Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (29)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 29 )
Referent w Referacie Obsługi Mieszkańców
Kraków
Wygasła: 21.10.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Bieżąca obsługa użytkowników lokali mieszkalnych
pracowni twórczych i tymczasowych pomieszczeń.
Sporządzanie
aktualizowanie i rozwiązywanie umów najmu.
Przyjmowanie i rozpatrywanie korespondencji
wniosków
zgłoszeń
skarg i interwencji mieszkańców zasobu obsługiwanego przez Referat Obsługi Mieszkańców ZBK oraz przygotowanie pisemnych odpowiedzi z dochowaniem terminów określonych przepisami.
Przeprowadzanie wywiadów i uczestnictwo w wizjach lokalnych w terenie dotyczących zasobu obsługiwanego przez Referat Obsługi Mieszkańców ZBK oraz sporządzanie pisemnych informacji
Młodszego Referenta/Referenta w Referacie Windykacji Lokali Użytkowych i Egzekucji
Kraków
Wygasła: 05.07.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Prowadzenie czynności windykacyjnych w oparciu o obowiązujące przepisy procedury windykacji
prawa powszechnego i miejscowego.
Bieżąca weryfikacja stanu zadłużenia występującego na kartotekach dłużników w celu uniknięcia przedawnienia roszczeń.
Przygotowywanie kompletu materiałów dla radców prawnych w celu skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego i sporządzanie w tym zakresie stosownego wniosku oraz bieżące monitorowanie etapu i sposobu rozstrzygnięcia sprawy przez sąd.
Rozpatrywanie pism i wniosków
kierowanych do Zarządu Budynków Komunalnych
dotyczących postępowań windykacyjnych
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego i lokalnego i przygotowywanie w tym zakresie projektów odpowiedzi oraz projektów porozumień w sprawie udzielenia ulg w spłacie wierzytelności jednostki (umorzenia
rozłożenia na raty
bądź odroczenia terminu płatności)
pod podpis Prezydenta Miasta Krakowa i Dyrekcji jednostki
pracowni twórczych i tymczasowych pomieszczeń. Sporządzanie
aktualizowanie i rozwiązywanie umów najmu. Przyjmowanie i rozpatrywanie korespondencji
wniosków
zgłoszeń
skarg i interwencji mieszkańców zasobu obsługiwanego przez Referat Obsługi Mieszkańców ZBK oraz przygotowanie pisemnych odpowiedzi z dochowaniem terminów określonych przepisami. Przeprowadzanie wywiadów i uczestnictwo w wizjach lokalnych w terenie dotyczących zasobu obsługiwanego przez Referat Obsługi Mieszkańców ZBK oraz sporządzanie pisemnych informacji
Bieżąca kontrola stanów prawnych zarządzanych i wynajmowanych zasobów. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie wykazu dotyczącego nieruchomości. Weryfikacja merytoryczna oraz ewidencjonowanie faktur i innych dokumentów księgowych wystawianych przez Spółdzielnie Mieszkaniowe w odniesieniu do lokali pozostających w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowych dla których ZBK pełni rolę wynajmującego. Prowadzenie i bieżące aktualizowanie bazy lokali pozostających w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowych dla których ZBK pełni rolę wynajmującego oraz prowadzenie korespondencji w zakresie tych lokali. Udzielanie na wniosek pisemnych informacji na temat zarządzanych nieruchomości
od 4 675 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent w Referacie Czynszów Lokali Mieszkalnych
Kraków
Wygasła: 08.04.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Księgowanie i rozliczanie wpłat na kontach użytkowników; miesięczna weryfikacja sald na kontach poszczególnych najemców lokali mieszkalnych; bieżące księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych w zakresie lokali mieszkalnych; wprowadzanie decyzji o przyznanych dodatkach mieszkaniowych; księgowanie wpłat dodatków mieszkaniowych; bieżąca obsługa korespondencji.
---
Praca w godz. 7:30-15:30
od 4 675 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent w Referacie Ekspolatacji
Kraków
Wygasła: 21.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Bieżąca kontrola stanów prawnych zarządzanych i wynajmowanych zasobów.
Prowadzenie i bieżące aktualizowanie wykazu dotyczącego nieruchomości.
