Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wdrożenia użytkowników (tj. pracowników zatrudnionych przez klienta Flexee) w celu aktywowania przez nich aplikacji Flexee
Obsługa telefoniczna i mailowa zapytań użytkowników
Tworzenie tekstów komunikatów sms/maili do użytkowników
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, w tym prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla użytkowników
Obsługa zapytań klientów
Raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Dostarczanie rekomendacji dotyczących możliwości poprawy aplikacji oraz szablonów komunikatów, wdrażanie zmian i optymalizacji usług
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami, dbających w firmach o dobrostan pracowników poprzez rozwój portfolio benefitów w swoich organizacjach; budowanie zainteresowania usługą Flexee, pozyskiwanie klientów oraz wszelkie działania wspierające proces wdrożenia usługi Flexee w firmach do etapu przekazania Klienta dedykowanemu opiekunowi
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji przy współpracy z Działem Marketingu
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski (w przyszłości - wyjazdy zagraniczne)
Raportowanie wyników oraz opcjonalnie wsparcie analityczne zespołu Customer Service w rekomendacji działań promocyjnych, tj. działań zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Analiza benchmarków rynkowych, trendów HR i dostarczanie rekomendacji do rozwoju aplikacji
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami, dbających w firmach o dobrostan pracowników poprzez rozwój portfolio benefitów w swoich organizacjach; budowanie zainteresowania usługą Flexee, pozyskiwanie klientów oraz wszelkie działania wspierające proces wdrożenia usługi Flexee w firmach do etapu przekazania Klienta dedykowanemu opiekunowi
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji przy współpracy z Działem Marketingu
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski (w przyszłości - wyjazdy zagraniczne)
Raportowanie wyników oraz opcjonalnie wsparcie analityczne zespołu Customer Service w rekomendacji działań promocyjnych, tj. działań zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Analiza benchmarków rynkowych, trendów HR i dostarczanie rekomendacji do rozwoju aplikacji
Inicjowanie kontaktów z osobami decyzyjnymi w firmach, członkami zarządów, dyrektorami operacyjnymi, finansowymi, HR, właścicielami firm oraz z osobami, dbających w firmach o dobrostan pracowników poprzez rozwój portfolio benefitów w swoich organizacjach; budowanie zainteresowania usługą Flexee, pozyskiwanie klientów oraz wszelkie działania wspierające proces wdrożenia usługi Flexee w firmach do etapu przekazania Klienta dedykowanemu opiekunowi
Zarządzanie zapytaniami klientów i przygotowywanie wysokiej jakości ofert lub prezentacji przy współpracy z Działem Marketingu
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami na terenie całej Polski (w przyszłości - wyjazdy zagraniczne)
Raportowanie wyników oraz opcjonalnie wsparcie analityczne zespołu Customer Service w rekomendacji działań promocyjnych, tj. działań zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Analiza benchmarków rynkowych, trendów HR i dostarczanie rekomendacji do rozwoju aplikacji
Customer Service & Performance Specialist z językiem ukraińskim
Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ustalanie wytycznych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami, zbieranie niezbędnych danych, zarządzanie treścią wdrożenia klienta i jego pracowników (tworzenie tekstów komunikatów kierowanych do użytkowników w zależności od potrzeb)
Uczestnictwo w spotkaniach z klientami, w tym prowadzenie szkoleń wdrożeniowych
Zarządzanie zgłoszeniami od klientów i użytkowników oraz zapytaniami klientów
Comiesięczne raportowanie wyników z regularnymi przeglądami i analizami wyników oraz propozycja działań promocyjnych zwiększających zaangażowanie użytkowników do korzystania z aplikacji
Dostarczanie rekomendacji dotyczących możliwości poprawy aplikacji oraz szablonów komunikatów, wdrażanie zmian i optymalizacji usług