Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w wykonywaniu uzupełnień protetycznych ruchomych i stałych, w tym inlay/onlay, licówki, korony oraz uzupełnienia na implantach,
otwartych na rozwój w dużym, interdyscyplinarnym zespole,
chętnych do pracy na 1 dyżur w tygodniu (pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14/14-20, w soboty 8-14)
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu Internetowego
Adama Branickiego 17, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
prowadzenie social mediów Szpitala Medicover: wykorzystasz swoją kreatywność do tworzenia i publikacji treści naszych SM oraz monitorowanie statystyk,
kampanie marketingowe: weźmiesz udział w tworzeniu materiałów marketingowych i uruchamianiu kampanii, dzięki którym nasza marka stanie się jeszcze bardziej rozpoznawalna,
wsparcie dla strony www i e-commerce: będziesz wspierać naszą stronę internetową oraz sklep online, aby były aktualne oraz funkcjonalne,
badanie rynku: analiza produktów i działań konkurencji pomoże Ci lepiej zrozumieć nasze wyzwania i możliwości,
współpraca zespołowa: będziesz mieć szansę dzielić się swoimi pomysłami i energią we wspólnych projektach dla całego zespołu marketingu i komunikacji,
aktualizacja materiałów: będziesz odpowiedzialny/a za aktualizowanie materiałów marketingowych, oferty oraz spójność znakowania (drukowanych oraz elektronicznych)
Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu Internetowego
Adama Branickiego 17, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie,
wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań offline, a także na rozwoju sprzedaży e-commerce
wdrażanie inicjatyw mających na celu zwiększanie świadomości i rozpoznawalności marki Medicover Szpital,
tworzenie, rozwój, aktualizacja oraz utrzymanie stron www oraz landing pages Szpitala Medicover,
działania mające na celu rozpoznanie rynku - badanie konkurencji,
czynny udział w przygotowywaniu strategii oraz planów rocznych dla produktów Szpitala Medicover
Przygotowywanie analiz potencjału oraz możliwości wykorzystania innowacyjnych rozwiązań wspierających działanie biznesu w branży healthcare
Wsparcie w realizacji inicjatyw transformacji i innowacji cyfrowej (analiza zgłoszonych pomysłów, analiza potrzeb biznesowych, opracowywanie i testowanie koncepcji, współpraca z partnerami biznesowymi)
Realizacja działań związanych z podnoszeniem poziomu dojrzałości cyfrowej organizacji
Budowanie katalogu oraz planowanie rozwoju kompetencji cyfrowych w organizacji we współpracy z działem HR
Przygotowanie analiz, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby komunikacji i zarządzania zmianą
Współpraca z zespołami biznesowymi i IT w ramach realizowanych inicjatyw
Współpraca z zewnętrznymi partnerami (w tym dostarczającymi technologie, innowacje, organizacjami startup’owymi)
Core Business Unit (Driving – accountable and responsible for Business Controlling and Reporting/Forecasting/Budgeting, Financial Modelling, ROIC, Business Support with key focus P&L, B/S, FCF/ Capex and operational KPIs) – about 85-90% time
Special Projects for Division: about 10-15% time
Tools and process improvement projects (areas: consolidation, new ERP implementation, automation, operational effectiveness, internal controls etc)
Managing Team of 2 Financial Controllers assigned to Business Unit
Main responsibilities:
Financial and business analysis, regular periodical management reporting (MEC, rolling fcst, budget, weekly sales outlook etc) for internal and external purposes
Support to Operational Business Leads and Finance Leads (being trusted advisor and business partner)
Preparing financial forecasts, planning models, variances analysis and tracking/ budget control
Challenging business results, products or cost mix and finding ways for margin / profit optimization
Advise and challenge operational KPIS and assess their impact on P&L – revenue and costs (past period and forward looking)
Supporting strategic business projects – profitability assessment / ROIC
Coordination of reporting / analysis for Business Unit and data reconciliation between systems incl. verification/control of accounting entries (costs accruals, stock, other)
Analyze and model relevant operational KPIS (revenue and costs) with support of direct team and other analytical teams
