Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Koordynowanie pracy zespołu pracowników technicznych
Koordynowanie pracy Wykonawców i Dostawców usług serwisowych
Kontrola realizacji harmonogramu przeglądów technicznych
Przygotowanie i nadzór nas pracami remontowymi i usprawniającymi zgodnie z wymaganiami technicznymi i przepisami
Prowadzenie odpraw i przekazywanie zadań pomiędzy zmianami
Raportowanie wyników pracy zespołu, a także przygotowywanie analiz i prezentacji wg potrzeb
Prowadzenie dokumentacji technicznej
Współpraca przy tworzeniu budżetu
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
Współpraca z Kierownikiem Działu technicznego, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa pracy, organizacji pracy, realizacji robót, koordynowania prac między pracownikami i Wykonawcami, delegowania zadań
Zarządzanie zamówieniami, kontrola i rozliczanie zakupów
Proponowanie rozwiązań obniżających koszty zużycie mediów i utrzymania obiektu
Wdrażanie planu oszczędności
Efektywną współpracę z innymi działami operacyjnymi hotelu
Nadzór nad działalnością operacyjną hotelu podczas dyżurów ’Manager on Duty’ (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Wsparcie kierownika działu w zapewnieniu wysokiej jakości usług świadczonych przez dział konferencji i bankietów;
Dbanie o bieżącą obsługę gości zgodnie ze standardami marki, realizację eventów odbywających się na salach konferencyjnych oraz promowanie usług hotelowych;
Koordynowanie pracy zespołu pracowników technicznych
Koordynowanie pracy Wykonawców i Dostawców usług serwisowych
Kontrola realizacji harmonogramu przeglądów technicznych
Przygotowanie i nadzór nas pracami remontowymi i usprawniającymi zgodnie z wymaganiami technicznymi i przepisami
Prowadzenie odpraw i przekazywanie zadań pomiędzy zmianami
Raportowanie wyników pracy zespołu, a także przygotowywanie analiz i prezentacji wg potrzeb
Prowadzenie dokumentacji technicznej
Współpraca przy tworzeniu budżetu
Planowanie i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
Współpraca z Kierownikiem Działu technicznego, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa pracy, organizacji pracy, realizacji robót, koordynowania prac między pracownikami i Wykonawcami, delegowania zadań
Zarządzanie zamówieniami, kontrola i rozliczanie zakupów
Proponowanie rozwiązań obniżających koszty zużycie mediów i utrzymania obiektu
Wdrażanie planu oszczędności
Efektywną współpracę z innymi działami operacyjnymi hotelu
Nadzór nad działalnością operacyjną hotelu podczas dyżurów ’Manager on Duty’ (po wcześniejszym przeszkoleniu)
Wsparcie informatyczne dla Gości oraz pracowników i wydarzeń organizowanych w Hotelu,
Zarządzanie i nadzór nad sprzętem komputerowym, systemami i infrastrukturą IT, w tym serwerownią, sieciami LAN i Wi-Fi CCTV, AV, ESOK (Aquapark), TV itp
Wsparcie kierownika działu w zapewnieniu wysokiej jakości usług świadczonych przez dział konferencji i bankietów;
Dbanie o bieżącą obsługę gości zgodnie ze standardami marki, realizację eventów odbywających się na salach konferencyjnych oraz promowanie usług hotelowych;
Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (Dwie Restauracje, Lobby Bar, obsługa sal konferencyjnych i eventów),
Realizację wykonania sprzedaży dodatkowej w dziale Gastronomii zgodnej z planami budżetowym,
Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych przez hotel usług gastronomicznych zgodnie ze standardami i procedurami,
Współudział w tworzeniu grafików oraz rozliczeniu czasu pracy podległego zespołu
Nadzór nad kosztami operacyjnymi w Dziale Gastronomii,
Zapewnienie najlepszej jakości usług świadczonych przez Dział Recepcji
Organizowanie pracy (np. ustalanie harmonogramu) i aktywne wsparcie zespołu recepcji, concierge, portierów
Utrzymywanie wysokich standardów w bezpośredniej obsłudze gościa hotelowego (weryfikacja istniejących procedur i tworzenie nowych w odpowiedzi na potrzeby)
Sporządzanie dziennych raportów np. finansowych, obłożenia hotelu itp
Rozwijanie dobrego ducha zespołu poprzez wdrażanie systemów motywacyjnych a także dbanie o rozwój podległych pracowników (przeprowadzanie szkoleń)
- Wsparcie Dyrektora Gastronomii w zarządzaniu całą gastronomią (dbałość o wysoką jakość oferty gastronomicznej a także utrzymywanie długofalowych relacji z gośćmi)
- Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (Dwie Restauracje, Lobby Bar, obsługa sal konferencyjnych i eventów)
- Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych przez hotel usług gastronomicznych zgodnie ze standardami i procedurami,
- Wspieranie Dyrektora Gastronomii w zarządzaniu podległym zespołem pracowników np. poprzez ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
- Nadzór nad kosztami operacyjnymi w dziale gastronomii
- Zarządzanie gospodarką magazynową
- Przestrzeganie zasad HACCP
- Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy, prawidłowej komunikację między działami w hotelu i swoim własnym,
- Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
- Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
- Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów