Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Rozwój sprzedaży zenon Software Platform w kluczowych branżach przemysłowych: spożywcza, farmaceutyczna, samochodowa, energetyczna w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy i dbanie o relacje z istniejącą bazą klientów – negocjowanie umów, aż po finalizację zamówień i zawarcie kontraktu
Analiza wymagań projektowych i przygotowywanie koncepcji rozwiązań zenon Software Platform
Prezentowanie możliwości zenon Software Platform podczas targów branżowych, seminariów, webinarów, konferencji, a także bezpośrednich spotkań z klientami
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby Partnerów
Wykorzystywanie nowoczesnych technik sprzedaży, narzędzi i rozwiązań wspomagających sprzedaż (MS Teams, Sunrise, HubSpot, Social Media, …)
Realizacja planu marketingowego w ścisłej współpracy z COPA-DATA CEE/ME
Realizacja media planu z wybranymi partnerami medialnymi (czasopisma, platformy internetowe itp.)
Przygotowanie, pisanie i tłumaczenie artykułów i innego rodzaju tekstów (informacje prasowe, biuletyny, succes stories, itp.)
Event management: planowanie, przygotowanie i realizacja wybranych targów i wydarzeń
Marketing online (media społecznościowe, newsletter, blog itp.)
Utrzymanie efektywnego przepływu informacji i korespondencji firmowej
Rozmowy telefoniczne, telekonferencje i korespondencja z potencjalnymi i obecnymi klientami, dostawcami, współpracownikami z wszystkich oddziałów COPA-DATA
Administracyjne zarządzanie programem COPA-DATA Partner Community
Wsparcie w pracach administracyjnych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych, w tym prezentacji i raportów na potrzeby przełożonego
Rozwój sprzedaży zenon Software Platform w kluczowych branżach przemysłowych: spożywcza, farmaceutyczna, samochodowa, energetyczna w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy i dbanie o relacje z istniejącą bazą klientów – negocjowanie umów, aż po finalizacje zamówień i zawarcie kontraktu
Analiza wymagań projektowych i przygotowywanie koncepcji rozwiązań zenon Software Platform
Prezentowanie możliwości zenon Software Platform podczas targów branżowych, seminariów, webinarów, konferencji, a także bezpośrednich spotkań z klientami
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby Partnerów
Wykorzystywanie nowoczesnych technik sprzedaży, narzędzi i rozwiązań wspomagających sprzedaż (MS Teams, Sunrise, HubSpot, Social Media, …)
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM
Podróże służbowe krajowe i zagraniczne (głównie Austria, szkolenia) – około 75% czasu pracy
Realizacja planu marketingowego w ścisłej współpracy z COPA-DATA CEE/ME
Realizacja media planu z wybranymi partnerami medialnymi (czasopisma, platformy internetowe itp.)
Przygotowanie, pisanie i tłumaczenie artykułów i innego rodzaju tekstów (informacje prasowe, biuletyny, succes stories, itp.)
Event management: planowanie, przygotowanie i realizacja wybranych targów i wydarzeń
Marketing online (media społecznościowe, newsletter, blog itp.)
Utrzymanie efektywnego przepływu informacji i korespondencji firmowej
Rozmowy telefoniczne, telekonferencje i korespondencja z potencjalnymi i obecnymi klientami, dostawcami, współpracownikami z wszystkich oddziałów COPA-DATA
Administracyjne zarządzanie programem COPA-DATA Partner Community
Wsparcie w pracach administracyjnych
Przygotowywanie materiałów merytorycznych, w tym prezentacji i raportów na potrzeby przełożonego
Realizacja planu marketingowego w ścisłej współpracy z COPA-DATA CEE/ME
Realizacja media planu z wybranymi partnerami medialnymi (czasopisma, platformy internetowe itp.)
Przygotowanie, pisanie i tłumaczenie artykułów i innego rodzaju tekstów (informacje prasowe, biuletyny, succes stories, itp.)
