Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (40)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 40 )
Koordynator / Koordynatorka w biurze Zarządu
Aleje Jerozolimskie 142a, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zapewnienie odpowiedniej organizacji pracy biura Zarządu;
zarządzanie dokumentacją Zarządu pod względem formalno-prawnym;
koordynowanie organizacji spotkań Zespołu Zarządzającego, przygotowywanie notatek i sprawozdań po spotkaniach Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego, w szczególności prowadzenie kalendarzy, organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, udział w wybranych spotkaniach z udziałem Przełożonego/ Zespołu Zarządzającego oraz zarządzanie kalendarzem rezerwacji sal i ich obsługa;
przygotowywanie prezentacji, zestawień, raportów dla potrzeb Przełożonego/ Zarządu;
koordynowanie organizacji podróży służbowych Przełożonego, przygotowanie agendy, nadzór nad prawidłowym przebiegiem, rozliczanie podróży;
wsparcie asystenckie codziennej pracy Przełożonego;
wykonywanie innych prac zleconych przez Przełożonego
przygotowywanie, wprowadzanie i stosowanie w praktyce kompletu normatywów kancelaryjno-archiwalnych,
nadzór nad aktualizacją normatywów,
nadzór nad pomieszczeniem archiwum w tym organizacja odpowiedniego wyposażenia i utrzymanie porządku oraz zabezpieczenia posiadanych akt,
przygotowywanie, organizacja i realizacja szkoleń dla pracowników FRSE w zakresie odpowiedniego przygotowywania dokumentów do przekazania do archiwum,
doradztwo i współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia akt oraz ich odpowiedniego przygotowania do archiwizacji,
pełnienie funkcji centralnego koordynatora czynności kancelaryjnych zgodnie z Procedurą EZD (nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych, w szczególności w zakresie doboru klas z wykazu akt załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw i prowadzenia akt spraw),
przejmowanie dokumentów z poszczególnych komórek organizacyjnych,
udostępnianie zarchiwizowanych dokumentów do celów służbowych,
prowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwów państwowych,
utrzymywanie kontaktu z archiwum państwowym,
rozliczanie kosztów zakupu materiałów oraz usług związanych z realizowanym obszarem zadań,
współpraca z przechowawcą dokumentów FRSE, nadzór nad ciągłością umowy,
tworzenie sprawozdań, statystyk i opracowań z działalności Archiwum Zakładowego na potrzeby wewnętrzne oraz audytów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących działania FRSE,
obsługa systemów, aplikacji i innych narzędzi IT przeznaczonych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obiegu dokumentów, płatności oraz realizacji zadań na stanowisku,
udział w przygotowywaniu dokumentacji do przetargów/zapytań ofertowych na zakup materiałów, usług przechowywania dokumentów oraz prowadzenia Archiwum Zakładowego
dokonywanie oceny finansowej raportów beneficjentów programów zarządzanych przez FRSE;
udział w kontrolach finansowych projektów, mające miejsce na terenie całego kraju;
doradztwo beneficjentom poprzez udzielanie informacji o zasadach realizacji finansowych projektów;
przygotowanie i prowadzenie podstawowych szkoleń, prezentacji informacyjnych i instruktaży dla klientów zewnętrznych w tym wnioskodawców i beneficjentów
Prowadzenie ewidencji księgowej w ujęciu analitycznym i syntetycznym wynikającym z Zakładowego Planu Kont w tym:
dekretacja, księgowanie i weryfikacja dokumentów źródłowych kosztowych dotyczących poszczególnych programów edukacyjnych koordynowanych przez Fundację,
ewidencja wyciągów bankowych z rachunków w walucie PLN i EUR,
rozliczanie zaliczek, delegacji krajowych i zagranicznych,
bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,
obsługa systemu bankowości elektronicznej i realizacja płatności,
komunikacja z bankami,
ewidencja rozliczeń związanych z korzystaniem z kart kredytowych oraz kontrola transakcji i ich rozliczenie,
raportowanie wykonania budżetu w ramach ewidencjonowanych dokumentów,
współpraca z komórkami merytorycznymi Fundacji zajmującymi się obsługą programów edukacyjnych m.in. w zakresie sporządzania raportów finansowych,
przygotowywanie dokumentacji księgowej i udzielanie wyjaśnień na potrzeby audytów oraz kontroli zewnętrznych i wewnętrznych
Wsparcie administracyjne Zespołu WorldSkills Poland
Aleje Jerozolimskie 142 A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wsparcie administracyjne Zespołu WorldSkills Poland koordynowanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w Biurze WorldSkills Poland, w tym:
wsparcie administracyjne Zespołu WorldSkills Poland takie jak: planowanie i rozliczanie delegacji, zawieranie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, organizacja spotkań, przygotowanie umów zgodnie z ustawą o Zamówieniach Publicznych;
planowanie działań oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizowania konferencji;
