycji na rynku w Polsce
➢ obsługa klienta:
podtrzymywanie relacji z klientami agencji oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami;
prowadzenie spotkań i prezentacji dla klienta (w tym również w formie on-line) – sprzedażowych i projektowych;
prowadzenie zleceń brandingowych: briefing, de-briefing, kosztorysowanie, opracowanie oferty, przygotowanie dokumentów formalnych, takich jak umowa i zamówienia, negocjacje cenowe, prezentacja oferty u klienta, współpraca ze wszystkimi działami w agencji w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia procesu projektowego, zakończenie zamówienia, fakturowanie, serwis po wykonaniu zamówienia;
weryfikacja opracowanych konceptów projektów zgodnie z założeniami przedstawionymi w briefie klienta;
zlecanie prac podwykonawcom agencji, kontrola jakości i terminów realizacji zamówień