Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie rejestru wytworzonych w Fabryce produktów (masy luzem i wyroby gotowe) oraz produktów od podwykonawcy
Pobieranie prób do badań jakościowych bezpośrednio z procesów na Produkcji i w Magazynie Wyrobów Gotowych (w tym próby: do Zwolnienia serii, archiwalne i do badań stabilności)
Kontrola jakości mas luzem do produkcji kosmetyków i wyrobów medycznych pod kątem fizykochemicznym na zgodność z odpowiednią specyfikacją
Kontrola jakości wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych podczas procesu na linii produkcyjnej oraz w Magazynie Wyrobów Gotowych
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości
Praca z systemem SAP
Opracowywanie dokumentacji systemowej (metody badawcze, procedury i instrukcje)
Udział w procesie wyjaśniania przyczyn wad jakościowych kontrolowanych produktów
Praca z urządzeniami laboratoryjnymi
Badania fizykochemiczne podczas badań stabilności kosmetyków i wyrobów medycznych
Wystawianie certyfikatów analizy dla wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych w języku polskim i angielskim
Udział w procesie reklamacji wyrobów gotowych od podwykonawcy
Koordynacja działań trade marketingowych w obszarze wdrożeń nowych produktów i animowania sprzedaży
Tworzenie planów aktywności promocyjnych i konsumenckich oraz koordynacja ich realizacji z zespołem handlowym
Pre i post-ewaluacja mechanizmów działań
Monitorowanie budżetu BTL
Zarządzanie strategią materiałów POS w ścisłej współpracy z Brand Managerami i Agencjami zewnętrznymi
Dbanie o spójność przekazów content marketingowych, promocyjnych i materiałów POS na poziomie tekstów, wizualnym i jakości wykonania (off-line & on-line)
Koordynacja działań merchandisingowych w punktach sprzedaży
Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań (Marketing – Sprzedaż) w tym przygotowywanie materiałów informacyjnych
Koordynacja działań trade marketingowych w obszarze wdrożeń nowych produktów i animowania sprzedaży
Tworzenie planów aktywności promocyjnych i konsumenckich oraz koordynacja ich realizacji z zespołem handlowym
Pre i post-ewaluacja mechanizmów działań
Monitorowanie budżetu BTL
Zarządzanie strategią materiałów POS w ścisłej współpracy z Brand Managerami i Agencjami zewnętrznymi
Dbanie o spójność przekazów content marketingowych, promocyjnych i materiałów POS na poziomie tekstów, wizualnym i jakości wykonania (off-line & on-line)
Koordynacja działań merchandisingowych w punktach sprzedaży
Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań (Marketing – Sprzedaż) w tym przygotowywanie materiałów informacyjnych
Obsługa recepcji: odbieranie, łączenie rozmów telefonicznych, korespondencja z klientami, obsługa gości firmy, organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
Rejestracja i obsługa korespondencji wychodzącej, przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Wsparcie administracyjne: administrowanie i nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i faktur, archiwizowanie dokumentów
Zarządzanie kalendarzem HOT DESK
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i komunikacji klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Zachowanie wysokiej kultury osobistej i dyskrecji w kontaktach z klientami, pracownikami i innymi interesariuszami
Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc na potrzeby Kierownika Biura Zarządu
Prowadzenie rejestru wytworzonych w Fabryce produktów (masy luzem i wyroby gotowe) oraz produktów od podwykonawcy
Pobieranie prób do badań jakościowych bezpośrednio z procesów na Produkcji i w Magazynie Wyrobów Gotowych (w tym próby: do Zwolnienia serii, archiwalne i do badań stabilności)
Kontrola jakości mas luzem do produkcji kosmetyków i wyrobów medycznych pod kątem fizykochemicznym na zgodność z odpowiednią specyfikacją
