Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego
Solec Kujawski
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, w szczególności:
1. Wykonywanie zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza
2. Kierowanie pracą referatów, biur, zespołów i samodzielnych stanowisk wchodzących w skład Wydziału
3. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji gminnych, w tym m.in.:
- współpraca z projektantami, wykonawcami, inspektorami nadzoru oraz służbą archeologiczną,
- udział w przygotowaniu umów na projekty, nadzory i roboty budowlane,
- udział w odbiorach zadań inwestycyjnych i rozruchach technologicznych inwestycji,
- udział w przygotowaniu dokumentów i wniosków do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji gminnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
4. Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z planowaniem przestrzennym Gminy, w tym m.in.:
- koordynacja procedur dotyczących sporządzania: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- koordynacja procedur dotyczących sporządzania decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku planu miejscowego, o wygaśnięciu decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
- udział w spotkaniach gminnej komisji urbanistycznej,
- udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium oraz w projektach planów miejscowych,
- koordynowanie spraw związanych z planowaniem przestrzennym w zakresie realizacji planu zagospodarowania przestrzennego
5. Koordynacja i nadzorowanie działań związanych z zamówieniami publicznymi;
6. Koordynacja i nadzorowanie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych, w tym m.in.:
- koordynowanie działań na etapie składani dokumentów aplikacyjnych;
- koordynowania działań na etapie rozliczania uzyskanych środków finansowych,
- prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskanymi funduszami,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowywania, realizacji i rozliczania projektów
7. Sporządzanie projektów planów inwestycyjnych na dany rok budżetowy i projektów wieloletnich planów inwestycyjnych
8. Udział w przygotowywaniu materiałów strategicznych Gminy w tym m.in.:
- materiałów do projektu wieloletniego programu inwestycyjnego,
- analiza i w opiniowanie dokumentów strategicznych Gminy pod katem realizacji inwestycji gminnych i planowania przestrzennego
9. Współpraca z organami administracji samorządowej i państwowej w zakresie niezbędnych do realizacji inwestycji oraz zadań związanych z planowaniem przestrzennym Gminy