Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Analityk Internetowy
Wólczańska 143, Polesie, Łódź
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
- Realizacja testów A/B i wielowymiarowych, badań ankietowych
- Analiza serwisu i skuteczności działań marketingowych (w tym segmentacja danych, szukanie problemów ze stroną/działaniami online, poszukiwanie usprawnień w obszarze UX) oraz rekomendowanie zmian
- Optymalizacja konwersji (CRO) - szukanie w danych potencjalnych usprawnień w UX, copy i designie strony internetowej oraz reklam (we współpracy z UX Specjalistą oraz ADS Specjalistą)
- Implementacja i audyt narzędzi analitycznych (GA, HotJar, narzędzia do ankiet), rozbudowa systemów raportowych i źródeł danych
- Wdrażanie i konfiguracja GTM, konfiguracja zaawansowanych zdarzeń oraz ich monitorowanie
Nadzór nad realizacją zadań i postępem projektów w usłudze ADS; terminowe i jakościowe wywiązywanie się ze 100% zawartych z klientami umów,
zapewnienie rentowności usług w zarządzanym obszarze poprzez m.in. zarządzanie procesami realizacji usług, ofertą i modelem biznesowym,
zapewnienie odpowiedniego poziomu kompetencji i postawy w zespole, poprzez dobór właściwych ludzi i pracę z nimi; komunikowanie oczekiwań i egzekwowanie, dawanie informacji zwrotnej, motywowanie, rozliczanie wyników,
aktywne szukanie i wdrażanie pomysłów usprawniających pracę i poprawiających wyniki rentowności każdego pracownika, zespołu, projektu, produktu, procesu, dnia, miesiąca i roku,
współpraca z innymi obszarami i Team Leader’ami w celu opracowania i realizacji optymalnej strategii x-usługowej,
analiza i raportowanie prowadzonych działań, monitorowanie wskaźników rentowności i efektywności projektów/zespołu
Kreowanie, realizacja i optymalizacja strategii Content Marketingowej dla serwisów kluczowych klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych, produkcyjnych,
planowanie, projektowanie i tworzenie specyfikacji treści, jej korekta i redakcja, a także publikowanie i prowadzenie działań marketingowych treści, aby zapewnić osiągnięcie celów biznesowych klientów ECHO,
badania i analizy myśli i trendów konsumenckich,
realizacja okresowych audytów treści,
kierowanie ruchu przychodzącego na stronę marki i zachęcenie czytelnika do podjęcia opłacalnych działań biznesowych, śledzenie ROI treści,
aktywne poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań, mających na celu zwiększenie widoczności serwisów klientów i wzrost konwersji z działań Content Marketingowych,
współpraca z innymi obszarami w celu opracowania i realizacji optymalnej strategii multiusługowej,
analiza i raportowanie prowadzonych działań, monitorowanie wskaźników rentowności i efektywności projektów
Planowanie, wdrażanie i rozwijanie skutecznych kampanii Google Ads i Facebook Ads dla klientów ECHO, przede wszystkim firm z branż technicznych i produkcyjnych,
zarządzanie budżetem kampanii i optymalizacja działań z nastawieniem na wzrost konwersji ruchu,
efektywne zarządzanie portfelem wielu kont Google Ads,
tworzenie niesztampowych, angażujących, przejrzystych i zwięzłych tekstów reklam,
wykonywanie audytów kampanii i przygotowywanie rekomendacji,
opracowywanie strategii kampanii płatnych w oparciu o analizę słów kluczowych, dobór optymalnej struktury kampanii, grup odbiorców i innych aspektów płatnego wyszukiwania zgodnie z celami klienta,
prowadzenie ewaluacji projektów, przygotowywanie analiz i raportów jakości, efektywności oraz rentowności prowadzonych projektów