Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (25)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 25 )
Stanowisko ds. księgowości budżetowej
Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości rachunków bankowych ZIM w systemie Eurobudżet,
bieżące i prawidłowe zamawianie środków pieniężnych na rachunki bankowe ZIM, uzgadnianie wzajemnych przepływów finansowych z Gminą Wrocław,
ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej,
weryfikacja rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w systemie Eurobudżet,
weryfikacja ewidencji analitycznej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych wykonania zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
weryfikacja ewidencji zaangażowania do celów sprawozdawczych, comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych z odprowadzonych dochodów oraz sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu sporządzenia sprawozdań budżetowych,
przygotowanie sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, dochodów, zobowiązań i należności,
sporządzanie sprawozdawczości GUS,
przygotowywanie informacji do sprawozdań z działalności jednostki, informacji dla Skarbnika,
obsługa systemu bankowego zgodnie z kartą wzorów podpisów,
codzienna aktualizacja „Białej listy” w systemie Eurobudżet,
bieżąca weryfikacja analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu bieżącego oraz zadań realizowanych przez Zarząd, w tym również zadań współfinansowanych ze środków UE,
wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych,
prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
archiwizowanie prowadzonej dokumentacji,
zastępowanie pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
Stanowisko ds. księgowości oraz rozliczeń podatku VAT
Januszowicka 15A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
terminowe rzetelne, prawidłowe pod względem rachunkowym i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi Gminy Wrocław oraz Zarządu Inwestycji Miejskich prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku od towarów i usług, w szczególności prawidłowa kwalifikacja czynności jako podlegających lub niepodlegających opodatkowaniu VAT, analiza poprawności i kompletności dokumentacji VAT, prowadzenie ewidencji i rejestrów zakupu i sprzedaży oraz prawidłowa kwalifikacja i kalkulacja podatku VAT naliczonego do odliczenia a w przypadku wątpliwości w tym zakresie zgłaszania problemu Głównemu księgowemu,
comiesięczne sporządzanie deklaracji VAT-7 oraz wydruków rejestrów VAT, przygotowanie przelewu podatku należnego, na rzecz Gminy Wrocław, od zapłaconych faktur sprzedaży, comiesięczna weryfikacja i uzgadnianie sald podatku naliczonego i należnego,
codzienna aktualizacja „Białej listy” w systemie Eurobudżet,
bieżąca weryfikacja analitycznej i syntetycznej księgowości związanej z realizacją budżetu bieżącego oraz zadań realizowanych przez Zarząd, w tym również zadań współfinansowanych za środków UE,
bieżące i prawidłowe prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości rachunków bankowych ZIM w systemie Eurobudżet,
bieżące i prawidłowe zamawianie środków pieniężnych na rachunki bankowe ZIM, uzgadnianie wzajemnych przepływów finansowych z Gminą Wrocław,
ewidencjonowanie dowodów księgowych dla potrzeb rachunkowości budżetowej,
weryfikacja rozrachunków publiczno-prawnych i sprawozdawczości budżetowej w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w systemie Eurobudżet,
weryfikacja ewidencji analitycznej rozrachunków z dostawcami i odbiorcami w układzie klasyfikacji budżetowej,
comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych wykonania zadań remontowych i inwestycyjnych realizowanych z budżetu Gminy Wrocław w układzie klasyfikacji budżetowej oraz planu zadaniowego ZIM w celu sporządzania sprawozdań z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki,
weryfikacja ewidencji zaangażowania do celów sprawozdawczych, comiesięczna weryfikacja zestawień budżetowych z odprowadzonych dochodów oraz sporządzenia sprawozdania z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki,
bieżące uzgadnianie zapisów w kartotekach z księgowością analityczną w celu sporządzenia sprawozdań budżetowych,
przygotowanie sprawozdań budżetowych z wykonania wydatków, dochodów, zobowiązań i należności,
sporządzanie sprawozdawczości GUS,
przygotowywanie informacji do sprawozdań z działalności jednostki, informacji dla Skarbnika,
obsługa systemu bankowego zgodnie z kartą wzorów podpisów,
wykonywanie innych prac na polecenie przełożonych,
prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw,
archiwizowanie prowadzonej dokumentacji,
zastępowanie pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
Prowadzenie sekretariatu Dyrektora i jego zastępców,
Przyjmowanie i ewidencja korespondencji wewnętrznej oraz dbałość o terminowe jej przekazywanie do wiadomości i akceptacji Dyrektora i jego zastępców,
Prowadzenie terminarza Dyrektora Zarządu i jego zastępców,
Obsługa kawowa Dyrektora Zarządu i jego zastępców oraz organizowanych spotkań,
Przygotowywanie i organizacja wyjazdów służbowych Dyrektora i jego zastępców,
Sporządzanie, przepisywanie, kserowanie i skanowanie pism na zlecenie Dyrektora i jego zastępców,
Zbieranie informacji i materiałów o przygotowywanych i realizowanych przez ZIM inwestycjach,
Udzielanie informacji i przekazywanie materiałów o ww. inwestycjach pracownikom Urzędu Miejskiego Wrocławia i innych jednostek organizacyjnych zajmujących się obsługą prasową,
Monitorowanie prasy codziennej, poszukiwanie informacji mających wpływ na działalność Zarządu oraz informowanie Dyrektora i bezpośredniego przełożonego o tych sprawach,
Bieżące monitorowanie stron Urzędu Miejskiego Wrocławia i Urzędu Wojewódzkiego, informowanie Dyrektora i bezpośredniego przełożonego o aktualnościach oraz wydawanych aktach prawnych dotyczących Zarządu umieszczanych na tych stronach,
Dbałość o wygląd gabinetów Dyrektora i jego zastępców,
Dbałość o wyposażenie, sprzęt techniczny w sekretariacie oraz w gabinecie Dyrektora i jego zastępców,
Dbałość i kontrolowanie stanów materiałów i wyposażenia sekretariatu, gabinetu Dyrektora i jego zastępców
współpraca pomiędzy komórkami ZIM oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
współpraca pomiędzy komórkami ZIM oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie przygotowania i realizacji projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
koordynacja przygotowania rozpoczęcia inwestycji i remontów, rozeznanie terenu budowy, dokonanie niezbędnych uzgodnień z użytkownikami obiektów, sprawdzenie kompletności przekazanej do realizacji dokumentacji i pozwoleń, przygotowywanie informacji w sprawie przeszkód w realizacji budowy i zgłaszanie uwag do działów merytorycznych;
współudział w protokolarnym przekazywaniu i przejmowaniu terenów budowy od wykonawców dla prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
podejmowanie, w granicach upoważnienia, odpowiednich decyzji niezbędnych dla realizacji robót wynikających z postanowień umownych,
wnioskowanie do Działu Zamówień Publicznych Umów i Planowania o zlecenie nadzoru autorskiego niezbędnych, a wynikłych w czasie realizacji zadań, ekspertyz lub opracowań technicznych oraz podejmowanie innych decyzji w granicach upoważnienia, w sprawie wykonania robót dodatkowych,
uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów
konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
koordynacja spraw w sprawie sprawnego rozpatrywania korespondencji dotyczącej prowadzonych inwestycji i remontów, w szczególności uzyskiwania i rozpatrywania kosztorysów ofertowych na roboty dodatkowe oraz wniosków o aneksy do zawartych umów;
uzyskiwanie od wykonawców bądź samodzielne opracowywanie, jak też sprawdzanie i uzgadnianie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym kosztorysów budowlanych, stanowiących podstawę do określenia wynagrodzenia umownego, wynagrodzenia dodatkowego oraz uzupełniającego,
bieżąca kontrola kosztów nadzorowanej i koordynowanej inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na daną inwestycję lub remont, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych,
organizowanie i przeprowadzanie odbiorów końcowych nadzorowanych zadań inwestycyjnych i remontowych,
zgłaszanie, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, zakończenia robót i
uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie dla zakończonych inwestycji i remontów,
opracowywanie bieżących i okresowych informacji o realizacji prac inwestycyjnych i remontowych,
naliczanie, zgodnie z postanowieniami umownymi, kar umownych dla wykonawców nadzorowanych inwestycji i remontów i przekazywanie stosownych informacji do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
wnioskowanie do Zespołu ds. Finansowo – Księgowych Działu Finansowo Księgowego o zwrot wykonawcom zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
sporządzanie protokołów PTN i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
koordynacja przygotowania do zakończenia i przekazania zwrotnego prowadzonych przez Dział inwestycji i remontów, ustalenie przyszłych użytkowników, poinformowanie właściwych stron o zakończeniu zadania i obowiązkach z tym związanych, rozeznanie stron do zawarcia lub kontynuacji umowy o media;
opracowywanie, zgodnie z warunkami umownymi, harmonogramów przeglądów
gwarancyjnych na zadaniach oraz organizowanie i przeprowadzanie tych przeglądów, jak też nadzór nad terminowym usuwaniem stwierdzonych usterek i wad oraz sporządzanie stosownych protokołów,
określanie zakresu robót i szacowanie kosztów prac remontowych siedziby Zarządu,
nadzorowanie robót, udział w odbiorach prac remontowych i inwestycyjnych oraz okresowych przeglądach technicznych i gwarancyjnych dotyczących siedziby Zarządu,
przygotowywanie danych do planu w zakresie rzeczowo-finansowym dla nadzorowanych inwestycji i remontów oraz przekazywanie ich do Zespołu ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania,
współudział w przygotowywaniu szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót i szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego dla wszystkich zadań realizowanych przez Zarząd,
opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych,
przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
organizowanie i udział w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań przekazywanych do realizacji,
dokonywanie stosownych uzgodnień z użytkownikami obiektów dotyczących terminów, zakresu i przygotowania placu budowy dla inwestycji i remontów,
udział w pracach komisji przetargowej,
kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z
zakresem działania działu,
prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie nadzorowanych inwestycji,
opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,
archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową
inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM
weryfikacja składanych przez komórki organizacyjne wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami, treści ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń do składania ofert, projektów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji,
udział w pracach Komisji przetargowej,
przygotowanie umów i aneksów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów
i aneksów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą,
przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora,
archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych,
zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/strona-3336-podstawy_prawne_dzialalnosci.html
reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
koordynacja nasadzeń na etapie wykonawczym,
kwalifikacja materiału nasadzeniowego i kontrola prawidłowości nasadzeń,
odbiory prac wynikających z harmonogramu i kontrola jakości oraz terminowości wykonania prac przez firmę wykonawczą,
udział w Radach technicznych i koordynacyjnych,
prowadzenie zasobów zieleni w Systemie Informacji Przestrzennej w zakresie wprowadzania i aktualizacji danych związanych z prowadzonym obszarem (nasadzenia, wycinki),
udział w przekazywaniu terenów zieleni Wykonawcom na czas trwania inwestycji i odbiór po ich zakończeniu,
uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów,
przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków,
współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym,
sporządzanie protokołów PT i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego,
opiniowanie dokumentacji technicznych w zakresie zieleni,
przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania,
występowanie o opinie, decyzje na wycinkę drzew, krzewów,
kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania działu,
prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie prowadzonych inwestycji,
opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów,
archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań,
zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową,
inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym – wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie ww.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
weryfikacja składanych przez komórki organizacyjne wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,
przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami, treści ogłoszeń o zamówieniu, zaproszeń do składania ofert, projektów umów i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji,
udział w pracach Komisji przetargowej,
przygotowanie umów i aneksów do podpisu przez Dyrektora i Wykonawców oraz sprawdzenie umów i aneksów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą,
przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów,
opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora,
archiwizacja prowadzonej dokumentacji,
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych,
zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym
współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia, jednostkami gminnymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów i inwestycji;
prowadzenie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie ww.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html)
weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia;
przygotowywanie, na podstawie wniosków komórek organizacyjnych, projektów specyfikacji warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami oraz uzyskiwanie akceptacji Dyrektora w tym zakresie;
przekazywanie wykonawcom specyfikacji warunków zamówienia, zaproszeń do składania ofert, wyjaśnień i innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania;
przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych;
prowadzenie spraw związanych z prowadzonymi postępowaniami, w tym prowadzenie korespondencji;
udział w pracach Komisji przetargowej zgodnie z Regulaminem pracy komisji przetargowej wraz z dokumentowaniem postępowań (m.in. prowadzenie protokołu postępowania i innych niezbędnych dokumentów);
przygotowanie umów do podpisu przez Dyrektora i wykonawców oraz sprawdzenie umów wraz z załącznikami pod względem ich zgodności ze wzorem i ofertą, przygotowywanie aneksów do umów, przekazywanie zawartych umów i aneksów komórkom organizacyjnym Zarządu i wykonawcom;
przygotowywanie dokumentów obowiązkowych wynikających z ustawy – Prawo zamówień publicznych (m.in. planu zamówień publicznych, ogłoszeń, rocznych sprawozdań o udzielonych przez Zarząd Inwestycji Miejskich zamówieniach publicznych);
prowadzenie ewidencji i rejestru zamówień publicznych i zawartych umów;
opiniowanie projektów umów lub umów zawartych z podwykonawcami dla potrzeb ich akceptacji przez Dyrektora;
archiwizacja prowadzonej dokumentacji;
wykonywanie zadań określonych w Regulaminie organizacyjnym Zarządu Inwestycji Miejskich (dostępnym na stronie www.bip.zim.wroc.pl/podstawy_dzialalnosci.html);
wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych;
zastępowanie pracowników Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania zgodnie z podpisanym wnioskiem urlopowym