Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (1401)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 1401 )
Specjalista ds. Sprzedaży Serwisu
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Proaktywna sprzedaż usług serwisowych (m.in. przeglądy, wzorcowania, certyfikacje, legalizacje, kompleksowe kontrakty serwisowe) za pośrednictwem telefonu/MS Teams
Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa istniejących
Prezentacja produktów lub usług: przedstawianie ofert/rozwązań i korzyści klientom oraz odpowiadanie na ich zapytania, przygotowywanie ofert handlowych
Negocjowanie warunków sprzedaży, cen i umów
Zapewnianie wsparcia i rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie zapytaniami, nadzorowanie ich postępu
Dokładne rejestrowanie informacji o klientach, kontaktach i transakcjach w systemach CRM
Przygotowywanie raportów dotyczących wyników sprzedaży i działań marketingowych
Działania posprzedażowe: utrzymanie relacji z klientami po dokonaniu sprzedaży w celu zapewnienia satysfakcji i powtórnych zakupów
Effective service order processing in SAP - controlling quality and completeness of reports delivered by technicians and entering order confirmations into the system 💻
Invoicing of services, repairs, and installations, ensure timely and accurate billing to customers,
Maintaining customer information and device database in CRM regarding information delivered by technicians or customers,
Cooperating with business partners in countries supported by the team,
Securing high-quality and professional day-to-day service activities within agreed KPIs 📈
Ensuring complete and timely electronic archiving of all relevant documents,
Prepare statistics and reports related to service administration
Working closely with internal and external stakeholders to develop and execute search strategies and campaigns' performance,
Hands-on implementation of PPC campaigns, including proper setting and execution, keyword research and list development, bid management, performance analysis, and optimization,
Design, support and implement new security roles and models;
Collaborate with business process owners and process teams to configure and manage SAP roles / profiles to meet business requirements;
Work in SAP projects and business unit roll-ins as SME for SAP Security and define and implement the required SAP roles creations, modifications, testing and assignments;
Adhere to segregation of duties (SoD) requirements and established Application Security policies, processes and procedures;
Support operations of intelligent cloud-based Identity Access Management platform;
Support daily operations and deploy new functionalities in area of SAP GRC Access; Controls and Process Controls;
Establish and manage the HR Shared Service Center operation; manage the SLA, drive operational excellence and appropriately staff and coach the service delivery team,
Establish and enable operations for the initial service portfolio,
In collaboration with local HR teams, continuously explore the standardization; re-design and industrialize related processes,
Drive continuous operational improvements by exploring process re-design, digitalization & automation as well as applying training and coaching of HR SSC team members,
Engage with other SSC managers within MT to drive best practices,
Support the change management efforts of the HR Transformation,
Regional HR Operations Management:
Set and drive a digital strategy and HR operational excellence agenda across all European countries,
Lead the regional technology roadmap and drive its implementation and adoption,
Build and maintain a European HR operations community; share relevant information, drive knowledge and understanding and develop regional best practices,
Support countries in local operational projects and topics (payroll, administration, technology, etc.); provide guidance and expertise as required,
Closely collaborate with HR IT on system and process fixes and enhancements where necessary,
HR Data and Compliance Management:
Align with group on compliance requirements and best practices and provide respective guidance to the European HR community; create an adequate operational governance to ensure compliance,
Develop capabilities that allow the transition to a data-driven workforce management,
Our aim is to build up a future-oriented HR Operations approach for tomorrow's success
Effective service order processing in SAP - controlling quality and completeness of reports delivered by technicians and entering order confirmations into the system,