Kontrola jakości wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych podczas procesu na linii produkcyjnej oraz w Magazynie Wyrobów Gotowych
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości
Praca z systemem SAP
Opracowywanie dokumentacji systemowej (metody badawcze, procedury i instrukcje)
Udział w procesie wyjaśniania przyczyn wad jakościowych kontrolowanych produktów
Praca z urządzeniami laboratoryjnymi
Badania fizykochemiczne podczas badań stabilności kosmetyków i wyrobów medycznych
Wystawianie certyfikatów analizy dla wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych w języku polskim i angielskim
Udział w procesie reklamacji wyrobów gotowych od podwykonawcy
Realizacja założonych planów dotyczących przychodu, marży i aktywności marek na marketplace’ach i DTC
Wdrażanie polityki cenowej zgodnie z przyjętą strategią
Zapewnienie widoczności marek i ich produktów poprzez działania marketingowe oraz dostępność produktów zgodnie ze strategią firmy
Optymalizacja oferty marek i produktów dostępnych w obszarach DTC & marketplace w zgodzie z przyjętą strategią i spójnością wizerunku firmy oraz marek
Proaktywna optymalizacja efektywności kanału w oparciu o innowacje, analizę danych oraz rutyny
Poszukiwanie nowych okazji biznesowych
Działania wpływające na wzmacnianie świadomości marek i produktów w kanale online
Aktywna i płynna współpraca w ramach organizacji oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu podnoszenia kwalifikacji, pozyskiwania i płynnego transferu wiedzy oraz informacji podnoszący świadomość kanału i maksymalizujących jego wykorzystanie
Opieka nad kanałem DTC i marketplace’ami, w tym zarządzanie procesami kontroli stocku, prezentacji produktów
Współpraca z działami logistyki i obsługi klienta
Utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi i budowanie ich w nowych obszarach biznesowych
Realizacja założonych planów dotyczących przychodu, marży i aktywności marek na marketplace’ach i DTC
Wdrażanie polityki cenowej zgodnie z przyjętą strategią
Zapewnienie widoczności marek i ich produktów poprzez działania marketingowe oraz dostępność produktów zgodnie ze strategią firmy
Optymalizacja oferty marek i produktów dostępnych w obszarach DTC & marketplace w zgodzie z przyjętą strategią i spójnością wizerunku firmy oraz marek
Proaktywna optymalizacja efektywności kanału w oparciu o innowacje, analizę danych oraz rutyny
Poszukiwanie nowych okazji biznesowych
Działania wpływające na wzmacnianie świadomości marek i produktów w kanale online
Aktywna i płynna współpraca w ramach organizacji oraz współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu podnoszenia kwalifikacji, pozyskiwania i płynnego transferu wiedzy oraz informacji podnoszący świadomość kanału i maksymalizujących jego wykorzystanie
Opieka nad kanałem DTC i marketplace’ami, w tym zarządzanie procesami kontroli stocku, prezentacji produktów
Współpraca z działami logistyki i obsługi klienta
Utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi i budowanie ich w nowych obszarach biznesowych
Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procesu zamawiania i zakupu surowców, opakowań, towarów handlowych oraz innych materiałów pomocniczych na zlecenie działu marketingu i działu sprzedaży
Zapewnienie prawidłowego poziomu zapasów w stosunku do potrzeb produkcyjnych firmy
Uczestniczenie w projektach wdrożeń nowych produktów
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców
Merytoryczne sprawdzanie i opisywanie faktur zakupowych
Prowadzenie rejestru wytworzonych w Fabryce produktów (masy luzem i wyroby gotowe) oraz produktów od podwykonawcy
Pobieranie prób do badań jakościowych bezpośrednio z procesów na Produkcji i w Magazynie Wyrobów Gotowych (w tym próby: do Zwolnienia serii, archiwalne i do badań stabilności)