Driving process improvement projects for Business Unit : development of reporting tools and systems for financial and operational analysis/reporting together with relevant stakeholders (cross function, cross business unit, cross division)
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych
Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej
Konsultacje i współpraca z personelem centrum medycznego w celu zapewnienia pacjentom kompleksowej opieki
Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych
Aleje Jerozolimskie 96, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych
Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo mazowieckie
Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z aktualnymi dostawcami
Dostarczanie informacji na temat zakresu współpracy z dostawcami, procesu obsługi pacjentów, a także nadzorowanie jakości obsługi pacjentów korzystających z dostawców
Analiza wyników jakościowych i audyt placówek oraz podejmowanie działań służących poprawie jakości
Współpraca z zespołem Dostawców Usług Medycznych w celu proponowania i wdrażania działań obniżających koszty, poprawiających efektywność operacyjną
Dokonywanie wdrożeń systemu informatycznego w placówkach współpracujących
Aktywne wsparcie w ramach rekrutacji na stanowiska: Asystentka Stomatologiczna, Higienistka Stomatologiczna, Technik Elektroradiolog, Recepcjonista, Opiekun Pacjenta
redagowanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
bezpośredni kontakt podczas całego procesu rekrutacji z hiring managerami
uczestniczenie w projektach HR, czyli m.in.: webinary dla kandydatów, współpraca ze szkołami Asystentek i Higienistek Stomatologicznych oraz Techników Elektroradiologów, udział w targach i dniach otwartych oraz wiele wiele innych 😊
selekcja kandydatów oraz przeprowadzanie wstępnych wywiadów rekrutacyjnych oraz opracowywanie rekomendacji dla hiring managerów
przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, analiza i opracowywanie rekomendacji dla hiring managerów
Weryfikacja działalności organizacji w świetle przepisów AML
Sporządzanie nowych procedur, uczestniczenie w opracowaniu procesów i instrukcji w obszarze AML/KYC
Monitorowanie zmian w przepisach i dostosowywanie procesów do nowych regulacji
Sporządzanie i aktualizacja indywidualnych ocen ryzyka w rozumieniu ustawy AML
Obsługa bieżących zdarzeń, w tym prowadzenie centralnego rejestru transakcji podlegających przepisom o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Ocena ryzyka kontrahenta związanego z praniem pieniędzy, kontrolą handlu i finansowaniem terroryzmu
Wsparcie w zakresie raportowania do GIIF transakcji ponad progowych oraz innych raportów przewidzianych przepisami AML oraz przekazywania sprawozdań do KNF i GIIF z zakresu AML
Przygotowywanie i kierowanie w imieniu organizacji zawiadomień do GIIF o działaniach i transakcjach podejrzanych
Wsparcie projektowania, wdrażania i usprawniania systemów związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu
Kreowanie komunikacji zewnętrznej oraz promocja marki Szpitala Medicover: analiza celów i potrzeb biznesowych; opracowywanie materiałów promocyjnych; zarządzenie stroną internetową Szpitala oraz kanałami social-media, w tym także współpraca z influencerami; kontakt z mediami, w celu promowania m.in. naszych osiągnięć, prac naukowych oraz lekarzy; organizacja eventów, konferencji
Nadzorowanie komunikacji skierowanej do naszych klientów
Dbanie o komunikację wewnętrzną – umieszczanie treści w Intranecie OurMedicover
Udział w przygotowaniu strategii oraz planów rocznych w zakresie komunikacji
Udzielanie porad, opinii, konsultacji i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów prawa, a w szczególności prawa właściwego dla podmiotów prowadzących działalność w zakresie leczenia niepłodności oraz prawa farmaceutycznego i praw konsumenckich
Opiniowanie pod względem prawnym zarządzeń, decyzji, instrukcji, regulaminów i innych dokumentów prawno-organizacyjnych
Współudział w opracowywaniu projektów umów oraz udział w negocjacjach umów
Wspieranie innych obszarów działalności grupy Medicover w Polsce
Przygotowywanie niestandardowych dokumentów poprzez analizę wytycznych z działu sprzedaży, ocenę możliwości ich zastosowania oraz uzyskanie odpowiednich akceptacji
Wprowadzanie zmian do standardowej dokumentacji klientów i aktualizowanie dokumentów
Konfiguracje szczegółową zakresu programu opieki w systemie obsługi Klienta
Udział w rozwoju systemów i procesów w zakresie obsługi i przygotowywania dokumentacji Klienta