Invoicing of services, repairs, and installations, ensure timely and accurate billing to customers,
Maintaining customer information and device database in CRM regarding information delivered by technicians or customers,
Cooperating with business partners in countries supported by the team,
Securing high-quality and professional day-to-day service activities within agreed KPIs,
Ensuring complete and timely electronic archiving of all relevant documents,
Prepare statistics and reports related to service administration
Manage integration projects through the agile delivery model with the support of a dedicated implementation team that continuously strives for improvement,
Initiate projects by engaging with business and customer representatives to exchange requirements and specifications,
Define and clarify interface message formats using standard formats like EDIFACT, ANSIX12, XML, etc,
Drive implementation of solutions such as Peppol (country central invoice management systems),
Support projects through the specification, development and end-to-end testing of the solutions that can be connected to on-premise procurement systems or cloud marketplaces,
Support multiple cross-regional implementation projects by providing guidance and directions on the end-to-end process,
Ensure project governance, coordinate and follow-up on all assigned activities
Accurate translation of business requirements into system functionalities, either by specifying them as system enhancements or by doing the respective system configuration,
Designing, building and testing (unit tests or/and system integration tests) SAP CRM or SAP ECC based functionalities and new business processes focusing on OM (Order Management) area,
Maintenance and further development of existing Sales and Distribution IT solutions in both SAP CRM and SAP ECC,
Rolling out existing SAP OM template solution during roll-in projects,
Implementation of Order Management projects by the participation in sprints within SAFe framework, to achieve improvements and to optimize business processes on a global level,
Involvement in support activities (incident dispatching or/and incident handling
Support of European internal and external customers on laboratory pH meters, low-end density, and refractometers as well as low-end titrators (electrochemistry instruments) via telephone and email in French,
Tests of new and improved hardware and software,
Tests of existing hardware and software to evaluate quality issues,
Creation and maintenance of helpful tools for customers,
Proofreading of pH Lab documents (manuals, brochures, etc.),
Collaboration with Market Support Group in Switzerland
Als Servicetechniker:in sind Sie Teil unserer erfolgreichen Serviceorganisation: Sie erwartet ein agiles und innovatives Umfeld, in dem Sie viel bewegen können. Für unser expandierendes Service Außendienst-Team in der Region Magdeburg suchen wir aktuell kompetente Verstärkung für die Geschäftsbereiche Labor und Industrie,
Sie beraten und betreuen eigenständig unsere Kunden,
Hierbei übernehmen Sie die Inbetriebnahme, Instandsetzung und Wartung unserer hochwertigen und technisch anspruchsvollen Industrie- und Laborwaagen und Systeme,
Sie sind Ansprechpartner:in für unsere Kunden bei technischen Fragestellungen,
Bei Bedarf binden Sie unsere Industrie-und Laborwaagen in kundenseitige Steuerungen oder Netzwerke ein,
Sie leisten Verkaufsunterstützung durch aktive Kundenberatung und bearbeiten ebenso Reklamationen
Guide the delivery team on how to use the relevant agile practices and methodology based on the context of the situation with a strong focus on continuous improvement,
Oversee delivery and coach the team; facilitate transparency, inspection and adaption,
Help the team to “fail fast” using data to build learning. You will be an active participant and facilitator of important team activities retrospectives),
Nurture and inspire the team to take responsibility for their delivery process and the outcomes they deliver,
Create a supportive and trusting environment to support full team engagement. Foster close cooperation and communication across all team members; encourage cross-training and team support,
Manage interdependencies between delivery teams (Internal and External),
Work closely with the Product Owner to support short and long-term planning and to prioritize deliverables on an ongoing basis,
Define team objectives and key results (OKR’s), oversee delivery against these and team KPI’s, hold the team accountable for achieving, taking required action to drive team performance,