Kontrola jakości mas luzem do produkcji kosmetyków i wyrobów medycznych pod kątem fizykochemicznym na zgodność z odpowiednią specyfikacją
Kontrola jakości wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych podczas procesu na linii produkcyjnej oraz w Magazynie Wyrobów Gotowych
Prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z Systemem Zapewnienia Jakości
Praca z systemem SAP
Opracowywanie dokumentacji systemowej (metody badawcze, procedury i instrukcje)
Udział w procesie wyjaśniania przyczyn wad jakościowych kontrolowanych produktów
Praca z urządzeniami laboratoryjnymi
Badania fizykochemiczne podczas badań stabilności kosmetyków i wyrobów medycznych
Wystawianie certyfikatów analizy dla wyrobów gotowych kosmetyków i wyrobów medycznych w języku polskim i angielskim
Udział w procesie reklamacji wyrobów gotowych od podwykonawcy
Obsługa recepcji: odbieranie, łączenie rozmów telefonicznych, korespondencja z klientami, obsługa gości firmy, organizacja spotkań i wydarzeń firmowych
Rejestracja i obsługa korespondencji wychodzącej, przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
Wsparcie administracyjne: administrowanie i nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i faktur, archiwizowanie dokumentów
Zarządzanie kalendarzem HOT DESK
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i komunikacji klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Zachowanie wysokiej kultury osobistej i dyskrecji w kontaktach z klientami, pracownikami i innymi interesariuszami
Przygotowywanie raportów i zestawień ad hoc na potrzeby Kierownika Biura Zarządu
Prowadzenie całości administracji kadrowej (zatrudnienie, przygotowywanie dokumentacji, rozliczenie czasu pracy, naliczanie składników wynagrodzeń, zwolnienia)
Współpraca i wsparcie menadżerów w zakresie spraw dotyczących pracowników związanych z regulacjami prawnymi, polityką wynagrodzeń, organizacją pracy, efektywności działania, motywowania i rozwoju pracowników;
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników, przygotowywanie dokumentów i informacji na potrzeby pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu, zarobkach, objaśnienia związane z wynagrodzeniami)
Edukacja pracowników i kadry menadżerskiej w zakresie regulacji wewnętrznych oraz regulacji wynikających z regulacji prawnych
Współpraca z zespołem HR w zakresie wszystkich procesów dotyczących pracowników
Wdrażanie dostępnych narzędzi HR do użycia przez pracowników i menadżerów
Ścisła współpraca z Dyrektorem Personalnym w zakresie realizowanych projektów, wprowadzania ulepszeń, budowania strategii HR
Realizowanie dedykowanych projektów HR
Odpowiedzialność za wyznaczone procesy HR
Raportowanie wskaźników personalnych na potrzeby organizacji
Kontakt z urzędami i przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawa
Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
Administracja świadczeń socjalnych i benefitów
Monitorowanie terminów badań i szkoleń BHP
Śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego oraz innych związanych z zatrudnieniem
Zarządzanie widocznością marek OCEANIC w kanale e-commerce
Stały monitoring oraz audyt widoczności i poprawności danych
Koordynowanie bazy wiedzy o produktach i markach (wgrywanie treści, update niezbędnych zmian, weryfikacja poprawności nazw, zdjęć i opisów produktów)
Dostarczanie i monitorowanie poprawności widoczności produktów u e-retailerów
Rekomendowanie aktywacji sell out w kanale B2B i DTC
Współpraca z zespołem handlowym (zarządzanie widocznością i aktywacjami odpowiadającymi charakterystyce Klienta we współpracy z KAM)
Rozwijanie i wdrażani materiałów widocznościowych dla sklepów internetowych w ścisłej współpracy z zespołem graficznym i Brand Managerami (Rich Content, Secondary Images, Bannery, Retail Media)
Kreacja i wdrażanie grafik widocznościowych dla e-retailerów
