Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych za zatrudnieniem, w tym także Obcokrajowców
przygotowywanie i procesowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS, przygotowywanie deklaracji ZUS, korekt
obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników oraz zleceniobiorców, w tym udzielanie informacji dotyczących przepisów prawa pracy, zasiłków oraz wynagrodzeń, potrąceń itp
przygotowywanie raportów z zakresu kadrowo-płacowego, dostarczanie danych na potrzeby przygotowywania raportów finansowych i innych
przygotowanie formularzy, instrukcji i procedur dla pracowników i liderów
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych za zatrudnieniem, w tym także Obcokrajowców
Przygotowywanie i procesowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS, przygotowywanie deklaracji ZUS, korekt
Obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników oraz zleceniobiorców, w tym udzielanie informacji dotyczących przepisów prawa pracy, zasiłków oraz wynagrodzeń, potrąceń itp
Przygotowywanie raportów z zakresu kadrowo-płacowego, dostarczanie danych na potrzeby przygotowywania raportów finansowych i innych
Przygotowanie formularzy, instrukcji i procedur dla pracowników i liderów
kompleksowe prowadzenie projektów inwestycyjnych ( m.in. analiza przewodników technicznych, ustalanie budżetu – kosztów realizacji przedsięwzięcia, nadzór i koordynacja podczas realizacji inwestycji, tworzenie harmonogramów, przeprowadzanie odbiorów cząstkowych i końcowych, rozliczenie finansowe inwestycji)
nadzór nad budową nowych obiektów, dostosowywaniem do nowej linii lokali istniejących, przygotowaniem infrastruktury dla obiektów tymczasowych
współpraca z biurami projektowym podczas całego procesu inwestycyjnego
kompleksowe prowadzenie projektów inwestycyjnych ( m.in. analiza przewodników technicznych, ustalanie budżetu – kosztów realizacji przedsięwzięcia, nadzór i koordynacja podczas realizacji inwestycji, tworzenie harmonogramów, przeprowadzanie odbiorów cząstkowych i końcowych, rozliczenie finansowe inwestycji)
nadzór nad budową nowych obiektów, dostosowywaniem do nowej linii lokali istniejących, przygotowaniem infrastruktury dla obiektów tymczasowych
współpraca z biurami projektowym podczas całego procesu inwestycyjnego
Uporządkowanie dokumentów związanych z poszczególnymi nieruchomościami (założenie tematycznych segregatorów, uzupełnianie brakujących umów notarialnych i innych),
Składanie deklaracji od Podatku od Nieruchomości – zaległych i aktualnych i przekazywanie do działu księgowości
Uzyskiwanie wszelkich zgód w Urzędach /
Zawieranie umów na dostarczanie mediów – w przypadku nowych inwestycji oraz przedłużanie umów terminowych (gaz, woda, prąd)
Składanie do Urzędów Miast/Gmin deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym, podpisywanie umów i aktualizacja umów na selektywny odbiór odpadów ( cały pas nadmorski, Szczecin, Mierzyn)
Sprawdzanie należności naliczonych opłat za odbiór odpadów z poszczególnych lokalizacji
Sprawdzanie należności opłat naliczonych przez Stoart, Zaiks
Opieka nad flotą samochodową
a) Zarejestrowanie nowego pojazdu
b) Wyrejestrowanie pojazdu po sprzedaży
c) Przerejestrowanie pojazdu po leasingu
d) Wymiana dowodów rejestracyjnych
e) Zgłaszanie szkód komunikacyjnych z OC i AC i pilotowanie całego procesu likwidacji szkody, łącznie ze współpracą z warsztatami samochodowymi
Opieka nad flotą Orlen
a) Zmiana numerów rejestracyjnych
b) Wyrabianie nowych kart flotowych
c) E-toll
Pilnowanie kontynuacji ubezpieczeń floty samochodowej oraz zawieranie nowych polis
Zawieranie polis ubezpieczeniowych dotyczących nieruchomości oraz lokali w centrach handlowych
Uaktualnianie informacji dotyczących nieruchomości własnych / zmiany w Księgach Wieczystych
Tworzenie nowych umów dzierżawy na okres letni lokali, działek lub mieszkań służbowych
Załatwianie spraw związanych z otrzymaniem koncesji na poszczególne punkty ( Sanepid, Urząd Miasta/Gminy)
Załatwianie spraw związanych z uzyskaniem wypisów z rejestrów działek i lokali (Szczecin, Police)
Zgłaszanie do odpowiednich Instytucji wniosków o zajęcie prasa drogowego – w sezonie letnim
Pilotowanie spraw, typu przetarg ogłoszony przez Gminę na zakup działki
Pilotowanie spraw związanych z gwarancjami bankowymi – w Galeriach Handlowych – współpraca z Santander Bank
Pilotowanie sprawy związanej ze służebnością drogi przy ulicy Kościuszki ( współpraca z geodetą, ZBILKIEM)
Prowadzenie korespondencji ze Wspólnotami mieszkaniowymi i zarządcami – uchwały
Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego – współpraca z DGS
Współpraca z Inpostem – pilotowanie przepisania umowy, podpisanie aneksu w przypadku zwiększenia ilości modułów i przekazywanie informacji do działu księgowości
Składanie wszelkich wniosków do różnych instytucji ( np. o zmianę pozwolenia na budowę itp.)
Zakładanie eBOK-ów
Prowadzenie protokołów przekazywania telefonów służbowych pracownikom
Współpraca z kancelarią prawną – w razie potrzeby
Współpraca z kierownikami restauracji
Sporządzanie pism do różnych Urzędów i instytucji
Sporządzanie inwentaryzacji w restauracjach w Szczecinie
Współpraca z Biurem księgowym – Agnieszką Hałaczek
Poczta Polska – pilotowanie umowy na odbieranie korespondencji z siedziby firmy
Poczta Polska – pilotowanie /uaktualnianie umów na odbiór gotówki przez inkasentów w poszczególnych restauracjach
Wsparcie dla działu inwestycji i managerów restauracji
Pomoc w opracowaniu wniosków unijnych oraz pilotowanie dostarczania wymaganych dokumentów w trakcie procesowania wniosków i nadal po otrzymaniu środków
Reasumując:
Sprawy administracyjne związane z zarządzaniem nieruchomościami własnymi i najmowanymi ( kontakt z Urzędami, Wspólnotami Mieszkaniowymi, Instytucjami); zarządzanie flotą samochodów
Wprowadzanie i aktualizowanie danych pracowników i zleceniobiorców w systemie kadrowo-płacowym oraz systemie korporacyjnym
Udział w procesie naliczania wynagrodzeń, zasiłków, urlopów, potrąceń, korekt
Wprowadzanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy i nieobecności
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych za zatrudnieniem, w tym także Obcokrajowców
Przygotowywanie i procesowanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ZUS, wsparcie w przygotowaniu deklaracji ZUS, korekt
Obsługa zapytań i zgłoszeń pracowników oraz zleceniobiorców, w tym udzielanie informacji dotyczących przepisów prawa pracy, zasiłków oraz wynagrodzeń, potrąceń itp
Przygotowywanie raportów z zakresu kadrowo-płacowego, dostarczanie danych na potrzeby przygotowywania raportów finansowych i innych
Przygotowanie formularzy, instrukcji i procedur dla pracowników i liderów