Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (13)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 13 )
Brand Manager
Heleny Szafran 6, Jeżyce, Poznań
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami na rynku B2B z topowymi spółkami technologicznymi i szkoleniowymi,
Realizacja rocznych oraz projektowych budżetów sprzedażowych przy wsparciu doświadczonego zespołu w oparciu o atrakcyjny model prowizyjny,
Profesjonalna obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych do współpracy w ramach portfolio produktów pionu czasopisma „Production Manager”,
Sprzedaż produktów i usług z obszaru projektów konferencyjnych, czasopisma (reklama, artykuły), online, webinariów i konferencji niestacjonarnych,
Budowanie ofert sprzedażowych, negocjowanie cen i warunków sprzedaży produktów czasopisma „Production Manager”,
Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych f2f oraz na wydarzeniach branżowych (tragach i konferencjach na terenie Polski),
Obsługę posprzedażową klienta i opiekę nad Partnerem w całym cyklu współpracy,
Wsparcie Sales menedżera w technikach sprzedaży oraz realizacji globalnych wyników pionu Production Managera
Obsługę systemu CRM z aktualizacją działań związanych z ofertowaniem i sprzedażą,
Współpraca z redaktorem naczelnym oraz pozostałymi działami wewnątrz firmy w kreowaniu kultury firmy,
Przygotowywanie oraz realizacja kampanii promocyjnych dla organizowanych przez czasopismo Transport Manager wydarzeń B2B (dla menedżerów i decydentów sektora transportowego),
Realizacja kwartalnych oraz rocznych planów związanych z frekwencją wydarzeń – raportowanie wyników związanych z prowadzonymi projektami,
Przygotowanie oraz realizacja akcji marketingowych związanych z prenumeratą czasopisma Transport Manager (realizacja planu sprzedaży i poszerzania subskrybentów),
Obsługa pod kątem technicznym wydarzeń online – webinariów oraz e-konferencji,
Opieka nad bazami czytelników wydawnictwa – agregowanie nowych rekordów w celu wzrostu zasięgów czytelnictwa,
Reprezentowanie wydawnictwa na stacjonarnych tragach oraz konferencjach na terenie całej Polski,
Kontakt z czytelnikami czasopisma Transport Manager,
Współprowadzenie stron czasopisma w serwisach Facebook oraz LinkedIn, poszerzanie zasięgów bzy kontaktów,
Regularne publikowanie merytorycznych treści na portalu www.transport-manager.pl,
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami na rynku B2B z topowymi spółkami technologicznymi i szkoleniowymi,
Realizacja rocznych oraz projektowych budżetów sprzedażowych przy wsparciu doświadczonego zespołu w oparciu o atrakcyjny model prowizyjny,
Profesjonalna obsługa bieżących oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych do współpracy w ramach portfolio produktów pionu czasopisma „Production Manager”,
Sprzedaż produktów i usług z obszaru projektów konferencyjnych, czasopisma (reklama, artykuły), online, webinariów i konferencji niestacjonarnych,
Budowanie ofert sprzedażowych, negocjowanie cen i warunków sprzedaży produktów czasopisma „Production Manager”,
Reprezentowanie firmy podczas spotkań biznesowych f2f oraz na wydarzeniach branżowych (tragach i konferencjach na terenie Polski),
Obsługę posprzedażową klienta i opiekę nad Partnerem w całym cyklu współpracy,
Wsparcie Sales menedżera w technikach sprzedaży oraz realizacji globalnych wyników pionu Production Managera
Obsługę systemu CRM z aktualizacją działań związanych z ofertowaniem i sprzedażą,
Współpraca z redaktorem naczelnym oraz pozostałymi działami wewnątrz firmy w kreowaniu kultury firmy,
Przygotowywanie oraz realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń dla sektora B2B w wersji stacjonarnej oraz online (konferencji oraz dedykowanych wydarzeń),
Organizacja konferencji stacjonarnych dla sektora B2B (kontakt z hotelami, obowiązki około organizacyjne),
Realizacja kwartalnych oraz rocznych planów związanych z frekwencją wydarzeń – raportowanie wyników związanych z prowadzonymi projektami,
Przygotowanie oraz realizacja kampanii marketingowych związanych z wydarzeniami oraz prenumeratą czasopism TSL (realizacja planu sprzedaży i poszerzania subskrybentów),
Obsługa pod kątem technicznym wydarzeń online – webinariów oraz e-konferencji (budowanie Landing Page, przygotowanie kampanii promocyjnych, projektów graficznych),
Reprezentowanie wydawnictwa na stacjonarnych tragach oraz konferencjach na terenie całej Polski,
Współprowadzenie stron czasopisma w serwisie Facebook, poszerzanie zasięgów odbiorców czasopisma, działalność promocyjna w Social Mediach,
Opieka nad bazami czytelników wydawnictwa – agregowanie nowych rekordów w celu wzrostu zasięgów czytelnictwa,
Kontakt z czytelnikami i prenumeratorami,
Publikowanie merytorycznych treści na portalu czasopisma