1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZARZĄD INWESTYCJI MIEJSKICH

Wrocław, ul. Januszowicka 15 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (25) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 25 )

Stanowisko ds. księgowości budżetowej

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości rachunków bankowych ZIM w systemie Eurobudżet,
  • bieżące i prawidłowe zamawianie środków pieniężnych na rachunki bankowe ZIM, uzgadnianie wzajemnych przepływów finansowych z Gminą Wrocław,
  • ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej,
  • weryfikacja rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w systemie Eurobudżet,
  • weryfikacja ewidencji analitycznej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych wykonania zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
  • weryfikacja ewidencji zaangażowania do celów sprawozdawczych, comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych z odprowadzonych dochodów oraz sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
  • bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu sporządzenia sprawozdań budżetowych,
  • przygotowanie sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, dochodów, zobowiązań i należności,
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS,
  • przygotowywanie informacji do sprawozdań z działalności jednostki, informacji dla Skarbnika,
  • obsługa systemu bankowego zgodnie z kartą wzorów podpisów,
  • codzienna aktualizacja „Białej listy” w systemie Eurobudżet,
  • bieżąca weryfikacja analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu bieżącego oraz zadań realizowanych przez Zarząd, w tym również zadań współfinansowanych ze środków UE,
  • wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych,
  • prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
  • archiwizowanie prowadzonej dokumentacji,
  • zastępowanie pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
  • przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
  • przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
  • udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
  • przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
  • przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
  • prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
  • opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
  • zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 13.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
  • przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
  • przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
  • udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
  • przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
  • przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
  • prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
  • opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
  • zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości oraz rozliczeń podatku VAT

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • terminowe rzetelne, prawidłowe pod względem rachunkowym i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi Gminy Wrocław oraz Zarządu Inwestycji Miejskich prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług, w szczególności prawidłowa kwalifikacja czynności jako podlegających lub niepodlegających opodatkowaniu VAT, analiza poprawności i kompletności dokumentacji VAT, prowadzenie ewidencji i rejestrów zakupu i sprzedaży oraz prawidłowa kwalifikacja i kalkulacja podatku VAT naliczonego do odliczenia a w przypadku wątpliwości w tym zakresie zgłaszania problemu Głównemu księgowemu,
  • comiesięczne sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz wydruków rejestrów VAT, przygotowanie przelewu podatku należnego, na rzecz Gminy Wrocław, od zapłaconych faktur sprzedaży, comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie sald podatku naliczonego i należnego,
  • codzienna aktualizacja „Białej listy” w systemie Eurobudżet,
  • bieżąca weryfikacja analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu bieżącego oraz zadań realizowanych przez Zarząd, w tym również zadań współfinansowanych za środków UE,
  • bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości rachunków bankowych ZIM w systemie Eurobudżet,
  • bieżące i prawidłowe zamawianie środków pieniężnych na rachunki bankowe ZIM, uzgadnianie wzajemnych przepływów finansowych z Gminą Wrocław,
  • ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej,
  • weryfikacja rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w systemie Eurobudżet,
  • weryfikacja ewidencji analitycznej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
  • comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych wykonania zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
  • weryfikacja ewidencji zaangażowania do celów sprawozdawczych, comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych z odprowadzonych dochodów oraz sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
  • bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu sporządzenia sprawozdań budżetowych,
  • przygotowanie sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, dochodów, zobowiązań i należności,
  • sporządzanie sprawozdawczości GUS,
  • przygotowywanie informacji do sprawozdań z działalności jednostki, informacji dla Skarbnika,
  • obsługa systemu bankowego zgodnie z kartą wzorów podpisów,
  • wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych,
  • prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
  • archiwizowanie prowadzonej dokumentacji,
  • zastępowanie pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. obsługi sekretariatu

