Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
Golęcińska 1, Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:
1. zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym oraz zabudowanymi nieruchomościami:
a) prowadzenie wykazu/ewidencji gminnych lokali komunalnych;
b) prowadzenie okresowych kontroli gminnych zasobów lokalowych pod względem ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego:
c) prowadzenie bieżącej aktualizacji danych technicznych obiektów budowlanych należących do gminnego zasobu lokalowego, prowadzenie książek obiektów;
d) zapewnienie sprawnego działania urządzeń technicznych na terenach i w obiektach budowlanych oraz usuwanie awarii;
e) usuwanie bieżących awarii, działania w zakresie powstałych szkód, zalań;
f) prowadzenie kontroli i nadzoru nad działaniami zarządców nieruchomości wspólnych, w których Gmina ma udziały, w zakresie stanu technicznego oraz prac remontowych tych nieruchomości;
2. prowadzenie remontów, napraw bieżących i konserwacji:
a) w budynkach komunalnych i administracyjnych Gminy
3. nadzór nad czynnościami organizacyjno-technicznymi dotyczącymi egzekucji w sprawach lokalowych oraz usuwania skutków samowoli mieszkaniowej;
4. sprawy geodezyjne związane podziałami nieruchomości gminnych, rozgraniczeniem nieruchomości, aktualizacją opisu użytków, wznowieniem znaków granicznych oraz wyznaczeniem punktów granicznych:
a) podziały nieruchomości gminnych – współpraca z geodetą,
b) uzyskanie postanowienia oraz decyzji o podziale,
c) rozgraniczenie nieruchomości – procedura administracyjna oraz sądowa,
d) aktualizacja opisu użytków w gminnych nieruchomościach za wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej,
e) analiza zawiadomień o czynnościach wznowienia znaków granicznych i wyznaczenia punktów granicznych,
f) czynne uczestnictwo w czynnościach geodezyjnych na gruntach gminnych;
5. sprawy związane ze stwierdzeniem nabycia spadku przez Gminę Rokietnica:
a) analiza wniosków o stwierdzenie nabycia spadku,
b) analiza złożenia wniosku o sporządzenie spisu inwentarza,
c) koordynacja postepowania sądowego,
d) wpis prawa własności po nabyciu spadku,
6. sprawy związane z zasiedzeniem nieruchomości gminnych:
Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:
przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:
a) decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
b) decyzji na zajęcie pasa drogowego,
c) decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
d) decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
e) uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;
wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;
naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;
nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;
kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;
współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
okresowe pełnienie dyżuru telefonicznego zimowego w celu nadzorowania utrzymania dróg;
prowadzenie codziennej obsługi samochodu służbowego Urzędu Gminy Rokietnica oraz jego ewidencji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
wprowadzanie danych dotyczących nowych pracowników obsługiwanych jednostek oraz zatrudnionych pracowników Gminnej Jednostce Oświatowej,
zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów kadrowych oraz zorganizowanie gromadzenia i przechowywania dokumentacji kadrowej, analizy niezbędnej dokumentacji i jej uzupełnianie, dotyczące pracowników,
kompletowanie, opisywanie dokumentów w aktach osobowych pracowników,
sporządzanie umów o pracę i dokumentów związanych z zatrudnieniem, aneksów do umów o prace, itp.,
sporządzanie sprawozdań w Gminnej Jednostce Oświatowej i obsługiwanych jednostek,
prowadzenie ewidencji nieobecności pracowników( urlopy, zwolnienia, itp.),
sporządzanie świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozwiązaniem umowy o pracę ,
przygotowywanie skierowań na okresowe i kontrolne badania lekarskie,
prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy,
przechowywanie oraz zabezpieczanie akt osobowych,
prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wymogami Kodeksu Pracy i przepisami wykonawczymi,
przygotowanie materiałów w sprawach dotyczących: dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, odpraw rentowych i emerytalnych, nagród i kar, umów w sprawie dokształcania pracowników samorządowych, ekwiwalentu za urlop,
sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków,
przyjmowanie od pracowników stosownych oświadczeń i zaświadczeń mających wpływ na wysokość wynagrodzeń i świadczeń,
bieżące przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do Systemu Informacji Oświatowej,
bieżąca współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym (łącznie
z budynkami Urzędu Gminy Rokietnica) oraz zabudowanymi nieruchomościami, w tym:
a) prowadzenie wykazu/ewidencji gminnych lokali komunalnych;
b) prowadzenie okresowych kontroli gminnych zasobów lokalowych pod względem ich stanu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego;
c) prowadzenie bieżącej aktualizacji danych technicznych obiektów budowlanych należących do gminnego zasobu lokalowego, prowadzenie książek obiektów;
d) zapewnienie sprawnego działania urządzeń technicznych na terenach
i obiektach budowlanych oraz usuwanie awarii;
e) prowadzenie kontroli i nadzoru nad działaniami zarządców nieruchomości wspólnych, w których gmina ma udziały, w zakresie stanu technicznego oraz prac remontowych tych nieruchomości;
przekazywanie w trwały zarząd mienia Gminy;
prowadzenie remontów, napraw i konserwacji w budynkach komunalnych gminy;
sprzedaż nieruchomości zabudowanych stanowiących własność gminy, w tym:
inwentaryzacja składników mienia oraz ich wycena we współpracy
ze stanowiskiem do spraw gospodarki gruntami;
prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych, w szczególności
w zakresie:
a) prowadzenia ewidencji i jej aktualizacji,
b) organizowania przetargów,
c) zawierania i rozwiązywania umów najmu oraz przekazywania lokali najemcom,
d) naliczanie stawek czynszu za lokale komunalne oraz rozliczanie kosztów eksploatacyjnych związanych z najmem lokali;
prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem mieszkaniowym, w szczególności w zakresie:
a) dokonywanie analizy i oceny potrzeb mieszkaniowych oraz możliwości ich zaspokojenia,
b) prowadzenie wykazu osób uprawnionych do wynajmu lokali mieszkalnych,
c) przyznawanie lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych oraz zapewnienie w razie potrzeby czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
d) weryfikacji wniosków osób ubiegających się o wynajem mieszkań,
e) zamiany lokali mieszkalnych na wniosek strony i z urzędu,
f) przekwaterowywanie do innych lokali osób zamieszkujących budynki przeznaczone do rozbiórki,
g) związanym z realizacją wyroków sądowych w sprawach o eksmisję,
h) usuwanie skutków samowoli mieszkaniowej,
i) współdziałanie ze wspólnotami mieszkaniowymi,
j) podejmowanie działań na rzecz usprawnienia gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym oraz udział w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych na jego utrzymanie eksploatacyjne;
dokonywanie zmiany stawek czynszowych i analizy zadłużeń czynszowych;
współuczestniczenie w inicjowaniu i programowaniu gminnego budownictwa komunalnego i socjalnego;
współpraca z działającymi na terenie Gminy jednostkami organizacyjnymi
i jednostkami pomocniczymi (sołectwami);
wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rokietnica
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BEDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
Bieżące monitorowanie informacji o dostępnych środkach zewnętrznych oraz uczestnictwo w procedurze ich pozyskiwania na realizację zadań i inwestycji wdrażanych na poziomie Gminy przez Urząd Gminy i gminne jednostki organizacyjne;
przekazywanie informacji o możliwości uzyskania środków z funduszy zewnętrznych kierownikom właściwych referatów, podległym jednostkom organizacyjnym oraz spółkom gminnym;
koordynowanie współpracy między stanowiskami pracy Urzędu Gminy Rokietnica, jednostkami organizacyjnymi gminy, spółkami gminnymi oraz partnerami zewnętrznymi mające na celu terminowe przygotowanie dokumentacji niezbędnej do aplikowania o środki zewnętrzne;
opracowywanie i przygotowywanie wniosków o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, wraz z wymaganymi załącznikami;
kompletowanie pełnej dokumentacji niezbędnej do podpisania umów o dofinansowanie zadań realizowanych przez Gminę Rokietnica;
monitorowanie realizacji projektów zgodnie z umową o dofinansowanie;
terminowe sporządzenie i dostarczenie do odpowiednich Instytucji wniosków o płatność, rozliczeń, sprawozdań z przebiegu inwestycji realizowanych przy udziale środków zewnętrznych;
