Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi – wg wskazań Głównego Księgowego,
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON,
sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym CIT, PIT, VAT,
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi – wg wskazań Głównego Księgowego,
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
naliczanie wynagrodzeń i składników pochodnych,
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych, w tym CIT, PIT, VAT,
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi – wg wskazań Głównego Księgowego,
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
naliczanie wynagrodzeń i składników pochodnych,
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych, w tym CIT, PIT, VAT,
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, w tym akt osobowych, ewidencji czasu pracy, planów urlopowych oraz nadzorowanie aktualności przechowywanych dokumentów,
sporządzanie oraz prowadzenie umów cywilnoprawnych,
sporządzanie raportów, analiz i zestawień kadrowych i płacowych,
prowadzenie dokumentacji płacowej i dot. zasiłków chorobowych,
przygotowywanie cyklicznych raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,
weryfikacja i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi – wg wskazań Głównego Księgowego,
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków,
potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
naliczanie wynagrodzeń i składników pochodnych,
udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych, w tym CIT, PIT, VAT,