Anticipate and address potential or actual impediments to team delivery and shield the team from external interference to enable optimal functionality and productivity,
Evolve agile and lean techniques through the practice of continuous improvement
Effective service order processing in SAP - controlling quality and completeness of reports delivered by technicians and entering order confirmations into the system,
Invoicing of services, repairs, and installations, ensure timely and accurate billing to customers,
Maintaining customer information and device database in CRM regarding information delivered by technicians or customers,
Cooperating with business partners in countries supported by the team,
Securing high-quality and professional day-to-day service activities within agreed KPIs,
Ensuring complete and timely electronic archiving of all relevant documents,
Prepare statistics and reports related to service administration
Pierwsza i druga linia wsparcia IT w języku angielskim i niemieckim,
Rejestracja oraz rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami takimi jak Microsoft Windows 10, Microsoft Office 365, laptopy, drukarki, urządzenia mobilne itd,
Obsługa i rejestracja zgłoszeń telefonicznych i ticketów w systemie ServiceNow,
Eskalacja zaawansowanych problemów do zespołów wsparcia wyższego szczebla
Marketing Coordinator (marketing and sales materials system management)
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
You will drive the implementation of sales enablement programs for POS (Point of Sale) for the Laboratory Division in collaboration with our business units,
You will be managing our Sales Enablement Tool (SET) for the Lab Division as well as ensuring the loading and quality of the sales content on SET,
Further, you will work closely with several stakeholders in the business units and sales organizations in the creation of Sales tools and collaterals for the ideal use at POS,
Training of Lab Sales teams to optimize the loading of sales collaterals,
Training of the MOs on SET best practices to ensure SET is used effectively,
Coach the strategic business units through the product launch process and ensure the quality and completeness of the launch material,
Manage and maintain the product launch process on our SharePoint to provide clear and up-to-date instructions and guidance,
Provide regular management updates and escalations as required
Rozwiązywanie zapytań klientów tak szybko, jak to możliwe,
Rejestrowanie zapytań w naszym CRM (SAP),
Dbanie o poprawność danych w systemie,
Rozwiązywanie zapytań i przeszkód związanych z zamówieniami,
Bycie częścią zespołu nakierowanego na ciągłe doskonalenie, poprzez identyfikowanie obszarów do poprawy procesów i realizację projektów usprawniających
Providing Support for Customers in the Middle East and Africa (MEA) region,
Resolving product or service problems by clarifying the customer's complaint - determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, expediting correction or adjustment, or following up to ensure resolution,
Providing quality service to both internal and external customers,
Assisting customers in the order process and providing the most current shipping status on existing orders,
Arranging pick-up/transfer of cargo with logistics providers,
Cooperation with different departments about the conditions of orders and shipments to the MEA region,
Specjalista ds. Administracji z j. niemieckim (back-office)
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kontraktami serwisowymi,
Tworzenie zleceń serwisowych i wycena zamówień (na życzenie klienta), kontrola jakości i kompletności raportów dostarczanych przez techników, wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu (we współpracy z odpowiednimi działami, jeśli jest to wymagane),
Fakturowanie usług, napraw i instalacji, zapewnienie terminowego i dokładnego rozliczania klientów,
Zapewnienie kompletnej i terminowej elektronicznej archiwizacji dokumentów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej,
Obsługa zapytań klientów,
Zarządzanie danymi klientów, aktualizacja danych w systemie na podstawie informacji dostarczonych przez techników lub klientów
💻Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy biurowej?
📄Jesteś otwarty/a na umowę zlecenie?
🕘Jesteś dostępny/a do pracy 40h w tygodniu (pełen etat)?
📌A dodatkowo jesteś sumienny/a i potrafisz zorganizować swoją pracę?
Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/as "TAK" ✔️ to ten staż jest dla Ciebie!
Dołączając do naszego zespołu będziesz wspierał/a obszar administracji serwisu. Będzie to dla Ciebie możliwość nauczenia się współpracy m.in. z klientami biznesowymi, inżynierami serwisu oraz poznania procesów i systemów, które pozwalają nam na sprawne i jakościowe dostarczanie naszych usług. :-)
Specjalista ds. Administracji Serwisu z j. niemieckim (back office)
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wprowadzanie i przetwarzanie zleceń serwisowych w systemie SAP (sprawdzanie kompletności raportów dostarczanych przez naszych techników, dbanie o poprawność danych w systemie, zapewnienie płynnego przebiegu procesu),
Fakturowanie usług, napraw i instalacji,
Aktualizowanie danych klientów, urządzeń oraz wykonanych usług serwisowych w systemie,
Współpraca z naszymi partnerami biznesowymi w Europie
Back-office Specialist with German / Specjalista ds. Administracji Serwisu z j. niemieckim
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie kontraktami serwisowymi,
Dbanie o poprawność danych klientów, ich aktualizacja w systemie na podstawie informacji dostarczonych przez techników lub klientów,
Tworzenie zleceń serwisowych i wycena zamówień (na życzenie klienta),
Kontrola jakości i kompletności raportów dostarczanych przez techników, wprowadzanie potwierdzeń zamówień do systemu (we współpracy z odpowiednimi działami, jeśli jest to wymagane),
Fakturowanie usług, napraw i instalacji, zapewnienie terminowego i dokładnego rozliczania klientów,
Zapewnienie kompletnej i terminowej elektronicznej archiwizacji wszystkich istotnych dokumentów,
Rozpatrywanie reklamacji klientów (głównie mailowo),
Collaborate on strategic and tactical sourcing projects for worldwide locations with increasing responsibility and in close collaboration with key stakeholders of all levels,
Work closely with our Digital Business Services Department to identify and realize cost-saving opportunities through supplier negotiations,
Support the implementation of our IT Category Strategy, analyzing procurement spend data and preparing insightful reports,
Contribute to policy and procedure enhancements and engage in supply chain projects,
Drive process improvements to boost team and stakeholder efficiency,
Embrace various tasks aligned with our Global Indirect Procurement Strategy
Business Process Transformation Expert (SAP MM/SD)
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Drive template roll-ins to facilitate global process alignment/template adherence,
Manage project KPIs and stage gates to monitor roll-in progress and risks,
Guide key users and management through the implementation and transformation process,
Act as an advisor toward the local unit,
Enable unit key users and build ownership by setting expectations, sharing best practices, facilitating cross-unit exchange and job rotation and creating a positive change environment and strategy,
Enable stakeholders for change leadership, run business change impact assessments and define change actions with key users and local stakeholders
SAP Service Orders Processing: Effectively process service orders in SAP, ensuring smooth operations and seamless coordination. You'll oversee the quality and completeness of reports delivered by our technicians, maintaining the highest standards,
Billing and Invoicing: Showcase your expertise by accurately invoicing services, repairs, and installations. Your attention to detail will guarantee timely and precise billing, enhancing customer satisfaction,
SAP CRM Data Management: Serve as the custodian of our CRM database, meticulously maintaining customer information and device records. You'll refer to the information provided by technicians and customers, keeping the database comprehensive and up to date,
Global Collaboration: Foster strong partnerships with our European business partners, working together to drive mutual success and seize new opportunities across borders
Technical Customer (B2B) Support Specialist with Italian
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 08.06.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Providing 1st and 2nd level of technical support: trouble shooting, applications, documentation and product information (via telephone, email and through the SAP system),
Resolving product or service problems,
Ensuring and providing quality service to internal and external customers,
Support and prepare the administration in relation to warranty failures,
Continuous improvement of technical know-how, language skills and software understanding
Act as consulting partner to the business, maintain the close partnership with our internal stakeholders and proactively develop our TA solution,
Gather requirements and feedback from the business and prioritize them accordingly to business strategy,
Contribute to best practices and tools for requirements management, requirements elicitation methods and facilitate operational efficiency for developers and testers,
Create and maintain high quality process documentation, requirement definitions, training materials and test cases to help ensure delivery of a flawless solution,
Maintain the well-established relation with our vendor Avature and manage releases and enhancements,
Be the gatekeeper for data and processes in the system globally,
Guarantee that the data management is adherent to the various local data privacy rules,
Ensure trainings for the user community are delivered as required and users adhere to correct processes,
Ensure that the support is aligned with the defined policies, guidelines and SLAs,
Provide process and template guidance in close cooperation with your business partner and proactively develop the future TA landscape,
Actively contribute within the Digital Business Services HR team to plan, coordinate and implement global solutions, pilots and launch with international users,
Provide timely status updates to the Team Lead on all project backlog items,
Work within the Digital Business Services HR Team to manage changes in projects’ scope, identify potential crises and devise contingency plans
Act as 1st level support to the business (eg. Content management, activation of features, pricing elements update, product information update, execution of cronjobs, generation of basic reports),
Manage day-to-day activities in JIRA,
Configurate Console maintenance (Back-Office),
Cooperate with Global eCommerce Team during implementation in design and validation of the business requirements, Portal development (preparing data and content of new Portals),
Execute testing activities as per current needs (UAT, RGR),
Provide basic training to key users of the system,
Provide cross system data synchronization,
You will be doing those tasks in Agile framework using Kanban and Sprints :)
Support of European internal and external customers on laboratory pH meters, low-end density, and refractometers as well as low-end titrators (electrochemistry instruments) via telephone and email in French,
Tests of new and improved hardware and software,
Tests of existing hardware and software to evaluate quality issues,
Creation and maintenance of helpful tools for customers,
Proofreading of pH Lab documents (manuals, brochures, etc.),
Collaboration with Market Support Group in Switzerland
Act as 1st level support to the business (eg. Content management, activation of features, pricing elements update, product information update, execution of cronjobs, generation of basic reports),
Work in Agile Framework (Kanban and Sprint),
Cooperate with Global eCommerce Team during implementation in design and validation of the business requirements, Portal development (preparing data and content of new Portals),
Execute testing activities as per current needs (UAT, RGR),
Business Analyst/Product Owner of Talent Acquisition Solutions
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 29.03.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Act as consulting partner to the business, maintain the close partnership with our internal stakeholders and proactively develop our TA solution,
Gather requirements and feedback from the business and prioritize them accordingly to business strategy,
Contribute to best practices and tools for requirements management, requirements elicitation methods and facilitate operational efficiency for developers and testers,
Create and maintain high quality process documentation, requirement definitions, training materials and test cases to help ensure delivery of a flawless solution,
Maintain the well-established relation with our vendor Avature and manage releases and enhancements,
Be the gatekeeper for data and processes in the system globally,
Guarantee that the data management is adherent to the various local data privacy rules,
Ensure trainings for the user community are delivered as required and users adhere to correct processes,
Ensure that the support is aligned with the defined policies, guidelines and SLAs,
Provide process and template guidance in close cooperation with your business partner and proactively develop the future TA landscape,
Actively contribute within the Digital Business Services HR team to plan, coordinate and implement global solutions, pilots and launch with international users,
Provide timely status updates to the Team Lead on all project backlog items,
Work within the Digital Business Services HR Team to manage changes in projects’ scope, identify potential crises, and devise contingency plans
Dostarczanie wysokiej jakości usług serwisowych, związanych z instalacjami, konserwacjami, wzorcowaniem, przeglądami technicznymi oraz usuwaniem usterek,
Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń w oparciu o dostępne materiały techniczne i szkoleniowe,
Doradztwo techniczne, konsultacje, wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów i usług serwisowych,
Rzetelne prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz systematyczne raportowanie statusów przydzielonych zleceń serwisowych,
Udział w krajowych i międzynarodowych szkoleniach serwisowych,
Utrzymywanie satysfakcji klienta ze świadczonych usług zgodnie ze standardami firmy,
Właściwe reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji z klientami,
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym działem sprzedaży, zespołem administracji, inżynierami serwisu
Dostarczanie wysokiej jakości usług serwisowych, związanych z instalacjami, konserwacjami, wzorcowaniem, przeglądami technicznymi oraz usuwaniem usterek,
Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń w oparciu o dostępne materiały techniczne i szkoleniowe,
Doradztwo techniczne, konsultacje, wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów i usług serwisowych,
Rzetelne prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz systematyczne raportowanie statusów przydzielonych zleceń serwisowych,
Udział w krajowych i międzynarodowych szkoleniach serwisowych,
Utrzymywanie satysfakcji klienta ze świadczonych usług zgodnie ze standardami firmy,
Właściwe reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji z klientami,
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym działem sprzedaży, zespołem administracji, inżynierami serwisu
Dostarczanie wysokiej jakości usług serwisowych, związanych z instalacjami, konserwacjami, wzorcowaniem, przeglądami technicznymi oraz usuwaniem usterek,
Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi urządzeń w oparciu o dostępne materiały techniczne i szkoleniowe,
Doradztwo techniczne, konsultacje, wsparcie techniczne w zakresie oferowanych produktów i usług serwisowych,
Rzetelne prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz systematyczne raportowanie statusów przydzielonych zleceń serwisowych,
Udział w krajowych i międzynarodowych szkoleniach serwisowych,
Utrzymywanie satysfakcji klienta ze świadczonych usług zgodnie ze standardami firmy,
Właściwe reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji z klientami,
Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym działem sprzedaży, zespołem administracji, inżynierami serwisu
Support of European internal and external customers on laboratory pH meters, low-end density and refractometers, as well as low-end titrators (electrochemistry instruments) via telephone and email in French, and only via email in Spanish,
Tests of new and improved hardware and software,
Tests of existing hardware and software to evaluate quality issues,
Creation and maintenance of helpful tools for customers,
Proofreading of pH Lab documents (manuals, brochures, etc.),
Collaboration with Market Support Group in Switzerland
Act as 1st level support to the business (eg. Content management, activation of features, pricing elements update, product information update, execution of cronjobs, generation of basic reports)
Work in Agile Framework (Kanban and Sprint)
Cooperate with Global eCommerce Team during implementation in design and validation of the business requirements, Portal development (preparing data and content of new Portals)
Execute testing activities as per current needs (UAT, RGR)
Ścisła współpraca z globalnymi przedstawicielami handlowymi, wsparcie oraz szkolenie z zakresu promowania i prezentowania wartości oprogramowania ProdX
Doradztwo dla przedstawicieli handlowych, inżynierów serwisu oraz klientów w zakresie wymagań wstępnych i topologii systemu
Wsparcie instalacji i konfiguracji oprogramowania ProdX na urządzeniach pracowników firmy
Organizacja i prowadzenie warsztatów z klientami i dostawcami
Prowadzenie szkoleń dla pracowników działów QA i produkcji
Współpraca z Support Center w celu wyeliminowania problemów technicznych
Act as 1st level support to the business (eg. Content management, activation of features, pricing elements update, product information update, execution of cronjobs, generation of basic reports)
Work in Agile Framework (Kanban and Sprint)
Cooperate with Global eCommerce Team during implementation in design and validation of the business requirements, Portal development (preparing data and content of new Portals)
Execute testing activities as per current needs (UAT, RGR)
Asystent/Asystentka w Dziale Księgowości z Językiem Francuskim (Umowa o Pracę)
Poleczki 21, Ursynów, Warszawa
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Jeśli chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w dziale księgowości i chcesz się rozwjać w tym obszarze, świetnie trafiłeś / trafiłaś!
Do naszego zespołu Accounts Payable (Księgowość ds. Zobowiązań) szukamy nowej koleżanki/nowego kolegi ze znajomością języka francuskiego, która/y wesprze zespół w codziennych obowiązkach
Nauczymy Cię:
- pracy z dokumentacją i przetwarzaniem jej w systemie SAP
- jak przygotowywać płatności
- potwierdzania danych bankowych klientów
- księgowania faktur od dostawców wewnętrznych
- jak obsługiwać wspólną skrzynkę mailową - chociaż to już na pewno umiesz 🙂
Będziesz również brał/ brała udział w zamknięciu miesiąca - czyli to co Księgowi lubią najbardziej