1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. OPERATO sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

OPERATO sp. z o.o. sp. k.

KRAKÓW, UL. HENRYKA PACHOŃSKIEGO 32A / 27

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Asystent / Asystentka zarządu

Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Przytulne stanowisko w biurze szuka człowieka!
  • Jeżeli posiadasz dar elokwencji, lubisz kontakt z ludźmi, a wielozadaniowość nie jest Ci straszna to prawdopodobnie właśnie Ciebie potrzebujemy!
  • Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu
  • Co będziesz robić?
  • -odpowiadać za pierwszy kontakt z najemcami lub potencjalnymi najemcami (mail, telefon, spotkanie w biurze) oraz odpowiednio dysponować zadania i informacje w firmie do właściwych osób
  • -umawiać spotkania i koordynować kalendarze współpracowników
  • -prowadzić sprawy biurowe oraz dbać i porządkować dokumenty (większość dokumentów mamy w obiegu elektronicznym)
  • -bezpośrednio kontaktować się z wykonawcami oraz najemcami jak i właścicielami mieszkań którymi zarządzamy, a także ze spółdzielniami mieszkaniowymi i administratorami
  • -pomagać w codziennej pracy zespołu
  • Czego nie chcemy ukrywać?
  • Bywa ciężko - w okresie czerwiec-październik telefonów i maili jest naprawdę dużo. Trzeba być wielozadaniowym i radzić sobie z pracą pod presją czasu. Elokwencja i umiejętność rozmowy oraz tak zwanego „lekkiego pióra” to elementarne umiejętności na tym stanowisku. W okresie listopad-maj jest więcej luzu. Możemy wtedy rozważać pracę zdalną/hybrydową i inne udogodnienia
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Przytulne stanowisko w biurze szuka człowieka!
  • Jeżeli posiadasz dar elokwencji, lubisz kontakt z ludźmi, a wielozadaniowość nie jest Ci straszna to prawdopodobnie właśnie Ciebie potrzebujemy!
  • Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu
  • Co będziesz robić?
  • -odpowiadać za pierwszy kontakt z najemcami lub potencjalnymi najemcami (mail, telefon, spotkanie w biurze) oraz odpowiednio dysponować zadania i informacje w firmie do właściwych osób
  • -umawiać spotkania i koordynować kalendarze współpracowników
  • -prowadzić sprawy biurowe oraz dbać i porządkować dokumenty (większość dokumentów mamy w obiegu elektronicznym)
  • -bezpośrednio kontaktować się z wykonawcami oraz najemcami jak i właścicielami mieszkań którymi zarządzamy, a także ze spółdzielniami mieszkaniowymi i administratorami
  • -pomagać w codziennej pracy zespołu
  • Czego nie chcemy ukrywać?
  • Bywa ciężko - w okresie czerwiec-październik telefonów i maili jest naprawdę dużo. Trzeba być wielozadaniowym i radzić sobie z pracą pod presją czasu. Elokwencja i umiejętność rozmowy oraz tak zwanego „lekkiego pióra” to elementarne umiejętności na tym stanowisku. W okresie listopad-maj jest więcej luzu. Możemy wtedy rozważać pracę zdalną/hybrydową i inne udogodnienia
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zarządzania najmem

Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem
  • koordynacja zadań oraz monitorowanie ich realizacji
  • obsługa firmowego telefonu oraz maila
  • prezentacja mieszkań i podpisywanie umów z najemcami
  • publikowanie ofert dotyczących najmu
  • kontakt z grupami serwisowymi
  • bezpośredni kontakt z klientem
  • kontakt ze spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • spec od „zadań specjalnych”
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa firmowego telefonu oraz maila
  • prezentacja mieszkań i podpisywanie umów z najemcami
  • bieżąca koordynacja zadań oraz monitorowanie ich realizacji
  • publikowanie ofert dotyczących najmu
  • kontakt z grupami serwisowymi
  • bezpośredni kontakt z klientem
  • kontakt ze spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • spec od „zadań specjalnych”
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 30.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa firmowego telefonu oraz maila
  • prezentacja mieszkań i podpisywanie umów z najemcami
  • bieżąca koordynacja zadań oraz monitorowanie ich realizacji
  • publikowanie ofert dotyczących najmu
  • kontakt z grupami serwisowymi
  • bezpośredni kontakt z klientem
  • kontakt ze spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami
  • realizacja zadań administracyjno-biurowych
  • spec od „zadań specjalnych”
Pokaż więcej >>
od 3800 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie OPERATO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.