Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obsługa modułu NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZANIA w programie UNISFOT – procesy naliczania, rozliczania należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych, lokali usługowych itp.,
w terminie 10-go dnia każdego miesiąca wystawianie faktur VAT sprzedaży dla działalności gospodarczej,
uzgodnienie w terminie 15-go dnia następnego m-ca obrotów i sald analityki,
prowadzenie ewidencji miesięcznych dodatków mieszkaniowych,
sporządzanie aktualizacji kartotek lokali mieszkalnych, w zakresie stawek czynszowych oraz liczby osób zamieszkujących,
dokonywanie indywidualnych rozliczeń z tytułu mediów we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za dokonywanie rozliczeń,
przygotowywanie i wysyłanie informacji dotyczących zmian stawek w lokalach mieszkalnych, usługowych itp.,
wysyłanie potwierdzeń i sald na ustalony dzień każdego roku,
wprowadzanie do ewidencji księgowej dowodów dot. wpłat tyt. opłat czynszowych,
przyjmowanie petentów i udzielanie informacji w zakresie swoich obowiązków,
Specjalista / Specjalistka ds. finansowo-księgowych
Dokerska 2a, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Obsługa modułu NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZANIA w programie UNISFOT – procesy naliczania, rozliczania należności i zobowiązań z tytułu lokali mieszkalnych, lokali usługowych itp.,
w terminie 10-go dnia każdego miesiąca wystawianie faktur VAT sprzedaży dla działalności gospodarczej,
uzgodnienie w terminie 15-go dnia następnego m-ca obrotów i sald analityki,
prowadzenie ewidencji miesięcznych dodatków mieszkaniowych,
sporządzanie aktualizacji kartotek lokali mieszkalnych, w zakresie stawek czynszowych oraz liczby osób zamieszkujących,
dokonywanie indywidualnych rozliczeń z tytułu mediów we współpracy z osobami odpowiedzialnymi za dokonywanie rozliczeń,
przygotowywanie i wysyłanie informacji dotyczących zmian stawek w lokalach mieszkalnych, usługowych itp.,
wysyłanie potwierdzeń i sald na ustalony dzień każdego roku
wprowadzanie do ewidencji księgowej dowodów dot. wpłat tyt. opłat czynszowych,
przyjmowanie petentów i udzielanie informacji w zakresie swoich obowiązków,
Główny specjalista / Główna specjalistka ds. księgowości
Dokerska 2a, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie informacji i zestawień dla wewnętrznych potrzeb sprawozdawczych Spółdzielni
Współudział w tworzeniu rocznych planów rzeczowo-finansowych oraz sporządzanie raportów z ich wykonania
Terminowe sporządzanie raportów dot. Spółdzielni na potrzeby GUS
Przygotowywanie danych do sprawozdania finansowego sporządzanego zgodnie z ustawą o rachunkowości, z uwzględnieniem specyfiki spółdzielczości mieszkaniowej
Współpraca w zakresie bieżącej ewidencji poszczególnych operacji gospodarczych
Sporządzanie deklaracji VAT-7, a także podatku od nieruchomości w terminach wynikających z obowiązujących przepisów
Nadzór nad prowadzeniem kont rozrachunkowych dotyczących rozrachunków publiczno-prawnych, a w szczególności: podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, składek ZUS, podatku VAT-7, podatku od nieruchomości
Udział w inwentaryzacjach, a także w Komisji likwidacyjnej dot. środków trwałych i wyposażenia Spółdzielni
Współpraca bieżąca z pracownikami Działu Księgowości oraz pozostałymi działami Spółdzielni
Prowadzenie aspektów pozostałej sprzedaży – konto „201” i rozrachunki w tym zakresie
Kierowanie i nadzór nad pracownikami działu administracji: biurem obsługi petenta, działem technicznym, magazynem oraz konserwatorami zgodnie z kompetencjami,
Nadzór nad zlecanymi czynnościami podległych pracowników, zmierzającymi do prawidłowego i zgodnego z oczekiwaniami funkcjonowania osiedli,
Współpraca z działem technicznym Zarządu i branżowymi inspektorami nadzoru, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie eksploatacyjnym oraz realizacji planu remontów
Weryfikacja i analiza kosztów związanych z funkcjonowaniem osiedli
Dbanie o stan techniczny zasobów Spółdzielni
Dbanie o porządek i estetykę osiedli
Prowadzenie pełnej dokumentacji zleceń i ich rozliczeń podległych pracowników zgodnie z zaleceniami Zarządu w tym zakresie
Wnioskowanie w zakresie potrzeb osiedli i działu administracji
Organizacja dyżurów w dniach wolnych od pracy
Nadzór i kontrola usuwanie awarii i ich rozliczeń kosztowych,
Nadzór nad rozliczaniem firm, z którymi Spółdzielnia zawarła umowy w zakresie usług, transportu, konserwacji i usuwania awarii
Nadzór nad tworzeniem dokumentacji przetargowych z zakresu eksploatacji osiedli, w tym między innymi konserwacji, usuwania awarii i bieżącego utrzymania osiedli