Weryfikacja merytoryczna oraz ewidencjonowanie faktur i innych dokumentów księgowych wystawianych przez Spółdzielnie Mieszkaniowe w odniesieniu do lokali pozostających w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowych dla których ZBK pełni rolę wynajmującego.
Prowadzenie i bieżące aktualizowanie bazy lokali pozostających w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowych dla których ZBK pełni rolę wynajmującego oraz prowadzenie korespondencji w zakresie tych lokali.
Udzielanie na wniosek pisemnych informacji na temat zarządzanych nieruchomości.
---
Praca w godz. 7:30-15:30
od 4 675 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Referent w Referacie Lokali Użytkowych
Kraków
Wygasła: 17.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Udział w komisji aukcyjnej/przetargowej na najem lokali użytkowych.
Realizacja procedury zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Przejmowanie lokali użytkowych po wypowiedzeniu/rozwiązaniu lub wygaśnięciu umów najmu.
Kontrola polegająca na wizjach w terenie w celu ewentualnego ujawnienia podmiotów korzystających z lokali użytkowych w sposób sprzeczny z umową.
Przekazywanie właściwym podmiotom przyjętych zgłoszeń od najemców o awariach
usterkach
koniecznych naprawach lub remontach w celu likwidacji skutków awarii
usunięcia usterek oraz wykonania niezbędnych napraw i remontów.
---
Praca w godz. 7:30 - 15:30
Weryfikacja merytoryczna oraz ewidencjonowanie faktur wystawianych przez dostawców i sprzedawców energii elektrycznej oraz dostawców gazu. Bieżąca analiza kosztów oraz zużycia energii elektrycznej
gazu na podstawie odczytów urządzeń pomiarowych z faktur zakupu oraz informowanie właściwych Referatów o stwierdzonych nieprawidłowościach. Przygotowywanie
nadzorowanie i aneksowanie porozumień w zakresie uczestnictwa/partycypacji: - przez ZBK w Krakowie w kosztach dostawy określonych mediów
w sytuacji jeżeli dostawa odbywa się poprzez sieć podmiotu trzeciego lub - podmiotów trzecich w kosztach dostawy określonych mediów
jeżeli dostawa odbywa się poprzez sieć ZBK w Krakowie. Przygotowywanie
nadzorowanie i aneksowanie umów dotyczących dystrybucji i sprzedaży energii elektrycznej oraz gazu.
Praca w godz. 7:30-15:30
Udział w przygotowaniu postępowania o zamówienia publiczne na wykonanie dokumentacji technicznych. Udział w komisjach przetargowych
Odbiór zleconych dokumentacji inwentaryzacyjnych od wykonawców oraz ich weryfikacja pod względem zgodności z właściwymi przepisami oraz umowami na wykonanie inwentaryzacji (w tym również odsyłanie do ewentualnej korekty lub uzupełnienia)
Przesyłanie odebranych dokumentacji wspólnotom mieszkaniowym i administratorom budynków celem ich weryfikacji, a po jej uzyskaniu innym właściwym komórkom organizacyjnym Zarządu Budynków Komunalnych oraz Urzędu Miasta Krakowa
Wzywanie wykonawców dokumentacji do ich korekty w wyznaczonym terminie, zgodnie z uwagami uczestników procedury weryfikacji dokumentacji, po przeprowadzeniu analizy zgłoszonych uwag
Dokonywanie korekt dokumentacji inwentaryzacyjnych w ramach sprawowania prawidłowego zarządu zasobem nieruchomości, w szczególności poprzez przeprowadzanie wizji i pomiarów kontrolnych w lokalach; nanoszenie wyników weryfikacji na dokumentacje
Przygotowywanie propozycji załatwiania spraw związanych z występowaniem różnic pomiędzy powierzchnią umowną lokali, a powierzchnią ustaloną w drodze ich inwentaryzacji
Występowanie do właściwego organu architektonicznego z wnioskiem o wydanie zaświadczeń o samodzielności lokali
Bieżąca współpraca z wykonawcami i wspólnotami mieszkaniowymi w zakresie dotyczącym dokumentacji technicznych lokali i budynków
Bieżące prowadzenie i aktualizowanie elektronicznych baz danych zgodnych z zakresem powierzonych obowiązków
Referent w Referacie Lokali Służby Zdrowia i Fortów
Kraków
Wygasła: 11.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z lokalami służby zdrowia
w tym przygotowanie umów
aneksów i wypowiedzeń. Prowadzenie korespondencji z najemcami. Realizacja procedur związanych z najmem lokali służby zdrowia w drodze aukcji
przetargu lub w drodze bezprzetargowej. Użytkowanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami „GRANIT” w zakresie niezbędnym do obsługi finansowo-księgowej nieruchomości
budynku
lokalu
najemcy oraz do celów ewidencyjnych. Przyjmowanie zgłoszeń w sprawach stanu technicznego zarządzanego zasobu. Przejmowanie lokali użytkowych po wypowiedzeniu/rozwiązaniu lub wygaśnięciu umów najmu. Bieżący nadzór nad realizacją obowiązków wynikających z umów o utrzymanie czystości
Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań na zamówienia publiczne dotyczące realizacji zadań Referatu Eksploatacji wraz z kompletem materiałów (w tym projektem umowy) niezbędnych do sporządzenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie umożliwiającym prawidłowe przeprowadzenie postępowania. Uczestnictwo w wyłanianiu wykonawców
weryfikacja ofert przetargowych; Nadzorowanie i aneksowanie zawieranych umów w zakresie zapewnienia usług i dostaw na rzecz Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie;
Weryfikacja merytoryczna oraz ewidencjonowanie faktur wystawianych przez wykonawców realizujących usługi i dostawy na rzecz Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie na podstawie zawartych umów lub zleceń
od 4 180 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kierownik Referatu Finansowo-Księgowego
Bolesława Czerwieńskiego 16, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 11.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki organizacyjnej
Opracowywanie procedur wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach dotyczących komórki organizacyjnej
Nadzór nad zagadnieniami leżącymi w kompetencji komórki merytorycznej – Referat Finansowo-Księgowy
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji ZBK zgodnie z planem finansowym oraz harmonogramem realizacji dochodów i wydatków
Kontrola pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ZBK
Ewidencja wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Terminowe odprowadzanie dochodów z nieruchomości Skarbu Państwa (zadanie zlecone Gminie Miejskiej Kraków) na odrębny rachunek Gminy
Ewidencja i zwrot kaucji użytkownikom lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie dyspozycji właściwych komórek organizacyjnych ZBK
Prowadzenie generalnego rejestru umów
Nadzór na bieżącym ewidencjonowaniem operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniające terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomiczno-finansowych
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych zgodnie z klasyfikacją środków trwałych
Opracowywanie wewnętrznych zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
Nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem miesięcznych i kwartalnych sprawozdań budżetowych na podstawie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie, przygotowywanie procedur dotyczących obiegu i wymogów formalnych dokumentów finansowych zapewniających właściwy przebieg operacji gospodarczych
Nadzór nad ewidencją należnych wspólnotom zaliczek z tytułu eksploatacji i mediów oraz funduszu remontowego
Nadzór nad terminowym regulowaniem płatności należnych wspólnotom z tytułu zaliczek wnoszonych przez Gminę Miejską Kraków
Analiza wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków będących w dyspozycji ZBK, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Kontrola realizacji zadań z zakresu inwentaryzacji
Sporządzanie projektów wniosków do właściwego komornika sądowego w celu odzyskania wymagalnych wierzytelności na drodze postępowania egzekucyjnego, o ile dłużnik nie dokonał ich dobrowolnej zapłaty
Rozpatrywanie pism i wniosków, dotyczących postępowań egzekucyjnych i windykacyjnych, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa powszechnego i lokalnego i przygotowywanie w tym zakresie projektów odpowiedzi
Przygotowywanie projektów pism w tym zarządzeń oraz porozumień. Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dekretowanie pism i przydzielanie ich odpowiednim prowadzącym sprawy pracownikom. Bieżące archiwizowanie zasobu Referatu. Sporządzanie raportów i zestawień z zakresu działania Referatu
Podejmowanie działań, mających na celu uzyskanie informacji o majątku dłużnika, podlegającym egzekucji, ustaleniu kręgi potencjalnych spadkobierców, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej na potrzeby postępowań w sprawach o stwierdzenie nabycia spadku
Bieżąca współpraca z komornikami sądowymi i monitorowanie postępowania egzekucyjnego
Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, Urzędu Miasta Krakowa i innymi jednostkami
Bolesława Czerwieńskiego 16, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 08.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki organizacyjnej
Opracowywanie procedur wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach dotyczących komórki organizacyjnej
Nadzór nad zagadnieniami leżącymi w kompetencji komórki merytorycznej – Referat Finansowo-Księgowy
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji ZBK zgodnie z planem finansowym oraz harmonogramem realizacji dochodów i wydatków
Kontrola pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ZBK
