Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów Spółki i rozwój sprzedaży wszystkich produktów z oferty handlowej Spółki na rynkach zagranicznych w wyznaczonym terenie działania lub w określonej grupie klientów, a także realizacja założonych planów sprzedażowych wyznaczanych przez Zarząd Spółki
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, obsługa, wdrażanie i wspieranie klienta przez cały proces sprzedaży, doradztwo oraz budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych
opracowywanie i realizacja strategii Spółki w obszarze sprzedaży, marketingu, pozyskiwania nowych kluczowych klientów dla oferty produktowej Spółki w kraju i za granicą
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży w ujęciach ilościowych i wartościowych i przygotowywanie raportów do zarządu, osiąganie zaplanowanych celów
znajomość otoczenia konkurencyjnego w obszarze działania firmy, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji i jej udziału w rynku, zadowolenia klientów,
bieżący nadzór i kontrola nad zamówieniami, forecastami i reklamacjami obsługiwanych klientów oraz kompleksowy nadzór nad efektywną współpracą w tym zakresie także z innymi specjalistami sprzedaży Spółki na całym obszarze działania lub w określonej grupie klientów
biegła znajomość wszystkich produktów z oferty firmy oraz wdrażanie nowych produktów firmy na rynkach zagranicznych
kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy LAMINTEX poprzez sposób przeprowadzania rozmów z odbiorcami i dostawcami, znajomość asortymentu, kompetencje i kulturę osobistą, udział w targach i innych wydarzeniach branżowych
przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej i pełnej obsługi handlowej klientów Spółki, w szczególności takich jak oferty handlowe, prezentacje, cenniki, korespondencja handlowa, itp., prezentowanie oferty Spółki nowym i dotychczasowym klientom
aktywne prowadzenie działań marketingowych, udział w spotkaniach, targach i innych wydarzeniach branżowych oraz aktywne wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych Spółki
Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów Spółki i rozwój sprzedaży wszystkich produktów z oferty handlowej Spółki na rynkach zagranicznych w wyznaczonym terenie działania lub w określonej grupie klientów, a także realizacja założonych planów sprzedażowych wyznaczanych przez Zarząd Spółki
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, obsługa, wdrażanie i wspieranie klienta przez cały proces sprzedaży, doradztwo oraz budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych
opracowywanie i realizacja strategii Spółki w obszarze sprzedaży, marketingu, pozyskiwania nowych kluczowych klientów dla oferty produktowej Spółki w kraju i za granicą
sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży w ujęciach ilościowych i wartościowych i przygotowywanie raportów do zarządu, osiąganie zaplanowanych celów
znajomość otoczenia konkurencyjnego w obszarze działania firmy, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji i jej udziału w rynku, zadowolenia klientów,
bieżący nadzór i kontrola nad zamówieniami, forecastami i reklamacjami obsługiwanych klientów oraz kompleksowy nadzór nad efektywną współpracą w tym zakresie także z innymi specjalistami sprzedaży Spółki na całym obszarze działania lub w określonej grupie klientów
biegła znajomość wszystkich produktów z oferty firmy oraz wdrażanie nowych produktów firmy na rynkach zagranicznych
kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy LAMINTEX poprzez sposób przeprowadzania rozmów z odbiorcami i dostawcami, znajomość asortymentu, kompetencje i kulturę osobistą, udział w targach i innych wydarzeniach branżowych
przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej i pełnej obsługi handlowej klientów Spółki, w szczególności takich jak oferty handlowe, prezentacje, cenniki, korespondencja handlowa, itp., prezentowanie oferty Spółki nowym i dotychczasowym klientom
aktywne prowadzenie działań marketingowych, udział w spotkaniach, targach i innych wydarzeniach branżowych oraz aktywne wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych Spółki
opracowanie, wdrożenie, aktualizacja i nadzór nad prawidłowym działaniem procedur i wytycznych w zakresie ISO, FSC, RODO, Ochrony środowiska
prowadzenie, nadzór, raportowanie dot. kontroli podmiotów zewnętrznych związanych z: audytami klientów, kontrolami instytucji państwowych z zakresu RODO, FSC, Ochrony Środowiska, certyfikacją systemu jakości (ISO lub podobnym), w tym: wdrażanie zaleceń, prowadzenie wszelkich niezbędnych uzgodnień, prac organizacyjnych oraz działań korygujących związanych z kontrolami/audytami,
bieżąca współpraca z wszystkimi niezbędnymi instytucjami, laboratoriami, innymi podmiotami wymaganymi do prawidłowego funkcjonowania spółki,
aktywny rozwój obszaru certyfikacji celem zapewnienia firmie możliwości oferowania produktów spełniających oczekiwania klientów w zakresie świadectw i certyfikatów ze szczególnym uwzględnieniem trendów ekologicznych,
nadzór nad utrzymaniem i aktualizacją ważności wymaganych świadectw, atestów i certyfikatów potwierdzających jakość produkowanych przez firmę wyrobów oraz wszystkich surowców,
szkolenie załogi Lamintex z zakresu RODO, FSC, innych certyfikatów, ochrony środowiska, systemu kontroli Jakości w firmie,
organizacja, prowadzenie i nadzór nad procesem reklamacji wewnętrznych oraz zewnętrznych; surowców i wyrobów gotowych,
aktywny udział w opracowaniu i ciągłej walidacji systemu kontroli jakości w firmie,
opracowywanie analizy ryzyka FMEA, w tym: walidacja, nadzór i raportowanie niezgodności,
przygotowywanie analiz i raportów niezgodności jakościowych w tym wprowadzanie uzgodnionych działań korygujących w oparciu o analizę danych
opracowanie, wdrożenie, aktualizacja i nadzór nad prawidłowym działaniem procedur i wytycznych w zakresie ISO, FSC, RODO, Ochrony środowiska
prowadzenie, nadzór, raportowanie dot. kontroli podmiotów zewnętrznych związanych z: audytami klientów, kontrolami instytucji państwowych z zakresu RODO, FSC, Ochrony Środowiska, certyfikacją systemu jakości (ISO lub podobnym), w tym: wdrażanie zaleceń, prowadzenie wszelkich niezbędnych uzgodnień, prac organizacyjnych oraz działań korygujących związanych z kontrolami/audytami,
bieżąca współpraca z wszystkimi niezbędnymi instytucjami, laboratoriami, innymi podmiotami wymaganymi do prawidłowego funkcjonowania spółki,
aktywny rozwój obszaru certyfikacji celem zapewnienia firmie możliwości oferowania produktów spełniających oczekiwania klientów w zakresie świadectw i certyfikatów ze szczególnym uwzględnieniem trendów ekologicznych,
nadzór nad utrzymaniem i aktualizacją ważności wymaganych świadectw, atestów i certyfikatów potwierdzających jakość produkowanych przez firmę wyrobów oraz wszystkich surowców,
szkolenie załogi Lamintex z zakresu RODO, FSC, innych certyfikatów, ochrony środowiska, systemu kontroli Jakości w firmie,
organizacja, prowadzenie i nadzór nad procesem reklamacji wewnętrznych oraz zewnętrznych; surowców i wyrobów gotowych,
aktywny udział w opracowaniu i ciągłej walidacji systemu kontroli jakości w firmie,
opracowywanie analizy ryzyka FMEA, w tym: walidacja, nadzór i raportowanie niezgodności,
przygotowywanie analiz i raportów niezgodności jakościowych w tym wprowadzanie uzgodnionych działań korygujących w oparciu o analizę danych
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień
odpowiedzialność za składanie i realizację zamówień zakupowych oraz nadzorowanie ich realizacji,
zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
monitorowanie dostaw
przygotowywanie zestawień i raportów
pozyskiwanie dostawców oraz materiałów i produktów niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
sprawdzanie dokumentów dostaw pod kątem zgodności z zamówieniem,
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień składanych przez klientów ,
koordynacja wszelkich działań w ramach łańcucha dostaw,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programów zakupowego w zakresie wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zakupem i dostawą m.in. faktur, wprowadzanie zamówień,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen zakupu surowca oraz sprzedawanych towarów,
prawidłowe prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień zakupowych i sprzedażowych,
prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów znajdujących się w ofercie Spółki,
obsługa, utrzymanie, budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych z klientami Spółki na określonym terenie działania lub w określonej grupie klientów w tym doradztwo i wsparcie techniczno-produktowe oraz handlowe dla klientów firmy,
aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów oraz budowanie i rozwijanie z nimi relacji handlowych,
bieżący nadzór i kontrola nad zamówieniami, forecastami oraz reklamacjami obsługiwanych klientów oraz kompleksowy nadzór nad efektywną współpracą w tym zakresie także z innymi pracownikami Spółki,
przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej i pełnej obsługi handlowej klientów Spółki,
sporządzanie kalkulacji cenowych na towary według wytycznych Zarządu, sprawowanie nadzoru i analiza wyznaczonych wskaźników, sporządzanie raportów w zakresie powierzonych zadań,
kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy według standardów Spółki poprzez sposób przeprowadzania rozmów z odbiorcami i dostawcami, wiedzę produktową, kompetencje i kulturę osobistą,
czynny udział w tworzeniu planów i strategii marketingowych, mających na celu wzmocnienie sprzedaży towarów,
udział w spotkaniach, targach i innych wydarzeniach branżowych oraz aktywne wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych Spółki,
Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów Spółki i rozwój sprzedaży wszystkich produktów z oferty handlowej Spółki na rynkach zagranicznych w wyznaczonym terenie działania lub w określonej grupie klientów, a także realizacja założonych planów sprzedażowych wyznaczanych przez Zarząd Spółki
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, obsługa, wdrażanie i wspieranie klienta przez cały proces sprzedaży, doradztwo oraz budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych
Sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży w ujęciach ilościowych i wartościowych i przygotowywanie raportów do zarządu, osiąganie zaplanowanych celów
Znajomość otoczenia konkurencyjnego w obszarze działania firmy, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji i jej udziału w rynku, zadowolenia klientów,
Bieżący nadzór i kontrola nad zamówieniami, forecastami i reklamacjami obsługiwanych klientów oraz kompleksowy nadzór nad efektywną współpracą w tym zakresie także z innymi specjalistami sprzedaży Spółki na całym obszarze działania lub w określonej grupie klientów
Biegła znajomość wszystkich produktów z oferty firmy oraz wdrażanie nowych produktów firmy na rynkach zagranicznych
Kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy LAMINTEX poprzez sposób przeprowadzania rozmów z odbiorcami i dostawcami, znajomość asortymentu, kompetencje i kulturę osobistą, udział w targach i innych wydarzeniach branżowych
Przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej i pełnej obsługi handlowej klientów Spółki, w szczególności takich jak oferty handlowe, prezentacje, cenniki, korespondencja handlowa, itp., prezentowanie oferty Spółki nowym i dotychczasowym klientom
Aktywne prowadzenie działań marketingowych, udział w spotkaniach, targach i innych wydarzeniach branżowych oraz aktywne wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych Spółki
Specjalista ds. Sprzedaży i Zakupów z j. francuskim
Węgierska 78, Nowy Sącz
Wygasła: 23.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
odpowiedzialność za składanie i realizację zamówień zakupowych oraz nadzorowanie ich realizacji,
zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
monitorowanie dostaw
przygotowywanie zestawień i raportów
pozyskiwanie dostawców oraz materiałów i produktów niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
sprawdzanie dokumentów dostaw pod kątem zgodności z zamówieniem,
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień składanych przez klientów ,
koordynacja wszelkich działań w ramach łańcucha dostaw,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programów zakupowego i sprzedażowego w zakresie wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zakupem, dostawą i sprzedażą m.in. faktur, wprowadzanie zamówień,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen zakupu surowca oraz sprzedawanych towarów,
prawidłowe prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień zakupowych i sprzedażowych,
Koordynowanie oraz zarządzanie zamówieniami, dostawami i monitorowanie ich terminowości oraz ich kontrola,
Odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami poprzez bezpośredni kontakt, uczestnictwo w spotkaniach , rozmowach handlowych
Tworzenie i realizacja zamówień surowców, opakowań, narzędzi itp. zgodnie z zapotrzebowaniem, odpowiedzialność w zakresie poprawności cen. Optymalizacja kosztów i procesów zamówień,
Obsługa dostaw w zakresie ilości, jakości, ewidencji, dokumentacji zgodnie z ustalonymi warunkami handlowymi z dostawcami oraz procedurami obowiązującymi u pracodawcy,
Nadzór i efektywna koordynacja pracy podległego zespołu,
Kontrola stanu magazynowego materiałów, surowców, prowadzenie prawidłowej ewidencji magazynowej oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji,
Koordynacja i kontrola prawidłowego i sprawnego przepływu informacji oraz prawidłowego obiegu dokumentów,
Monitorowanie rynku oraz działań dotyczących dostaw oraz trendów produktowych,
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień
odpowiedzialność za składanie i realizację zamówień zakupowych oraz nadzorowanie ich realizacji,
zapewnienie ciągłości dostaw surowców niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
monitorowanie dostaw,
przygotowywanie zestawień i raportów,
pozyskiwanie dostawców oraz materiałów i produktów niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych,
sprawdzanie dokumentów dostaw pod kątem zgodności z zamówieniem,
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień składanych przez klientów ,
koordynacja wszelkich działań w ramach łańcucha dostaw,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programów zakupowego i sprzedażowego w zakresie wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z zakupem, dostawą i sprzedażą m.in. faktur, wprowadzanie zamówień,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen zakupu surowca oraz sprzedawanych towarów,
prawidłowe prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień zakupowych i sprzedażowych
opracowanie, wdrożenie, aktualizacja i nadzór nad prawidłowym działaniem procedur i wytycznych w zakresie ISO, FSC, RODO, Ochrony środowiska
prowadzenie, nadzór, raportowanie dot. kontroli podmiotów zewnętrznych związanych z: audytami klientów, kontrolami instytucji państwowych z zakresu RODO, FSC, Ochrony Środowiska, certyfikacją systemu jakości (ISO lub podobnym), w tym: wdrażanie zaleceń, prowadzenie wszelkich niezbędnych uzgodnień, prac organizacyjnych oraz działań korygujących związanych z kontrolami/audytami,
bieżąca współpraca z wszystkimi niezbędnymi instytucjami, laboratoriami, innymi podmiotami wymaganymi do prawidłowego funkcjonowania spółki,
aktywny rozwój obszaru certyfikacji celem zapewnienia firmie możliwości oferowania produktów spełniających oczekiwania klientów w zakresie świadectw i certyfikatów ze szczególnym uwzględnieniem trendów ekologicznych,
nadzór nad utrzymaniem i aktualizacją ważności wymaganych świadectw, atestów i certyfikatów potwierdzających jakość produkowanych przez firmę wyrobów oraz wszystkich surowców,
szkolenie załogi Lamintex z zakresu RODO, FSC, innych certyfikatów, ochrony środowiska, systemu kontroli Jakości w firmie,
organizacja, prowadzenie i nadzór nad procesem reklamacji wewnętrznych oraz zewnętrznych; surowców i wyrobów gotowych,
aktywny udział w opracowaniu i ciągłej walidacji systemu kontroli jakości w firmie,
opracowywanie analizy ryzyka FMEA, w tym: walidacja, nadzór i raportowanie niezgodności,
przygotowywanie analiz i raportów niezgodności jakościowych w tym wprowadzanie uzgodnionych działań korygujących w oparciu o analizę danych
opracowanie, wdrożenie, aktualizacja i nadzór nad prawidłowym działaniem procedur i wytycznych w zakresie ISO, FSC, RODO, Ochrony środowiska
prowadzenie, nadzór, raportowanie dot. kontroli podmiotów zewnętrznych związanych z: audytami klientów, kontrolami instytucji państwowych z zakresu RODO, FSC, Ochrony Środowiska, certyfikacją systemu jakości (ISO lub podobnym), w tym: wdrażanie zaleceń, prowadzenie wszelkich niezbędnych uzgodnień, prac organizacyjnych oraz działań korygujących związanych z kontrolami/audytami,
bieżąca współpraca z wszystkimi niezbędnymi instytucjami, laboratoriami, innymi podmiotami wymaganymi do prawidłowego funkcjonowania spółki,
aktywny rozwój obszaru certyfikacji celem zapewnienia firmie możliwości oferowania produktów spełniających oczekiwania klientów w zakresie świadectw i certyfikatów ze szczególnym uwzględnieniem trendów ekologicznych,
nadzór nad utrzymaniem i aktualizacją ważności wymaganych świadectw, atestów i certyfikatów potwierdzających jakość produkowanych przez firmę wyrobów oraz wszystkich surowców,
szkolenie załogi Lamintex z zakresu RODO, FSC, innych certyfikatów, ochrony środowiska, systemu kontroli Jakości w firmie,
organizacja, prowadzenie i nadzór nad procesem reklamacji wewnętrznych oraz zewnętrznych; surowców i wyrobów gotowych,
aktywny udział w opracowaniu i ciągłej walidacji systemu kontroli jakości w firmie,
opracowywanie analizy ryzyka FMEA, w tym: walidacja, nadzór i raportowanie niezgodności,
przygotowywanie analiz i raportów niezgodności jakościowych w tym wprowadzanie uzgodnionych działań korygujących w oparciu o analizę danych
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta krajowego,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień,
koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień
uczestnictwo w tworzeniu WEB-owych systemów do obsługi zamówień, systemu obsługi klienta, CAD
nadzorowanie komunikacji sieciowej maszyn i urządzeń z systemem MES, oraz systemem obsługi klienta CAD
nadzorowanie i rozwój systemu ERP
administracja systemów informatycznych
bieżący nadzór na zasobami IT
diagnozowanie oraz usuwanie awarii i usterek w zakresie komunikacji maszyn z systemem MES, ERP, CAD
nadzorowanie komunikacji sieciowej systemu MES z systemem obsługi klienta
współtworzenie całego systemu informatycznego dla fabryki produkcji blatów w zakresie oprogramowania sytemu obsługi klienta, systemu MES, ERP, CAD oraz oprogramowania maszyn i urządzeń
Praca OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Nowy Sącz
Wygasła: 28.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Pracownik Produkcji
Nowy Sącz
Wygasła: 27.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Nowy Sącz
Wygasła: 27.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Nowy Sącz
Wygasła: 26.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca Pracownik Produkcji
Nowy Sącz
Wygasła: 23.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca MAGAZYNIER/OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO
Nowy Sącz
Wygasła: 23.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Praca OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ DO OBRÓBKI DREWNA
Nowy Sącz
Wygasła: 23.06.2022
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Nowy Sącz
Wygasła: 24.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień,
koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
sporządzanie planów sprzedażowych oraz działań promocyjnych we współpracy z przełożonym,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień