Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia klienta
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 14.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Koordynacja pracy w oparciu o ustalony plan
Komunikacja z działami rozwoju oprogramowania, testów, Product Ownerem i Customer Success Managerem w celu skutecznej i terminowej realizacji zgłoszeń suportowych
Raportowanie statusów otwartych zgłoszeń i śledzenie zamkniętych
Samodzielne rozwiazywanie zgłoszeń, które nie wymagają pracy programistów
Proponowanie ulepszeń w aplikacji i procesach, aby eliminować powracające zgłoszenia
Proaktywnie monitorować umowy SLA i eskalować gdy to konieczne
Upewniać się, że nasi klienci są zadowoleni z obsługi jaką od nas otrzymują
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami, zapewnienie im wysokiego poziomu satysfakcji i lojalności wobec naszej firmy
Systematyczny kontakt z Klientami oraz wewnętrznymi zespołami Wsparcia Klienta, Rozwoju Oprogramowania oraz Zarządzania Projektami w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań oraz dotrzymania zobowiązań SLA
Rozumienie oraz aktywne reagowanie na potrzeby Klientów i zapewnienie wsparcia w zakresie technicznym oraz funkcjonalnym oprogramowania
Zapewnienie profesjonalnego wsparcia dla Klientów w kwestiach szkoleniowych i doradczych, które przyczynią się do: zwiększenia zakresu wykorzystania systemu magenes, efektywności działania i zadowolenia Klienta
Współpraca z działem UX i analiza danych dotyczących korzystania z oprogramowania przez Klientów, identyfikowanie potrzeb i problemów, proponowanie rozwiązań i usprawnień