Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowanie i aktualizacja norm czasów pracy (metodą REFA), marszrut produkcyjnych, dokumentacji technicznej procesu produkcyjnego oraz dobór optymalnych technologii produkcyjnych
projektowanie i budowa nowych stanowisk produkcyjnych, definiowanie narzędzi i wyposażenia oraz pomocniczych środków produkcji
wdrażanie do produkcji nowych produktów
nadzór nad zgodnością procesów produkcyjnych z dokumentacją, przeprowadzanie analiz procesów produkcyjnych
analiza techniczna przyczyn wad jakościowych powstających w procesie produkcji
wdrażanie programu Ciągłego Doskonalenia pod kątem: wydajności, jakości, bhp, ergonomii pracy
wdrażanie wybranych narzędzi Lean Manufacturing
przeprowadzanie warsztatów Kaizen, szkolenia załogi z technologii produkcji nowych wyrobów oraz z zakresu Lean Manufacturing
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku
Jako członek zespołu będziesz partnerem w ramach wsparcia pierwszego poziomu dla różnych lokalizacji przedsiębiorstwa
Będziesz służyć użytkownikom z poradami i rozwiązaniami poprzez: infolinię IT (telefonicznie), zdalną konserwację lub system ticketowy
Będziesz dokonywać wymiany sprzętu IT w ramach leasingu
Będziesz tworzyć, zarządzać i utrzymywać konta użytkowników oraz autoryzacje w Active Directory
Zakładamy, że jesteś gotowy do podróży w ramach wymiany sprzętu IT, udzielania wsparcia na miejscu w Meiningen (Niemcy) oraz wsparcia pierwszego stopnia
Będziesz wspierać działy w szkoleniu nowych pracowników w istniejącym środowisku systemowym
Będziesz aktywnie zaangażowany we wprowadzanie nowych tematów w dziale Helpdesku