Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie dokumentacji płacowej związanej
ze stosunkiem pracy i umowami cywilnoprawnymi
prowadzenia dokumentacji zasiłkowej
prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej
sporządzalie deklaracji ZUS
PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do
US oraz GUS
prowadzenie dokumentacji i obsfugi PPK
wystawianie wymaganych przepisami
dokumentów oraz zaświadczęń dla pracowników
monitorowanie zmtan w przepisach prawa pracy
prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych
sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
analiza zużycia wody w lokalach
rozliczarlie delegacji słuzbowych i prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu
prowadzęnie rozliczęń lokali uzytkowych
ewidencja udziałów członkowskich
fakturowanie
sporządzanię ęwidencji zakupów na potrzeby podatku VAT prowadzęnie ęwidencji złożonych oświadczęń na potrzeby systęmu gospodarowania odpadami komunalnymi
sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
dekretacja i księgowanie dokumentów.
Praca w godzianch: poniedziałek 8-16
od wtorku do piątku w godz. 7-15.
Kontakt dla osób niezarejestrowanych w Urzędzie Pracy: CV wraz z listem motywacyjnym kierować na adres siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej
PIAST" w Barlinku
ul. Wodna 2 lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@smpiastbarlinek.pl
prowadzenie dokumentacji płacowej związanej
ze stosunkiem pracy i umowami cywilnoprawnymi
prowadzenia dokumentacji zasiłkowej
prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej
sporządzalie deklaracji ZUS
PIT oraz wymaganych przepisami sprawozdań do
US oraz GUS
prowadzenie dokumentacji i obsfugi PPK
wystawianie wymaganych przepisami
dokumentów oraz zaświadczęń dla pracowników
monitorowanie zmtan w przepisach prawa pracy
prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych
sporządzanie zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
analiza zużycia wody w lokalach
rozliczarlie delegacji słuzbowych i prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu
prowadzęnie rozliczęń lokali uzytkowych
ewidencja udziałów członkowskich
fakturowanie
sporządzanię ęwidencji zakupów na potrzeby podatku VAT prowadzęnie ęwidencji złożonych oświadczęń na potrzeby systęmu gospodarowania odpadami komunalnymi
sporządzanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
dekretacja i księgowanie dokumentów.
Praca w godzianch: poniedziałek 8-16
od wtorku do piątku w godz. 7-15.
Kontakt dla osób niezarejestrowanych w Urzędzie Pracy: CV wraz z listem motywacyjnym kierować na adres siedziby Spółdzielni Mieszkaniowej
PIAST" w Barlinku
ul. Wodna 2 lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@smpiastbarlinek.pl
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek i napraw ustalanie terminów realizacji oraz pełny
całkowity i bezpośredni nadzór nad pracą konserwatorów zatrudnionych w SM Piast w Barlinku. Przeprowadzanie bezpośrednio na stanowisku pracy szkolenia BHP dla Konserwatorów i prowadzenie na bieżąco rejestru szkoleń. Rozliczanie grupy konserwatorów z wykonywanych prac wraz ze sprawdzeniem terminów
jakości i rozliczeniem materiałów zużytych wg obowiązujących cen. Rozliczanie i naliczanie robocizny dla Konserwatorów w cyklu miesięcznym. Zaopatrywanie pracowników w niezbędne środki czystości
narzędzia pracy
sprzętu ochrony osobistej i ochronnej oraz prowadzenie kartotek wyposażenia osobistego. Udział przy opracowaniu planów remontów bieżących i zleconych w zakresie rzeczowym i finansowym. Współpraca z Kierownikiem GZM w przygotowaniu dokumentacji do sporządzania kosztorysów
obmiarów
zgłoszeń dot. przetargów w SM Piast. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót wykonywanych systemem własnym i zleconym. Współuczestnictwo w rozliczaniu wykonanych i odebranych robót. Prowadzenie planu rzeczowo finansowego remontów i sprawozdań z jego wykonania. Wystawianie i rozliczanie kart drogowych ewidencja. Uczestnictwo w przekazywaniu i przejmowaniu mieszkań od lokatorów i ich rodzin. Rozliczanie i ewidencjonowanie spraw związanych z niedogrzaniem mieszkań
zalaniem mieszkań
odszkodowaniem w zakresie powstałych szkód z ubezpieczycielami. Prowadzenie dokumentacji z zakresu zezwoleń na modernizację i remontu mieszkań
sporządzanie pism i udzielanie odpowiedzi. Dozór pogotowia technicznego w zakresie usuwania awarii poza godzinami pracy spółdzielni. Prowadzenie samochodu służbowego w zakresie wykonywania czynności zaopatrzenia materiałowego na potrzeby SM Piast. Uczestnictwo w odbiorach stolarki okiennej w mieszkaniach lokatorskich. Terminowe rozliczanie się z płatności dokonywanych kartą płatniczą i przekazywanie do księgowości kompletnej dokumentacji związanej z zakupami. Stały kontakt z działem księgowości w sprawach rozliczeń.Prowadzenie dokumentacji (kartotek)
zlecanie pomiarów elektronarzędzi oraz sprzętu kontrolno pomiarowego i dokumentacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej dot. warunków pracy stanowiskowych konserwatorów. Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami dot. spraw eksploatacji. Zastępstwo St. Administratora w okresie jego nieobecności. Uczestnictwo i współudział w przeglądach technicznych rocznych budynków i obiektów będących w zasobach SM Piast. Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni. Obsługa systemu monitoringu osiedlowego
przestrzeganie przepisów RODO w tym zakresie.
Praca w godzinach: poniedziałek 08:00-16:00