Współpracę z Zespołami uczestniczącymi w procesach sprzedażowych (m.in. Zespół Sprzedaży, Zespół Marketingu, Dział Prawny)
Identyfikacja i ocena procesów pod kątem możliwości ich automatyzacji
Rekomendacja dostępnych rozwiązań wspierających automatyzację procesu
Analiza i rekomendacja zmian procesów biznesowych celem ich optymalizacji
Aktywna współpraca z interesariuszami biznesowymi z różnych obszarów organizacji i różnych szczebli
Przygotowanie specyfikacji założeń biznesowych i analitycznych (schematów i algorytmów programu) w formie opisu, diagramów, schematów (dokumentacja projektowa)
Projektowanie automatyzacji w oparciu o rozwiązania low-code
Komunikacja i zarządzanie relacją z interesariuszami realizowanych projektów automatyzacji - zarówno wewnętrznymi, jaki zewnętrznymi (dostawcami)
Opracowywanie i realizacja szkoleń oraz warsztatów dla pracowników różnych jednostek biznesowych celem budowania świadomości i wiedzy w zakresie automatyzacji
Weryfikacja automatyzacji pod kątem efektywności działania i zgodności z wewnętrznymi standardami
Prowadzenie studium wykonalności automatyzacji procesów oraz możliwości powiązania z istniejącymi rozwiązaniami IT (np. baz danych, usług webservice, zasobów hurtowni danych, OCR)
Szczegółowa identyfikacja i naprawa błędów w stworzonych rozwiązaniach
realizacja procesu zapewnienia bezpiecznego miejsca pracy pracownikom Medicover poprzez przeprowadzanie systematycznych kontroli na stanowiskach pracy oraz realizacja harmonogramu pomiarów czynników szkodliwych i uciążliwych w środowisku pracy
ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków, jakim ulegli pracownicy (analiza przypadków, kompletowanie dokumentacji)
prowadzenie szkoleń dla wszystkich pracowników w celu budowania świadomości i istoty przestrzegania zasad BHP w firmie
przygotowanie i wdrożenie kart stanowisk pracy
koordynowanie procesu ochrony przeciwpożarowej w podległych placówkach
Supporting of the Group Head of Medical Audit in conducting medical audits and the activities of the medical audit team, identifying medical risks and key control points, as well as in assessing the effectiveness and efficiency of the medical audit system during audit visits to units
Conducting risk assessments in medical audit processes within established dates/schedules
Periodic reporting and presentation of the status of open medical audits in an established form
Collecting, developing and conducting preliminary analysis of data under the supervision of the Group Head of Medical Audit
Preparing and/or collecting appropriate documentation presenting the scope of the assessment, the basis for the selection of tests performed and their results, including those related to access to personal and confidential data processed as part of individual medical/clinical processes that are the subject of control activities
Conducting and documenting medical audits under the supervision of the Group Head of Medical Audit, preparing Excel sheets and other documents containing numerical information from the audited areas
Supporting the Medical Audit Team in data analysis, support in formulating opinions on medical activities and the results of audited areas
Supporting the Medical Audit Team in follow-up activities and assessment of corrective actions taken by management, including the management of the audited entities
Maintaining the medical audit database and related records, files and documentation storage systems for the purposes of the Medical Audit
Participating in the medical risk assessment process conducted by the Group Medical Audit Team
Participating in any additional special projects carried out by the Group Medical Audit Team
Obtaining and analysing operational and medical data, formulating conclusions and recommendations on business issues based on them
Preparing comparison reports within Medicover and with other similar datasets outside Medicover (i.e. for benchmarking purposes)
Presenting the results of analyses in the form of Power Point presentations, reports and summaries
Preparing periodic and ad hoc analyses and reports
Proposing, testing and implementing new solutions aimed at improving the reporting process through the IT tools and systems used
Cooperating with other experts from the IT department as part of ongoing projects, including the development of reporting systems and data analysis based on the Microsoft Power Platform (Excel, Share Point, Power BI, etc.)
