Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Brand Manager (branża beauty)
Gdańsk
Wygasła: 29.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
Współtworzenie i realizacja strategii:Aktywny udział w kreowaniu oraz wdrażaniu krótko- i długoterminowej strategii pozycjonowania i komunikacji marki
Prowadzenie projektów marketingowych:Zarządzanie kluczowymi inicjatywami marketingowymi, obejmującymi cały zakres działań promocyjnych, wprowadzanie nowych produktów na rynek i promocje skierowane do konsumentów
Budżetowanie i analiza finansowa:Odpowiedzialność za zarządzanie budżetem marketingowym i analizę P&L marki
Analiza i monitoring:Regularna analiza wyników marki oraz efektywność realizowanych planów. Rekomendowanie i wdrażanie nowych działań na podstawie uzyskanych danych
Bieżąca analiza rynku:Monitorowanie rynku i konkurencji pod kątem innowacji, trendów i zmian w zachowaniach konsumentów. Identyfikowanie nowych kierunków rozwoju
Rozwój produktu:Planowanie i analiza rozwoju produktów w ścisłej współpracy z zespołem R&D
Współpraca międzydziałowa:Budowanie zaangażowania wokół marki poprzez współpracę z działami sprzedaży B2B, e-commerce, R&D oraz innymi kluczowymi zespołami w firmie
Współpraca z zewnętrznymi partnerami:Zarządzanie relacjami z agencjami marketingowymi i PR
monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności pracy zespołu, sporządzanie raportów,
odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi pacjenta,
odpowiedzialność za optymalizację grafików pracy ośrodka,
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur,
współtworzenie, rozwijanie i odpowiedzialność za przestrzeganie procedur w szczególności związanych z zaopatrzeniem, rozliczeniami, procedurami medycznymi, higieną i czystością ośrodka,
szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów lokalnego zespołu,
bezpośrednie wspieranie codziennych działań operacyjnych lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta w razie potrzeby,
raportowanie bezpośrednio do zarządu,
efektywne planowanie i organizowanie pracy swojej i członków zespołu,
wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę,
efektywna współpraca z innymi działami, placówkami i personelem medycznym,
kreowanie wizerunku i komunikacji poprzez media społecznościowe,
tworzenie działań mających na celu rozwijanie obiektu
Każdego dnia będą na Ciebie czekać nowe, zróżnicowane zadania związane ze wspieraniem pracowników i zwiększaniem ich zaangażowania. Będziesz również wchodzić w liczne interakcje z pracownikami oraz zespołami w grupie
Będziesz wsparciem we wdrażaniu / remodelingu procesów HR na poziomie krajowym
Relacje z pracownikami i zaangażowanie pracowników
Zaangażowanie pracowników leży u podstaw naszej działalności. Często będziesz pierwszą osobą kontaktową dla naszych pracowników i Twoim zadaniem będzie zapewnianie im wsparcia, oferowanie pomocy oraz udzielanie odpowiedzi na ich pytania
Będziesz również pomagać w analizowaniu różnego rodzaju danych, a także zapewniać wsparcie administracyjne naszych pracowników, a także przygotowywać raporty związane z obszarem HR. Będziesz ściśle współpracować z Shared Service Center
Będziesz mieć możliwość brania udziału w procesach rekrutacyjnych na różne stanowiska, a także uczestniczenia w różnych projektach związanych z obszarem HR
Wspieranie pracowników i managerów w kwestiach związanych z HR, wdrażanie polityk, procesów i praktyk HR, przepływem dokumentacji HR (aneksy, wnioski, oświadczenia, job description, itp.),
Wsparcie kadry managerskiej w procesach HR: rozwój pracowników, zarządzanie talentami, przeprowadzanie zmian, współplanowanie ścieżek kariery,
Wsparcie i nadzór procesów awansów, transferów itp.,
Tworzenie raportów oraz zestawień na wewnętrzne potrzeby firmy,
Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej, codzienny kontakt z pracownikami
Sprzedaż polegająca na pozyskiwaniu klientów, podpisywaniu z nimi długoterminowych kontraktów na usługi logistyczne
Usługa kierowana jest do polskich sklepów internetowych sprzedających lub planujących sprzedaż zagraniczną
Handlowa obsługa posprzedażowa
Bieżąca realizacja działań handlowych oraz monitorowanie postępów ich realizacji zgodnie z wymaganiami ustalonymi ze spółką
Reprezentowanie spółki przed klientami i kontrahentami w sposób zgodny z ogólnie przyjętymi zasadami oraz dobrze pojętym interesem spółki
Współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki w celu profesjonalnej obsługi klientów oraz nadzorowanie takiej współpracy
Opracowywanie raportów i analiz dla spółki w zakresie wskazanym przez spółkę, w tym przygotowywanie oraz nadzorowanie okresowej i bieżącej sprawozdawczości z zakresu zadań realizowanych
Wspieranie działań dotyczących regulowania przeterminowanych płatności przez klientów,
Świadczenie innych usług na rzecz spółki zgodnie z zapotrzebowaniem