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu Dyrektora i jego zastępców,
  • Przyjmowanie i ewidencja korespondencji wewnętrznej oraz dbałość o terminowe jej przekazywanie do wiadomości i akceptacji Dyrektora i jego zastępców,
  • Prowadzenie terminarza Dyrektora Zarządu i jego zastępców,
  • Obsługa kawowa Dyrektora Zarządu i jego zastępców oraz organizowanych spotkań,
  • Przygotowywanie i organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora i jego zastępców,
  • Sporządzanie, przepisywanie, kserowanie i skanowanie pism na zlecenie Dyrektora i jego zastępców,
  • Zbieranie informacji i materiałów o przygotowywanych i realizowanych przez ZIM inwestycjach,
  • Udzielanie informacji i przekazywanie materiałów o ww. inwestycjach pracownikom Urzędu Miejskiego Wrocławia i innych jednostek organizacyjnych zajmujących się obsługą prasową,
  • Monitorowanie prasy codziennej, poszukiwanie informacji mających wpływ na działalność Zarządu oraz informowanie Dyrektora i bezpośredniego przełożonego o tych sprawach,
  • Bieżące monitorowanie stron Urzędu Miejskiego Wrocławia i Urzędu Wojewódzkiego, informowanie Dyrektora i bezpośredniego przełożonego o aktualnościach oraz wydawanych aktach prawnych dotyczących Zarządu umieszczanych na tych stronach,
  • Dbałość o wygląd gabinetów Dyrektora i jego zastępców,
  • Dbałość o wyposażenie, sprzęt techniczny w sekretariacie oraz w gabinecie Dyrektora i jego zastępców,
  • Dbałość i kontrolowanie stanów materiałów i wyposażenia sekretariatu, gabinetu Dyrektora i jego zastępców
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie kubaturowym, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • szacowanie kosztów, opracowywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • analizy planistyczne;
  • uzyskiwanie opinii, wytycznych, uzgodnień i decyzji niezbędnych w procesie przygotowania i realizacji inwestycji;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca pomiędzy komórkami ZIM oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie kubaturowym, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • szacowanie kosztów, opracowywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • analizy planistyczne;
  • uzyskiwanie opinii, wytycznych, uzgodnień i decyzji niezbędnych w procesie przygotowania i realizacji inwestycji;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca pomiędzy komórkami ZIM oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Robót Drogowych

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów, rozeznanie terenu budowy, dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów, sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń, przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych;
  • współudział w protokolarnym przekazywaniu i przejmowaniu terenów budowy od wykonawców dla prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • podejmowanie, w granicach upoważnienia, odpowiednich decyzji niezbędnych dla realizacji robót wynikających z postanowień umownych,
  • wnioskowanie do Działu Zamówień Publicznych Umów i Planowania o zlecenie nadzoru autorskiego niezbędnych, a wynikłych w czasie realizacji zadań, ekspertyz lub opracowań technicznych oraz podejmowanie innych decyzji w granicach upoważnienia, w sprawie wykonania robót dodatkowych,
  • uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów
  • konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
  • przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
  • koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów;
  • uzyskiwanie od wykonawców bądź samodzielne opracowywanie, jak też sprawdzanie i uzgadnianie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym kosztorysów budowlanych, stanowiących podstawę do określenia wynagrodzenia umownego, wynagrodzenia dodatkowego oraz uzupełniającego,
  • bieżąca kontrola kosztów nadzorowanej i koordynowanej inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na daną inwestycję lub remont, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych,
  • organizowanie i przeprowadzanie odbiorów końcowych nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • zgłaszanie, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, zakończenia robót i
  • uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
  • opracowywanie bieżących i okresowych informacji o realizacji prac inwestycyjnych i remontowych,
  • naliczanie, zgodnie z postanowieniami umownymi, kar umownych dla wykonawców nadzorowanych inwestycji i remontów i przekazywanie stosownych informacji do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
  • współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
  • wnioskowanie do Zespołu ds. Finansowo – Księgowych Działu Finansowo Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
  • sporządzanie protokołów PTN i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
  • koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów, ustalenie przyszłych użytkowników, poinformowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych, rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media;
  • opracowywanie, zgodnie z warunkami umownymi, harmonogramów przeglądów
  • gwarancyjnych na zadaniach oraz organizowanie i przeprowadzanie tych przeglądów, jak też nadzór nad terminowym usuwaniem stwierdzonych usterek i wad oraz sporządzanie stosownych protokołów,
  • określanie zakresu robót i szacowanie kosztów prac remontowych siedziby Zarządu,
  • nadzorowanie robót, udział w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych oraz okresowych przeglądach technicznych i gwarancyjnych dotyczących siedziby Zarządu,
  • przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania,
  • współudział w przygotowywaniu szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót i szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego dla wszystkich zadań realizowanych przez Zarząd,
  • opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych,
  • przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
  • organizowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań przekazywanych do realizacji,
  • dokonywanie stosownych uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących terminów, zakresu i przygotowania placu budowy dla inwestycji i remontów,
  • udział w pracach komisji przetargowej,
  • kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z
  • zakresem działania działu,
  • prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie nadzorowanych inwestycji,
  • opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
  • zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
  • inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. zamówień publicznych i umów

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja składanych przez komórki organizacyjne wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
  • przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami, treści ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń do składania ofert, projektów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji,
  • udział w pracach Komisji przetargowej,
  • przygotowanie umów i aneksów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów
  • i aneksów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą,
  • przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
  • opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora,
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych,
  • zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • dokonywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 22.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie kubaturowym, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • dokonywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. zieleni

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • koordynacja nasadzeń na etapie wykonawczym,
  • kwalifikacja materiału nasadzeniowego i kontrola prawidłowości nasadzeń,
  • nadzorowanie umów pielęgnacyjnych wykonanej zieleni,
  • odbiory prac wynikających z harmonogramu i kontrola jakości oraz terminowości wykonania prac przez firmę wykonawczą,
  • udział w Radach technicznych i koordynacyjnych,
  • prowadzenie zasobów zieleni w Systemie Informacji Przestrzennej w zakresie wprowadzania i aktualizacji danych związanych z prowadzonym obszarem (nasadzenia, wycinki),
  • udział w przekazywaniu terenów zieleni Wykonawcom na czas trwania inwestycji i odbiór po ich zakończeniu,
  • uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
  • przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
  • współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
  • sporządzanie protokołów PT i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
  • opiniowanie dokumentacji technicznych w zakresie zieleni,
  • przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
  • występowanie o opinie, decyzje na wycinkę drzew, krzewów,
  • kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania działu,
  • prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie prowadzonych inwestycji,
  • opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
  • zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową,
  • inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym – wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 29.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej drogowej, sieci zewnętrznych, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • dokonywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie ww.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej drogowej, sieci zewnętrznych, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • dokonywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 22.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja składanych przez komórki organizacyjne wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
  • przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami, treści ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń do składania ofert, projektów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji,
  • udział w pracach Komisji przetargowej,
  • przygotowanie umów i aneksów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów i aneksów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą,
  • przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
  • opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora,
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych,
  • zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 12.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie przygotowania inwestycji w zakresie budowy i przebudowy infrastruktury technicznej drogowej, sieci zewnętrznych, w tym:
  • opiniowanie możliwości technicznych i finansowych realizacji inwestycji i uwarunkowań realizacyjnych;
  • opracowywanie wniosków o cele publiczne, warunków zabudowy;
  • opracowywanie programów funkcjonalno-użytkowych;
  • dokonywanie wycen prac projektowych oraz budowlanych;
  • sporządzanie wniosków przetargowych (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych);
  • nadzór nad procesem projektowym, współpraca z projektantem, sprawdzanie i ocena dokumentacji projektowej;
  • opracowywanie materiałów graficznych (prezentacji) w programie PowerPoint;
  • obsługa postępowań administracyjnych, budowlanych, środowiskowych;
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
  • prowadzenie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie ww.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 04.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  • przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
  • przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
  • przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
  • prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
  • udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
  • przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
  • przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
  • prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
  • opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
  • archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
  • wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
  • wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
  • zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

dolnośląskie
Wygasła: 23.03.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

dolnośląskie
Wygasła: 23.03.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

dolnośląskie
Wygasła: 21.01.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru robót budowlanych

dolnośląskie
Wygasła: 23.12.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zamówień publicznych i umów

dolnośląskie
Wygasła: 10.12.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. przygotowania inwestycji

dolnośląskie
Wygasła: 10.12.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zespołu ds. Finansowo-Księgowych

Wrocław
Wygasła: 13.05.2017
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru Robót Instalacyjnych - Sanitarnych

Wrocław
Wygasła: 13.05.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne