Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3901)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3901 )
Asystent/Asystentka ds. Cyfrowej Integracji Placówek Partnerskich
Postępu 21C, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
Planowanie i realizacja procesu technicznej integracji placówek – realizowanie działań związanych z integracją systemów informatycznych placówek zewnętrznych z Portalem Pacjenta LUX MED
Wsparcie techniczne dla placówek współpracujących - zapewnienie bieżącego wsparcia technicznego dla placówek w zakresie integracji, rozwiązywanie problemów oraz odpowiadanie na zapytania placówek współpracujących
Szkolenie użytkowników z placówek współpracujących - organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla personelu placówek współpracujących w zakresie obsługi zintegrowanych systemów
Monitorowanie i utrzymanie jakości integracji - nadzorowanie działania zintegrowanych systemów w celu zapewnienia wysokiej jakości usług, identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych, a także proponowanie ulepszeń i aktualizacji systemów
Raportowanie i analiza danych - przygotowywanie regularnych raportów dotyczących statusu integracji, analiza danych dotyczących użytkowania zintegrowanych usług oraz proponowanie działań optymalizacyjnych
Utrzymanie relacji z placówkami współpracującymi - budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z placówkami współpracującymi
kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych z obszaru IT;
korzystanie z różnych metod rekrutacji pracowników oraz poszukiwanie innowacyjnych i skutecznych technik;
przygotowywanie komunikatów do pracowników Pionu IT;
prowadzenie onboardingu pracowników Pionu IT;
przygotowywanie raportów na potrzeby Pionu IT;
ścisła współpraca z Departamentem Personalnym (i nie tylko);
działania z obszaru Employer Brandingu;
organizacja szkoleń i innych wydarzeń firmowych;
ciągła burza mózgów i tworzenie nowych inicjatyw, aby naszym pracownikom się dobrze u nas pracowało – happiness management to nasza druga pasja po rekrutacji!
tworzenie zautomatyzowanych procesów zarządzania rozwiązaniami, środowiskami oraz systemami w środowiskach lokalnych (on-premises), chmurowych i hybrydowych Grupy LUX MED;
administracja, konfiguracja i monitoring infrastruktury z użyciem narzędzi DevOps;
automatyzacja procesów wdrożeniowych, wytwórczych i utrzymaniowych;
administracja i rozwój usług konteneryzacyjnych opartych o Kubernetes;
rozwijanie narzędzi i oprogramowania wspierającego podejście IaaC;
budowa i utrzymanie narzędzi Continuous Integration/Continuous Testing/Continuous Delivery;
Czynny udział w implementacji i realizacji wymagań polityki przeciwdziałania nadużyciom finansowym;
Analiza potencjalnych ryzyk związanych z nadużyciami oraz projektowanie mechanizmów kontrolnych;
Opracowywanie oraz opiniowanie dokumentacji wewnętrznej (procedury, wytyczne, standardy) z zakresu przeciwdziałania korupcji i nadużyciom;
Współtworzenie strategii i narzędzi umożliwiających zgłaszanie nadużyć (whistleblowing) i monitorowania prowadzonych postępowań wyjaśniających;
Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji;
Prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających, rekomendowanie mechanizmów zabezpieczających i działań naprawczych;
Opiniowanie umów i innych dokumentów pod kątem zabezpieczenia spółki przed wystąpieniem przestępstw finansowych oraz doradztwo w tym zakresie;
Sprawowanie nadzoru nad rejestrami i systemami służącymi do przeciwdziałania nadużyciom finansowym oraz zapewnienia zgodności przepisami prawa dotyczącymi sankcji międzynarodowych;
Współpraca z polskimi i zagranicznymi jednostkami organizacyjnymi wchodzącymi w struktury organizacyjne firmy;
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (m.in. organami nadzoru);
Podnoszenie świadomości pracowników poprzez prowadzenie wewnętrznych działań edukacyjnych i szkoleniowych
Specjalista ds. Wdrożenia Pracowników i Rekrutacji
Postępu 21C, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udział w rozwoju procesu onboardingu w Grupie LUX MED - opracowywanie standardów, ścieżek, dokumentów,
współtworzenie strategii, kreowanie, organizowanie i prowadzenie działań onboardingowych,
odpowiedzialność za kompleksową organizację pierwszego dnia pracy dla nowych Pracowników/Współpracowników (koordynowanie terminarza, informowanie i zapraszanie uczestników, rezerwacja sali itp.),
aktualizacja prezentacji i innych materiałów wdrożeniowych,
prowadzenie szkoleń i prezentacji w formie stacjonarnej oraz online,
nadzór nad dystrybucją welcome packów,
mierzenie efektywności realizowanych działań,
udział w pracach nad obowiązkowymi szkoleniami produktowymi dla Pracowników/Współpracowników,
prowadzenie projektów rekrutacyjnych,
udział w projektach HR oraz wsparcie działań rekrutacyjnych
przygotowywanie i procesowanie dokumentów dotyczących IT w tym: umów, aneksów i zamówień;
prowadzenie obowiązujących w IT rejestrów;
aktywna współpraca z dostawcami IT;
uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami IT;
ścisła współpraca z Departamentem Zakupów oraz Departamentem Prawnym, innymi departamentami w zależności od potrzeb oraz ze spółkami w ramach Grupy LUX MED
prowadzenie działań związanych z opracowaniem, wdrożeniem oraz funkcjonowaniem procesów bezpieczeństwa informacji, ciągłości działania i zarządzania ryzykiem oraz monitorowanie ich skuteczności;
realizacja działań zapewniających spójność stosowania zasad bezpieczeństwa, procedur wewnętrznych, wytycznych Grupy Bupa oraz regulatora (w tym ISO);
prowadzenie analiz ryzyka IS/ IT oraz projektowanie działań kontrolnych we współpracy z właścicielami standardów oraz właścicielami ryzyka;
nadzór nad wykonywanymi testami bezpieczeństwa wykonywanych wewnętrznie lub przez firmy zewnętrzne oraz konsultowanie ich wyników;
nadzór oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
instalacja, konfiguracja, serwis komputerów oraz oprogramowania;
zapewnienie wsparcia informatycznego dla pracowników wewnętrznych spółki w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów w użytkowaniu komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania;
obsługa i realizacja zgłoszeń od Użytkowników;
wsparcie Pionu IT przy realizacji projektów informatycznych;
realizacja procesów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami;
tworzenie instrukcji i prowadzenie dokumentacji wewnętrznej
Planowanie zasobów czasowych, osobowych i finansowych
Planowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej (w ramach departamentu oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi), spotkań projektowych, prezentacji projektów
Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykami
Zarządzanie zmianą w procesie inwestycyjnym
Kontrola realizacji budżetów inwestycyjnych
Usprawnianie procesów, proponowanie rozwiązań i ich wdrażanie
Czynny udział w implementacji i realizacji wymagań polityki przeciwdziałania nadużyciom finansowym;
Analiza potencjalnych ryzyk związanych z nadużyciami oraz projektowanie mechanizmów kontrolnych;
Opracowywanie oraz opiniowanie dokumentacji wewnętrznej (procedury, wytyczne, standardy) z zakresu przeciwdziałania korupcji i nadużyciom;
Współtworzenie strategii i narzędzi umożliwiających zgłaszanie nadużyć (whistleblowing) i monitorowania prowadzonych postępowań wyjaśniających;
Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji;
Prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających, rekomendowanie mechanizmów zabezpieczających i działań naprawczych;
Opiniowanie umów i innych dokumentów pod kątem zabezpieczenia spółki przed wystąpieniem przestępstw finansowych oraz doradztwo w tym zakresie;
Sprawowanie nadzoru nad rejestrami i systemami służącymi do przeciwdziałania nadużyciom finansowym oraz zapewnienia zgodności przepisami prawa dotyczącymi sankcji międzynarodowych;
Współpraca z polskimi i zagranicznymi jednostkami organizacyjnymi wchodzącymi w struktury organizacyjne firmy;
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (m.in. organami nadzoru);
Podnoszenie świadomości pracowników poprzez prowadzenie wewnętrznych działań edukacyjnych i szkoleniowych
Nadzór nad projektem pozyskania aktualizacji i utrzymania licencji zgodnych z polskimi przepisami KNF;
Wsparcie w stworzeniu docelowego modelu funkcjonowania w ramach Grupy LUX MED (w tym outsorcing i model dystrybucji);
Monitorowanie procesu, określanie propozycji jego doskonalenia, planowanie i wprowadzanie działań usprawniających projekty;
Utrzymywanie regularnego kontaktu z przedstawicielami KNF w celu uzyskiwania aktualnych informacji i wsparcia;
Koordynowanie działań zespołu ds. prawnych, compliance i innych zaangażowanych w proces uzyskiwania licencji;
Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami KNF;
Współpraca z firmami doradczymi;
Identyfikacja wymagań obowiązujących w organizacji (prawnych, korporacyjnych, proceduralnych, outsorcingu innych wynikających np. z decyzji organów państwowych)
Wsparcie w opracowaniu, wdrożeniu, aktualizacji oraz opiniowanie dokumentacji pod kątem dostosowywania do wymagań prawnych oraz regulacji wewnętrznych;
Regularne monitorowanie postępu projektów i identyfikacja ewentualnych opóźnień lub problemów oraz przygotowywanie raportów;
Przedstawianie wniosków i rekomendacji w celu doskonalenia procesów
Rozwój systemu informacji zarządczej Grupy LUX MED;
Tworzenie wielowymiarowych analiz i raportów na potrzeby kadry zarządzającej w obszarze Finansów, Operacji i Sprzedaży, z wykorzystaniem Power BI, MS SQL, Infor BI (OLAP), MS Excel, Tableau;
Wizualizacja wniosków z tworzonych analiz, opracowywanie rekomendacji do podejmowania decyzji;
Przygotowanie modeli finansowych dla projektów i inicjatyw biznesowych, współpraca z zespołami biznesowymi w zakresie walidacji założeń;
Utrzymanie i przeliczanie modeli danych i raportów w systemie BI oraz korporacyjnej hurtowni danych (Infor BI, MS SQL, Power BI);
Zasilanie hurtowni danych z rozproszonych źródeł oraz administracja systemu BI (Infor BI, Power BI);
Udoskonalanie i optymalizacja istniejących procesów raportowania
Ekspert ds. Bezpieczeństwa IT - LUX MED Ubezpieczenia
Postępu 21C, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
rozwijanie i utrzymywanie infrastruktury ochrony przed zagrożeniami cybernetycznymi, w tym koordynacja i opracowywane systemu monitoringu bezpieczeństwa IT;
przygotowywanie wytycznych, polityk, procedur bezpieczeństwa i szkoleń na potrzeby innych jednostek/działów;
opracowywanie i weryfikacja polityk bezpieczeństwa wobec partnerów i dostawców usług zewnętrznych;
udział w projektach wdrożenia narzędzi bezpieczeństwa IT;
prowadzenie analiz celem działań proaktywnych w zakresie cyberbezpieczeństwa w Spółce;
nadzór nad systemami w Spółce Ubezpieczeniowej w zakresie bezpieczeństwa i regulacjami ich dotyczącymi;
inicjowanie i udział w projektach rozwoju infrastruktury cyberbezpieczeństwa;
prowadzenie analiz po zdarzeniach bezpieczeństwa;
współpraca z audytorami, regulatorem oraz innymi jednostkami organizacyjnymi;
przeprowadzanie i koordynacja testów bezpieczeństwa oraz współpraca z innymi jednostkami zobowiązanymi do wykonywania testów bezpieczeństwa oraz standardów bezpieczeństwa;
optymalizacja i zapewnienie bezpieczeństwa w procesie wytwórczym;
monitorowanie i wdrażanie dobrych praktyk rynkowych w obszarze cyberbezpieczeństwa
bieżące utrzymanie i nadzór nad aktualnością danych systemu workflow w Grupie LUX MED,
wsparcie użytkowników korzystających z workflow,
współpraca z przedstawicielami innych działów firmy w zakresie realizacji bieżących potrzeb oraz analiza i merytoryczne doradztwo w zakresie zgłaszanego zapotrzebowania,
wsparcie w operacyjnym wdrażaniu kolejnych jednostek do elektronicznego obiegu faktur,
współpraca z jednostkami posługującymi się worklow,
udział w spotkaniach dot. wdrożenia, rozwoju i utrzymania systemu,
współpraca z Zespołem Projektowym, w tym Zespołami IT w zakresie rozwoju systemu,
przeprowadzanie testów biznesowych,
organizacja spotkań oraz szkolenia dla przyszłych użytkowników systemu workflow,
Przygotowywanie rekomendacji strategii komunikacji dla linii usług medycznych Grupy LUX MED;
Koordynacja przygotowania zintegrowanych kampanii komunikacyjnych 360 (opracowanie briefów do agencji, koordynacja przygotowania form reklamowych, analiza i weryfikacja media planów, rekomendacja do wdrożenia);
Realizacja działań direct marketingowych;
Przygotowywanie cyklicznych raportów efektywności kampanii, rekomendacje działań zmierzających do poprawy efektywności;
Administrowanie budżetem realizowanych kampanii komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży;
Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi
Księgowanie faktur zakupowych, leasingowych, magazynowych i kosztowych krajowych, importowych i WNT
Rozliczanie zaliczek, delegacji krajowych i zagranicznych, różnic kursowych
Rozliczanie zobowiązań
Aktywny udział w przeprowadzaniu okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z kontrahentami, publiczno-prawnych, kosztowych, uzgadnianie i potwierdzanie sald)
tworzenie zautomatyzowanych procesów zarządzania rozwiązaniami, środowiskami oraz systemami w środowiskach lokalnych (on-premises), chmurowych i hybrydowych Grupy LUX MED;
administracja, konfiguracja i monitoring infrastruktury z użyciem narzędzi DevOps;
automatyzacja procesów wdrożeniowych, wytwórczych i utrzymaniowych;
administracja i rozwój usług konteneryzacyjnych opartych o Kubernetes;
rozwijanie narzędzi i oprogramowania wspierającego podejście IaaC;
budowa i utrzymanie narzędzi Continuous Integration/Continuous Testing/Continuous Delivery;
rola Product Ownera w projektach rozwoju współpracy z Siecią Zewnętrznych Placówek Medycznych,
odpowiedzialność za tworzenie jasnej wizji dla produktu, planu, który pozwoli ją zrealizować oraz mierników będących punktem odniesienia przy określaniu wartości produktu,
zbieranie i definiowanie wymagań biznesowych, analiza otoczenia biznesowego oraz potrzeb użytkowników końcowych,
zarządzanie backlogiem produktu, w tym tworzenie oraz priorytetyzacja wymagań,
bieżąca komunikacja do interesariuszy postępów w rozwoju produktu i poziomu realizacji celów biznesowych,
budowanie i utrzymywanie relacji z partnerami zewnętrznymi, w tym z siecią placówek zewnętrznych, w celu zrozumienia ich wymagań i potrzeb oraz efektywnej współpracy przy integracji systemów,
bardzo bliska współpraca zespołem deweloperskim, z ekspertami UX/UI, oraz interesariuszami biznesowymi,
zarządzanie funkcjonowaniem działu rehabilitacji w Centrum Medycznym;
tworzenie standardów, wdrażanie nowych usług, organizację świadczonych zabiegów, racjonalizację i monitorowanie kosztów w celu organizacji wysokiej jakości usług fizjoterapeutycznych dla Pacjentów;
zarządzanie czasem pracy, nadzór nad grafikami oraz szacowanie zapotrzebowania na usługi;
rekrutacja, wdrożenie pracowników oraz współpracowników i dbałość o ich rozwój;
realizacja założonych celów i działań związanych z promocją i rozwojem usług, w tym FFS oraz wskaźników satysfakcji Pacjentów NPS;
współpraca z firmami dostarczającymi sprzęt medyczny/rehabilitacyjny i serwisem technicznym
bieżąca obsługa zagadnień związanych z etyką, mobbingiem, zgłaszaniem naruszeń pracowniczych w Grupie i spółkach z nią powiązanych,
koordynowanie i prowadzenie postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komisję Etyczną w zakresie relacji pracowniczych,
zarządzanie i udoskonalanie procesów od zgłoszenia naruszenia po końcową decyzję Komisji Etycznej,
