Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Współpraca z Klientami i Działem Wdrożenia przy projektowaniu i tworzeniu dostosowań Microsoft Dynamics 365 BC w obszarach finansów, magazynu, produkcji, zasobów ludzkich i obsługi serwisu
Wsparcie przy konfiguracji, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań w Microsoft Dynamics 365 BC
Bieżąca współpraca z zespołem konsultantów, zapewniając wysoką jakość dostarczanego oprogramowania
Tworzenie dokumentacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla Użytkowników Microsoft Dynamics 365 BC
Budowa, nadzór i zarządzanie niewielkim zespołem handlowym
Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych w tym zarządzanie budżetem
Analiza rynku, konkurencji oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie zarówno rozpoznawalności marki na rynku jak i zwiększenie poziomu sprzedaży
Współpraca z innymi działami w tym ścisła współpraca z działem marketingu przy między innymi organizowaniu działań promocyjnych
Wsparcie zespołu w codziennych działaniach, w tym między innymi negocjacje warunków handlowych
Zarządzanie i angażowanie się w utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi dostawcami oraz Klientami
Reprezentowanie firmy w ważnych wydarzeniach branżowych
Współpraca z zarządem spółki, współtworzenie strategii rozwoju firmy
Lead and supervise all activities, processes and daily operations to ensure safe work environment and continuity of business operations in the Factory
Support and drive deployment of company’s strategy, company mission and corporate values
Facilitate key initiatives with a particular focus on operational excellence, digitalization, automation and delivering budgeted (both OPEX and CAPEX) targets
Identify efficiency gaps and other opportunities enabling further process optimization, digitalization and performance increase
Work closely with business partners and European Management to improve relationships, manage expectations and resolving issues
Benchmark with other group production plants on improvement ideas and performance metrics to leverage efficiency gains and process automation initiatives
Develop direct reports and other employees in the plant through teamwork, coaching and motivation with lean management principles and CI mindset
Run market research and analyze latest trends and industry innovations, make recommendations and facilitate implementations of recommended or approved solutions
Maximize assets and production footprint, capacity and flexibility by smart shop floor management and OEE increase
Ensure all processes in the Factory comply with local regulations, company policies as well as quality and industry standards
Współpraca z Klientami i Działem Wdrożenia przy projektowaniu i tworzeniu dostosowań Microsoft Dynamics 365 BC w obszarach finansów, magazynu, produkcji, zasobów ludzkich i obsługi serwisu
Wsparcie przy konfiguracji, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań w Microsoft Dynamics 365 BC
Bieżąca współpraca z zespołem konsultantów, zapewniając wysoką jakość dostarczanego oprogramowania
Tworzenie dokumentacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla Użytkowników Microsoft Dynamics 365 BC
przygotowanie i malowanie produktu zgodnie z procedurą technologiczną, w przeznaczonej do tego celu kabinie z zapewnieniem nowoczesnych środków ochrony
odbiór produktu z galwanizerni, proces maskowania detali, nanoszenie powłoki farby pistoletem malarskim ręcznym
przygotowanie farb i innych komponentów zgodnie z procedurą technologiczną
odpowiedzialność za utrzymanie czystości i przygotowania do kolejnego procesu stanowiska oraz sprzętu lakierniczego, zgodnie z przepisami BHP oraz wymogami technologicznymi
Weryfikacja księgowania dokumentów sprzedaży oraz zakupu przy prowadzeniu pełnej księgowości;
Samodzielne sporządzaniu deklaracji JPK, GUS;
Współpraca w projekcie insourcingu – przeniesienia poszczególnych procesów księgowych wewnątrz firmy – w celu samodzielnego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Administratorów IT, w tym planowanie, organizowanie i rozdzielanie zadań
Zapewnienie nieprzerwanego działania infrastruktury IT firmy (w tym infrastruktury sieciowej, sprzętu, oprogramowania i usług) we wszystkich lokalizacjach
Ciągłe monitorowanie wydajności infrastruktury IT i przedstawianie rekomendacji ulepszeń
Zapewnienie aktualności i pomyślnego wdrożenia dokumentacji IT, instrukcji i polityk IT w organizacji
Monitorowanie i planowanie wymagań w zakresie wydajności IT dla sprzętu, oprogramowania i innych zasobów
Zarządzanie instalacjami, aktualizacjami i konfiguracjami sprzętu i oprogramowania
Projektowanie, rozwijanie, wdrażanie i koordynowanie systemów, polityk i procedur
Gwarantowanie bezpieczeństwa danych, dostępu do sieci i systemów backupu
Identyfikacja problematycznych obszarów i wdrażanie strategicznych rozwiązań na czas
Zarządzanie i rozwijanie rozwiązań finansowych dot. transakcji i eksportu, aby wspierać cele sprzedażowe oddziałów, ze szczególnym uwzględnieniem rynków wschodzących
Rozwijanie i wspieranie koncepcji finansowania opartego na aktywach oraz strukturalnego poprzez maksymalne wykorzystanie Agencji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (ECA), oraz Prywatnych Ubezpieczycieli Ryzyka Kredytowego i innych udogodnień kredytowych w celu zminimalizowania narażenia Spółki na ryzyko
Zarządzanie całym procesem związanym z ubezpieczeniem kredytu świadczonym przez Agencje Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych (ECA) oraz Prywatnych Ubezpieczycieli Ryzyka Kredytowego
Odpowiedzialność za całą dokumentację kredytową w ścisłej współpracy z Działem Prawnym
Zarządzanie relacjami z klientami i ustalanie rozwiązań dotyczących produktów i usług oraz powiązanych warunków umownych, które spełniają średnio- i długoterminowe potrzeby klienta, korzystając z informacji od adekwatnych, wewnętrznych specjalistów
Prezentowanie rozwiązań przedstawicielom klientów i negocjowanie umów w ramach wcześniej określonego zakresu parametrów handlowych
Nadzór nad funkcją księgowania i raportowania
Wspieranie rozwoju nowych programów finansowania i możliwości finansowania projektów dla rynków wschodzących, poprzez minimalizację ryzyka firmy w oparciu o korzystanie z Agencji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych i Prywatnych Ubezpieczycieli Ryzyka Kredytowego oraz zapewniając zgodność z wymogami prawa
Ścisła współpraca z obszarem Zarządzania Kredytami przy ocenie ryzyka kredytowego związanego z nowymi transakcjami finansowymi
Monitorowanie i ocena istniejącego ryzyka oraz struktur tego ryzyka
Rozwijanie osobistej sieci i reprezentowanie organizacji w sektorze biznesowym
Współpraca z Klientami i Działem Wdrożenia przy projektowaniu i tworzeniu dostosowań Microsoft Dynamics 365 BC/NAV w obszarach finansów, magazynu, produkcji, zasobów ludzkich i obsługi serwisu
Wsparcie przy konfiguracji, rozwoju i utrzymaniu rozwiązań w Microsoft Dynamics 365 BC/NAV
Bieżąca współpraca z zespołem konsultantów, zapewniając wysoką jakość dostarczanego oprogramowania
Tworzenie dokumentacji
Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla Użytkowników Microsoft Dynamics 365 BC/NAV
Kreowanie strategii marketingowych i tworzenie briefów m.in. pod koncepcje graficzne
Współtworzenie materiałów marketingowych oraz katalogów produktowych
Przygotowywanie prezentacji korzystając z narzędzi takich jak m.in. PowerPoint czy Canva
Weryfikowanie jakości materiałów przygotowywanych przez dział graficzny, analiza wyglądu i opisu produktu, zapewnienie zgodności z oczekiwaniami i atrakcyjności dla klienta
Współtworzenie kampanii marketingowych (w zespole lub z agencją), z wykorzystaniem różnych kanałów: online, radio, billboardy, POSy, eventy branżowe
Wprowadzanie nowych produktów na rynek - od konceptu do finalnego opakowania i strategii sprzedaży
Analiza efektywności podejmowanych działań oraz monitorowanie rynku i aktywności konkurencji
Współpraca z agencjami kreatywnymi
Koordynacja działań wizerunkowych i komunikacji w kanałach social media, oraz na stronie korporacyjnej
Kreowanie strategii marketingowych i tworzenie briefów m.in. pod koncepcje graficzne
Współtworzenie materiałów marketingowych oraz katalogów produktowych
Przygotowywanie prezentacji korzystając z narzędzi takich jak m.in. PowerPoint czy Canva
Weryfikowanie jakości materiałów przygotowywanych przez dział graficzny, analiza wyglądu i opisu produktu, zapewnienie zgodności z oczekiwaniami i atrakcyjności dla klienta
Współtworzenie kampanii marketingowych (w zespole lub z agencją), z wykorzystaniem różnych kanałów: online, radio, billboardy, POSy, eventy branżowe
Wprowadzanie nowych produktów na rynek - od konceptu do finalnego opakowania i strategii sprzedaży
Analiza efektywności podejmowanych działań oraz monitorowanie rynku i aktywności konkurencji
Współpraca z agencjami kreatywnymi
Koordynacja działań wizerunkowych i komunikacji w kanałach social media, oraz na stronie korporacyjnej
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Administratorów IT, w tym planowanie, organizowanie i rozdzielanie zadań
Zapewnienie nieprzerwanego działania infrastruktury IT firmy (w tym infrastruktury sieciowej, sprzętu, oprogramowania i usług) we wszystkich lokalizacjach
Ciągłe monitorowanie wydajności infrastruktury IT i przedstawianie rekomendacji ulepszeń
Zapewnienie aktualności i pomyślnego wdrożenia dokumentacji IT, instrukcji i polityk IT w organizacji
Monitorowanie i planowanie wymagań w zakresie wydajności IT dla sprzętu, oprogramowania i innych zasobów
Zarządzanie instalacjami, aktualizacjami i konfiguracjami sprzętu i oprogramowania
Projektowanie, rozwijanie, wdrażanie i koordynowanie systemów, polityk i procedur
Gwarantowanie bezpieczeństwa danych, dostępu do sieci i systemów backupu
Identyfikacja problematycznych obszarów i wdrażanie strategicznych rozwiązań na czas
przygotowanie koncepcji projektowej, zagospodarowania przestrzennego, projektów budowlanych i architektonicznych zgodnie ze standardami
dostosowywanie wzorcowych projektów do indywidualnych potrzeb
współpraca z Działem Realizacji Inwestycji, Biurami Projektowymi, organami Administracji Publicznej i osobami odpowiedzialnymi za komercjalizację obiektów
współpraca w realizacji projektu polegająca na wszelkiego rodzaju przeliczeniach, kosztorysowaniu
koordynowanie działań oraz raportów środowiskowych prowadzących do uzyskania prawomocnej decyzji o pozwolenie na budowę i decyzji o warunkach zabudowy (decyzje wodnoprawne, projekty zjazdów z dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych)
audyty projektów budowlanych, inwentaryzacja istniejących obiektów
udział w procesie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
udział w przygotowaniach wszelkich prezentacji graficznych, logotypów, folderów itp
Provide a high standard of customer support across a range of international accounts;
Coordinating the order process from the moment of ordering, through entering it into the system, shipping, issuing an invoice, until payment is received;
Handling both buyback and factory warranty claims using a master warranty representative to provide the customer with a quick resolution;
General administrative duties working to departmental and business needs;
Ensuring high quality of data and content added to system;
Maintain communication on a daily basis with other departments in company;
Zarządzanie obszarem supply chain w ramach globalnych struktur firmy oraz prowadzenie rozproszonych zespołów
Monitorowanie poziomu zapasów produktów i surowców, identyfikowanie braków oraz zapewnienie wystarczających zapasów dla wszystkich kanałów dystrybucji i bezpośrednich zamówień klientów
Ścisła współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu dopasowania prognozowania zapasów do celów biznesowych
Praca z zaawansowanymi narzędziami do planowania zapasów, zakupów oraz zarządzania stockiem
Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji w celu dopasowania strategii działania w zakresie supply chain do bieżącej sytuacji rynkowej
Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, maksymalizacja efektywności działania firmy
Wdrażanie polityk i procedur kosztowych odpowiadającym aktualnym potrzebom biznesowym
Weryfikacja księgowania dokumentów sprzedaży oraz zakupu przy prowadzeniu pełnej księgowości;
Samodzielne sporządzaniu deklaracji JPK, GUS;
Współpraca w projekcie insourcingu – przeniesienia poszczególnych procesów księgowych wewnątrz firmy – w celu samodzielnego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT;
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Administratorów IT, w tym planowanie, organizowanie i rozdzielanie zadań
Zapewnienie nieprzerwanego działania infrastruktury IT firmy (w tym infrastruktury sieciowej, sprzętu, oprogramowania i usług) we wszystkich lokalizacjach
Ciągłe monitorowanie wydajności infrastruktury IT i przedstawianie rekomendacji ulepszeń
Zapewnienie aktualności i pomyślnego wdrożenia dokumentacji IT, instrukcji i polityk IT w organizacji
Monitorowanie i planowanie wymagań w zakresie wydajności IT dla sprzętu, oprogramowania i innych zasobów
Zarządzanie instalacjami, aktualizacjami i konfiguracjami sprzętu i oprogramowania
Projektowanie, rozwijanie, wdrażanie i koordynowanie systemów, polityk i procedur
Gwarantowanie bezpieczeństwa danych, dostępu do sieci i systemów backupu
Identyfikacja problematycznych obszarów i wdrażanie strategicznych rozwiązań na czas
Provide a high standard of customer support across a range of international accounts;
Coordinating the order process from the moment of ordering, through entering it into the system, shipping, issuing an invoice, until payment is received;
Handling both buyback and factory warranty claims using a master warranty representative to provide the customer with a quick resolution;
General administrative duties working to departmental and business needs;
Ensuring high quality of data and content added to system;
Maintain communication on a daily basis with other departments in company;
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy tworzącej aplikacje mobilne i webowe, poszukujemy osób na stanowisko: Vue.JS Developer
od 12000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Vue.JS Developer
Gdynia
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy tworzącej aplikacje mobilne i webowe, poszukujemy osób na stanowisko: Vue.JS Developer
od 12000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Vue.JS Developer
Sopot
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Dla jednego z naszych Klientów, międzynarodowej firmy tworzącej aplikacje mobilne i webowe, poszukujemy osób na stanowisko: Vue.JS Developer
od 12000 do 17000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Lider Inżynierii Procesu
Tczew
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie zespołem Inżynierów Procesu
planowanie pracy zespołu, wyznaczanie i weryfikacja celów
wsparcie merytoryczne i rozwój kompetencji członków zespołu
współtworzenie i wdrażanie strategii – działu, produktowej i technologicznej
raportowanie rezultatów pracy zespołu
Obowiązki podległego zespołu:
rozwój procesów produkcyjnych i technologii wytwarzania, oraz ich wdrażanie
opracowywanie koncepcji specjalistycznego oprzyrządowania, przygotowanie specyfikacji dla maszyn, wsparcie procesu zakupu, odbioru i uruchomienia sprzętu produkcyjnego
wspieranie aktywności badawczo-rozwojowych produktu
przygotowywanie dokumentacji technicznej dla procesu produkcyjnego oraz dbanie o jej jakość
wsparcie techniczne i szkolenie pracowników działów Produkcji, Jakości i Utrzymania Ruchu
zapewnianie zgodności procesu z wymaganiami klienta i standardami branżowymi
koncentracja na działaniach wpływających na doskonalenie produktów, procesów i optymalizację kosztów wytwarzania
prowadzenie projektów technicznych
zarządzanie zmianą w obszarze procesu produkcyjnego
W zależności od doświadczenia i kompetencji aktywne pozyskiwanie nowych Klientów na rynku polskim i międzynarodowym bądź budowanie długofalowych relacji i rozwój sprzedaży u Klientów już istniejących
Promowanie i sprzedaż rozwiązań biznesowych
Prowadzenie prezentacji handlowych, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów
Realizacja planów sprzedażowych
Współpraca z Działem Marketingu przy organizacji wydarzeń biznesowych oraz zespołami wdrożeniowymi przy realizacji projektów
Odpowiedzialność za całość działań związanych z przygotowaniem stylizacji produktowych pod sesje zdjęciowe (studio własne + sesje zewnętrzne)
Przygotowanie koncepcji scenariuszy pod sesje związane z nowymi kolekcjami, organizacja materiałów, dobór i rezerwacja przestrzeni oraz nadzór nad pracą fotografów
Nadzór organizacyjny, kreatywny i artystyczny nad przebiegiem sesji produktowych
Opieka nad "showroomem" oraz udział w pracach zespołu odpowiedzialnego m.in. za budowanie koncepcji wizerunku nowo wprowadzanych kolekcji
Weryfikacja jakości oraz efektów pracy zespołu fotograficznego
Monitorowanie działań konkurencji oraz rynkowych trendów
Odpowiedzialność za całość działań związanych z przygotowaniem stylizacji produktowych pod sesje zdjęciowe (studio własne + sesje zewnętrzne)
Przygotowanie koncepcji scenariuszy pod sesje związane z nowymi kolekcjami, organizacja materiałów, dobór i rezerwacja przestrzeni oraz nadzór nad pracą fotografów
Nadzór organizacyjny, kreatywny i artystyczny nad przebiegiem sesji produktowych
Opieka nad "showroomem" oraz udział w pracach zespołu odpowiedzialnego m.in. za budowanie koncepcji wizerunku nowo wprowadzanych kolekcji
Weryfikacja jakości oraz efektów pracy zespołu fotograficznego
Monitorowanie działań konkurencji oraz rynkowych trendów
Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu
Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów (aktualnie firma korzysta z usług kilkudziesięciu przewoźników)
Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego DC jak i kilku europejskich hubów
Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
Monitorowanie KPIs związanych z transportem
Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego
Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu
Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów (aktualnie firma korzysta z usług kilkudziesięciu przewoźników)
Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego DC jak i kilku europejskich hubów
Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
Monitorowanie KPIs związanych z transportem
Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego
Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu
Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów (aktualnie firma korzysta z usług kilkudziesięciu przewoźników)
Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego DC jak i kilku europejskich hubów
Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
Monitorowanie KPIs związanych z transportem
Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego
Opieka nad klientami: zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowania poziomu obsługi, przygotowania wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego i utrzymania w ruchu 80 osobowego zespołu kierowców
Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług i podejmowanie działań zapewniających jej utrzymanie
Współpraca z innymi działami firmy, pracującymi na rzecz poprawy efektywności serwisu (kadry, księgowość, dział wsparcia floty)
Opieka nad klientami: zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowania poziomu obsługi, przygotowania wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego i utrzymania w ruchu 80 osobowego zespołu kierowców
Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług i podejmowanie działań zapewniających jej utrzymanie
Współpraca z innymi działami firmy, pracującymi na rzecz poprawy efektywności serwisu (kadry, księgowość, dział wsparcia floty)
Opieka nad klientami: zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowania poziomu obsługi, przygotowania wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego i utrzymania w ruchu 80 osobowego zespołu kierowców
Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług i podejmowanie działań zapewniających jej utrzymanie
Współpraca z innymi działami firmy, pracującymi na rzecz poprawy efektywności serwisu (kadry, księgowość, dział wsparcia floty)