monitorowanie wskaźników realizacji projektów oraz ich porównanie ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie;
sporządzanie zestawień o wysokości pozyskanych środków zewnętrznych, w tym zestawień porównawczych;
przygotowywanie aktualnych informacji na temat funduszy zewnętrznych, możliwości ich pozyskania i promocji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych do „Rokickich Wiadomości”, na stronę internetową Gminy Rokietnica www.rokietnica.pl i profil gminy Rokietnica.pl na FB;
opracowywanie projektów Planów Odnowy Miejscowości oraz Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Rokietnica oraz ich aktualizacja;
współpraca ze Stowarzyszeniem Lokalna Grupa Działania Dolina Samy, w tym współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych Stowarzyszenia;
bieżąca współpraca z organami i jednostkami organizacyjnymi Stowarzyszenia Metropolia Poznań w zakresie udziału Gminy Rokietnica w programach umożliwiających pozyskanie dofinasowania ze środków zewnętrznych;
Koordynowanie opracowywania oraz bieżący monitoring i ewaluacja założeń Strategii Rozwoju Gminy Rokietnica wraz z jej niezbędną aktualizacją. Współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Gminy Rokietnica, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i spółkami gminnymi
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BĘDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
1. obsługa informatyczna Urzędu Gminy Rokietnica:
1) zapewnienie ciągłości działania i systemów informatycznych wykorzystywanych w Urzędzie, konstruowanie i realizacja umów w tym zakresie,
2) instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz jego aktualizacja, w tym instalowanie oraz konfigurowanie sprzętu sieciowego i serwerowego używanego do przetwarzania danych osobowych,
3) konfiguracja stacji roboczych oraz dostępów zdalnych,
4) zgłaszanie i usuwanie usterek sprzętu i oprogramowania oraz kontrola jakości
i terminowości ich wykonania,
5) niezbędne szkolenia i instruktaże dla pracowników w zakresie instalowanego sprzętu i oprogramowania,
6) sprawowanie asysty technicznej wobec pracowników Urzędu w zakresie dotyczącym eksploatacji służbowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania,
7) organizacja bezpieczeństwa systemu, w tym:
a) wykonywanie i zarządzanie kopiami zapasowymi – w tym przeprowadzanie testów przydatności odtworzeniowej sporządzonych kopii,
b) przeciwdziałanie próbom naruszenia bezpieczeństwa informacji
w systemach teleinformatycznych,
c) aktualizacja zabezpieczeń systemów informatycznych (instalacja aktualizacji, poprawek itp.)
d) zgłaszanie do IOD każdego incydentu bezpieczeństwa danych osobowych lub zdarzeń potencjalnie naruszających bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie,
e) umożliwienie przeprowadzenia kontroli systemów informatycznych przez odpowiednie służby,
f) planowanie i współudział w zleconych zewnętrznych audytach bezpieczeństwa systemów,
8) prowadzenie Wykazu wykorzystywanego w Urzędzie oprogramowania i licencji,
9) prowadzenie Wykazu wykorzystywanego w Urzędzie sprzętu komputerowego oraz ewidencji stacji roboczych, zawierającej w szczególności opis podstawowych parametrów technicznych stacji roboczych;
10) przeprowadzanie wymiany/zakupu sprzętu komputerowego, w tym:
a) przedkładanie rekomendacji w zakresie wymiany/zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
b) udział w redakcji wymaganej dokumentacji/specyfikacji w związku z realizacją zamówień publicznych na dostawę sprzętu komputerowego, licencji, bądź świadczenie usług informatycznych,
c) udział w odbiorze realizowanych zamówień, w tym przygotowywanie protokołów odbioru,
d) merytoryczny opis faktur i rachunków za zrealizowane zamówienia;
11) nadzór nad naprawami, konserwacją oraz likwidacją urządzeń komputerowych, na których zapisane są dane osobowe;
2. zapewnienie nieprzerwanego funkcjonowania urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) w Urzędzie, w tym:
a) konstruowanie i nadzorowanie realizacji umów w tym zakresie,
b) prowadzenie magazynu materiałów eksploatacyjnych i zapewnienie terminowości dostaw materiałów eksploatacyjnych,
c) zgłaszanie usterek oraz kontrola jakości i terminowości ich wykonania;
3. utrzymanie domeny rokietnica.pl, Biuletynu Informacji Publicznej oraz poczty elektronicznej Urzędu;
4. Przygotowywanie i obsługa umów na utrzymanie sieci teleinformatycznej Urzędu oraz planowanie jej modernizacji;
