1. Pracodawca
  2. Solec Kujawski
  3. GMINA SOLEC KUJAWSKI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA SOLEC KUJAWSKI

Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Solec Kujawski
Wygasła: 15.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało,
  • w szczególności:
  • kompleksowe obsługiwanie postępowań przetargowych,
  • udział w pracach komisji przetargowych, w tym badanie i ocena formalno-prawna składanych ofert, prowadzenie bieżącej korespondencji związanej z prowadzonymi postępowaniami,
  • współpraca z komórkami i jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  • archiwizowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Wydziału Inwestycji i Planowania Przestrzennego

Solec Kujawski
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, w szczególności:
  • 1. Wykonywanie zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza
  • 2. Kierowanie pracą referatów, biur, zespołów i samodzielnych stanowisk wchodzących w skład Wydziału
  • 3. Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem i prowadzeniem inwestycji gminnych, w tym m.in.:
  • - współpraca z projektantami, wykonawcami, inspektorami nadzoru oraz służbą archeologiczną,
  • - udział w przygotowaniu umów na projekty, nadzory i roboty budowlane,
  • - udział w odbiorach zadań inwestycyjnych i rozruchach technologicznych inwestycji,
  • - udział w przygotowaniu dokumentów i wniosków do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji gminnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo ochrony środowiska, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
  • 4. Koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z planowaniem przestrzennym Gminy, w tym m.in.:
  • - koordynacja procedur dotyczących sporządzania: studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian w trybie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • - koordynacja procedur dotyczących sporządzania decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w przypadku braku planu miejscowego, o wygaśnięciu decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • - udział w spotkaniach gminnej komisji urbanistycznej,
  • - udział w dyskusjach publicznych nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium oraz w projektach planów miejscowych,
  • - koordynowanie spraw związanych z planowaniem przestrzennym w zakresie realizacji planu zagospodarowania przestrzennego
  • 5. Koordynacja i nadzorowanie działań związanych z zamówieniami publicznymi;
  • 6. Koordynacja i nadzorowanie działań związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych, w tym m.in.:
  • - koordynowanie działań na etapie składani dokumentów aplikacyjnych;
  • - koordynowania działań na etapie rozliczania uzyskanych środków finansowych,
  • - prowadzenie sprawozdawczości związanej z pozyskanymi funduszami,
  • - współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowywania, realizacji i rozliczania projektów
  • 7. Sporządzanie projektów planów inwestycyjnych na dany rok budżetowy i projektów wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 8. Udział w przygotowywaniu materiałów strategicznych Gminy w tym m.in.:
  • - materiałów do projektu wieloletniego programu inwestycyjnego,
  • - analiza i w opiniowanie dokumentów strategicznych Gminy pod katem realizacji inwestycji gminnych i planowania przestrzennego
  • 9. Współpraca z organami administracji samorządowej i państwowej w zakresie niezbędnych do realizacji inwestycji oraz zadań związanych z planowaniem przestrzennym Gminy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne