Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (389)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 389 )
SZEF KUCHNI
Ciechocinek
Wygasła: 08.05.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
* Organizacja pracy
w tym pomocników kuchennych i kelnerów
* Przygotowywanie poisiłków ku kuchni zbiorowej
* Prowadzenie rejestru dostaw
* Układanie jadłospisów i przedstawianie ich do akceptacji Kierownikowi Ośodka
* Sporządzanie list zakupów z godnie z przygotowanym i zatwierdzonym
jadłospisem
* Przygotowywanie posiłków dla gości zgodnie z ustalonymi standardami i nadzór
nad ich prezentacją
* Zapewnienie jakości i estetyki serwowanych dań
* Wykańczanie
*Przygotowywanie potraw zgodnie z ustalonmi standardami
* Obróbka wstepna warzyw i owoców
* Przygotowywanie składników do gotowania
* Utrzymanie czystości na stanowisku pracy
* Zapewnienie jakości i estetyki serwowanych dań
* Wykańczanie
porcjowanie
dekorowanie wydawanychh potraw
* Mycie naczyń i sprzętu kuchennego
* Nycie i dezynfekacja kuchni
zaplecza
magazynów spożywczych i sprzętu
kuchennego zgodnie z przepisami HACCP
* Przestrzeganie zasad BHP
* Wykonywanie innych czynności zleconych wynikających z organizacji pracy
w Ośrodsku Wczasowym TVP S.A. w likwidacji w Ciechocinku
serwowanie posiłków do stołu szwedzkiego
* Przygotowywanie prostych napojów i koktajli
* Znajomość menu restauracji i użytych składników
* Dekoracja potraw
* Dekoracja sali jadalej
* Dbanie o lokal
* Dbanie o potrzeby gości
* Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
prowadzenie optymalizacji kosztów produkcji audycji oraz wsparcie producentów/kierowników produkcji w procesie maksymalizacji wykorzystania zasobów technicznych i osobowych w produkcjach realizowanych bądź finansowanych przez TVP, w tym:
opiniowanie planowanych kosztorysów produkcji pod względem optymalizacji kosztów produkcji w stosunku do przedstawionego materiału literackiego i dokumentacji preprodukcyjnej przygotowanej przez producenta wewnętrznego,
opracowywanie propozycji strategii negocjacyjnych i udział w procesach negocjacyjnych z producentami zewnętrznymi, dotyczących kosztów produkcji i warunków umów produkcyjnych,
monitoring dynamiki zmian kosztów usług zewnętrznych w zakresie produkcji telewizyjnej i filmowej,
opiniowanie produkcyjnych kosztorysów wynikowych pod względem prawidłowości wydatkowania i rozliczenia środków finansowych,
wsparcie producentów wewnętrznych w pozyskiwaniu zewnętrznych źródeł finansowania lub współfinansowania produkcji z instytucji, podmiotów zewnętrznych, PISF, organizacji itp. we współpracy z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
wsparcie producentów wewnętrznych w zakresie sporządzania końcowych raportów produkcyjnych,
udział w przeprowadzaniu naborów (w tym w formule konkursowej) scenariuszy, pakietów produkcyjnych oraz kosztorysów na produkcję filmów i seriali oraz spektakli teatrów telewizji, do których TVP posiada prawa do scenariusza i/lub formatu lub opcję w tym zakresie,
dokumentowanie efektów podjętych działań, o których mowa w pkt 1-4
Chcesz sprawdzić się w roli dziennikarza/prezentera? Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu programów, relacjonowaniu wydarzeń na żywo? A może stawiasz pierwsze kroki w dziennikarstwie? To ogłoszenie jest dla Ciebie!
