Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za sprzedaż produktów LUMI TEAM Sp. z o.o. oraz reprezentowanie interesów spółki na wyznaczonym terenie: Polska zachodnia (woj. wielkopolskie, dolnośląskie i lubuskie); 2. Polska południowa (woj. małopolskie, podkarpackie i świętokrzyskie)
obsługa rynku docelowego w branży oświetleniowej (zakłady przemysłowe, inwestorzy instytucjonalni, hurtownie, firmy instalatorskie)
przygotowywanie i prezentacja oferty handlowej firmy, udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanych produktów firmy
wykonanie indywidualnego planu sprzedaży
negocjowanie warunków zawieranych transakcji
ustalanie szczegółowych warunków współpracy i jej realizacja zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami
realizacja specyficznych życzeń i zamówień klientów
nadzór nad realizacją zamówień i dostawami
realizacja formalnych aspektów kontaktów z klientem zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami (przygotowywanie ofert, zamówień, umów, rozliczeń)
budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami firmy
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na określonym terenie
przedstawianie uwag i życzeń klientów dotyczących produktów (usług) przedsiębiorstwa
prowadzenie i aktualizowanie bazy danych klientów
budowanie silnej pozycji marki w danym regionie
realizacja określonych i zatwierdzonych przez bezpośredniego przełożonego działań marketingowych i promocyjnych na określonym terenie
monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu sugerowania udoskonaleń i zmian w produktach (usługach) przedsiębiorstwa
planowanie indywidualnego czasu pracy i działanie w zawartych w nim ramach
opracowywanie raportów z wykonywanych działań – terminowo i zgodnie z przyjętymi w firmie standardami i z uwzględnieniem wymogów systemu informatycznego
samoocena efektywności podejmowanych działań
uczestnictwo w naradach okresowych w siedzibie firmy