Tworzenie planów napraw i bieżącej eksploatacji
Nadzór nad realizacją w zakresie umów stałych dot. eksploatacji, w tym min. w zakresie sprzątania, koszenia traw oraz utrzymania zieleni
Nadzór nad zużywanym materiałem, prawidłowymi stanami magazynowymi
Reagowanie na niewłaściwe zachowanie podległych pracowników w stosunku do lokatorów
Nadzór nad właściwym wykorzystaniem godzin pracy podległych pracowników
Uzgadnianie z działem technicznym Zarządu, czy też inspektorami nadzoru sposobu dokonywania napraw od strony technicznej w celu pozyskania zamierzonego efektu, dla robót wymagających wiedzy i doświadczenia w danej specjalności
Nadzór i kontrola nad prawidłowym korzystaniem z samochodu służbowego będącego do dyspozycji działu administracji, rozliczanie z tego tytułu pracownika odpowiedzialnego za eksploatację samochodu
Kontrola skutecznego sposobu usuwania nieszczelności dachów, pilnowanie odpowiedniego usuwania nadmiaru śniegu i nawisów z budynków, jak i innych obiektów
Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w systemie UNISOFT, a w razie potrzeby poza systemem
Prowadzenie ewidencji w kartotekach wyposażenia pracowników i środków niskocennych
Terminowe wykonywanie płatności przelewami w systemie UNISOFT, a w razie niemożności korzystania z systemu, wykonywanie przelewów wg ustalonej z przełożonym procedury
Ewidencja wyciągów bankowych
Prowadzenie rozrachunków w zakresie ubezpieczeń majątkowych Spółdzielni
Udział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych oraz raportów z ich wykonania według ustaleń z przełożonym
Administrowanie systemów elektronicznych dot. banków – prowadzenie ewidencji użytkowników i uprawnień, zgłaszanie wniosków o zmiany, wniosków nowych użytkowników itp
Prowadzenie analiz płynności finansowej Spółdzielni według ustaleń z przełożonym
Udział w działaniach komisji inwentaryzacyjnej
Udział w działaniach komisji likwidacyjnej środków trwałych i wyposażenia Spółdzielni
Praca Specjalista ds. ciepłowniczych i współpracy z lokatorami
Wrocław
Wygasła: 12.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Specjalista ds. technicznych
Wrocław
Wygasła: 12.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. finansowo-księgowych
Wrocław
Wygasła: 10.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych w systemie UNISOFT, a w razie potrzeby poza systemem
Prowadzenie ewidencji w kartotekach wyposażenia pracowników i środków niskocennych
Terminowe wykonywanie płatności przelewami w systemie UNISOFT, a w razie niemożności korzystania z systemu, wykonywanie przelewów wg ustalonej z przełożonym procedury
Ewidencja wyciągów bankowych
Prowadzenie rozrachunków w zakresie ubezpieczeń majątkowych Spółdzielni
Udział w tworzeniu planów rzeczowo-finansowych oraz raportów z ich wykonania według ustaleń z przełożonym
Administrowanie systemów elektronicznych dot. banków – prowadzenie ewidencji użytkowników i uprawnień, zgłaszanie wniosków o zmiany, wniosków nowych użytkowników itp
Prowadzenie analiz płynności finansowej Spółdzielni według ustaleń z przełożonym
Udział w działaniach komisji inwentaryzacyjnej
Udział w działaniach komisji likwidacyjnej środków trwałych i wyposażenia Spółdzielni
Weryfikacja wpłat czynszowych w zakresie lokali mieszkalnych
Naliczanie i egzekwowanie karnych odsetek za nieterminowe płatności należności
Przygotowywanie pism dot. zaległości czynszowych
Wystawianie upomnień, wezwań do zapłaty, wezwań przedsądowych dla lokatorów i użytkowników lokali
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu zaległości czynszowych do skierowania na drogę postępowania sądowego oraz prowadzenie rejestru tych spraw
Prowadzenie pełnej analizy terminowości opłat oraz sporządzanie pisemnych analiz o stanie zadłużenia z tytułu opłat czynszowych
Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach Zarządu z dłużnikami, sporządzanie notatek ze spotkań oraz ich podsumowywanie w formie formalnych pism
Prowadzenie i wprowadzanie danych do nakładki „Windykacja” w systemie Unisoft
Przygotowywanie sprawozdań z działań windykacyjnych minimum raz na kwartał
Wystawianie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach
Obsługa decyzji ratalnych i ugód w stosunku do Członków i mieszkańców Spółdzielni
Zakładanie kont e-bok
Uzgadnianie kont księgowych w zakresie windykacji lokali mieszkalnych, termomodernizacji
Sporządzanie dowodów wewnętrznych ewidencjonowanych na kontach bilansowych i pozabilansowych związanych z windykacją należności oraz z wpłatami związanymi z uzyskaniem zaświadczeń o niezaleganiu