podejmowanie inicjatyw, działań kontrolnych i zapobiegawczych w celu przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji pracowników i współpracowników,
opiniowanie, opracowywanie procedur postępowania, dokumentów i wniosków końcowych w sprawach zgłaszanych do Komisji Etycznej,
współpraca z Departamentami Ryzyka i Zgodności, Prawnym oraz działami HR,
raportowanie działalności Komisji Etycznej,
wsparcie w bieżącej obsłudze prawnej Departamentu Personalnego, w tym w przygotowywaniu opinii, udzielaniu wyjaśnień, porad, konsultacji oraz informacji prawnych dla specjalistów i managerów,
weryfikacja i aktualizacja dokumentów pod kątem dopasowania do wymogów prawnych, redagowanie zapisów umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
sporządzanie i opiniowanie projektów aktów prawnych, umów, porozumień oraz aneksów do nich,
tworzenie regulaminów z zakresu prawa pracy, w tym systemów premiowych,
wykonywanie niezbędnych researchów prawnych,
monitoring zmian prawnych obowiązujących przepisów prawa pracy i innych regulacji wymaganych w Departamencie Personalnym
Czynny udział w implementacji i realizacji wymagań polityki przeciwdziałania nadużyciom finansowym;
Analiza potencjalnych ryzyk związanych z nadużyciami oraz projektowanie mechanizmów kontrolnych;
Opracowywanie oraz opiniowanie dokumentacji wewnętrznej (procedury, wytyczne, standardy) z zakresu przeciwdziałania korupcji i nadużyciom;
Współtworzenie strategii i narzędzi umożliwiających zgłaszanie nadużyć (whistleblowing) i monitorowania prowadzonych postępowań wyjaśniających;
Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji
Prowadzenie wewnętrznych postępowań wyjaśniających, rekomendowanie mechanizmów zabezpieczających i działań naprawczych;
Opiniowanie umów i innych dokumentów pod kątem zabezpieczenia spółki przed wystąpieniem przestępstw finansowych oraz doradztwo w tym zakresie;
Sprawowanie nadzoru nad rejestrami i systemami służącymi do przeciwdziałania nadużyciom finansowym oraz zapewnienia zgodności przepisami prawa dotyczącymi sankcji międzynarodowych;
Współpraca z polskimi i zagranicznymi jednostkami organizacyjnymi wchodzącymi w struktury organizacyjne firmy;
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (m.in. organami nadzoru);
Podnoszenie świadomości pracowników poprzez prowadzenie wewnętrznych działań edukacyjnych i szkoleniowych
Planowanie zasobów czasowych, osobowych i finansowych
Planowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej (w ramach departamentu oraz z innymi jednostkami organizacyjnymi), spotkań projektowych, prezentacji projektów
Identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykami
Zarządzanie zmianą w procesie inwestycyjnym
Kontrola realizacji budżetów inwestycyjnych
Usprawnianie procesów, proponowanie rozwiązań i ich wdrażanie
pełna obsługa procesów związanych z zawieraniem umów o pracę, w tym samodzielne tworzenie i prowadzenie kompletnej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, informacji dla nowozatrudnionych pracowników, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i pozostałych dokumentów kadrowych,
obsługa procesów związanych z zawieraniem, aktualizacją oraz rozwiązywaniem umów cywilnoprawnych oraz administrowanie dokumentacją współpracowników,
sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (Program Płatnik),
współpraca z kadrą kierowniczą oraz pracownikami jednostek organizacyjnych obsługiwanych obszarów oraz ich wsparcie merytoryczne w obszarze kadrowym,
sporządzanie raportów i zestawień,
monitorowanie zmian w przepisach PDOF i ZUS oraz Kodeksie Pracy i ustawach około kodeksowych,
udział w projektach kadrowo- płacowych oraz HR-owych
przygotowanie analiz i raportów sprzedażowych dla jednostek Departamentu Sprzedaży Indywidualnej,
tworzenie raportów jakościowych i ilościowych pracowników,
przygotowywanie harmonogramu wgrywania oraz realizacja wgrywania baz outbound przez systemy CRM,
administracja systemami na potrzeby sprzedaży, wgrywanie kampanii Contact Center i raportowanie,
prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie podstawowych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników Contact Center,
współpraca z Opiekunami aplikacji w zakresie wykorzystywanych aplikacji komputerowych - zgłaszanie błędów, poprawek, dodawanie nowych funkcjonalności,
współpraca z Koordynatorami zespołów w zakresie przygotowywania raportów dotyczących pracy zespołów sprzedażowych,
wsparcie w rozliczaniu zewnętrznych kanałów sprzedaży,
przygotowywanie arkuszy do rozliczania konkursów sprzedaży
Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych e-commerce;
Ustalanie oraz rozliczanie celów dla zespołu projektowego e-commerce;
Odpowiedzialność za planowanie działań i priorytety w obszarze e-commerce;
Tworzenie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów e-commerce;
Współpraca z menadżerami operacyjnymi i zarządzanie macierzowym zespołem projektowym (m.in. produkt, marketing, analizy, IT);
Wskazywanie punktów krytycznych i obszarów wymagających poprawy;
Analizowanie holistycznych ścieżek użytkownika, lejków sprzedażowych, raportów oraz współpraca z zespołem w zakresie wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji;
Analiza trendów sprzedażowych i działań konkurencji oraz wdrażanie tworzonych na tej podstawie rekomendacji;
Współpraca z Call Center i innymi działami w firmie;
Szkolenia i ciągłe doskonalenie umiejętności zespołu
administracja, konfiguracja i monitoring infrastruktury serwerów Windows zarówno w środowisku fizycznym jak i wirtualnym, z naciskiem na wykorzystanie narzędzi automatyzujących( Terraform, Chef);
administracja usługami MS w tym: Active Directory/GPO, systemem pocztowym MS Exchange, WSS, DFS, Remote Desktop Services, Office 365;
wdrażanie projektów w oparciu o usługi Cloud;
konfiguracja systemu monitoringu serwerów i aplikacji;
tworzenie skryptów administracyjnych;
utrzymywanie aktualnej dokumentacji systemów i usług opartych o rozwiązania MS;
zapewnienie pojemności, cykliczną ocenę ich wydajności, planowanie ich rozwoju i czasu wygasania;
usuwanie podatności i aktualizację systemów;
zarządzanie incydentami, kontrolę realizacji zgłoszeń i zadań w obszarze
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji potrzeb oraz strategii rozwoju;
Zarządzanie backlogiem poprzez jasne artykułowanie jego elementów zespołowi i decydowanie o kierunku rozwoju produktu;
Wskazanie kolejności realizacji backlogu na podstawie priorytetów biznesowych, założeń realizacyjnych, poziomu złożoności i pracochłonności wymagań a także bieżącej pojemności wytwórczej zespołu;
Praca z developerami w celu efektywnej realizacji backlogu;
Optymalizowanie wartości pracy wykonywanej przez zespół scrumowy;
Budowanie świadomości roli Product Ownerów poprzez wymianę wiedzy w gronie PO w całej organizacji;
Tworzenie wizji produktów oraz aktywne prowadzenie projektów z obszaru Likwidacji Roszczeń;
Aktywne wdrażanie, testowanie i odbieranie wytworzonego produktu
Współpraca z interesariuszami w celu identyfikacji potrzeb oraz strategii rozwoju;
Zarządzanie backlogiem poprzez jasne artykułowanie jego elementów zespołowi i decydowanie o kierunku rozwoju produktu;
Wskazanie kolejności realizacji backlogu na podstawie priorytetów biznesowych, założeń realizacyjnych, poziomu złożoności i pracochłonności wymagań a także bieżącej pojemności wytwórczej zespołu;
Praca z developerami w celu efektywnej realizacji backlogu;
Optymalizowanie wartości pracy wykonywanej przez zespół scrumowy;
Budowanie świadomości roli Product Ownerów poprzez wymianę wiedzy w gronie PO w całej organizacji;
Tworzenie wizji produktów oraz aktywne prowadzenie projektów z obszaru Likwidacji Roszczeń;
Aktywne wdrażanie, testowanie i odbieranie wytworzonego produktu