Jeśli czujesz, że świat telewizji mógłby zostać Twoim światem – jesteś we właściwym miejscu
„Włącz się” to zaproszenie do zmiany, do wykonania pierwszego kroku, by znaleźć się po drugiej stronie ekranu
wdrażanie, utrzymanie, monitorowanie, optymalizacja i automatyzacja procesów związanych z bezpieczeństwem IT w sieciach i systemach TVP,
systematyczne doskonalenie strategii cyberbezpieczeństwa firmy, we współpracy z właściwymi jednostkami TVP,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji, udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz we wdrażaniu zaleceń poaudytowych,
opiniowanie i zatwierdzanie zmian konfiguracji IT, w tym analiza ryzyka, pod względem bezpieczeństwa IT,
opiniowanie projektów technicznych usług IT w ramach realizowanych projektów pod względem bezpieczeństwa IT,
koordynacja i nadzór nad wdrażaniem procedur i systemów bezpieczeństwa informatycznego w sieciach i systemach Spółki, aplikacjach i systemach teleinformatycznych,
udział w wewnętrznych i zewnętrznych testach penetracyjnych,
prowadzenie rejestru procedur bezpieczeństwa IT,
weryfikacja wniosków w systemie ServiceDesk pod kątem przestrzegania polityki bezpieczeństwa Spółki,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka, jednostkami organizacyjnymi Spółki, instytucjami zewnętrznymi i operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie realizowanych zadań
pozyskanie sponsorów audycji telewizyjnych, reklamodawców oraz klientów realizujących projekty niestandardowe, w tym lokowanie produktu w audycjach telewizyjnych,
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych z wykorzystaniem wiedzy o rynku,
negocjowanie, zawieranie, a następnie kontrola przebiegu umów na emisję reklam, sponsorowanie audycji oraz lokowanie produktu,
bieżąca aktualizacja danych o sponsorach, wskazaniach sponsorskich i zwiastunach oraz ich powiązaniach z emitowanymi audycjami telewizyjnymi,
współpraca z właściwymi jednostkami produkcyjnymi Spółki w zakresie produkcji filmów reklamowych i billboardów sponsorskich na zlecenie klientów,
rozpatrywanie ewentualnych reklamacji dotyczących wadliwej emisji reklamy, wskazania sponsorskiego lub lokowania produktu emitowanego w jednostkach programowych TVP,
prowadzenie postępowań związanych z ustalaniem okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy,
sporządzanie dokumentacji dotyczącej wypadków w drodze z domu do pracy i z pracy do domu,
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
opiniowanie instrukcji bhp na stanowiskach pracy,
prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego dla nowo przyjętych pracowników,
prowadzenie rejestrów: wypadków przy pracy, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia na stanowisku pracy, rejestru procesów technologicznych, w których dochodzi do uwalniania się substancji, preparatów lub czynników rakotwórczych lub mutagennych,
prowadzenie sprawozdawczości z zakresu bhp, w tym: sporządzanie sprawozdania dotyczącego stosowania substancji, mieszanin, czynników i procesów o działaniu rakotwórczym lub mutagennym, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
monitoring szkoleń okresowych z zakresu bhp oraz nadzór nad ich realizacją,
udział w realizacji procedury związanej z oceną ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz okresowych aktualizacjach oceny ryzyka ,
współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi,
udział w kontrolach przeprowadzanych przez zewnętrzne organy nadzoru: PIP, Inspekcja Sanitarna oraz nadzór nad realizacją wydanych zaleceń pokontrolnych
udział w opracowywaniu wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących obszaru BHP i ich aktualizacja
prowadzenie centralnego rejestru umów i kontraktów krajowych i zagranicznych w systemie SAP,
wprowadzanie i weryfikacja danych podstawowych do katalogu dostawców i odbiorców krajowych i zagranicznych w systemie SAP i SZARP,
dokonywanie wtórnej kontroli rejestrowanych umów i kontraktów pod względem zgodności zapisów w umowach z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi TVP S.A. w likwidacji,
prowadzenie zestawienia pełnomocnictw finansowych wpływających do Biura Rachunkowości,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wykonywanych czynności,
doskonalenie kwalifikacji zawodowych oraz bieżące zapoznawanie się z zarządzeniami i instrukcjami obowiązującymi w zakresie wykonywanych czynności
opiniowanie i współudział w realizacji projektów strategicznych Spółki,
opracowywanie i analiza raportów zbiorczych z realizacji projektów strategicznych,
weryfikacja dokumentów projektowych, opracowywanych przez Kierowników Projektów,
bieżąca weryfikacja kierunków rozwoju projektów strategicznych, pod kątem realizacji celów strategicznych Spółki,
prowadzenie działań wspierających planowanie i zarządzanie projektami strategicznymi,
wsparcie metodyczne Kierowników Projektów i Zespołów Projektowych,
zarządzanie repozytorium danych projektowych,
współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki TVP S.A. w zakresie realizowanych projektów i celów strategicznych,
wdrażanie i rozwój regulacji z zakresu zarządzania projektami strategicznymi, poprzez wsparcie kadry kierowniczej i pracowniczej w obszarze zarządzania projektami strategicznymi
wdrażanie, utrzymanie, monitorowanie, optymalizacja i automatyzacja procesów związanych z bezpieczeństwem IT w sieciach i systemach TVP S.A.,
systematyczne doskonalenie strategii cyberbezpieczeństwa firmy, we współpracy z właściwymi jednostkami TVP S.A.,
identyfikowanie ryzyk, egzekwowanie ich usuwania od właścicieli powiązanych narzędzi i procesów,
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji, udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych oraz we wdrażaniu zaleceń poaudytowych,
opiniowanie i zatwierdzanie zmian konfiguracji IT, w tym analiza ryzyka, pod względem bezpieczeństwa IT,
opiniowanie projektów technicznych usług IT w ramach realizowanych projektów pod względem bezpieczeństwa IT,
koordynacja i nadzór nad wdrażaniem procedur i systemów bezpieczeństwa informatycznego w sieciach i systemach Spółki, aplikacjach i systemach teleinformatycznych,
udział w wewnętrznych i zewnętrznych testach penetracyjnych,
prowadzenie rejestru procedur bezpieczeństwa IT,
weryfikacja wniosków w systemie ServiceDesk pod kątem przestrzegania polityki bezpieczeństwa Spółki,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka, jednostkami organizacyjnymi Spółki, instytucjami zewnętrznymi i operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie realizowanych zadań
administracja systemami informatycznymi: z obszaru zarządzania produkcją audycji telewizyjnych, zarządzania reklamą oraz zarządzania licencjami audycji,
w ramach II linii wsparcia, pomoc użytkownikom biznesowym w bardziej złożonych incydentach funkcjonalnych, technicznych oraz z danymi,
parametryzacja i konfiguracja systemów,
bieżący monitoring stanu powierzonych systemów informatycznych,
aktywny udział w pracach rozwojowych powierzonych systemów, zbieranie wymagań, analizy funkcjonalne, organizacja testów, organizacja i obsługa wdrożeń
aktywny udział w budowie nowych systemów informatycznych TVP S.A.,
wsparcie merytoryczne i eksperckie z zakresu danego systemu informatycznego w projektach oraz dla innych zespołów biznesowych i IT,
współpraca z dostawcami w zakresie rozbudowy systemu oraz rozwiązywania incydentów,
tworzenie dokumentacji technicznej, analitycznej i użytkowej dla powierzonych systemów
monitorowanie przepisów wynikających z Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) oraz innych aktów prawnych regulujących przetwarzanie danych osobowych,
analizowanie i opiniowanie umów pod kątem ochrony danych osobowych,
sporządzanie opinii oraz rekomendacji w zakresie ochrony danych osobowych,
bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi w Spółce pod kątem przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych,
udział w projektach, opracowywanie wytycznych i określanie wymagań zapewniających ochronę danych osobowych,
koordynowanie oraz analizowanie incydentów pod kątem naruszeń ochrony danych osobowych,
udział w czynnościach audytowych z zakresu ochrony danych osobowych,
przeprowadzanie i dokumentowanie oceny skutków przetwarzania danych osobowych oraz analiza ryzyka przetwarzania danych,
przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych
sprawowanie kontroli w zakresie właściwego doboru, rozmieszczenia i konserwacji sprzętu gaśniczego, urządzeń przeciwpożarowych oraz prawidłowego wyznaczania, oznakowania i drożności dróg ewakuacyjnych,
szkolenie nowo przyjętych pracowników z przepisami z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz postanowieniami instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
uczestnictwo w pracach inwestycyjnych, modernizacyjnych i odtworzeniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej lub mających wpływa na bezpieczeństwo pożarowe obiektów Spółki,
pomoc w prowadzeniu przeglądów konserwacyjnych systemów, instalacji, sprzętu i innych urządzeń przeciwpożarowych w Spółce zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
systematyczne obchody budynków i terenu w zakresie drożności dróg ewakuacyjnych i pożarowych,
weryfikacja alarmów pożarowych I stopnia w miejscach ich powstawania podczas pełnionych dyżurów w Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym,
natychmiastowe podejmowanie akcji ratowniczo – gaśniczych lub w zależności od rozmiaru zagrożenia niezwłoczne alarmowanie Państwowej Straży Pożarnej,
pełnienie posterunków asystenckich podczas wydarzeń organizowanych na terenie Spółki oraz zabezpieczenie efektów specjalnych i prac niebezpiecznych pożarowo,
opiniowanie i uzgadnianie dokumentacji projektów scenograficznych i efektów specjalnych w studiach telewizyjnych oraz prowadzenie ich rejestru,
wydawanie zezwoleń na prowadzenie nagrań z udziałem publiczności lub efektami niebezpiecznymi pożarowo,
uzgadnianie oraz zabezpieczanie prac pożarowo niebezpiecznych,
aktualizowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych
zapewnienie obiegu: korespondencji, wewnętrznych aktów prawnych i innej dokumentacji pomiędzy kierownictwem Akademii i jej komórkami organizacyjnymi a jednostkami organizacyjnymi TVP S.A.,
koordynowanie kalendarza spotkań dyrekcji Akademii, organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych,
kompleksowa organizacja projektów i przedsięwzięć szkoleniowych (szkoleń, seminariów, warsztatów itp.) wraz z ich obsługą administracyjną (przygotowywanie umów, zamówień, rozliczanie) i techniczną, monitorowanie ich realizacji i prowadzenie działań ewaluacyjnych,
udział w tworzeniu programów szkoleń (w tym przygotowanie harmonogramów oraz materiałów szkoleniowych, takich jak prezentacje, filmy, podcasty itp.),
analiza rynku szkoleniowego w zakresie tematyki pozostającej w zainteresowaniu Działu Szkoleń Zespołów Realizacyjnych/Działu Szkoleń Dziennikarskich Akademii Telewizyjnej oraz nowoczesnych form i metod przekazywania wiedzy,
opracowywanie planu szkoleń itp. zgodnie z potrzebami szkoleniowymi pracowników twórczych TVP S.A.,
pozyskiwanie wykładowców i trenerów do prowadzenia szkoleń,
przygotowywanie okresowych sprawozdań z realizacji powierzonych zadań
realizowanie zadań audytowych jako koordynator zadania lub członek zespołu we wszystkich obszarach funkcjonowania Spółki (zadania zapewniające i doradcze),
prowadzenie bieżących kontroli wewnętrznych w Spółce,
sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonego audytu wewnętrznego/raportów z kontroli,
przygotowywanie i prowadzenie czynności sprawdzających oraz sporządzanie z nich dokumentacji,
przygotowywanie analizy ryzyka na potrzeby realizacji zadań audytowych,
monitorowanie realizacji rekomendacji/ zaleceń z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych,
analizowanie i planowanie we współpracy z kierownikami projektów bieżących wydatków oraz działań formalnych niezbędnych do podjęcia w ramach projektów/zadań,
koordynacja portfela projektów od strony administracyjno-finansowej:
przygotowanie i weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów finansowych,
dokumentowanie prac komisji przetargowych i ewidencjonowanie prowadzonych postępowań, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
udostępnianie i przekazywanie korespondencji w prowadzonych postępowaniach na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
przygotowanie i przekazanie do publikacji ogłoszeń i zawiadomień wymaganych przepisami o zamówieniach publicznych oraz terminowa publikacja na stronie internetowej prowadzonych postępowań dokumentów postępowania w przypadkach przewidzianych w tych przepisach,
prowadzenie prac komisji i postępowań na Platformie Zakupowej
koordynowanie obiegu korespondencji, wewnętrznych aktów prawnych i innej dokumentacji pomiędzy kierownictwem Biura i komórkami organizacyjnymi, a Jednostkami Organizacyjnymi Spółki,
zarządzanie kalendarzem Dyrektora, organizacja spotkań oraz wyjazdów służbowych,
monitorowanie realizacji umów z kontrahentami zewnętrznymi,
prowadzenie rejestrów; w tym umów o dzieło oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwum akt i dokumentów księgowych,
rejestrowanie wniosków i drukowanie rachunków honoracyjnych oraz zamykanie miesiąca w systemie SD HON,
współpracę z jednostkami organizacyjnymi w Spółce, w tym ścisła współpraca z Biurem Zarządzania Kapitałem Ludzkim w zakresie obsługi kadrowej pracowników i Biurem Programowym w zakresie wykorzystywanych utworów muzycznych,
przygotowywanie dokumentacji związanej z wyjazdami służbowymi w zakresie administracyjnym,
dbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów,
wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną biura lub zleconych przez przełożonego,
dokumentowanie prac komisji przetargowych i ewidencjonowanie prowadzonych postępowań, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
udostępnianie i przekazywanie korespondencji w prowadzonych postępowaniach na zasadach określonych w przepisach o zamówieniach publicznych oraz zgodnie z wewnętrznymi regulacjami w tym zakresie,
przygotowanie i przekazanie do publikacji ogłoszeń i zawiadomień wymaganych przepisami o zamówieniach publicznych oraz terminowa publikacja na stronie internetowej prowadzonych postępowań dokumentów postępowania w przypadkach przewidzianych w tych przepisach,
prowadzenie prac komisji i postępowań na Platformie Zakupowej
Przygotowywanie umów/aneksów - uzgodnienie treści, nadzór nad obiegiem dokumentów pomiędzy jednostkami opiniującymi Spółki, pozyskiwanie podpisów stron,
Przygotowywanie korespondencji merytorycznej z kontrahentami zewnętrznymi (pozyskiwanie ofert, odpowiedzi na zapytania, itd.) a także z organami administracji państwowej, itp,
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych i aktualnie obowiązującym prawem,
Przygotowywanie wniosków do decyzji Zarządu Spółki, projektów uchwał, pism służbowych i okólnych,
Kompletowanie dokumentacji oraz prowadzenie ewidencji umów zawieranych z kontrahentami oraz kontrola ich przebiegu,
Składanie wniosków w Elektronicznej Platformie Zakupowej,
Informowanie przełożonego o zbliżających się terminach wygaśnięcia umów, upływie terminu gwarancji,
Poszukiwanie insightów – szeroko rozumianej argumentacji prosprzedażowej na użytek profesjonalistów rynku reklamy TV i online;
Analiza i selekcja danych policzonych własnoręcznie lub powierzonych na użytek tejże argumentacji;
Planowanie i podsumowanie kampanii reklamowych zlecanych przez klientów kupujących TVP bez pośrednictwa domów mediowych
Jeśli dobrze się czujesz w świecie reklamy TV i/lub online, a równocześnie bliżej Ci do pracy analitycznej niż sprzedażowej – to mamy idealne miejsce pracy dla Ciebie. Innymi słowy, szukamy osoby, która chciałaby wykorzystywać wiedzę zdobytą na rynku reklamy w strukturze wsparcia sprzedaży, nie angażując się już w bezpośredni kontakt z klientem
udział w planowaniu i przedstawianiu koncepcji rozwiązań zgodnie z wiedzą branżową,
weryfikacja i sporządzanie przedmiarów, kosztorysów i harmonogramów,
ocena zgłoszeń i wniosków dotyczących potrzeb remontowych wpływających od jednostek wewnętrznych, udział w procesie zlecania prac remontowo-budowlanych specjalistom zatrudnionym w Spółce lub firmom zewnętrznym,
merytoryczny udział w tworzeniu planu remontowego i inwestycyjnego
przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, przetargowej i zakupowej, uczestniczenie w komisjach przetargowych i spotkaniach zespołów projektowych,
nadzór nad realizacją projektów inwestycyjnych i remontowych zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
nadzór i odbiór jakościowy robót budowlanych, ścisła współpraca z wewnętrznymi służbami przeciwpożarowymi i BHP, ochrony, technologii,
podejmowanie działań prewencyjnych i w trybie awaryjnym celem wsparcia działów eksploatacji i zabezpieczenia lub przywrócenia ciągłości działania infrastruktury,
opracowywanie wkładu merytorycznego korespondencji prowadzonej z zewnętrznymi i wewnętrznymi jednostkami,
czynności wymagające kondycji fizycznej i stanu zdrowia pozwalających wykonywać pracę na wysokości pow. 3 m
Specjalista w Wydziale Zabezpieczenia Technicznego
Jana Pawła Woronicza 17, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
bieżąca i okresowa konserwacja urządzeń technicznych systemów zabezpieczenia,
sprawdzanie poprawności działania zasilania awaryjnego wchodzących w zakres działania Wydziału,
utrzymanie w całodobowej sprawności technicznej systemów zabezpieczenia,
bezzwłoczne usuwanie awarii technicznych systemów zabezpieczenia będących w zakresie działania Wydziału,
instalacja urządzeń technicznych systemów zabezpieczenia,
przygotowanie zapotrzebowania na urządzenia i materiały niezbędne do prowadzenia prac konserwacyjnych systemów zabezpieczeń będących w zakresie działania Wydziału
analiza stanu prawnego i faktycznego nieruchomości,
regulacja stanów prawnych nieruchomości,
współpraca z dostawcami usług związanych z obsługą nieruchomości i analitykami rynku, w tym między innymi: zlecanie i weryfikacja operatów szacunkowych, operatów geodezyjnych i innych analiz,
prowadzenie negocjacji umów z dostawcami usług oraz przygotowywanie umów i aneksów,
przygotowywanie dokumentacji i uczestnictwo w przetargach dotyczących sprzedaży i najmu nieruchomości,
opracowywanie planów i bieżących informacji w zakresie gospodarowania nieruchomościami Spółki,
przygotowywanie i opiniowanie projektów korporacyjnych aktów wewnętrznych regulujących obszar nieruchomości,
kontakty z organami administracji samorządowej i rządowej,
Utrzymanie i rozwój istniejących rozwiązań BI/BW (rozbudowa i modyfikacja modelu analitycznego, źródeł danych, raportów i wglądów),
Realizacja wdrożeń narzędzi BI/BW w pełnym cyklu utrzymaniowym i rozwojowym, tj. od analizy potrzeb, poprzez konfigurację i wdrożenie, aż do wsparcia po uruchomieniu,
Wsparcie użytkowników końcowych i rozwiazywanie problemów i zgłoszeń
eksploatacja i nadzór nad utrzymaniem sprawności instalacji i urządzeń elektroenergetycznych siłowych oraz oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego akumulatorowni, UPS-ów, prostowni-ków, przetwornic, agregatów prądotwórczych, głównych rozdzielnic i tablic elektroenergetycz-nych, instalacji i urządzeń automatyki elektroenergetycznej, instalacji ochrony odgromowej oraz uziemień technologicznych,
eksploatacja i nadzór nad utrzymaniem sprawności instalacji i urządzeń energetycznych zasila-jących urządzenia technologiczne,
współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie eksploatacji i nadzoru nad utrzymaniem instalacji i urządzeń systemów automatyki klimatyzacji, chłodnictwa, ogrzewnictwa i elektroenergetyki,
ograniczanie skutków awarii do czasu ich usunięcia przez ekipy specjalistyczne,
praca przy wykonywaniu pomiarów elektrycznych wymaganych przepisami eksploatacji urzą-dzeń elektroenergetycznych,
wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń elektrycznych,
całodobowy nadzór eksploatacyjny związany z utrzymaniem ciągłości zasilania elektrycznego oraz poprawnością działania instalacji sanitarnych,
prowadzenie nadzoru systemów BMS w zakresie elektroenergetyki i klimatyzacji,
usuwanie i zgłaszanie usterek oraz naprawy awaryjne cyfrowych i analogowych układów regu-lacji, sterowania, blokady i alarmu stosownych w automatyce klimatyzacji i wentylacji, central-nego ogrzewania, chłodnictwa, ciepła technologicznego i elektroenergetyki,
wykonywanie okresowych testów i pomiarów wielkości systemów automatycznej regulacji,
kontrola i monitoring zapotrzebowania i zużycia energii elektrycznej/cieplnej
sporządzanie analiz i opracowań dotyczących struktury organizacyjnej i systemu zarządzania, w tym:
opracowywanie projektów oraz analiz dotyczących optymalizacji struktur w jednostkach organizacyjnych Spółki,
opracowywanie i uaktualnianie schematów struktury organizacyjnej oraz struktury zarządzania w Spółce,
opracowywanie projektów i monitorowanie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Spółki zgodnie z ustalonymi kierunkami rozwoju,
koordynowanie prac oraz opiniowanie pod względem merytorycznym projektów zmian w zakresie struktury organizacyjnej i systemu zarządzania w Spółce, w szczególności:
projektów regulaminów organizacyjnych jednostek i ich zmian oraz projektów uchwał z tym związanych,
projektów instrukcji, zasad oraz procedur dotyczących podstawowego przedmiotu działania Spółki,
projektów uchwał dotyczących powoływania komisji i zespołów,
współdziałanie z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki w zakresie reagowania na zachodzące zmiany organizacyjne w Spółce i dostosowania zadań i struktur jednostek umożliwiające sprawne funkcjonowanie,
opiniowanie materiałów, opracowań, projektów aktów prawnych pod kątem ich celowości i zgodności z przyjętymi rozwiązaniami systemowymi w Spółce
kompleksowy nadzór nad procesem rozliczeń na podstawie systemu SAP oraz dedykowanych systemów informatycznych,
przygotowanie i koordynowanie procesu zawierania i utrzymywania umów cywilno-prawnych ze współpracownikami oraz podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi na rzecz jednostki,
opisywanie faktur dotyczących postprodukcji programów telewizyjnych oraz przygotowywanie wykazów płac,
tworzenie raportów z zakresu pozycji honoracyjnych / obciążeń sprzętowych,
weryfikację poprawności wprowadzonych danych do sytemu SAP oraz dedykowanych systemów informatycznych,
rejestrację pozycji honoracyjnych dla osób współpracujących z jednostką z zakresie usług świadczonych na rzecz audycji telewizyjnych i filmowych (tworzenie kosztorysów),
współpracę i wsparcie merytoryczne pod kątem rozliczeń dla innych sekcji,
współpracę z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi w Spółce
administracja systemami informatycznymi: z obszaru zarządzania produkcją audycji telewizyjnych, zarządzania reklamą oraz zarządzania licencjami audycji,
w ramach II linii wsparcia, pomoc użytkownikom biznesowym w bardziej złożonych incydentach funkcjonalnych, technicznych oraz z danymi,
parametryzacja i konfiguracja systemów,
bieżący monitoring stanu powierzonych systemów informatycznych,
aktywny udział w pracach rozwojowych powierzonych systemów, zbieranie wymagań, analizy funkcjonalne, organizacja testów, organizacja i obsługa wdrożeń,
aktywny udział w budowie nowych systemów informatycznych TVP S.A.,
wsparcie merytoryczne i eksperckie z zakresu danego systemu informatycznego w projektach oraz dla innych zespołów biznesowych i IT,
współpraca z dostawcami w zakresie rozbudowy systemu oraz rozwiązywania incydentów,
tworzenie dokumentacji technicznej, analitycznej i użytkowej dla powierzonych systemów
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych z wykorzystaniem wiedzy o rynku,
negocjowanie i zawieranie umów sponsorskich na sponsorowanie audycji, lokowanie produktu,
współpraca z właściwymi jednostkami produkcyjnymi Spółki w zakresie produkcji filmów reklamowych i billboardów sponsorskich na zlecenie klientów,
dokonywanie w uzgodnieniu z Klientami ewentualnych zmian terminów emisji wskazań sponsorskich,
rozpatrywanie ewentualnych reklamacji dotyczących wadliwej emisji wskazania sponsorskiego lub lokowania produktu emitowanego w jednostkach programowych TVP S.A.,
tworzenie i prowadzenie baz danych klientów,
bieżąca aktualizacja danych o sponsorach, wskazaniach sponsorskich i zwiastunach oraz ich powiązaniach z emitowanymi audycjami telewizyjnymi,
bieżąca aktualizacja danych o filmach reklamowych klientów zawierających umowy dotyczące sponsorowania audycji telewizyjnych
monitorowanie realizacji umów z kontrahentami zewnętrznymi,
prowadzenie rejestrów; w tym sporządzanie protokołów, pism i metryczek dokumentów,
zapewnianie płynnego przepływu informacji w biurze,
koordynację projektów od strony administracyjno-finansowej, weryfikację formalno-rachunkową dokumentów finansowych,
wykonanie planu finansowania/budżetu, przestrzeganie poprawności wydatkowanych pieniędzy zgodnie z wnioskiem projektowym; realizację wskaźników projektów/zadań; kontrolowanie poprawności aspektów finansowo-rozliczeniowych projektów/zadań, w tym wydatkowania środków finansowych,
sporządzanie raportów i sprawozdań finansowych z projektów/zadań,
uczestnictwo wspólnie z przedstawicielami właściwych jednostek merytorycznych przy przygotowywaniu projektów umów,
przygotowywanie i bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz
uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
bieżące śledzenie zmian w zakresie przepisów dotyczących zamówień publicznych
udział w ustalaniu przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy,
prowadzenie postępowań oraz sporządzanie dokumentacji dotyczącej wypadków w drodze z domu do pracy i z pracy do domu,
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Zakładzie Głównym i Oddziałach Terenowych TVP S.A.,
współudział przy opiniowaniu instrukcji bhp na stanowiskach pracy,
prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego dla nowo przyjmowanych pracowników,
kontrola i ocena stanu bhp w jednostkach organizacyjnych Zakładu Głównego oraz sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
monitoring szkoleń okresowych z zakresu bhp oraz nadzór nad ich realizacją,
udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi,
inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
bieżąca realizacja zadań służby BHP określona w rozporządzeniu
Kierownik projektów – projekty programistyczne .NET
Jana Pawła Woronicza 17, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 27.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
kierowanie projektami programistycznymi realizowanymi w metodyce zwinnej,
ścisła współpraca z klientem biznesowym (wewnętrznym),
budowa zespołu,
utrzymanie relacji z klientem biznesowym,
nadzór nad pracami programistycznymi zgodnie wytycznymi SCRUM: zbieraniem wymagań zgodnie z metodyką zwinną; nadzór nad realizacją prowadzoną przez zespół złożony z pracowników TVP: tworzenie backlogu, planowanie i prowadzenie sprintów, przeglądów, retrospektyw, wprowadzenie do użytkowania, przekazania do eksploatacji,
zarządzanie zakresem, budżetem i harmonogramem projektu
koordynowanie obiegu korespondencji, wewnętrznych aktów prawnych i innej dokumentacji pomiędzy kierownictwem biura i komórkami organizacyjnymi a jednostkami organizacyjnymi Spółki,
przygotowywanie projektów pism zleconych przez Dyrektora Biura,
prowadzenie terminarza spotkań Dyrektora Biura oraz obsługa narad i spotkań w biurze w zakresie protokołowania, przygotowywania i rozsyłania materiałów,
przygotowywanie od strony administracyjnej podróży służbowych Dyrektora Biura oraz pracowników biura, we współpracy z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Spółki,
rozliczanie kosztów związanych z podróżami służbowymi pracowników biura w tym w szczególności rejestracja danych i dokumentów w wewnętrznych systemach informatycznych Spółki,
obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
zapewnienie technicznej strony realizacji zadań biura w zakresie wykonywania wszelkich prac biurowo-administracyjnych dotyczących Biura
Główny Specjalista w Dziale Zarządzania Kanałami Dystrybucji
Jana Pawła Woronicza 17, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
Współpraca z międzynarodowymi oraz krajowymi operatorami sieci kablowych, operatorami platform cyfrowych i mediów interaktywnych, obiektami hotelowymi oraz operatorami satelitarnymi, w celu zapewnienia rozwoju i szerokiej dystrybucji kanałów TVP,
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrwalanie dobrych relacji biznesowych ze wszystkimi kontrahentami,
Monitorowanie prawidłowej realizacji umów z operatorami sieci kablowych,
Planowanie długofalowych przedsięwzięć mających na celu rozszerzenie dystrybucji kanałów TVP,
Dostarczanie wysokiej jakości współpracy i wiedzy o produktach firmy dla klientów,
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki