Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (84)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 84 )
Księgowa / Księgowy
Romualda Traugutta 42a, Grodzisk Mazowiecki
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
prowadzenie ksiąg rachunkowych spółek należących do grupy kapitałowej Elemental zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i polityką rachunkowości, w tym w szczególności:
weryfikacja poprawności wprowadzenia do systemu księgowego i księgowanie dokumentów źródłowych, w szczególności faktur zakupu, rozliczeń delegacji i wyciągów bankowych
przygotowywanie rejestrów VAT i JPK
czynny udział w procesie zamykanie miesięcznych okresów obrachunkowych
sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań dla celów zarządczych i konsolidacji
sporządzanie innych zestawień i raportów ad hoc
współpraca z audytorami, organami skarbowymi, i innymi instytucjami w zakresie prowadzonych podmiotów
Kompleksowa realizacja projektów rekrutacyjnych end-to-end na stanowiska różnego szczebla w organizacji, z wykorzystaniem różnych źródeł
Monitorowanie i raportowanie procesów rekrutacyjnych
Wsparcie kadry zarządzającej w realizacji procesów onboardingowych, nadzór nad ich przebiegiem
Offboarding pracowników
Udział w rozwoju wewnętrznych narzędzi oraz realizowanie bieżących działań poprawiających efektywność rekrutacji
Współudział w tworzeniu i realizacji projektów z zakresów HR – m.in. szkolenia, ocena okresowa, rozwój pracowników mających na celu podniesienie satysfakcji i zaangażowania pracowników
Współpraca z innymi działami tj. wsparcie klientów wewnętrznych w zakresie realizacji procesów HR-owych
Raportowanie, sporządzanie sprawozdań i statystyk z obszaru HR na potrzeby Zarządu
Prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z nieruchomościami, w tym pozyskiwanie danych od współpracowników Grupy Kapitałowej
Bieżąca obsługa nieruchomości w zakresie współpracy z podwykonawcami (przeglądy, serwisy, usterki, sprzątanie), weryfikacja oraz rozliczanie kosztów
Codzienne zarządzanie przestrzenią biurową oraz organizowanie sprawnej pracy biura w tym tworzenie odpowiednich procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem
Obsługa zamówień centralnych (art. biurowe, spożywcze i inne)
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w dziale, bieżące ewidencjonowanie zdarzeń i utrzymywanie archiwum dokumentacji działu
Współpraca z innymi współpracownikami w dziale, w tym również w zakresie zastępstw w okresie nieobecności
Active acquisition of new business partners in recycling industry on the international markets, mainly: Algeria, Egypt, Yemen, Jordan, Karat, Kuwait, Lebanon, Libya, Morocco, Oman, Tunisia, UAE
Supporting existing suppliers with daily operations
Building long-term and valuable relationships with suppliers
Preparation of valuations, commercial offers, documentation
Prowadzenie ewidencji i rejestrów administracyjnych (umowy najmu, przeglądy nieruchomości, zabezpieczenia), w tym pozyskiwanie danych od współpracowników z lokalizacji dla całej Grupy Kapitałowej oraz na podstawie dokumentacji
Bieżąca obsługa biura w zakresie współpracy z podwykonawcami (przeglądy, serwisy, usterki, sprzątanie), weryfikacja oraz rozliczanie kosztów
Codzienne zarządzanie przestrzenią biurową oraz organizowanie sprawnej pracy biura podczas prac remontowych oraz dostosowawczych (tworzenie odpowiednich procedur i nadzór nad ich przestrzeganiem)
Obsługa zamówień centralnych (art. biurowe, spożywcze i inne)
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w dziale, w tym bieżące ewidencjonowanie zdarzeń i utrzymywanie archiwum dokumentacji działu
Współpraca z innymi współpracownikami w dziale, w tym w zakresie zastępstw w okresie nieobecności
Reprezentowanie spółek z Grupy w procesach KYC prowadzonych przez kontrahentów i instytucje finansowe,
Prowadzenie weryfikacji dostawców zgodnie z obowiązującymi w Grupie regulacjami KYC/AML,
Analiza dokumentów i informacji otrzymanych od dostawców w celu identyfikacji ryzyka i nieprawidłowości, poznania działalności i struktury kontrahenta,
Skuteczna komunikacja z kontrahentami i współpracownikami w celu pozyskania wymaganych dokumentów w procesach KYC prowadzonych zarówno przez Grupę jak i wobec Grupy,
Współpraca z różnymi zespołami w organizacji w celu zapewnienia lepszego rozumienia procesów KYC i obowiązujących w tym zakresie norm i regulacji,
Bieżące śledzenie zmian w przepisach i dostosowywanie procedur KYC/AML do obowiązujących wymogów
Koordynator ds. ubezpieczeń korporacyjnych w branży recyklingowej
łódzkie
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie działań związanych z budowaniem portfela ubezpieczeń korporacyjnych w spółkach polskich i zagranicznych Grupy Kapitałowej Elemental Holding
Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości współpracy z towarzystwami ubezpieczeń oraz klientami wewnętrznymi w celu skutecznej realizacji celów Grupy
Negocjacje warunków ubezpieczenia z towarzystwami ubezpieczeniowymi o zasięgu globalnym w spółkach z grupy
Współpraca z brokerami i agentami oraz budowanie pozytywnych relacji w środowisku ubezpieczeniowym
Koordynator ds. ubezpieczeń korporacyjnych w branży recyklingowej
mazowieckie
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie działań związanych z budowaniem portfela ubezpieczeń korporacyjnych w spółkach polskich i zagranicznych Grupy Kapitałowej Elemental Holding
Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości współpracy z towarzystwami ubezpieczeń oraz klientami wewnętrznymi w celu skutecznej realizacji celów Grupy
Negocjacje warunków ubezpieczenia z towarzystwami ubezpieczeniowymi o zasięgu globalnym w spółkach z grupy
Współpraca z brokerami i agentami oraz budowanie pozytywnych relacji w środowisku ubezpieczeniowym
Koordynator ds. ubezpieczeń korporacyjnych w branży recyklingowej
śląskie
Wygasła: 16.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynowanie działań związanych z budowaniem portfela ubezpieczeń korporacyjnych w spółkach polskich i zagranicznych Grupy Kapitałowej Elemental Holding
Zapewnienie i utrzymanie wysokiej jakości współpracy z towarzystwami ubezpieczeń oraz klientami wewnętrznymi w celu skutecznej realizacji celów Grupy
Negocjacje warunków ubezpieczenia z towarzystwami ubezpieczeniowymi o zasięgu globalnym w spółkach z grupy
Współpraca z brokerami i agentami oraz budowanie pozytywnych relacji w środowisku ubezpieczeniowym
Wdrożenie strategii ochrony środowiska grupy w spółkach Grupy Kapitałowej Elemental Holding
Koordynowanie raportowania środowiskowego w spółkach zależnych na potrzeby taxonomii i wskaźników GRI (lub analogicznych przyjętych na potrzeby raportu ESG)
Nadzór nad pozwoleniami środowiskowymi w spółkach z grupy (polskich i zagranicznych) w zakresie realizacji zadań zgodnie z pozwoleniami i przepisami
Aktywne uczestnictwo w audytach środowiskowych w spółkach zależnych
Współpraca przy wdrożeniu ISO 14001 oraz innych certyfikatów z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami
Aktywny udział w procesie raportowania niefinansowego Grupy Kapitałowej, w tym wsparcie merytoryczne dla lokalnych koordynatorów odpowiedzialnych za przygotowanie danych
Opracowanie materiałów merytorycznych, w tym dokumentów wewnętrznych, na potrzeby przygotowania raportu niefinansowego
Aktywne uczestnictwo przy wdrożeniu strategii ESG oraz raportowanie jej realizacji
Monitorowanie trendów rynkowych i międzynarodowych wytycznych w zakresie ESG, zrównoważonego rozwoju oraz taksonomii
Realizacja projektów promujących cele zrównoważonego rozwoju w Grupie
Wsparcie w zakresie wprowadzanych projektów CSR w różnych obszarach firmy
Koordynacja procesu pozyskiwania danych od spółek operacyjnych (obecnie około20 podmiotów działających na terenie Europy, Ameryki Północnej i Azji);
Przygotowanie miesięcznego i kwartalnego raportowania zarządczego o wynikach oraz KPIs firmy dla Zarządu i organów Spółki / Grupy Kapitałowej;
Przygotowywanie raportów i analiz, w tym analiz finansowych ad hoc, na potrzeby Zarządu oraz interesariuszy Spółki / Grupy Kapitałowej, w tym dla banków finansujących i inwestorów;
Wsparcie przy procesie budżetowania i prognozowania;
Wsparcie przy analizie odchyleń wyników spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej od budżetu / prognozy;
Koordynacja procesów budżetowania i prognozowania dla spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej;
Przygotowanie, utrzymanie i rozwój modeli finansowych dla Grupy Kapitałowej oraz wybranych spółek operacyjnych;
Analiza odchyleń wyników spółek operacyjnych / Grupy Kapitałowej od budżetu / prognozy oraz przygotowywanie potrzebnych analiz finansowych analiz ad hoc;
Wsparcie w procesie pozyskiwania danych od spółek operacyjnych (obecnie około 20 podmiotów działających na terenie Europy, Ameryki Północnej i Azji);
Sporządzanie miesięcznych raportów finansowych Spółki
Przygotowanie budżetu rocznego i długoterminowego, kontrola jego wykonania wraz z prognozami
Raportowanie i analiza kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych, rekomendacje dalszych działań optymalizacyjnych
Monitorowanie wyników finansowych w obszarze sprzedaży oraz analizowanie ich pod kontem ryzyk i szans sprzedażowych
Przygotowanie procedur kontrolnych oraz ich wdrożenie w strukturze holdingu
Przygotowywanie planów wieloletnich i prognoz krótkookresowych
Współodpowiedzialność za poprawność księgowań poprzez analizę księgowań, komunikację wymaganych zmian do odpowiednich komórek, analizę ex-post wdrożonych zmian
Przygotowywanie raportów i analiz ad hoc na potrzeby wewnętrzne Spółki wraz z prezentacją danych