Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (442)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 442 )
Marketing Specialist
Puławska 182, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie materiałów oraz ofert przedstawiających usługi firmy
Praca nad rozszerzeniem zakresu usług PR firmy
Przygotowywanie oraz weryfikacja materiałów promocyjnych i dokumentów zewnętrznych
Przygotowywanie oraz realizacja planu social media dla wszystkich brandów
Zarządzanie społecznością w Grupach na Facebook i Linkedin
Poszukiwanie i zarządzanie współpracą z copywriterami i dostawcami marketingowymi, wliczając dostawcę IT (strony internetowe)
Poszukiwanie i zarządzanie współpracą z Partnerami, przygotowywanie umów współpracy ze wsparciem działu prawnego. Utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
Koordynowanie współpracy z Partnerami, dotrzymywanie terminów
Nadzór nad reklamami i ofertami Grupy, umieszczanymi w serwisach społecznościowych oraz na portalach pracy
Opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji dla organizacji
Poszukiwanie i zarządzanie możliwościami wystąpień publicznych oraz sponsoringu wybranych reprezentantów firmy
Przygotowywanie raportów na temat zasięgów oraz wyników marketingowych
Stała analiza rynku oraz konkurencji, sugerowanie usprawnień, nowych rozwiązań oraz innowacji
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych
Nadzór nad planem redakcyjnym, zapewnienie utrzymania bądź wzrost poziomu oraz ilości publikacji
Stała współpraca z teamem publishingowym
Wykonywanie innych zadań zleconych przez redaktora
As Account Executive, you'll play a pivotal role in our sales and marketing efforts. Your responsibilities will revolve around fostering business growth and achieving sales objectives. You'll collaborate closely with the Chief Revenue Officer to surpass our ambitious growth goals
Achieving and exceeding quarterly and annual sales targets
Guiding customers through the entire sales process
Analyzing client needs to customize solutions
Generating new business leads and closing sales
Building strong relationships with new and existing clients
Responsible for establishing and managing the control activities within the company
Direct control over cash management activities to ensure use of funds is optimized, and appropriate cash is generated from group companies
Provide leadership and direction to 2 team members in the controlling department in developing relevant business information, accurate accounting systems and timely financial reports for both internal and external use
Ensuring that internal controls over financial reporting is documented, in place, operating effectively and assessed to support external auditor tests
Working on the regular basis with Polish and UK accountancy functions to ensure that the group complies to international financial requirements
Support the overall pricing process in collaboration with the Board
Provide ad-hoc analysis on pricing decisions / promotions as needed for Sales & Marketing activities for the group
Work on inventories on a regular basis
Support division leaders in budgeting and forecasting as well as revenue recognition within their teams
Support finance and accounting teams on month-end close activities
Manage ongoing banking relationships for maximum efficiency
Develop cash flow forecasting and maintain a long-term cash forecast
Management of the credit control process
Assessing, managing, and minimizing risk, ensuring compliance with regulatory standards
Lead the annual business plan development and budgeting process
Major customer account profitability analysis
Analysis and explanation of major variances vs. forecast and plan
Supporting of the annual audit
Provide for appropriate career building and professional development for allocated team members
Lead and build an effective marketing and sales engine
Seek and generate new business development opportunities and convert them into real sales contracts; optimize our inbound and outbound efforts, deploy campaigns, leverage analytics
Develop and implement sales plans, reporting sales results to the Strategy Team
Develop client relationships, drive client meetings and networking events
Deliver on goals and key performance indicators to achieve company objectives
Work closely with our recruitment, operations and account management teams to ensure a seamless collaboration internally and in dealing with our clients
Develop terms and contract forms for clients and work closely with our legal team to ensure effective trade terms are in place
Make and communicate decisions, delegate tasks, and coordinate workflows to maximize resource potential
Manage the social media of the Verita HR Group across platforms such as LinkedIn, Facebook, and Twitter
Plan and execute outbound marketing strategies, including campaigns and advertisements
Generate leads through various marketing activities
Drive SEO optimisation for all content released by the group and work with IT suppliers to maintain our online presence in line with our business goals
Drive insights through data analytics and prepare marketing reports using data gathered through GA4 and other social media analytics
Design the company’s collateral, including offers, documents, templates, and other artefacts
Manage communities on LinkedIn and Facebook, consisting of 750k+ users
Use 4D and Kartra tools to manage our subscriber database
Implement and manage candidate referral programs
Implement and execute employer branding strategies
Design and support distribution of company merchandise
Do you value family values? The first steps are crucial, and we have something in common!
At HRO, we prioritize relationships above all. Each of us is unique, but we share a common goal – recruiting the best talents in the #fintech and #tech areas. We collaborate with major banks and startups in the CEE region. It's no surprise that we're also active on the international stage! Thanks to effective networking and partnerships with business entities like Rekruter Magazine and Disruption Banking, we stay up-to-date at all times!
We don't impose a working style; we appreciate an individual approach to tasks
We are looking for individuals with their initial professional experience
Ultimately, your daily duties will include:
-Actively sourcing Candidates from the market using LinkedIn, Facebook, and other alternative sources such as Overflow, Github, and industry conferences
-Managing end-to-end recruitment projects
-Crafting job descriptions and creating job postings
-Building and maintaining long-term relationships with IT industry Candidates
-Discussing recruitment needs, advising, and sharing your expert IT knowledge to develop the most effective collaboration methods with hiring managers
-Establishing client relationships and conducting regular meetings
-Actively representing the company at industry events and networking activities
-Market mapping of the IT industry
-Assisting in training activities for new and less experienced employees
-If recruitment alone is not enough for you, there's also an opportunity for your development in other departments of our company (sales, marketing, KAM)
Do you value family values? The first steps are crucial, and we have something in common!
At HRO, we prioritize relationships above all. Each of us is unique, but we share a common goal – recruiting the best talents in the #fintech and #tech areas. We collaborate with major banks and startups in the CEE region. It's no surprise that we're also active on the international stage! Thanks to effective networking and partnerships with business entities like Rekruter Magazine and Disruption Banking, we stay up-to-date at all times!
We don't impose a working style; we appreciate an individual approach to tasks
We are looking for individuals with their initial professional experience
Ultimately, your daily duties will include:
-Actively sourcing Candidates from the market using LinkedIn, Facebook, and other alternative sources such as Overflow, Github, and industry conferences
-Managing end-to-end recruitment projects
-Crafting job descriptions and creating job postings
-Building and maintaining long-term relationships with IT industry Candidates
-Discussing recruitment needs, advising, and sharing your expert IT knowledge to develop the most effective collaboration methods with hiring managers
-Establishing client relationships and conducting regular meetings
-Actively representing the company at industry events and networking activities
-Market mapping of the IT industry
-Assisting in training activities for new and less experienced employees
-If recruitment alone is not enough for you, there's also an opportunity for your development in other departments of our company (sales, marketing, KAM)
Cenisz rodzinne wartości? Pierwsze koty za płoty, mamy coś wspólnego!
W HRO na pierwszym miejscu stawiamy na relacje. Każdy z Nas jest inny, ale mamy wspólny cel – rekrutacja najlepszych talentów z obszaru #fintech oraz #tech. Pracujemy z największymi bankami i startupami w regionie CEE. Nic w tym dziwnego, że udzielamy się również na arenie międzynarodowej! A dzięki skutecznemu networkingowi oraz współpracy z partnerami biznesowym Magazyn Rekruter i Disruption Banking jesteśmy zawsze na bieżąco!
Nie narzucamy stylu pracy, cenimy indywidualne podejście do wykonywanych zadań
Poszukujemy osób od juniora do seniora!
Docelowo do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
- Aktywne pozyskiwanie Kandydatów z rynku za pomocą LinkedIn, Facebook oraz innych alternatywnych źródeł takich jak: Overflow, Github oraz konferencje branżowe
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end
- Redagowanie opisów stanowisk i tworzenie ogłoszeń
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Kandydatami z branży IT
- Omawianie potrzeb rekrutacyjnych, doradzanie i dzielenie się Twoją ekspercką wiedzą z zakresu IT w celu wypracowania najskuteczniejszych metod współpracy z kierownikami zatrudniającymi
- Budowanie relacji z klientem oraz cykliczne spotkania
- Aktywne reprezentowanie firmy podczas eventów branżowych oraz networking
- Market Mapping rynku IT
- Wsparcie w działaniach szkoleniowych dla nowych oraz mniej doświadczonych pracowników
- Jeżeli sama rekrutacja to dla Ciebie za mało – istnieje również możliwość Twojego rozwoju w innych działach Naszej firmy (sprzedaż, marketing, KAM)
Responsible for establishing and managing the control activities within the company
Direct control over cash management activity to ensure use of funds is optimized, and appropriate cash is generated from group companies
Provide leadership and direction to 2 junior team members in the controlling department in developing relevant business information, accurate accounting systems and timely financial reports for both internal and external use
Ensuring that internal controls over financial reporting are documented, in place, operating effectively and assessed to support external auditor tests
Working with Polish and UK accountancy functions to ensure that the group complies to international financial requirements
Support the overall pricing process in collaboration with the Board
Provide ad-hoc analysis on pricing decisions / promotions as needed for Sales & Marketing activities for the group
Work on inventories on a regular basis
Support division leaders in budgeting and forecasting as well as revenue recognition within their teams
Support finance and accounting teams on month-end close activities
Manage ongoing banking relationships for maximum efficiency
Develop cash flow forecasting and maintain a long-term cash forecast
Management of the credit control process
Lead the annual business plan development and budgeting process
Major customer account profitability analysis
Analysis and explanation of major variances vs. forecast and plan
Supporting of the annual audit
Provide for appropriate career building and professional development for allocated team members
Cenisz rodzinne wartości? Pierwsze koty za płoty, mamy coś wspólnego! W firmie na pierwszym miejscu stawiamy na relacje. Każdy z Nas jest inny, ale mamy wspólny cel – rekrutacja najlepszych talentów z obszaru #fintech oraz #tech. Pracujemy z największymi bankami i startupami w regionie CEE. Nic w tym dziwnego, że udzielamy się również na arenie międzynarodowej! A dzięki skutecznemu networkingowi oraz współpracy z partnerami biznesowym MG i DB jesteśmy zawsze na bieżąco!
Nie narzucamy stylu pracy, cenimy indywidualne podejście do wykonywanych zadań. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będzie:
- Aktywne pozyskiwanie Kandydatów z rynku za pomocą LinkedIn, Facebook oraz innych alternatywnych źródeł takich jak: Overflow, Github oraz konferencje branżowe
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych end-to-end
- Redagowanie opisów stanowisk i tworzenie ogłoszeń
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Kandydatami z branży IT
- Omawianie potrzeb rekrutacyjnych, doradzanie i dzielenie się Twoją ekspercką wiedzą z zakresu IT w celu wypracowania najskuteczniejszych metod współpracy z kierownikami zatrudniającymi
- Budowanie relacji z klientem oraz cykliczne spotkania
- Aktywne reprezentowanie firmy podczas eventów branżowych oraz networking
- Market Mapping rynku IT
- Wsparcie w działaniach szkoleniowych dla nowych oraz mniej doświadczonych pracowników
- Jeżeli sama rekrutacja to dla Ciebie za mało – istnieje również możliwość Twojego rozwoju w innych działach Naszej firmy (sprzedaż, marketing, KAM)
Lubisz tworzyć kreatywne treści i poznawać światowe trendy biznesowe? Śledzisz najnowsze informacje z Doliny Krzemowej, Azji? Interesują Cię zmiany na rynku pracy? Jesteś osobą komunikatywną? Chciałbyś pracować z ludźmi i współtworzyć przyjazne środowisko pracy?
Mamy dla Ciebie ofertę, w której rozwiniesz się jako marketingowiec, współpracując z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi firmami
Na tym stanowisku do Twoich obowiązków będzie należało:
- Wdrażanie planu marketingowego w magazynach online i mediach społecznościowych Grupy Kapitałowej Verita HR
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w social mediach
- Przygotowanie, edycja, korekta, koordynacja publikacji treści w magazynie online i mediach społecznościowych
- Współpraca przy dostarczaniu rozwiązań PR oraz EB dla Klientów Grupy
- Współpraca z redaktorem naczelnym w przygotowywaniu wywiadów i artykułów do magazynów online
- Budowanie świadomości marki Grupy Verita HR poprzez aktywność na branżowych portalach
- Wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych
- Praca z dziennikarzami, działami PR największych firm w Polsce i na świecie
- Dbanie o rozwój bazy czytelników i subskrybentów oraz o patronaty medialne
- Przygotowywanie raportów dotyczących działań marketingowych konkurencji
Are you naturally a kind and generous person who wants to provide a good environment for your colleagues and team members?
Are you a strong communicator who enjoys sharing their knowledge with and guiding others?
Is working with Clients a passion of yours? Are you someone who can create great synergies between organizations through marketing initiatives, staff engagement and structured account management?
The global economy is changing dramatically and quickly. Bringing new ideas into the business and using tools and systems available in the wider market are things needed by all forward-thinking organizations and will form a key part of this role
We are currently looking for a Recruitment Account Executive which can be remote based in the UK, where the main duties would be:
Responsible for establishing and managing the Client account management function for a total of 12 recruitment clients mainly from the financial services and banking sectors
- Agreeing SLAs and KPIs with customers regarding vacancies they have
- Liaising with recruitment teams to ensure they have all the tools they need to recruit the right people
- Laising with Digital and Marketing suppliers to ensure that appropriate support is in place to increase client engagement as well as making better online platforms available for client and employee access
- Ensuring Management Information is compiled
- To share and implement "Best Practice" processes and behavior, where applicable, across all users / clients - specifically regarding review processes and monthly reporting
- Major user / client account profitability analysis
- Work with a Social Media base of over 600,000 followers and users
- Be able to work on LinkedIn and Facebook with skill and expertise (run groups, company pages, virtual events)
- Ideally you will like Central Eastern Europe. Although clients ALL speak English, their area of growth for new employees will be the Central Eastern European region
Our company is involved in IT, Banking, Outsourcing and international Communications, the client-base include some of the best known companies / brands in the world. If you want to make a difference and get involved with a recognized Fintech business then make sure you apply today
Working within PR both in Poland and globally. Learning Digital trends from London. Being exposed to Creative trends from Silicon Valley. Testing yourself against the best that Asia has to offer. Taking these skills and making brands in Poland stronger. Full training given. But to learn the biggest trends English will be an advantage
We are currently looking for a PR & Marketing Specialist to be based in Warsaw or Kraków, supporting London
Are you naturally a kind and generous person who wants to CREATE a good environment for your colleagues and team members? Are you a strong COMMUNICATOR who enjoys working with people? Do you want to develop your career by working with a partner and client-base including some of the best-known companies / brands in the world?
Your main duties will include:
- Cooperating in planning an effective PR and Marketing strategy
- Executing PR and Marketing plan for company, magazine and social media profiles and groups
- Cooperating with the sales team, helping with the execution of the company sales strategy by preparing valuable content
- Liaising with Digital and Marketing suppliers to ensure that appropriate support is in place to increase client engagement as well as making better online platforms available for client and employee access
- Working with a Social Media base of over 750,000 followers and users including Linkedin and Facebook
- Measuring and improving User / Reader / Follower / Customer Satisfaction
- Acquiring new partners and maintaining existing ones
- Responding to enquiries from the public, media and other organizations
- Distributing press releases
- Editing in-house magazine, case studies, speeches, articles and reports (in polish)
- Cooperating with journalists, expanding the journalists database
- Planning and supervising the production of media packs, promotional videos, photographs, films and multimedia content
- Preparing content for monthly mailing to existing database of magazine readers
- Conducting surveys and researching the market
- Analysing websites performance using Google Analytics and also company social media pages performance
- Preparing monthly reports
- Working with the top players on the HR, FinTech and SSC market in Poland
Lubisz tworzyć kreatywne treści i poznawać światowe trendy biznesowe? Śledzisz najnowsze informacje z Doliny Krzemowej, Azji? Interesują Cię zmiany na rynku pracy? Jesteś osobą komunikatywną? Chciałbyś pracować z ludźmi i współtworzyć przyjazne środowisko pracy?
Mamy dla Ciebie ofertę, w której rozwiniesz się jako marketingowiec, współpracując z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi firmami
Na tym stanowisku do Twoich obowiązków będzie należało:
Wdrażanie planu marketingowego w magazynach online i mediach społecznościowych Grupy Kapitałowej Verita HR
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy w social mediach
Przygotowanie, edycja, korekta, koordynacja publikacji treści w magazynie online i mediach społecznościowych
Współpraca z redaktorem naczelnym w przygotowywaniu wywiadów i artykułów do magazynów online
Budowanie świadomości marki Grupy Verita HR poprzez aktywność na branżowych portalach
Wsparcie w organizacji wydarzeń marketingowych
Praca z dziennikarzami, działami PR największych firm w Polsce i na świecie
Dbanie o rozwój bazy czytelników i subskrybentów oraz o patronaty medialne
Przygotowywanie raportów dotyczących działań marketingowych konkurencji