5. przygotowywanie i obsługa umów na korzystanie z telefonów komórkowych Urzędu,
w tym przeprowadzanie okresowej wymiany aparatów;
6. merytoryczny opis faktur i rachunków za wykonane usługi, remonty, inwestycje, zakupione towary, będących w zakresie spraw objętych zadaniami na stanowisku;
7. redagowanie informacji z zakresu wykonywanych zadań podlegających zamieszczeniu
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rokietnica w związku z systemem zarządzania jakością i ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz na oficjalnej stronie internetowej Urzędu www.rokietnica.pl;
8. sporządzanie analiz, zestawień, informacji i sprawozdań wynikających z przepisów oraz dotyczących realizacji wykonywanych zadań na stanowisku;
9. wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych w zakresie kwalifikacji pracownika, wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Rokietnica
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU BEDĄCYM PRZEDMIOTEM NABORU:
1. obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie wprowadzania i przesyłania do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej danych zawartych we wniosku CEIDG-1 o:
a) wpis,
b) zmianę wpisu,
c) wpis informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej,
d) wpis informacji o wznowieniu działalności gospodarczej,
e) wykreślenie działalności gospodarczej;
2. obsługa archiwalnej Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Wójta Gminy;
3. obsługa spraw dotyczących zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych:
a) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania, wygaszania, cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
b) przyjmowanie oświadczeń o wartości uzyskanego dochodu ze sprzedaży napojów alkoholowych;
c) prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych;
d) współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych działającą przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Rokietnicy w sprawie kontroli przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
4. przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie:
a) liczby oraz usytuowania miejsc sprzedaży napojów alkoholowych na terenie gminy;
b) ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych;
5. ewidencjonowanie obiektów agroturystycznych i innych, w których świadczone są usługi hotelarskie;
6. prowadzenie spraw związanych ze zdrowiem publicznym:
a) współpraca z funkcjonującymi zakładami opieki zdrowotnej oraz z podmiotami świadczącymi usługi związane z ochroną zdrowia i profilaktyką zdrowotną,
b) współpraca z organami administracji publicznej szczebla samorządowego i centralnego;
7. prowadzenie rejestru samorządowych instytucji kultury, współpraca organizacyjna oraz koordynowanie ich działalności w zakresie tworzenia, łączenia, przekształcania, nadawania im statutów;
8. prowadzenie spraw z zakresu publicznego transportu zbiorowego;
9. prowadzenie spraw związanych z rozwojem przedsiębiorczości na terenie gminy:
a) pozyskiwanie inwestorów,
b) obsługa portalu dedykowanego inwestowaniu i rozwojowi przedsiębiorczości na terenie gminy dostępnego na www.rokietnica.pl;
c) współpraca z wyższymi uczelniami, instytucjami naukowo – badawczymi oraz ośrodkami transferu wiedzy i technologii z nauki do gospodarki;
10. gromadzenie informacji dotyczących bezrobocia na obszarze Gminy i gmin sąsiednich;
11. współpraca ze spółkami gminnymi (ROKBUS, PUK, ROS);
12. współpraca z jednostkami oświatowymi, wychowawczymi, jednostkami pomocniczymi Gminy oraz z Ośrodkiem Pomocy Spolecznej
uzgadnianie lokalizacji koszy ulicznych we współpracy z Referatem Ochrony Środowiska,
prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i utrzymaniem zieleni w pasach drogowych we współpracy z Referatem Ochrony Środowiska;
realizacja zadań z zakresu transportu drogowego, w tym:
wydawanie zezwoleń na transport drogowy ponadwymiarowy,
wydawanie zezwoleń na regularny transport drogowy, regularny specjalny transport drogowy,
wydawanie zaświadczeń na publiczny transport drogowy,
naliczanie opłat z tytułu korzystania z przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy;
uczestnictwo w komisjach przetargowych, radach budowy, odbiorach technicznych, wizjach terenowych;
obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
Podinspektor ds. księgowości budżetowej i funduszu sołeckiego