obsługa baz danych oraz dokumentów RODO w ramach organizowanych wydarzeń;
organizacja wydarzeń promocyjnych (m.in. konferencje, konkursy, szkolenia, webinaria, debaty);
udzielanie informacji dotyczącej WorldSkills Poland;
kontrolowanie zgodności prowadzonych działań z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych;
współpraca przy sporządzaniu planów, raportów i zestawień danych dotyczących realizacji zadań Zespołu
Szukamy osób umiejących pracować w Zespole i z różnymi grupami interesariuszy, w tym z wnioskodawcami, beneficjentami, audytorami i zespołami wewnętrznymi wspierającymi proces dofinasowania projektów. Potrzebujemy osób z wysoką motywacją do ww. typu pracy, odpowiedzialnych, rzetelnych, samodzielnych w działaniu i organizacji własnego czasu pracy, umiejącej pracować pod presją czasu
Obowiązki:
obsługa konkursu wniosków na dofinansowanie projektów oraz procesu kontraktowania;
monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów z beneficjentami;
rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków);
ocena formalna i merytoryczna raportów okresowych i końcowych;
obsługa komisyjnych i wewnętrznych elektronicznych narzędzi do zarządzania procesem dofinansowania;
organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą Programu Erasmus+, w szczególności w zakresie sektora Edukacja dorosłych oraz upowszechnianiem jego rezultatów;
udzielanie konsultacji dot. oferty programu dla wnioskodawców oraz doradztwa dla beneficjentów
współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
współpraca przy promocji medialnej Programu, w tym współpraca z Komisją Europejską oraz innymi Narodowymi Agencjami Programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów;
współpraca przy organizacji i udział w europejskich wydarzeniach związanych z sektorem Edukacja dorosłych;
udział w planowaniu i raportowaniu działań Zespołu
specjalista ds. obsługi wydarzeń w Zespole Promocji i Komunikacji
Aleje Jerozolimskie 142 A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie w organizacji wydarzeń ogólnopolskich i regionalnych w formule online, stacjonarnej i hybrydowej (m.in. konferencje, seminaria, szkolenia, webinaria, debaty) ;
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie upowszechniania produktów projektów;
Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń FRSE (we współpracy z grafikami);
Współpraca z przedstawicielstwami Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwami i innymi instytucjami w zakresie realizacji polityki informacyjno-promocyjnej Fundacji;
Kontrolowanie prowadzonych działań zgodnie z przeznaczonym na dane wydarzenie budżetem a także z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych
Obsługa merytoryczna i administracyjna projektów realizowanych przez Ostatecznych odbiorców wsparcia (beneficjentów) finansowanych z inwestycji A3.1.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w tym:
doradztwo i szkolenia dla przedstawicieli beneficjentów,
organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach
i konferencjach związanych z ofertą i zasadami projektu oraz upowszechnianiem rezultatów projektu,
udzielanie konsultacji dotyczących działań projektowych,
współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji projektu, w tym przykładów dobrych praktyk,
organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach
i konferencjach związanych z ofertą i zasadami projektu oraz upowszechnianiem rezultatów projektu,
ocena wniosków do objęcia wsparciem, kontraktowanie, ewidencjonowanie
i archiwizacja zawartych umów,
monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów – rozliczenie projektów,
weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o płatność,
obsługa baz danych,
rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (próśb, skarg, wniosków)
Obsługa administracyjna projektów typu Partnerstwa współpracy realizowanych w sektorze Szkolnictwo wyższe w programie Erasmus+, w tym:
obsługa konkursu wniosków dotyczących dofinansowania projektów;
obsługa procesu kontraktowania;
monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów;
doradztwo i szkolenia dla beneficjentów;
udział w procesie rozpatrywania spraw zgłaszanych przez beneficjentów (np. prośby, skargi, wnioski);
ocena formalna i merytoryczna raportów;
obsługa baz danych właściwych dla projektów typu Partnerstwa współpracy;
organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu;
współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
współpraca przy promocji medialnej programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów;
udział w delegacjach krajowych i zagranicznych związanych z obsługą projektów i ich zarządzaniem w programie Erasmus+
prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
realizacja wydarzeń organizowanych prez Narodową Agencję;
obsługa formalności związanych z prowadzeniem działan biura
prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
realizacja wydarzeń organizowanych prez Narodową Agencję;
obsługa formalności związanych z prowadzeniem działan biura
prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
realizacja wydarzeń organizowanych prez Narodową Agencję;
obsługa formalności związanych z prowadzeniem działan biura
Młodszy specjalista/Specjalista/Starszy specjalista w Zespole Rozliczeń i Kontroli Finansowych
Aleje Jerozolimskie 142 A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
dokonywanie oceny finansowej raportów beneficjentów programów zarządzanych przez FRSE;
udział w kontrolach finansowych projektów, mające miejsce na terenie całego kraju;
doradztwo beneficjentom poprzez udzielanie informacji o zasadach realizacji finansowych projektów;
przygotowanie i prowadzenie podstawowych szkoleń, prezentacji informacyjnych i instruktaży dla klientów zewnętrznych w tym wnioskodawców i beneficjentów
Główny Specjalista w Zespole Promocji i Komunikacji
Warszawa
Wygasła: 15.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kompleksową koordynację projektów oraz wydarzeń w formule online, stacjonarnej i hybrydowej (m.in. konferencje, seminaria, szkolenia, webinaria, debaty)
Kompleksowa współpraca z podwykonawcami w projektach eventowych
Współpraca z partnerami projektów zarządzanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji
Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń FRSE (we współpracy z grafikami)
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie upowszechniania produktów projektów
Współpraca z przedstawicielstwami Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwami i innymi instytucjami w zakresie realizacji polityki informacyjno-promocyjnej Fundacji
Kontrolowanie prowadzonych działań zgodnie z przeznaczonym na dane wydarzenie budżetem a także z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych
Obsługa administracyjna projektów realizowanych przez beneficjentów Fundacji finansowanych z programu Erasmus+ Szkolnictwo wyższe. w tym:
obsługa konkursu wniosków dotyczących dofinansowania projektów;
obsługa procesu kontraktowania;
monitorowanie przebiegu i ocena końcowa realizacji umów;
doradztwo i szkolenia dla beneficjentów;
rozpatrywanie spraw zgłaszanych przez beneficjentów (prośby, skargi, wnioski);
ocena formalna i merytoryczna raportów końcowych;
obsługa baz danych właściwych dla projektów typu Partnerstwa Współpracy;
organizacja, prowadzenie i udział w spotkaniach, szkoleniach, warsztatach i konferencjach związanych z ofertą i zasadami programu oraz upowszechnianiem rezultatów programu;
udzielanie konsultacji dot. oferty programu;
współtworzenie publikacji upowszechniających wyniki realizacji programu w tym przykładów dobrych praktyk;
współpraca przy promocji medialnej programu, w tym współpraca z innymi Narodowymi Agencjami programu Erasmus+ w zakresie promowania, upowszechniania i wykorzystywania rezultatów oraz wsparcia beneficjentów;
współpraca przy organizacji europejskich wydarzeń związanych z projektami i partnerstwami w programie Erasmus+ ;
udział w delegacjach krajowych i zagranicznych związanych z obsługą projektów i ich zarządzaniem w programie Erasmus+
prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
realizacja wydarzeń organizowanych prez Narodową Agencję
obsługa formalności związanych z prowadzeniem działan biura
prowadzenie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej (w tym współpraca z rzecznikami prasowymi urzędów administracji rządowej w zakresie realizacji polityki informacyjnej oraz współpracy z przedstawicielami Komisji Europejskiej);
prowadzenie działań w zakresie promowania i informowania o programach zarządzanych przez Fundację w ramach realizacji perspektywy finansowej na lata 2021-2027;
realizacja strategii Komisji Europejskiej w Polsce dotyczącej promowania, upowszechniania i wykorzystywania Rezultatów Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności;
działania z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi on-line (w tym aktualizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, szkoleniowych, webinarowych);
realizacja wydarzeń organizowanych prez Narodową Agencję
obsługa formalności związanych z prowadzeniem działan biura
Kompleksową koordynację projektów oraz wydarzeń w formule online, stacjonarnej i hybrydowej (m.in. konferencje, seminaria, szkolenia, webinaria, debaty);
Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie upowszechniania rezultatów projektów;
Przygotowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby organizacji wydarzeń FRSE (we współpracy z grafikami);
Współpraca z przedstawicielstwami Komisji Europejskiej w Polsce, Ministerstwami i innymi instytucjami w zakresie realizacji polityki informacyjno-promocyjnej Fundacji;
Kontrolowanie prowadzonych działań zgodnie z przeznaczonym na dane wydarzenie budżetem a także z wewnętrznymi procedurami firmy, oraz w zgodności z prawem zamówień publicznych