Ewidencja wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Terminowe odprowadzanie dochodów z nieruchomości Skarbu Państwa (zadanie zlecone Gminie Miejskiej Kraków) na odrębny rachunek Gminy
Ewidencja i zwrot kaucji użytkownikom lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie dyspozycji właściwych komórek organizacyjnych ZBK
Prowadzenie generalnego rejestru umów
Nadzór na bieżącym ewidencjonowaniem operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniające terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomiczno-finansowych
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych zgodnie z klasyfikacją środków trwałych
Opracowywanie wewnętrznych zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
Nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem miesięcznych i kwartalnych sprawozdań budżetowych na podstawie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie, przygotowywanie procedur dotyczących obiegu i wymogów formalnych dokumentów finansowych zapewniających właściwy przebieg operacji gospodarczych
Nadzór nad ewidencją należnych wspólnotom zaliczek z tytułu eksploatacji i mediów oraz funduszu remontowego
Nadzór nad terminowym regulowaniem płatności należnych wspólnotom z tytułu zaliczek wnoszonych przez Gminę Miejską Kraków
Analiza wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków będących w dyspozycji ZBK, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Kontrola realizacji zadań z zakresu inwentaryzacji
Bolesława Czerwieńskiego 16, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 05.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie, kierowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki organizacyjnej
Opracowywanie procedur wewnętrznych i zewnętrznych w sprawach dotyczących komórki organizacyjnej
Nadzór nad zagadnieniami leżącymi w kompetencji komórki merytorycznej – Referat Finansowo-Księgowy
Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji ZBK zgodnie z planem finansowym oraz harmonogramem realizacji dochodów i wydatków
Kontrola pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez ZBK
Ewidencja wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Terminowe odprowadzanie dochodów z nieruchomości Skarbu Państwa (zadanie zlecone Gminie Miejskiej Kraków) na odrębny rachunek Gminy
Ewidencja i zwrot kaucji użytkownikom lokali mieszkalnych i użytkowych na podstawie dyspozycji właściwych komórek organizacyjnych ZBK
Prowadzenie generalnego rejestru umów
Nadzór na bieżącym ewidencjonowaniem operacji gospodarczych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewniające terminowe i rzetelne przekazywanie informacji ekonomiczno-finansowych
Nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych zgodnie z klasyfikacją środków trwałych
Opracowywanie wewnętrznych zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
Nadzór nad terminowym i prawidłowym sporządzaniem miesięcznych i kwartalnych sprawozdań budżetowych na podstawie ksiąg rachunkowych
Sporządzanie, przygotowywanie procedur dotyczących obiegu i wymogów formalnych dokumentów finansowych zapewniających właściwy przebieg operacji gospodarczych
Nadzór nad ewidencją należnych wspólnotom zaliczek z tytułu eksploatacji i mediów oraz funduszu remontowego
Nadzór nad terminowym regulowaniem płatności należnych wspólnotom z tytułu zaliczek wnoszonych przez Gminę Miejską Kraków
Analiza wykorzystania i rozliczenia środków własnych, dotacji z budżetu i innych środków będących w dyspozycji ZBK, w tym środków pochodzących ze źródeł zagranicznych
Kontrola realizacji zadań z zakresu inwentaryzacji
Bolesława Czerwieńskiego 16, Prądnik Biały, Kraków
Wygasła: 20.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Sporządzanie potrzeb remontowych prac remontowych wynikających z przeglądów technicznych, a wskazanych w art. 62 ustawy Prawo budowlane oraz wynikających z wszelkich nieprawidłowości stanu technicznego i zagrożeń w budynkach i infrastrukturze technicznej, celem opracowania zbiorczego planu remontów
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót i do czasu obowiązywania rękojmi lub udzielonej gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zakresem rzeczowo-finansowym określonym w ofercie Wykonawcy i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Nadzorowanie robót remontowych, przebudowy i robót inwestycyjnych wykonywanych przez Wykonawców
Uczestniczenie przy odbiorze lokali w związku z ich opuszczeniem przez dotychczasowych użytkowników
Sporządzanie dokumentów i wniosków niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego odnośnie zakresu robót do zrealizowania
Udział w naradach, wizjach i spotkaniach dotyczących realizacji robót remontowych, jak również rozpatrywanie złożonych skarg i interwencji
Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zgłaszanie podmiotom wyłonionym przez Zamawiającego do realizacji koniecznych prac konserwacyjnych, egzekwowanie i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wzywanie wykonawców do usunięcia wad, usterek
Prowadzenie korespondencji
Udział w pracach Komisji Przetargowych
Uzupełnianie książek obiektów budowlanych zgodnie z wymogami przepisów szczegółowych
Sporządzanie potrzeb remontowych prac remontowych wynikających z przeglądów technicznych, a wskazanych w art. 62 ustawy Prawo budowlane oraz wynikających z wszelkich nieprawidłowości stanu technicznego i zagrożeń w budynkach i infrastrukturze technicznej, celem opracowania zbiorczego planu remontów
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót i do czasu obowiązywania rękojmi lub udzielonej gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zakresem rzeczowo-finansowym określonym w ofercie Wykonawcy i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Nadzorowanie robót remontowych, przebudowy i robót inwestycyjnych wykonywanych przez Wykonawców
Uczestniczenie przy odbiorze lokali w związku z ich opuszczeniem przez dotychczasowych użytkowników
Sporządzanie dokumentów i wniosków niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego odnośnie zakresu robót do zrealizowania
Udział w naradach, wizjach i spotkaniach dotyczących realizacji robót remontowych, jak również rozpatrywanie złożonych skarg i interwencji
Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zgłaszanie podmiotom wyłonionym przez Zamawiającego do realizacji koniecznych prac konserwacyjnych, egzekwowanie i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wzywanie wykonawców do usunięcia wad, usterek
Prowadzenie korespondencji
Udział w pracach Komisji Przetargowych
Uzupełnianie książek obiektów budowlanych zgodnie z wymogami przepisów szczegółowych
Sporządzanie dokumentów i wniosków niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Udział w naradach, wizjach i spotkaniach dotyczących realizacji robót remontowych, jak również rozpatrywanie złożonych skarg i interwencji
Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK
Prowadzenie korespondencji
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zgłaszanie podmiotom wyłonionym przez Zamawiającego do realizacji koniecznych prac konserwacyjnych, egzekwowanie i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
Udział w naradach, wizjach i spotkaniach dotyczących realizacji robót remontowych, jak również rozpatrywanie złożonych skarg i interwencji
Uczestniczenie przy odbiorze lokali w związku z ich opuszczeniem przez dotychczasowych użytkowników
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wzywanie wykonawców do usunięcia wad, usterek
Sporządzanie potrzeb remontowych prac remontowych wynikających z przeglądów technicznych, a wskazanych w art. 62 ustawy Prawo budowlane oraz wynikających z wszelkich nieprawidłowości stanu technicznego i zagrożeń w budynkach i infrastrukturze technicznej, celem opracowania zbiorczego planu remontów
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót i do czasu obowiązywania rękojmi lub udzielonej gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zakresem rzeczowo-finansowym określonym w ofercie Wykonawcy i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej
Nadzorowanie robót remontowych, przebudowy i robót inwestycyjnych wykonywanych przez Wykonawców
Uczestniczenie przy odbiorze lokali w związku z ich opuszczeniem przez dotychczasowych użytkowników
Sporządzanie dokumentów i wniosków niezbędnych do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz ze sporządzeniem kosztorysu inwestorskiego odnośnie zakresu robót do zrealizowania
Udział w naradach, wizjach i spotkaniach dotyczących realizacji robót remontowych, jak również rozpatrywanie złożonych skarg i interwencji
Prowadzenie i zakładanie spraw zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Współpraca merytoryczna z komórkami organizacyjnymi ZBK
Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zgłaszanie podmiotom wyłonionym przez Zamawiającego do realizacji koniecznych prac konserwacyjnych, egzekwowanie i nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz wzywanie wykonawców do usunięcia wad, usterek
Prowadzenie korespondencji
Udział w pracach Komisji Przetargowych
Uzupełnianie książek obiektów budowlanych zgodnie z wymogami przepisów szczegółowych