Rokietnica (pow. poznański)
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru
1. prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu:
1) prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej Urzędu w zakresie wydatków, kosztów, przychodów, dochodów,
2) dekretowanie i opisywanie dokumentów księgowych i wyciągów,
3) księgowanie i uzgadnianie ksiąg rachunkowych,
4) kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
5) ewidencja zaangażowania Urzędu,
6) ewidencja syntetyczna należności z tyt. podatków i opłat,
7) sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald, księgi głównej i dziennika,
8) przypis i odpis należności i odsetek na podstawie dokumentów wystawionych przez księgowość analityczną z tyt. podatków i opłat,
2. sporządzanie sprawozdań miesięcznych z wydatków Rb-28s;
3. ewidencja księgowa faktur oraz faktur VAT do pliku JPK;
4. uzgadnianie sald z księgowością analityczna z tytułu należności podatków i opłat, niepodatkowych należności budżetowych;
5. prowadzenie Funduszu Sołeckiego w zakresie:
1) przygotowywanie sołtysom informacji o wysokości funduszu sołeckiego,
2) organizacja i udział w zebraniach wiejskich dotyczących funduszu sołeckiego, udzielanie wyjaśnień dotyczących możliwości realizacji zadań w ramach funduszu sołeckiego,
3) przyjmowanie wniosków od sołectw oraz ich weryfikacja: sprawdzanie poprawności
i zgodności z przepisami,
4) organizacja oceny wniosków składanych przez sołectwa,
5) nadzór merytoryczny i kontrola nad wykonywanymi zadaniami w zakresie funduszu sołeckiego:
a) przygotowywanie materiałów merytorycznych do przygotowania dokumentacji zamówień publicznych,
b) przygotowanie projektów zleceń i umów zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych we współpracy ze stanowiskami merytorycznymi Urzędu,
c) informowanie sołtysów o planowanych terminach realizacji zadań w poszczególnych sołectwach,
6) sporządzanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykonanych
w ramach funduszu sołeckiego;
6. przygotowanie tematyczne spotkań Wójta z sołtysami oraz ich protokołowanie;
7. pomoc sołtysom w bieżących sprawach dotyczących finansowania działalności jednostek pomocniczych, kontrolowanie ponoszonych wydatków na rzecz jednostek pomocniczych pod względem ich zgodności z planami finansowymi i zakresem rzeczowym oraz wnioskowanie do skarbnika o zmianę planów
Podinspektor ds. ewidencji ulic i nieruchomości, dróg i ich utrzymania
Wygasła: 01.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ na stanowisku będącym przedmiotem naboru:
1. Realizacja zadań dotyczących zarządcy dróg gminnych w zakresie wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, w tym:
1) przygotowywanie decyzji, zezwoleń, uzgodnień związanych z pasem drogowym:
a) decyzje na lokalizację urządzeń w pasie drogowym,
b) decyzji na zajęcie pasa drogowego,
c) decyzji na umieszczenie urządzeń w pasie drogowym,
d) decyzji na umieszczenie reklam w pasie drogowym,
e) uzgadnianie budowy sieci i przyłączy energetycznych oraz gazowych;
2) wygaszanie decyzji i wydawanie nowych decyzji w wyniku zmiany właściciela urządzenia (zmiana podmiotu) w pasie drogowym;
3) naliczanie opłat związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym, umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej i obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządcy dróg lub ruchu drogowego, zajęcia pasa drogowego;
4) nadzór nad infrastrukturą techniczną w pasach drogowych;
5) kontrola realizacji wydanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień;
2. współpraca w zakresie ustanawiania służebności na działkach gminnych w zakresie lokalizacji infrastruktury technicznej;
3. prowadzenie codziennej obsługi samochodu służbowego Urzędu Gminy Rokietnica oraz jego ewidencji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
5. obsługa interesantów w zakresie realizowanych zadań, informowanie o obowiązujących przepisach prawnych, pomoc przy składaniu informacji, wniosków, formularzy;
6. współpraca ze spółkami gminnymi, kierownikami jednostek organizacyjnych gminy i sołtysami;
7. współpraca z pracownikiem ds. funduszy zewnętrznych w zakresie aplikacji o środki unijne i środki zewnętrzne oraz w procesie ich rozliczania;
8. przygotowywanie materiałów (w tym fotograficznych) dotyczących realizowanych zadań do ich publikacji w środkach masowego przekazu i ich przekazywanie do Referatu Organizacyjnego i Promocji;