1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. CREAM sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

CREAM sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. WILCZA 50/52

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (71) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 71 )

Asystent / Asystentka Dyrekcji Centrum Handlowego

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Prowadzenie sekretariatu, dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie
  • Wsparcie Dyrektora Centrum Handlowego oraz Dyrektora Marketingu w realizacji działań operacyjnych
  • Współpraca z najemcami i kontrahentami
  • Przygotowanie zestawień i raportów
  • Przygotowywanie, weryfikacja i redakcja dokumentów (w tym Umów)
  • Administrowanie fizycznym i elektronicznym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja
  • Prowadzenie korespondencji (dystrybucja poczty wewnętrznej i zewnętrznej)
  • Bezpośrednia współpraca z zarządem i pracownikami firmy - wsparcie w wymianie informacji oraz realizacji bieżących zadań
  • Rozliczanie wydatków służbowych
  • Nadzór nad poprawnym działaniem RODO w firmie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ Asystentka ds. Administracyjnych

Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie lokalnego zespołu we wszelkich pracach i zadaniach związanych z prowadzeniem biura, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu w firmie
  • Korespondencja – adresowanie, wysyłka/odbiór/archiwizacja oraz prowadzenie historii korespondencji w formie formularza Excel
  • Drukowanie/bindowanie ofert i innych dokumentów
  • Realizacja zamówień biurowych
  • Pomoc w kontakcie z serwisem IT , xero oraz AGD
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Podejmowanie gości w salach konferencyjnych
  • Dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów
  • Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
  • Organizowanie podróży służbowych
  • Kontakt z klientami drogą mailową oraz telefoniczną
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Biura

Płock
Wygasła: 08.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Obsługa administracyjna i korespondencyjna biura;
  • Znajomość programów biurowych, w tym bardzo dobra znajomość programu Excel;
  • Współpraca z najemcami w zakresie ich bieżącej obsługi związanej z funkcjonowaniem w centrum handlowym (w tym aktualizacja baz danych);
  • Współpraca z kontrahentami i firmami serwisowymi (FM, ochrona, sprzątanie);
  • Koordynacja pracy i zaopatrzenie biura w materiały eksploatacyjne;
  • Obchody centrum handlowego i zgłaszanie nieprawidłowości;
  • Udział w przygotowywaniu raportów, prezentacji i analiz;
  • Dbałość o aktualizację polis ubezpieczeniowych najemców;
  • Pozyskiwanie nowych najemców krótkoterminowych STL;
  • Przygotowywanie zamówień, umów, pism itp.;
  • Wystawianie faktur;
  • Wsparcie księgowości;
  • Wsparcie marketingu;
  • Wypełnianie obowiązków wynikających z nagłej potrzeby
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager

Wrocław
Wygasła: 16.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kompleksowe zarządzanie Galerią Handlową (obiektem oraz zespołem pracowników)
  • Nadzór nad niezakłóconym działaniem Galerii
  • Dbałość o porządek, bezpieczeństwo i czystość w Galerii
  • Kontrola i optymalizacja pracy wszelkich firm zewnętrznych
  • Przygotowywanie i opiniowanie umów związanych z funkcjonowaniem obiektu
  • Negocjowanie warunków z partnerami handlowymi
  • Nadzór nad sprawnym i planowym przebiegiem wszelkich koniecznych prac w centrum
  • Stałe poszukiwanie usprawnień bądź ulepszeń dla pracy Galerii
  • Przygotowywanie budżetów oraz biznes planów dla powierzonego obiektu (NOI, OPEX i CAPEX)
  • Planowanie i optymalizacja wszelkich kosztów związanych z działalnością centrum oraz kontrola realizacji budżetów
  • Zatwierdzanie oraz zwalnianie do zapłaty wszelkich rachunków, faktur, etc
  • Przygotowywanie innych raportów operacyjnych i zestawień dla właściciela/Członków Zarządu
  • Współpraca i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z najemcami
  • Kontrola nad przestrzeganiem przez najemców zapisów umów najmu, przepisów p.poż, BHP, regulaminu centrum oraz wszelkich instrukcji dotyczących bezpieczeństwa
  • Reprezentacja firmy w relacjach z lokalnymi urzędami, organami kontroli i innymi instytucjami
  • Ścisła współpraca z Managerem Technicznym w zakresie planowania potrzeb remontowych Galerii i utrzymania technicznego
  • Organizowanie pracy pracownikom bezpośrednio podległym, kontrola jakości ich pracy
  • Motywowanie pracowników do efektywnej pracy, tworzenie przyjaznej atmosfery pracy
  • Inspirowanie i wdrażanie rozwiązań organizacyjnych poprawiających efektywność pracy i minimalizujących koszty
  • Efektywna współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Warszawa
Wygasła: 20.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne)
  • księgowe zamknięcia miesiąca, zamknięcia kwartału
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych wynikających z przepisów prawa i wymogów klienta
  • raportowanie do GUS i NBP i inne wynikające z przepisów
  • komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. optymalizacji kosztów utrzymania nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Osoba na tym stanowisku będzie uczestniczyć w procesie tworzenia rozwiązań oszczędnościowych dla projektów komercyjnych (Centra Handlowe, Biurowce). Proces ten składa się z następujących etapów:
  • Pozyskanie klienta zainteresowanego oszczędnościami
  • Przygotowanie audytu nieruchomości pod kątem potencjału do generowania oszczędności
  • Przygotowanie Planu Implementacji rozwiązań oszczędnościowych
  • Prowadzenie procesu wdrożenia tych rozwiązań w uzgodnieniu z Klientem
  • Przygotowanie raportów powdrożeniowych rozliczających efekty wdrożenia
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka ds. Administracyjnych

Prosta 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie lokalnego zespołu we wszelkich pracach i zadaniach związanych z prowadzeniem biura, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
  • Samodzielna administracja biura
  • Korespondencja – adresowanie, wysyłka/odbiór/archiwizacja
  • Drukowanie/składanie ofert i innych dokumentów
  • Bindowanie ofert
  • Realizacja zamówień biurowych
  • Porównywanie ofert od zewnętrznych firm
  • Pomoc w kontakcie z serwisem IT , xero oraz AGD
  • Prowadzenie historii korespondencji w formie formularza Excel
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Podejmowanie gości w salach konferencyjnych
  • Skanowanie dokumentów
  • Dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów
  • Wsparcie działów firmy w kwestiach administracyjnych
  • Wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne)
  • księgowe zamknięcia miesiąca, zamknięcia kwartału
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych wynikających z przepisów prawa i wymogów klienta
  • raportowanie do GUS i NBP i inne wynikające z przepisów
  • komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Tarnów
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne)
  • księgowe zamknięcia miesiąca, zamknięcia kwartału
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych wynikających z przepisów prawa i wymogów klienta
  • raportowanie do GUS i NBP i inne wynikające z przepisów
  • komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Prosta 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 08.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne)
  • księgowe zamknięcia miesiąca, zamknięcia kwartału
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • przygotowywanie raportów miesięcznych i kwartalnych wynikających z przepisów prawa i wymogów klienta
  • raportowanie do GUS i NBP i inne wynikające z przepisów
  • komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Prosta 51, Wola, Warszawa
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem – organizacja i nadzór merytoryczny
  • Wsparcie zespołu i komunikacja z innymi działami w sprawach podatkowych i księgowych
  • Komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
  • Przygotowywanie raportów wynikających z wymogów klienta
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i obsługą audytów
  • Weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC, inne)
  • Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem – organizacja i nadzór merytoryczny
  • Wsparcie zespołu i komunikacja z innymi działami w sprawach podatkowych i księgowych
  • Komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
  • Przygotowywanie raportów wynikających z wymogów klienta
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i obsługą audytów
  • Weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC, inne)
  • Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Łódź
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem – organizacja i nadzór merytoryczny
  • Wsparcie zespołu i komunikacja z innymi działami w sprawach podatkowych i księgowych
  • Komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
  • Przygotowywanie raportów wynikających z wymogów klienta
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i obsługą audytów
  • Weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC, inne)
  • Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Główny Księgowy

Tarnów
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem – organizacja i nadzór merytoryczny
  • Wsparcie zespołu i komunikacja z innymi działami w sprawach podatkowych i księgowych
  • Komunikacja z klientami w zakresie powierzonych jednostek
  • Przygotowywanie raportów wynikających z wymogów klienta
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych i obsługą audytów
  • Weryfikacja deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT, PCC, inne)
  • Udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

lubuskie
Wygasła: 23.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sczytywanie i wprowadzanie umów najmu do bazy danych klienta
  • uzupełnianie danych dotyczących bieżących umów najmu w bazie danych klienta
  • wystawianie dokumentów takich jak: faktury, duplikaty, odsetki, kary
  • przygotowywanie zestawień wystawionych faktur i raportów miesięcznych do klienta
  • pomoc przy przygotowywaniu raportów przez dział Property Management
  • pomoc w bieżącej pracy działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

mazowieckie
Wygasła: 18.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • 1. koordynacja procesu przejęcia nieruchomości w zarządzanie;
  • 2. wdrożenie procedur na nieruchomości oraz organizacja pracy przejętego zespołu m.in.:
  • • szkolenia z zakresu komunikacji, raportowania,
  • • szkolenia dot. standardów obowiązujących w organizacji
  • • ustalenie schematu współpracy z księgowością spółki oraz procedur wymiany danych
  • 3. koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi w tym m.in.:
  • • wszelkie procesy obsługi umów najmu m.in.:
  • - rozliczanie opłat wspólnych, czynszu od obrotu, mediów,
  • - indeksacja opłat,
  • - property accounting,
  • - działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu
  • - analiza zapisów o wyłączności oraz break clauses w kontekście koordynacji i obrania kierunku działań leasingowych
  • • weryfikacja i usprawnianie procedur i regulaminów funkcjonujących na obiekcie,
  • • weryfikacja wniosków najemców oraz rozstrzyganie sporów,
  • • wsparcie najemców w działaniach marketingowych
  • 4. koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych - analiza sytuacyjna wraz z rozpoznaniem wszystkich aspektów mających istotny wpływ na omawianą sprawę oraz rekomendacja działania poszczególnych działów w tym zakresie;
  • 5. pełnienie roli Key Account Managera, w tym bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z właścicielami nieruchomości oraz koordynacja przygotowywania danych, informacji i zestawień do banku;
  • 6. nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów- OPEX, CAPEX, MAREX, w tym m.in nadzór nad:
  • • procesem ofertowania na dostawę mediów, usług itp
  • • planowaniem przeglądów i napraw,
  • • planowaniem prac inwestycyjnych,
  • • planowaniem działań i strategii marketingowej,
  • • przygotowaniem strategii leasingowej z uwzględnieniem zakładanych przychodów;
  • 7. koordynowanie procesów tworzenia baz, wprowadzania i aktualizowania danych dla nieruchomości w SAP;
  • 8. nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych raportów dla Klienta m.in:
  • • realizacja budżetu OPEX,CAPEX, MAREX, rent roll, NOI,
  • • analiza affordability, analiza obrotów,
  • • status zadłużenia i działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu,
  • • działania marketingowe oraz ich wpływ na wskaźniki np. AFF,FF
  • 9. koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych, leasingowych oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów m.in:
  • • ustalanie działań mających na celu osiągnięcie optymalnego tenant mixu, w tym wsparcie działu najmu w negocjacjach i poszukiwaniu rozwiązań,
  • • poszukiwanie i negocjacje z najemcami krótkoterminowymi (standy, kioski),
  • • wprowadzanie optymalizacji kosztów utrzymania i funkcjonowania nieruchomości
  • • wdrażanie rozwiązań, zwiększających atrakcyjność i wartość nieruchomości;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca Nieruchomości Magazynowych

Bydgoszcz
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja procesu przejęcia nieruchomości w zarządzanie
  • Wdrożenie procedur na nieruchomości
  • Koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami magazynowymi
  • Organizacja i stały nadzór nad bieżącą konserwacją oraz pracami remontowymi i budowlanymi w magazynie
  • Kontrolowanie realizacji umów z usługodawcami takich usług jak: utrzymanie techniczne, ochrona, sprzątanie, dostawa mediów, wywóz odpadów komunalnych (w tym obsługa rejestru BDO)
  • Koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych
  • Protokolarne przekazywanie i odbiór wynajmowanych powierzchni magazynowych do i od najemców
  • Zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych oraz kontroli technicznych urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej budynku
  • Bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
  • Nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów- OPEX, CAPEX, w tym m.in nadzór nad: procesem ofertowania na dostawę mediów, usług itp. planowaniem przeglądów i napraw, planowaniem prac inwestycyjnych
  • Koordynowanie procesów wprowadzania i aktualizowania danych dla nieruchomości w SAP
  • Dekretacja faktur kosztowych, przygotowywanie zestawień oraz inicjowanie i kontrola procesu płatności
  • Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych raportów dla Klienta m.in: realizacja budżetu OPEX,CAPEX, rent roll, NOI, status zadłużenia i działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu
  • Koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów m.in: wprowadzanie optymalizacji kosztów utrzymania i funkcjonowania nieruchomości, wdrażanie rozwiązań, zwiększających atrakcyjność i wartość nieruchomości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Manager

Warszawa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kształtowanie wizerunku firmy na zewnątrz
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej
  • Tworzenie oraz realizacja długofalowej strategii marketingowo-PRowej
  • Samodzielna realizacja zadań z zakresu PR, w tym m.in. tworzenie materiałów prasowych, kontakt z mediami oraz monitoring mediów
  • Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym, nadzór nad realizacją założonego budżetu, prowadzenie negocjacji kosztowych z dostawcami,
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych i publikacji, koordynacja przebiegu kampanii informacyjnych,
  • Stała analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
  • Reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych
  • Organizacja wydarzeń, konferencji i eventów firmowych
  • Nadzór nad współpracującymi agencjami,
  • Przygotowywanie materiałów zewnętrznych, np. prezentacji i ofert
  • Ścisła współpraca z managerami poszczególnych działów
  • Analiza efektywności prowadzonych działań oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian,
  • Przekładanie celów biznesowych na cele marketingowe; realizacja założonych dla działu marketingu celów,
  • Zarządzanie podległym zespołem
  • Media społecznościowe - pełna koordynacja
  • Aktualizacja i rozbudowa strony www
  • Newslettery - przygotowanie, wysyłka i analiza
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Accountant

Warszawa
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Ewidencja faktur i dokumentów księgowych,
  • Rozrachunki z pracownikami,
  • Księgowanie wyciągów bankowych,
  • Obsługa procesu płatności,
  • Uzgadnianie sald na kontach,
  • Koordynacja obiegu dokumentów, praca w środowisku Saldeo,
  • Pomoc w przygotowaniu deklaracji podatkowych (VAT, CIT, inne)
  • Komunikacja z klientami,
  • Znajomość programu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca Nieruchomości Komercyjnych

Częstochowa
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kompleksowe zarządzanie Galerią Handlową (obiektem oraz zespołem pracowników)
  • Nadzór nad niezakłóconym działaniem Galerii
  • Dbałość o porządek, bezpieczeństwo i czystość w Galerii
  • Kontrola i optymalizacja pracy wszelkich firm zewnętrznych
  • Przygotowywanie i opiniowanie umów związanych z funkcjonowaniem obiektu
  • Negocjowanie warunków z partnerami handlowymi
  • Nadzór nad sprawnym i planowym przebiegiem wszelkich koniecznych prac w centrum
  • Stałe poszukiwanie usprawnień bądź ulepszeń dla pracy Galerii
  • koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych, oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów
  • Przygotowywanie budżetów oraz biznes planów dla powierzonego obiektu (NOI, OPEX i CAPEX)
  • Planowanie i optymalizacja wszelkich kosztów związanych z działalnością centrum oraz kontrola realizacji budżetów
  • Zatwierdzanie oraz zwalnianie do zapłaty wszelkich rachunków, faktur, etc
  • Przygotowywanie innych raportów operacyjnych i zestawień dla właściciela/Członków Zarządu
  • Współpraca i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z najemcami
  • Kontrola nad przestrzeganiem przez najemców zapisów umów najmu, przepisów p.poż, BHP, regulaminu centrum oraz wszelkich instrukcji dotyczących bezpieczeństwa
  • Reprezentacja firmy w relacjach z lokalnymi urzędami, organami kontroli i innymi instytucjami
  • Ścisła współpraca z Managerem Technicznym w zakresie planowania potrzeb remontowych Galerii i utrzymania technicznego
  • Organizowanie pracy pracownikom bezpośrednio podległym, kontrola jakości ich pracy
  • Inspirowanie i wdrażanie rozwiązań organizacyjnych poprawiających efektywność pracy i minimalizujących koszty
  • Efektywna współpraca z innymi działami firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca Nieruchomości Magazynowych

Bydgoszcz
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja procesu przejęcia nieruchomości w zarządzanie
  • Wdrożenie procedur na nieruchomości
  • Koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami magazynowymi
  • Organizacja i stały nadzór nad bieżącą konserwacją oraz pracami remontowymi i budowlanymi w magazynie
  • Kontrolowanie realizacji umów z usługodawcami takich usług jak: utrzymanie techniczne, ochrona, sprzątanie, dostawa mediów, wywóz odpadów komunalnych (w tym obsługa rejestru BDO)
  • Koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych
  • Protokolarne przekazywanie i odbiór wynajmowanych powierzchni magazynowych do i od najemców
  • Zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych oraz kontroli technicznych urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej budynku
  • Bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
  • Nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów- OPEX, CAPEX, w tym m.in nadzór nad procesem ofertowania na dostawę mediów, usług itp., planowaniem przeglądów i napraw, planowaniem prac inwestycyjnych
  • Koordynowanie procesów wprowadzania i aktualizowania danych dla nieruchomości w SAP
  • Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych raportów dla Klienta m.in: realizacja budżetu OPEX,CAPEX, rent roll, NOI, status zadłużenia i działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu
  • Koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów m.in: wprowadzanie optymalizacji kosztów utrzymania i funkcjonowania nieruchomości, wdrażanie rozwiązań, zwiększających atrakcyjność i wartość nieruchomości;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Leasing Manager - Retail Junior Leasing Manager

Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Renegocjacje i przedłużanie istniejących umów najmu,
  • Nadzorowanie procesu komercjalizacji zakończone podpisaniem umowy najmu z kontrahentem,
  • Analizowanie rynku nieruchomości handlowych,
  • Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami,
  • Ustalanie warunków transakcji,
  • Ocena potencjału obiektów należących do spółki oraz do klientów oraz przygotowywanie raportów dla Zarządu,
  • Ścisła współpraca z kancelarią prawną w kwestii przygotowania umów,
  • Konsultowanie koncepcji architektonicznych w procesie komercjalizacji umowy,
  • Współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
  • Zarządzanie polityką handlową, podejmowanie decyzji uwzględniających sytuację rynkową i zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Warehouse Leasing Manager - Warehouse Junior Leasing Manager

Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Renegocjacje i przedłużanie istniejących umów najmu
  • Nadzorowanie procesu komercjalizacji zakończone podpisaniem umowy najmu z kontrahentem,
  • Analizowanie rynku nieruchomości magazynowych,
  • Prowadzenie negocjacji z potencjalnymi najemcami,
  • Ustalanie warunków transakcji,
  • Ocena potencjału obiektów należących do spółki oraz do klientów oraz przygotowywanie raportów dla Zarządu,
  • Ścisła współpraca z działem prawnym w kwestii przygotowania umów,
  • Konsultowanie koncepcji architektonicznych w procesie komercjalizacji umowy,
  • Współpracę z kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy,
  • Zarządzanie polityką handlową, podejmowanie decyzji uwzględniających sytuację rynkową i zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży,
  • Bieżący kontakt z rynkiem powierzchni magazynowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka ds. Administracyjnych

Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie lokalnego zespołu we wszelkich pracach i zadaniach związanych z prowadzeniem biura, obsługą administracyjną, kontaktami z firmami współpracującymi
  • pełna, samodzielna administracja biura
  • korespondencja – wysyłka/odbiór/archiwizacja
  • drukowanie/składanie ofert i innych dokumentów
  • bindowanie ofert, adresowanie korespondencji
  • realizacja zamówień biurowych
  • porównywanie ofert od zewnętrznych firm
  • pomoc w kontakcie z serwisem IT , xero oraz AGD
  • prowadzenie historii korespondencji w formie formularza Excel
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • podejmowanie gości w salach konferencyjnych
  • skanowanie dokumentów
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów
  • wsparcie działów firmy w kwestiach administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca nieruchomości magazynowych - Property Manager

Stargard
Wygasła: 20.03.2022
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja procesu przejęcia nieruchomości w zarządzanie;
  • Wdrożenie procedur na nieruchomości
  • Koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami magazynowymi
  • Organizacja i stały nadzór nad bieżącą konserwacją oraz pracami remontowymi i budowlanymi w magazynie
  • Kontrolowanie realizacji umów z usługodawcami takich usług jak: utrzymanie techniczne, ochrona, sprzątanie, dostawa mediów, wywóz odpadów komunalnych (w tym obsługa rejestru BDO)
  • Koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych;
  • Protokolarne przekazywanie i odbiór wynajmowanych powierzchni magazynowych do i od najemców
  • Zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych oraz kontroli technicznych urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  • Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej budynku
  • Bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
  • Nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów- OPEX, CAPEX, w tym m.in nadzór nad: procesem ofertowania na dostawę mediów, usług itp. planowaniem przeglądów i napraw, planowaniem prac inwestycyjnych,
  • Koordynowanie procesów wprowadzania i aktualizowania danych dla nieruchomości w SAP;
  • Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych raportów dla Klienta m.in: realizacja budżetu OPEX,CAPEX, rent roll, NOI, status zadłużenia i działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu,
  • Koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów m.in: wprowadzanie optymalizacji kosztów utrzymania i funkcjonowania nieruchomości wdrażanie rozwiązań, zwiększających atrakcyjność i wartość nieruchomości;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Leasing Manager

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.06.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 09.07.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Dyrektor
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor finansowy

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 03.06.2020
Pełny etat
Dyrektor
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Na Skarpie 49D, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska
Wygasła: 03.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Centre Manager

Na Skarpie 49D, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Polska
Wygasła: 03.06.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Menedżer
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asset Manager

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk inwestycyjny ds. nieruchomości

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zarządca Nieruchomości

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.05.2020
Pełny etat
Kierownik / Koordynator
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Manager / Zarządca nieruchomości

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.04.2020
Pełny etat
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Client reporting officer / Analityk ds. raportowania (SAP)

Wilcza 50, 00-679 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.04.2020
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik obsługi budynku – Elektryk

małopolskie
Wygasła: 25.10.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik zespołu księgowego

Chmielna 9/5, 00-027 Warszawa, Polska
Wygasła: 13.09.2019
Pełny etat
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. windykacji

Chmielna 9/5, 00-027 Warszawa, Polska
Wygasła: 31.08.2019
Pełny etat
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Centre Manager

małopolskie
Wygasła: 02.08.2019
Pełny etat
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Centre Manager

Chmielna 9/5, 00-027 Warszawa, Polska
Wygasła: 02.08.2019
Pełny etat
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. umów najmu - Fakturowanie najemców (SAP)

Tarnów
Wygasła: 03.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asset Manager

Warszawa
Wygasła: 28.06.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka ds. Administracyjnych

Kalisz
Wygasła: 28.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Centre Manager

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 22.06.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik obsługi budynku – Elektryk

Tarnów
Wygasła: 15.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. umów najmu

Warszawa
Wygasła: 07.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Property Analyst

Warszawa
Wygasła: 12.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik - Associate

Warszawa
Wygasła: 06.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka ds. Administracyjnych

Kalisz
Wygasła: 01.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 15.12.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Nieruchomościami

Warszawa
Wygasła: 21.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Warszawa
Wygasła: 11.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Leasing Manager

Warszawa
Wygasła: 08.11.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Leasing Manager

Warszawa
Wygasła: 08.11.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. windykacji

Warszawa
Wygasła: 24.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka Biura Administracji

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 27.12.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Lease Administrator

Warszawa
Wygasła: 15.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent działu Property Management

Warszawa
Wygasła: 15.11.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 14.10.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Analizy Danych

Warszawa
Wygasła: 08.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 28.04.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Windykacji

Warszawa
Wygasła: 01.04.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Zarządcy Nieruchomości

Wrocław
Wygasła: 12.03.2017
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Biura

Warszawa
Wygasła: 11.12.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Zarządzania Nieruchomościami

Warszawa
Wygasła: 02.12.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Zarządzania Nieruchomościami

Warszawa
Wygasła: 30.10.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży

Katowice
Wygasła: 21.10.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta Serwisu

Prudnik
Wygasła: 26.06.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator Bazy Danych-Analityk Nieruchomości

Warszawa
Wygasła: 29.05.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Windykacji

Warszawa
Wygasła: 04.05.2015
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. Technicznych

lubuskie
Wygasła: 08.05.2015
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie CREAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.