Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (5)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 5 )
Asystent / Asystentka zarządu
Kamienna 19, Kraków
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Przytulne stanowisko w biurze szuka człowieka!
Jeżeli posiadasz dar elokwencji, lubisz kontakt z ludźmi, a wielozadaniowość nie jest Ci straszna to prawdopodobnie właśnie Ciebie potrzebujemy!
Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu
Co będziesz robić?
-odpowiadać za pierwszy kontakt z najemcami lub potencjalnymi najemcami (mail, telefon, spotkanie w biurze) oraz odpowiednio dysponować zadania i informacje w firmie do właściwych osób
-umawiać spotkania i koordynować kalendarze współpracowników
-prowadzić sprawy biurowe oraz dbać i porządkować dokumenty (większość dokumentów mamy w obiegu elektronicznym)
-bezpośrednio kontaktować się z wykonawcami oraz najemcami jak i właścicielami mieszkań którymi zarządzamy, a także ze spółdzielniami mieszkaniowymi i administratorami
-pomagać w codziennej pracy zespołu
Czego nie chcemy ukrywać?
Bywa ciężko - w okresie czerwiec-październik telefonów i maili jest naprawdę dużo. Trzeba być wielozadaniowym i radzić sobie z pracą pod presją czasu. Elokwencja i umiejętność rozmowy oraz tak zwanego „lekkiego pióra” to elementarne umiejętności na tym stanowisku. W okresie listopad-maj jest więcej luzu. Możemy wtedy rozważać pracę zdalną/hybrydową i inne udogodnienia
Jeżeli posiadasz dar elokwencji, lubisz kontakt z ludźmi, a wielozadaniowość nie jest Ci straszna to prawdopodobnie właśnie Ciebie potrzebujemy!
Szukamy osoby na stanowisko Asystenta/Asystentki Zarządu
Co będziesz robić?
-odpowiadać za pierwszy kontakt z najemcami lub potencjalnymi najemcami (mail, telefon, spotkanie w biurze) oraz odpowiednio dysponować zadania i informacje w firmie do właściwych osób
-umawiać spotkania i koordynować kalendarze współpracowników
-prowadzić sprawy biurowe oraz dbać i porządkować dokumenty (większość dokumentów mamy w obiegu elektronicznym)
-bezpośrednio kontaktować się z wykonawcami oraz najemcami jak i właścicielami mieszkań którymi zarządzamy, a także ze spółdzielniami mieszkaniowymi i administratorami
-pomagać w codziennej pracy zespołu
Czego nie chcemy ukrywać?
Bywa ciężko - w okresie czerwiec-październik telefonów i maili jest naprawdę dużo. Trzeba być wielozadaniowym i radzić sobie z pracą pod presją czasu. Elokwencja i umiejętność rozmowy oraz tak zwanego „lekkiego pióra” to elementarne umiejętności na tym stanowisku. W okresie listopad-maj jest więcej luzu. Możemy wtedy rozważać pracę zdalną/hybrydową i inne udogodnienia