Monitoring implemented projects, including looking for and recommending improvements in the systems and tools used by the Group Medical Team
utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie)
zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii
zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych
wspieranie użytkowników w obsłudze systemów informatycznych poprzez udzielenie informacji na temat systemu, instalacji oraz konfiguracji systemu, urządzeń peryferyjnych i urządzeń mobilnych
utrzymanie ciągłości działania sprzętu komputerowego (PC, Notebook etc.), telekomunikacyjnego (Smartphone, Tablet etc.) oraz urządzeń peryferyjnych (drukarki, rzutniki etc.)
obsługa zgłoszeń dotyczących problemów z siecią LAN
tworzenie i realizowanie strategii HR w obszarze Szpitala Medicover oraz Centrum Medycznego MML,
wspieranie managerów w procesach rekrutacji, zatrudnienia, on-boardingu i off-boardngu,
współpracę z Działem C&B oraz wspieranie managerów w efektywnym zarządzaniu kosztami zatrudnienia oraz w realizacji polityki wynagradzania,
wsparcie managerów w rozwiązywaniu bieżących wyzwań i podejmowaniu decyzji personalnych poprzez doradztwo z zakresu prawa pracy, narzędzi HR i metod komunikacji,
analizowanie wskaźników HR oraz na ich podstawie wdrażanie odpowiednich rozwiązań długoterminowych, mających na celu dalszy wzrost i realizację celów biznesowych,
inicjowanie, planowanie oraz realizacja procesów rozwojowych dla managerów w przypisanym obszarze biznesowym, w tym prowadzenie sesji coachingowych,
uczestnictwo w budowaniu kultury organizacyjnej Medicover
Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie sprzętu sieciowego
Utrzymanie oraz rozwój wielu obszarów sieci korporacyjnej w ramach Data Center, LAN, WAN oraz Cloud
Administrowanie środowiskiem Data Center opartym na Cisco ACI
Administrowanie Infrastrukturą Bezpieczeństwa Sieci opartą głównie na rozwiązaniach Fortinet, zarówno w obszarze On-Premise jak i Cloud pod rygorem wysokiej dostępności
Administrowanie siecią LAN/WAN opartą na rozwiązaniach Cisco
Administracja w obszarze Network oraz Network Security chmury MS Azure
Rozwój sieci SD-WAN
Udział w międzynarodowych projektach z obszaru Network oraz Network Security zarówno w On-Premise jak i Cloud
Nadzór nad wyznaczonymi systemami i elementami infrastruktury teleinformatycznej
Instalacja i konfiguracja oprogramowania i sprzętu komputerowego
Zbieranie i rejestracja zgłoszeń od użytkowników
Terminowa obsługa
Przygotowanie komputerów zgodnie ze standardem określonym w procedurach
Szkolenie użytkowników sprzętu komputerowego, pomoc w obsłudze aplikacji wykorzystywanych w firmie
Pełnienie dyżuru informatycznego* poza godzinami pracy, zgodnie z grafikiem ustalonym przez bezpośredniego przełożonego (po okresie próbnym - 1 raz w 6-7 tyg). Dyżur informatyczny oznacza dostępność pod wskazanym numerem telefonu oraz wykonaniu pracy wynikającej z zamówienia złożonego przez osoby do tego upoważnione
Pracę w trybie zmianowym zgodnie z grafikiem ustalonym przez przełożonego
Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych
Katowice
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych
Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego jednego województwa (śląskie/opolskie/podkarpackie/małopolskie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z aktualnymi dostawcami
Dostarczanie informacji na temat zakresu współpracy z dostawcami, procesu obsługi pacjentów, a także nadzorowanie jakości obsługi pacjentów korzystających z dostawców
Analiza wyników jakościowych i audyt placówek oraz podejmowanie działań służących poprawie jakości
Współpraca z zespołem Dostawców Usług Medycznych w celu proponowania i wdrażania działań obniżających koszty, poprawiających efektywność operacyjną
Dokonywanie wdrożeń systemu informatycznego w placówkach współpracujących
Regionalny Koordynator ds. Dostawców Usług Medycznych
Szczecin
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Budowanie sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych
Odpowiedzialność za zakres i warunki współpracy, z tymi dostawcami na obszarze przydzielonego regionu: województwo zachodniopomorskiego
Skuteczne pozyskiwanie nowych dostawców, jak również utrzymanie dobrej współpracy z aktualnymi dostawcami
Dostarczanie informacji na temat zakresu współpracy z dostawcami, procesu obsługi pacjentów, a także nadzorowanie jakości obsługi pacjentów korzystających z dostawców
Analiza wyników jakościowych i audyt placówek oraz podejmowanie działań służących poprawie jakości
Współpraca z zespołem Dostawców Usług Medycznych w celu proponowania i wdrażania działań obniżających koszty, poprawiających efektywność operacyjną
Dokonywanie wdrożeń systemu informatycznego w placówkach współpracujących
nadzór i koordynacja procesów w ramach rachunkowości zarządczej Szpitala, w tym:
zamknięcie miesiąca, kwartału, roku - koordynacja procesu zamknięcia miesiąca, terminowe przygotowywanie rezerw, weryfikacja zapisów księgowych i inne
raportowanie zarządcze - analiza rachunku wyników na potrzeby zarządcze, analiza struktury przychodów oraz kosztów wraz z komentarzami dotyczącymi przyczyn i skutków odchyleń, a także raportowanie, koordynacja i estymowanie wydatków inwestycyjnych,
planowanie finansowe – krótkoterminowe (comiesięczne prognozy i budżet roczny) oraz długoterminowe (planowanie strategiczne),
przygotowywanie analiz ad-hoc dla celów zarządczych i strategicznych,
tworzenie narzędzi analitycznych i raportowych,
wspieranie współpracujących zespołów w planowaniu działań, kontroli kosztów i analizach danych,
ciągła praca nad optymalizacją i automatyzacją procesów,
identyfikacja obszarów wymagających zwiększanie efektywności finansowej,
Comiesięczne przygotowywanie kalkulacji podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) oraz podatku u źródła
Comiesięczne rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych (CIT) w Podatkowej Grupie Kapitałowej
Kwartalne kalkulowanie podatku odroczonego
Sporządzanie rejestrów i innych potrzebnych zestawień związanych z podatkiem od towarów i usług
Sporządzanie deklaracji VAT i pliku JPK_VAT
Sprawdzanie poprawności zapisów na kontach księgowych przy uwzględnieniu przepisów podatkowych dotyczących podatku od towarów i usług oraz podatków dochodowych
Analiza danych niezbędnych do prawidłowego wyliczenia podatku u źródła
Wsparcie biznesu w tematach podatkowych – analiza nowych procesów, produktów i umów pod względem podatkowym
Udział w dodatkowych projektach związanych z obszarem podatków
• Set up a project platform (Teams most likely) that facilitates the project coordination and acts as a work- and communications hub for all teams
• The platform shall, among other things:
- support the efficient management and coordination of the workstreams
- ensure seamless integration
- facilitate the teams’ interdependency
- clearly communicate each workstream’s objectives, timelines and deliverable
2. Workstream coordination:
• Plan, monitor and coordinate work process in the project/tasks platform tools (phases, tasks, expected outputs, resources, and delivery dates management)
• Monitor and update progress and timelines of delivery of the workstreams’ outcomes
• Prioritize tasks for workstreams in line with task plan
• Monitor and escalate risks that may impact delivery and propose actions to diminish disruptions
3. Workstreams communications:
• Facilitate clear communication channels between different teams and stakeholders involved in the project
• Frequently communicating with workstreams leaders and key staff to (respond to the workstreams inquiries and coordinate inquiries addressed to the workstreams)
• Plan, and when time allows, participate in the workstreams’ status and follow-up meetings
4. Communication material:
• Prepare presentation materials for various status meetings
• Agendas and meeting notes
• Maintain accurate and up-to-date project documentation, including project plans, status reports, and meeting minutes
• Create and maintain a centralized repository for project-related documents