Koordynowanie obiegu dokumentów rozliczeniowych
Współpraca z działem handlowym, graficznym i marketingiem dla stałego działania na rzecz poprawy widoczności portfolio OCEANIC
Zarządzanie widocznością marek OCEANIC w kanale e-commerce
Stały monitoring oraz audyt widoczności i poprawności danych
Koordynowanie bazy wiedzy o produktach i markach (wgrywanie treści, update niezbędnych zmian, weryfikacja poprawności nazw, zdjęć i opisów produktów)
Dostarczanie i monitorowanie poprawności widoczności produktów u e-retailerów
Rekomendowanie aktywacji sell out w kanale B2B i DTC
Współpraca z zespołem handlowym (zarządzanie widocznością i aktywacjami odpowiadającymi charakterystyce Klienta we współpracy z KAM)
Rozwijanie i wdrażani materiałów widocznościowych dla sklepów internetowych w ścisłej współpracy z zespołem graficznym i Brand Managerami (Rich Content, Secondary Images, Bannery, Retail Media)
Kreacja i wdrażanie grafik widocznościowych dla e-retailerów
Koordynowanie obiegu dokumentów rozliczeniowych
Współpraca z działem handlowym, graficznym i marketingiem dla stałego działania na rzecz poprawy widoczności portfolio OCEANIC
Wspieranie Senior Brand Communication Managera w opracowywaniu oraz zarządzaniu strategią 360 komunikacji marek i planami komunikacji marketingowej we wszystkich kanałach dystrybucji (B2B, B2C) na rynku polskim oraz eksportowym
Koordynowanie realizacji kampanii marketingowych z zakresu ATL i BTL (dbanie o spójność komunikacji we wszystkich mediach)
Współpraca z partnerami zewnętrznymi (domami mediowymi, agencjami) przy realizacji planowanych działań komunikacyjnych (koordynowanie pracy agencji na wybranych projektach)
Tworzenie insightów i konceptów marketingowych według strategii brandowych
Koordynacja planów komunikacji brandowej w oparciu o plany marketingowe kluczowych marek i produktów, we wszystkich touchpointach mediowych
Tworzenie i koordynacja planów działań komunikacyjnych w kanale SoMe ongoing (FB+IG+TT)
Koordynowanie projektów i współpracy związanej z kampaniami influencerskimi
Koordynowanie budżetu na działania komunikacyjne
Wspieranie wewnętrznych Teamów w zapewnieniu prawidłowego obiegu informacji o głównych kampaniach oraz inicjatywach oraz przygotowywaniu prezentacji na ich temat do celów wewnętrznych oraz dla partnerów handlowych
Monitorowanie, analizowanie i raportowanie wskaźników KPI prowadzonych projektów
Monitorowanie działań konkurencji i trendów rynkowych
Kierownik ds. Trade Marketingu (Trade Marketing Manager)
3 Maja 67/69, Sopot
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przygotowywanie rekomendacji działań trade marketingowych w obszarze wdrożeń nowych produktów i animowania sprzedaży
Tworzenie planów aktywności promocyjnych i konsumenckich oraz koordynacja ich realizacji z zespołem handlowym
Pre i post-ewaluacja mechanizmów działań
Zarządzanie budżetem BTL
Zarządzanie strategią materiałów POS. Ścisła współpraca z Działem Graficznym w procesie kreacji
Koordynacja programów partnerskich/ lojalnościowych oraz egzekucja działań kontraktowych u klientów (np. dodatkowe ekspozycje/merchandising)
Dbanie o spójność przekazów content marketingowych, promocyjnych i materiałów POS na poziomie tekstów, wizualnym i jakości wykonania (off-line & on-line)
Koordynacja działań merchandisingowych
Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań (Marketing – Sprzedaż) w tym przygotowywanie materiałów informacyjnych
Kierownik ds. Trade Marketingu (Trade Marketing Manager)
Taśmowa 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 02.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Przygotowywanie rekomendacji działań trade marketingowych w obszarze wdrożeń nowych produktów i animowania sprzedaży
Tworzenie planów aktywności promocyjnych i konsumenckich oraz koordynacja ich realizacji z zespołem handlowym