Event management: planowanie, przygotowanie i realizacja wybranych targów i wydarzeń
Marketing online (media społecznościowe, newsletter, blog itp.)
Utrzymanie efektywnego przepływu informacji i korespondencji firmowej
Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, zakup biletów lotniczych i kolejowych, przygotowywanie dokumentów delegacji)
Organizacja szkoleń firmowych w siedzibie COPA-DATA Polska i u klienta (catering, materiały szkoleniowe, współpraca z trenerem, itd.)
Prowadzenie ewidencji i kontrola stanu materiałów biurowych/marketingowych oraz ich zamawianie
Zarządzanie materiałami cyfrowymi na dysku sieciowym COPA-DATA Polska
Inne zadania administracyjne: poczta, zamawianie (tłumaczeń, wydruków itp.) kuriera, zarządzanie dokumentacją biurową (kopiowanie, skanowanie, ewidencjonowanie) itd
Proces realizacji zamówień poprzez: mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, licencji w programie księgowym Wawi), wysyłka towaru do klienta, zarządzanie otwartymi płatnościami wskazanymi przez przełożonego, koordynacja przepływu faktur i informacji między: COPA-DATA Polska-COPA-DATA GmbH-biurem księgowym
Efektywna komunikacja z klientami przed: szkoleniami/warsztatami/wizytami klientów w biurze COPA-DATA lub/i przedstawicieli COPA-DATA w siedzibie klienta
Zarządzanie bazą CRM: przygotowywanie i wysyłka ofert cenowych do klientów, dodawanie nowych kontaktów, zarządzanie rejestracjami ze strony internetowej i (webuser) , zarządzanie istniejącymi kontaktami, komunikacja z obecnymi/potencjalnymi klientami poprzez kampanie w CRM, zarządzanie kontaktami uzyskanymi podczas wydarzeń branżowych
Rozmowy telefoniczne, telekonferencje i korespondencja z potencjalnymi i obecnymi klientami, dostawcami, współpracownikami z wszystkich oddziałów COPA-DATA
Administracyjne zarządzanie programem COPA-DATA Partner Community
Przygotowywanie materiałów merytorycznych, w tym prezentacji i raportów na potrzeby przełożonego
Rozwój sprzedaży zenon Software Platform w kluczowych branżach przemysłowych: spożywcza, farmaceutyczna, samochodowa, energetyczna w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy i dbanie o relacje z istniejącą bazą klientów – negocjowanie umów, aż po finalizacje zamówień i zawarcie kontraktu
Analiza wymagań projektowych i przygotowywanie koncepcji rozwiązań zenon Software Platform
Prezentowanie możliwości zenon Software Platform podczas targów branżowych, seminariów, webinarów, konferencji, a także bezpośrednich spotkań z klientami
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby Partnerów
Wykorzystywanie nowoczesnych technik sprzedaży, narzędzi i rozwiązań wspomagających sprzedaż (MS Teams, Sunrise, HubSpot, Social Media, …)
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM
Podróże służbowe krajowe i zagraniczne (głównie Austria, szkolenia) – około 75% czasu pracy
Rozwój sprzedaży zenon Software Platform w kluczowych branżach przemysłowych: spożywcza, farmaceutyczna, samochodowa, energetyczna w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: pozyskiwanie nowych klientów, rozwój współpracy i dbanie o relacje z istniejącą bazą klientów – negocjowanie umów, aż po finalizacje zamówień i zawarcie kontraktu
Analiza wymagań projektowych i przygotowywanie koncepcji rozwiązań zenon Software Platform
Prezentowanie możliwości zenon Software Platform podczas targów branżowych, seminariów, webinarów, konferencji, a także bezpośrednich spotkań z klientami
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby Partnerów
Wykorzystywanie nowoczesnych technik sprzedaży, narzędzi i rozwiązań wspomagających sprzedaż (MS Teams, Sunrise, HubSpot, Social Media, …)
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM
Podróże służbowe krajowe i zagraniczne (głównie Austria, szkolenia) – około 75% czasu pracy
Realizacja planu marketingowego w ścisłej współpracy z COPA-DATA CEE/ME
Realizacja media planu z wybranymi partnerami medialnymi (czasopisma, platformy internetowe itp.)
Przygotowanie, pisanie i tłumaczenie artykułów i innego rodzaju tekstów (informacje prasowe, biuletyny, succes stories, itp.)
Event management: planowanie, przygotowanie i realizacja wybranych targów i wydarzeń
Marketing online (media społecznościowe, newsletter, blog itp.)
Utrzymanie efektywnego przepływu informacji i korespondencji firmowej
Organizacja podróży służbowych (rezerwacja hoteli, zakup biletów lotniczych i kolejowych, przygotowywanie dokumentów delegacji)
Organizacja szkoleń firmowych w siedzibie COPA-DATA Polska i u klienta (catering, materiały szkoleniowe, współpraca z trenerem, itd.)
Prowadzenie ewidencji i kontrola stanu materiałów biurowych/marketingowych oraz ich zamawianie
Zarządzanie materiałami cyfrowymi na dysku sieciowym COPA-DATA Polska
Inne zadania administracyjne: poczta, zamawianie (tłumaczeń, wydruków itp.) kuriera, zarządzanie dokumentacją biurową (kopiowanie, skanowanie, ewidencjonowanie) itd
Proces realizacji zamówień poprzez: mailowe potwierdzenie przyjęcia zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktur, licencji w programie księgowym Wawi), wysyłka towaru do klienta, zarządzanie otwartymi płatnościami wskazanymi przez przełożonego, koordynacja przepływu faktur i informacji między: COPA-DATA Polska-COPA-DATA GmbH-biurem księgowym
Efektywna komunikacja z klientami przed: szkoleniami/warsztatami/wizytami klientów w biurze COPA-DATA lub/i przedstawicieli COPA-DATA w siedzibie klienta
Zarządzanie bazą CRM: przygotowywanie i wysyłka ofert cenowych do klientów, dodawanie nowych kontaktów, zarządzanie rejestracjami ze strony internetowej i (webuser) , zarządzanie istniejącymi kontaktami, komunikacja z obecnymi/potencjalnymi klientami poprzez kampanie w CRM, zarządzanie kontaktami uzyskanymi podczas wydarzeń branżowych
Rozmowy telefoniczne, telekonferencje i korespondencja z potencjalnymi i obecnymi klientami, dostawcami, współpracownikami z wszystkich oddziałów COPA-DATA
Administracyjne zarządzanie programem COPA-DATA Partner Community
Przygotowywanie materiałów merytorycznych, w tym prezentacji i raportów na potrzeby przełożonego
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)
Rozwój sprzedaży w kluczowych branżach i zmaksymalizowanie wykorzystania w przemyśle i energetyce zenon Software Platform w celu zwiększenia udziału firmy w rynku
Odpowiedzialność za proces sprzedaży: identyfikacja klienta, rozmowy telefoniczne, prezentacje rozwiązań COPA-DATA (u klientów, podczas targów branżowych, konferencji, seminariów) aż po finalizacje zamówień i negocjowanie umów
Realizacja celów sprzedażowych (rocznych, kwartalnych, miesięcznych)
Aktywne poszukiwanie nowych możliwości biznesowych oraz zwiększanie liczby aktywnych klientów
Wykorzystywanie wszystkich dostępnych technik i rozwiązań maksymalizujących sprzedaż w tym systemów: MS Teams, CRM/HubSpot/Social Media
Zarządzanie pozyskanymi leadami w systemie CRM (dodawanie notatek ze spotkań z klientami, tworzenie i wysyłanie ofert) oraz dodawanie nowych kontaktów
Prezentowanie możliwości platformy zenon podczas targów branżowych, seminariów, konferencji a także bezpośrednich spotkań z klientem
Podróże służbowe do klientów w Polsce i zagraniczne (głównie Austria) na szkolenia – ( ok 70- 80% czasu pracy to podróże służbowe)