Pre i post-ewaluacja mechanizmów działań
Zarządzanie budżetem BTL
Zarządzanie strategią materiałów POS. Ścisła współpraca z Działem Graficznym w procesie kreacji
Koordynacja programów partnerskich/ lojalnościowych oraz egzekucja działań kontraktowych u klientów (np. dodatkowe ekspozycje/merchandising)
Dbanie o spójność przekazów content marketingowych, promocyjnych i materiałów POS na poziomie tekstów, wizualnym i jakości wykonania (off-line & on-line)
Koordynacja działań merchandisingowych
Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań (Marketing – Sprzedaż) w tym przygotowywanie materiałów informacyjnych
Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procesu ofertowania, negocjacji cenowych oraz wyboru dostawcy
Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procesu zamawiania i zakupu surowców, opakowań, towarów handlowych oraz innych materiałów pomocniczych na zlecenie działu marketingu i działu sprzedaży
Zapewnienie prawidłowego poziomu zapasów w stosunku do potrzeb produkcyjnych firmy
Współuczestniczenie w projektach wdrożeń nowych produktów
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców
Redukcja kosztów poprzez poszukiwanie alternatywnych źródeł zaopatrzenia
Merytoryczne sprawdzanie i opisywanie faktur zakupowych
Odpowiedzialność za długoterminową strategię opartą na danych i zarządzanie kategorią/marką 360 na rynek Polski oraz eksport
Gromadzenie i analizowanie danych o konsumentach, konkurencji, rynku i trendach w celu stworzenia rekomendacji dla kategorii i portfolio produktów marki
Rozwijanie i wdrażanie nowych produktów, utrzymywanie wzrostu produktów-filarów, optymalizacje i aktywowanie katalogu podstawowego
Proponowanie i monitorowanie strategii marketing mix oraz planów marketingowych w celu budowania zintegrowanych i angażujących doświadczeń marki z konsumentami i ekspertami
Tworzenie konceptów nowych produktów oraz materiałów komunikacyjnych (kontent produktowy, digital/e-commerce, social media, edukacyjny, POS) przy wsparciu agencji
Aktywny udział w procesie wdrożeniowym nowego produktu w ścisłej współpracy z innymi działami (Sprzedaż, Laboratorium Badawczo-Wdrożeniowe, Dział Zakupów, Dział Graficzny, Dział Wdrożeń, Trade Marketing, Finanse & Controlling), agencjami partnerskimi i zespołami marketingowymi
Prowadzenie/analiza badań rynkowych i konsumenckich, identyfikacja nowych szans rynkowych
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z GMP/ GLP i obowiązującymi procedurami
Tworzenie innej dokumentacji jakościowej (procedury i instrukcje)
Praca z Farmakopeami i normami
Nadzór nad urządzeniami laboratoryjnymi
Nadzór ilościowy i jakościowy nad odczynnikami/wzorcami fizykochemicznymi, sporządzanie roztworów substancji chemicznych, zamówienia odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Prowadzenie całości administracji kadrowej (zatrudnienie, przygotowywanie dokumentacji, rozliczenie czasu pracy, naliczanie składników wynagrodzeń, zwolnienia)
Raportowanie wskaźników personalnych na potrzeby organizacji
Kontakt z urzędami i przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wymogami prawa
Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
Administracja świadczeń socjalnych i benefitów
Monitorowanie terminów badań i szkoleń BHP
Współpraca i wsparcie menadżerów w zakresie prawa pracy, polityki wynagrodzeń i innych tematów związanych z pracownikiem
Przygotowywanie dokumentów i informacji na potrzeby pracowników (zaświadczenia o zatrudnieniu, zarobkach, objaśnienia związane z wynagrodzeniami)
Śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego oraz innych związanych z zatrudnieniem
Samodzielne wykonywanie badań mikrobiologicznych i ich ocena na każdym etapie produkcji, w celu dostarczania informacji o jakości badanych surowców, materiałów opakowaniowych, produktów luzem i wyrobów gotowych w oparciu o farmakopee, normy, specyfikacje, zasady GMP i GLP
Opracowywanie i wdrażanie metod mikrobiologicznych dla nowych produktów (kosmetyków, wyrobów medycznych i produktów leczniczych)
Wykonywanie testów skuteczności środków konserwujących
Cykliczne, zgodne z harmonogramem, monitorowanie higieny personelu, wody, powietrza, urządzeń i pomieszczeń w miejscu wytwarzania
Przygotowywanie laboratorium i materiałów niezbędnych do badań mikrobiologicznych (w tym nadzorowanie aparatury badawczej w Laboratorium Mikrobiologicznym, zamawianie oraz przygotowywanie materiałów, szkła i drobnego sprzętu do badań)
Gospodarka materiałami, szczepami drobnoustrojów i odpadami mikrobiologicznymi w Laboratorium Mikrobiologicznym
Pobieranie prób do badań mikrobiologicznych na różnych etapach wytwarzania
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z procedurami Systemu Zapewnienia Jakości i GMP/GLP
Przeprowadzanie działań wyjaśniających/korygujących w przypadku uzyskania wyniku niezgodnego z wymaganiami
Kierownik Marki ds. eksportu (Brand Manager Export)
Taśmowa 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 30.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Współtworzenie oraz implementacja strategii eksportowej (handlowej) firmy we współpracy z Dyr. Działu Eksportu
Projektowanie i zarządzanie portfolio produktów exportowych (omni-brand)
Planowanie i realizowanie wdrożeń dla dedykowanych produktów/linii/marek exportowych
Zapewnianie aktualności prezentacji produktowych i konieczne tłumaczenia
Przygotowywanie i egzekucja planów komunikacyjnych dla krajów/obszarów strategicznych (omni-channel, omni-brand)
Zarzadzanie i egzekucja komunikacji na stronie www. exportowej
Planowanie budżetu na działania marketingowe na rynkach zagranicznych (obszary/kraje/marki/działania) oraz bieżące zarządzanie wydatkami
Udział w spotkaniach biznesowych (prezentacja portfolio i działań marketingowych, współtworzenie dedykowanych strategii asortymentowych i komunikacyjnych z partnerami biznesowymi)
Całościowe zarządzanie obecnością firmy na międzynarodowych targach branżowych: wytyczne do projektu stoiska, planogramy, materiały promocyjne, zarządzanie budową stoiska we współpracy z wykonawcą, obecność na stoisku
Planowanie i wdrażanie materiałów b2b – company profile, prezentacja korporacyjna, prezentacje brandowe ujmujące zakres produktowy i komunikacyjny
Tworzenie materiałów komunikacyjnych dedykowanych dla konkretnych partnerów/sieci (bannery, pos’y)
Zgłaszanie znaków handlowych do ochrony patentowej oraz zarządzanie listą zgłoszeń
Kierownik ds. Trade Marketingu (Trade Marketing Manager)
Taśmowa 7, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Przygotowywanie rekomendacji działań trade marketingowych w obszarze wdrożeń nowych produktów i animowania sprzedaży
Tworzenie planów aktywności promocyjnych i konsumenckich oraz koordynacja ich realizacji z zespołem handlowym
Pre i post-ewaluacja mechanizmów działań
Zarządzanie budżetem BTL
Zarządzanie strategią materiałów POS. Ścisła współpraca z Działem Graficznym w procesie kreacji
Koordynacja programów partnerskich/ lojalnościowych oraz egzekucja działań kontraktowych u klientów (np. dodatkowe ekspozycje/merchandising)
Dbanie o spójność przekazów content marketingowych, promocyjnych i materiałów POS na poziomie tekstów, wizualnym i jakości wykonania (off-line & on-line)
Koordynacja działań merchandisingowych
Koordynacja komunikacji i przepływu informacji wewnątrz organizacji w zakresie realizowanych działań (Marketing – Sprzedaż) w tym przygotowywanie materiałów informacyjnych
Samodzielne wykonywanie badań mikrobiologicznych i ich ocena na każdym etapie produkcji, w celu dostarczania informacji o jakości badanych surowców, materiałów opakowaniowych, produktów luzem i wyrobów gotowych w oparciu o farmakopee, normy, specyfikacje, zasady GMP i GLP
Opracowywanie i wdrażanie metod mikrobiologicznych dla nowych produktów (kosmetyków, wyrobów medycznych i produktów leczniczych)
Wykonywanie testów skuteczności środków konserwujących
Cykliczne, zgodne z harmonogramem, monitorowanie higieny personelu, wody, powietrza, urządzeń i pomieszczeń w miejscu wytwarzania
Przygotowywanie laboratorium i materiałów niezbędnych do badań mikrobiologicznych (w tym nadzorowanie aparatury badawczej w Laboratorium Mikrobiologicznym, zamawianie oraz przygotowywanie materiałów, szkła i drobnego sprzętu do badań)
Gospodarka materiałami, szczepami drobnoustrojów i odpadami mikrobiologicznymi w Laboratorium Mikrobiologicznym
Pobieranie prób do badań mikrobiologicznych na różnych etapach wytwarzania
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z procedurami Systemu Zapewnienia Jakości i GMP/GLP
Przeprowadzanie działań wyjaśniających/korygujących w przypadku uzyskania wyniku niezgodnego z wymaganiami
Specjalista Analityk w Laboratorium Kontroli Jakości
Gdańska 5, Trąbki Małe (pow. gdański)
Wygasła: 26.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pobieranie prób surowców do badań jakościowych
Wykonywanie badań fizykochemicznych surowców
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej zgodnie z GMP/GLP i obowiązującymi procedurami
Tworzenie innej dokumentacji jakościowej (procedury i instrukcje)
Praca z Farmakopeami i normami
Nadzór nad urządzeniami laboratoryjnymi
Nadzór ilościowy i jakościowy nad odczynnikami/wzorcami fizykochemicznymi, sporządzanie roztworów substancji chemicznych, zamówienia odczynników i sprzętu laboratoryjnego
Prowadzenie korespondencji ze wskazanymi klientami
Poszukiwanie partnerów do współpracy w określonych obszarach biznesu
Aktualizacja baz danych, weryfikacja i przygotowywanie materiałów do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (cenniki, prezentacje, szablony korespondencji, inne)
Kontakt z dostawcami zewnętrznymi (tłumaczenia, inne)
Koordynacja i prowadzenie projektów
Prace administracyjne w ramach Działu Eksportu
Sporządzanie raportów sprzedaży w oparciu o dostarczone dane
Osiąganie celów sprzedażowych w ramach listy obecnie obsługiwanych klientów
Realizowanie planów sprzedażowych i polityki handlowej firmy
Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Współpraca z pozostałymi kanałami sprzedaży w celu utrzymania spójności cen i asortymentu
Wdrażanie strategii cenowej i produktowej u klientów kanału, w tym zarzadzanie budżetami
Wdrażanie strategii marketingowych reprezentowanych marek
Aktywne planowanie i realizowanie akcji promocyjnych z partnerami
Inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży oraz aktywny udział w budowaniu obszarów innowacji w ramach organizacji
Rozwijanie siatki potencjalnych partnerów i oraz pracę nad ich rozwojem
Podejmowanie działań związanych z aktywnym listingiem nowości i działaniami sell-in/out
Badanie, analiza i optymalizowanie miksu produktów, oraz poziomu cen per partner handlowy
Skuteczne planowanie ilościowe i wartościowe sprzedaży klientów w oparciu o dostępne narzędzia firmy i własny wywiad
Przygotowywanie i weryfikowanie realizacji umów handlowych po stronie partnerów handlowych, w ujęciu miesięcznym, kwartalnym i rocznym (wynik finansowy)
Wdrażanie, monitorowanie i nadzór nad działaniami promocyjnymi klientów dla reprezentowanych marek, w tym poziomu realizacji budżetu wydatków reklamowych
Realizacja zasad oraz wytycznych Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z procedurami systemowymi dla produktów kosmetycznych, wyrobów medycznych i produktów leczniczych, w oparciu o normy: ISO 9001, ISO 22716, ISO 13485, ISO 14001, IFS HPC, GMP farmaceutyczne
Opracowywanie i sprawdzanie dokumentacji systemowej (m.in. procedury, księga jakości, polityka jakości, dokumentacja główna miejsca prowadzenia działalności)
Koordynowanie i uczestnictwo w działaniach związanych z procesami jakościowymi, takimi jak: działania korygujące/zapobiegawcze, kontrola zmian, odchylenia od GMP, analiz ryzyka, przeglądy zarządzania
Udział w walidacji procesów wytwórczych i metod analitycznych, kwalifikacji urządzeń, pomieszczeń, systemów skomputeryzowanych i pomocniczych, zgodnie z wymogami procedur i zasadami GMP
Koordynowanie i uczestnictwo w kwalifikacji dostawców materiałów/produktów i usług
Nadzorowanie oraz realizacja audytów wewnętrznych
Przygotowanie obszarów oraz udział w inspekcjach i audytach zewnętrznych w firmie
Przygotowanie oraz udział w audytach zewnętrznych podwykonawców oraz dostawców materiałów
Opiniowanie umów jakościowych
Udział w procesach reklamacji
Inicjowanie, realizowanie oraz nadzorowanie przedsięwzięć zmierzających do poprawy jakości wyrobów i procesów
Odpowiedzialność za długoterminową strategię opartą na danych i zarządzanie kategorią/marką 360 na rynek Polski oraz eksport
Gromadzenie i analizowanie danych o konsumentach, konkurencji, rynku i trendach w celu stworzenia rekomendacji dla kategorii i portfolio produktów marki
Rozwijanie i wdrażanie nowych produktów, utrzymywanie wzrostu produktów-filarów, optymalizacje i aktywowanie katalogu podstawowego
Proponowanie i monitorowanie strategii marketing mix oraz planów marketingowych w celu budowania zintegrowanych i angażujących doświadczeń marki z konsumentami i ekspertami (farmaceuci, lekarze)
Tworzenie konceptów nowych produktów oraz materiałów komunikacyjnych (kontent produktowy, digital/e-commerce, social media, edukacyjny, POS) przy wsparciu agencji
Aktywny udział w procesie wdrożeniowym nowego produktu w ścisłej współpracy z innymi działami (Sprzedaż, Laboratorium Badawczo-Wdrożeniowe, Dział Zakupów, Dział Graficzny, Dział Wdrożeń, Trade Marketing, Finanse & Controlling), agencjami partnerskimi i zespołami marketingowymi
Prowadzenie/analiza badań rynkowych i konsumenckich, identyfikacja nowych szans rynkowych
Odpowiedzialność za długoterminową strategię opartą na danych i zarządzanie kategorią/marką 360 na rynek Polski oraz eksport
Gromadzenie i analizowanie danych o konsumentach, konkurencji, rynku i trendach w celu stworzenia rekomendacji dla kategorii i portfolio produktów marki
Rozwijanie i wdrażanie nowych produktów, utrzymywanie wzrostu produktów-filarów, optymalizacje i aktywowanie katalogu podstawowego
Proponowanie i monitorowanie strategii marketing mix oraz planów marketingowych w celu budowania zintegrowanych i angażujących doświadczeń marki z konsumentami i ekspertami (farmaceuci, lekarze)
Tworzenie konceptów nowych produktów oraz materiałów komunikacyjnych (kontent produktowy, digital/e-commerce, social media, edukacyjny, POS) przy wsparciu agencji
Aktywny udział w procesie wdrożeniowym nowego produktu w ścisłej współpracy z innymi działami (Sprzedaż, Laboratorium Badawczo-Wdrożeniowe, Dział Zakupów, Dział Graficzny, Dział Wdrożeń, Trade Marketing, Finanse & Controlling), agencjami partnerskimi i zespołami marketingowymi
Prowadzenie / analiza badań rynkowych i konsumenckich, identyfikacja nowych szans rynkowych
Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procesu ofertowania, negocjacji cenowych oraz wyboru dostawcy
Zapewnienie prawidłowego przeprowadzenia procesu zamawiania i zakupu surowców, opakowań, towarów handlowych oraz innych materiałów pomocniczych na zlecenie działu marketingu i działu sprzedaży
Zapewnienie prawidłowego poziomu zapasów w stosunku do potrzeb produkcyjnych firmy
Współuczestniczenie w projektach wdrożeń nowych produktów
Prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców
Redukcja kosztów poprzez poszukiwanie alternatywnych źródeł zaopatrzenia