Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (708)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 706 )
Projektant grafiki
Gdańsk
Wygasła: 17.10.2024
Umowa o dzieło
Obowiązki:
przygotowanie 72 elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej;
przygotowanie 72 elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki rastrowej;
przygotowanie 72 grafiki dla grafika komputerowego DTP
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Twórca projektów graficznych
Gdańsk
Wygasła: 15.10.2024
Umowa o dzieło
Obowiązki:
- przygotowanie 36 projektów graficznych oraz wizualizacji graficznych nieruchomości oraz pomieszczeń; - przygotowanie i optymalizacja 36 projektów graficznych do prezentacji w internecie;
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Projektant grafiki
Gdańsk
Wygasła: 20.09.2024
Umowa o dzieło
Obowiązki:
- przygotowanie kompozycji graficznej oraz elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej;
- przygotowanie i optymalizacja grafiki do prezentacji w internecie
- przygotowanie kompozycji graficznej oraz elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej;
- przygotowanie i optymalizacja grafiki do prezentacji w internecie
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk biznesowy
Poznań
Wygasła: 31.07.2024
Umowa o dzieło
Obowiązki:
przygotowanie 36 zestawień i analiz na potrzeby działu sprzedaży w tym w języku rosyjskim (minimalnie 10 stron formatu A4 - 1 zestawienie
minimalnie 10 stron formatu A4 - 1 analiza);
przygotowanie 36 sprawozdań zgodnie z wymogami wewnętrznymi firmy(minimalnie 10 stron formatu A4 - 1 sprawozdanie);
przygotowanie 36 raportów i rekomendacji biznesowych. (minimalnie 10 stron formatu A4 - 1 raport
minimalnie 10 stron formatu A4 - 1 rekomendacja.)
Wartość całego dzieła będzie wynosiła: 252 000
- Utworzenie 72 materiałów szkoleniowych z zakresu rekrutacji w tym w języku rosyjskim;
- Przygotowanie 36 zestawów testów kontrolnych z zakresu rekrutacji;
Rodzaj umowy: Umowa o dzieło
Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata
Wartość całego dzieła będzie wynosiła: 162 000
-wykonanie 72 zdjęć za pomocą różnych aparatów fotograficznych;
-wykonanie 72 prac retuszerskich i wykończeniowych zdjęć;
-przygotowanie 72 odbitek i powiększeń wykonanych zdjęć
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
Analityk finansowy - Specjalista ds. tworzenia biznes planów
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji z właścicielami startupów z zakresu rentowności, planowania budżetu, prognozowania wyników finansowych, kontroli kosztów, analizy rentowności produktu, sposobów finansowania, wdrożenie we współpracę z działem księgowości;
Indywidualna ewaluacja i audyt dotychczasowych działań finansowych beneficjentów;
Pomoc w budowaniu finansowego modelu biznesowego i uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego;
Projektowanie, realizacja i ewaluacja szkoleń z powyższych zakresów;
Reprezentowanie Fundacji na prestiżowych eventach marketingowych i startupowych;
Wsparcie i ewaluacja projektów Fundacji;
Wsparcie Działu Startup Media w bieżących zadaniach
Projektowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wszystkich projektów i eventów Fundacji (w tym m.in. portali MyLektor, Twój-Biznes, Twoja Firma, Biznes Zone);
Monitoring mediów i Internetu. Analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój dla Fundacji i podległych pod nią podmiotów;
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych wskazanych przez Fundację (Facebook, Instagram, LinkedIn);
Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, rozwój stron internetowych projektów Fundacji, m.in. przygotowywanie tekstów i grafik;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji w/w zadań oraz aktywne poszukiwanie wydarzeń, na których Fundacja może promować swoje działania;
Analiza i ewaluacja działań promocyjno-marketingowych, raportowanie wyników;
Organizacja wydarzeń i spotkań w tym koordynacja zapisów uczestników, ewaluacja, podsumowanie, stworzenie relacji na potrzeby mediów;
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji zatrudnienia beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegie
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji pobytu beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegiem
Udzielanie informacji beneficjentom Fundacji i ich pracownikom na temat wyżej wymienionych procedur
Szukamy partnerki / partnera na stałe, nie jednorazowej przygody 🤞
O Pracy:
Praca dodatkowa 3-4 razy w miesiącu w godzinach 16:-00 - 21:00 z możliwością pracy stałej na pełny etat
Prowadzenie wydarzeń w grupie 20-50 osób
Każda impreza to 4,5 godziny pracy, 30 min wysyłania sms, 60 min przygotowanie sali, 90 min imprezka, 30 min posiadówka, 60 min pracy w roli kupidyna przy rozsyłaniu wyników
Jeśli chcesz być członkiem naszego zespołu, daj znać dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić
Analityk finansowy - Specjalista ds. tworzenia biznes planów
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji z właścicielami startupów z zakresu rentowności, planowania budżetu, prognozowania wyników finansowych, kontroli kosztów, analizy rentowności produktu, sposobów finansowania, wdrożenie we współpracę z działem księgowości;
Indywidualna ewaluacja i audyt dotychczasowych działań finansowych beneficjentów;
Pomoc w budowaniu finansowego modelu biznesowego i uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego;
Projektowanie, realizacja i ewaluacja szkoleń z powyższych zakresów;
Reprezentowanie Fundacji na prestiżowych eventach marketingowych i startupowych;
Wsparcie i ewaluacja projektów Fundacji;
Wsparcie Działu Startup Media w bieżących zadaniach
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń ze znajomością języka rosyjskiego
Robotnicza 42A, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 05.04.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Szukamy partnerki / partnera na stałe, nie jednorazowej przygody 🤞
O Pracy:
Praca dodatkowa 3-4 razy w miesiącu w godzinach 18:00 - 21:00 z możliwością pracy stałej na pełny etat
Prowadzenie wydarzeń w grupie 20-50 osób
Każda impreza to 4,5 godziny pracy, 30 min wysyłania sms, 60 min przygotowanie sali 90 min imprezka, 30 min posiadówka, 60 min pracy w roli kupidyna przy rozsyłaniu wyników
Jeśli chcesz być członkiem naszego zespołu, daj znać dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić
Szukamy partnerki / partnera na stałe, nie jednorazowej przygody 🤞
O Pracy:
Praca dodatkowa 3-4 razy w miesiącu w godzinach 16:-00 - 21:00 z możliwością pracy stałej na pełny etat
Prowadzenie wydarzeń w grupie 20-50 osób
Każda impreza to 4,5 godziny pracy, 30 min wysyłania sms, 60 min przygotowanie sali, 90 min imprezka, 30 min posiadówka, 60 min pracy w roli kupidyna przy rozsyłaniu wyników
Jeśli chcesz być członkiem naszego zespołu, daj znać dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić
Planowanie, koordynacja i realizacja różnego rodzaju eventów firmowych, konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych
Budżetowanie i kontrola finansowa projektów eventowych
Negocjowanie umów z dostawcami oraz zarządzanie relacjami z partnerami
Tworzenie koncepcji eventów zgodnie z oczekiwaniami klientów oraz aktualnymi trendami
Nadzór nad logistyką i technicznym przygotowaniem eventów
Monitorowanie i ocena skuteczności każdego projektu, w tym analiza feedbacku. Wyjazdy służbowe do oddziałów Fundacji w całej Polsce. Wyszukiwanie ciekawych gości, którzy mogliby pojawić się na wydarzeniu
Analiza aktualnego orzecznictwa, doktryn, zmian legislacyjnych, fachowych komentarzy
samodzielne prowadzenie projektów podatkowych;
bieżąca współpraca z klientami oraz innymi zespołami;
nadzorowanie i przygotowywanie projektów komentarzy, opinii, wniosków o interpretację, pism procesowych i innej korespondencji;
analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych zdarzeń gospodarczych i proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów;
Opracowywanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, koordynacja międzybranżowa
• Wykonywanie analiz i koncepcji na potrzeby uchwalania lub zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwania decyzji o warunkach zabudowy
• Nadzór, zarzadzanie i odpowiedzialność za prowadzenie projektów, współpraca z zespołem projektowym, współpraca z klientami
Specjalista / Specjalistka ds. legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 26.02.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji zatrudnienia beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegie
Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury legalizacji pobytu beneficjentów Fundacji i ich pracowników oraz nadzór nad jej przebiegiem
Udzielanie informacji beneficjentom Fundacji i ich pracownikom na temat wyżej wymienionych procedur
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Pisanie artykułów o przedsięwzięciach podejmowanych przez StartUpy będące pod opieką Fundacji;
Przeprowadzanie wywiadów wideo z właścicielami StartUpów oraz specjalistami fundacji;
Tworzenie relacji z eventów Fundacji;
Tworzenie własnych tekstów newsowych i informacyjnych oraz redagowanie artykułów na podstawie dostępnych materiałów;
Dbałość o wysoką wartość merytoryczną i warsztatową publikacji;
Zarządzanie panelem CMS naszych stron (wordpress);
wsparcie Działu StartUp Media w bieżących działaniach, w tym: Wprowadzanie informacji o wydarzeniach na stronę internetową, koordynacja zapisów uczestników, ewaluacja, podsumowanie, stworzenie relacji na potrzeby mediów
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Analityk finansowy - Specjalista ds. tworzenia biznes planów
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji z właścicielami startupów z zakresu rentowności, planowania budżetu, prognozowania wyników finansowych, kontroli kosztów, analizy rentowności produktu, sposobów finansowania, wdrożenie we współpracę z działem księgowości;
Indywidualna ewaluacja i audyt dotychczasowych działań finansowych beneficjentów;
Pomoc w budowaniu finansowego modelu biznesowego i uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego;
Projektowanie, realizacja i ewaluacja szkoleń z powyższych zakresów;
Reprezentowanie Fundacji na prestiżowych eventach marketingowych i startupowych;
Wsparcie i ewaluacja projektów Fundacji;
Wsparcie Działu Startup Media w bieżących zadaniach
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń ze znajomością języka rosyjskiego
Aleja Tadeusza Kościuszki 2a, Śródmieście, Częstochowa
Wygasła: 20.02.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Analiza aktualnego orzecznictwa, doktryn, zmian legislacyjnych, fachowych komentarzy
samodzielne prowadzenie projektów podatkowych;
bieżąca współpraca z klientami oraz innymi zespołami;
nadzorowanie i przygotowywanie projektów komentarzy, opinii, wniosków o interpretację, pism procesowych i innej korespondencji;
analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych zdarzeń gospodarczych i proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów;
Szukamy partnerki / partnera na stałe, nie jednorazowej przygody 🤞
O Pracy:
Praca dodatkowa 3-4 razy w miesiącu w godzinach 16:-00 - 21:00 z możliwością pracy stałej na pełny etat
Prowadzenie wydarzeń w grupie 20-50 osób
Każda impreza to 4,5 godziny pracy, 30 min wysyłania sms, 60 min przygotowanie sali, 90 min imprezka, 30 min posiadówka, 60 min pracy w roli kupidyna przy rozsyłaniu wyników
Jeśli chcesz być członkiem naszego zespołu, daj znać dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić
Aleja Tadeusza Kościuszki 2a, Śródmieście, Częstochowa
Wygasła: 06.02.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Projektowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wszystkich projektów i eventów Fundacji (w tym m.in. portali MyLektor, Twój-Biznes, Twoja Firma, Biznes Zone);
Monitoring mediów i Internetu. Analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój dla Fundacji i podległych pod nią podmiotów;
Budowanie wizerunku firmy w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej oraz dostępne narzędzia promocyjne w tym prowadzenie profili na portalach społecznościowych wskazanych przez Fundację (Facebook, Instagram, LinkedIn);
Opracowanie i przygotowanie materiałów promocyjnych, rozwój stron internetowych projektów Fundacji, m.in. przygotowywanie tekstów i grafik;
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji w/w zadań oraz aktywne poszukiwanie wydarzeń, na których Fundacja może promować swoje działania;
Analiza i ewaluacja działań promocyjno-marketingowych, raportowanie wyników;
Organizacja wydarzeń i spotkań w tym koordynacja zapisów uczestników, ewaluacja, podsumowanie, stworzenie relacji na potrzeby mediów;
Opracowywanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej, koordynacja międzybranżowa
• Wykonywanie analiz i koncepcji na potrzeby uchwalania lub zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, uzyskiwania decyzji o warunkach zabudowy
• Nadzór, zarzadzanie i odpowiedzialność za prowadzenie projektów, współpraca z zespołem projektowym, współpraca z klientami
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń ze znajomością języka rosyjskiego
Gdańsk
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Analityk finansowy - Specjalista ds. tworzenia biznes planów
Aleje Jerozolimskie 123A, Ochota, Warszawa
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Prowadzenie indywidualnych konsultacji i sesji z właścicielami startupów z zakresu rentowności, planowania budżetu, prognozowania wyników finansowych, kontroli kosztów, analizy rentowności produktu, sposobów finansowania, wdrożenie we współpracę z działem księgowości
Indywidualna ewaluacja i audyt dotychczasowych działań finansowych beneficjentów;
Pomoc w budowaniu finansowego modelu biznesowego i uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego, forecastu lub planu wieloletniego
Projektowanie, realizacja i ewaluacja szkoleń z powyższych zakresów;
Reprezentowanie Fundacji na prestiżowych eventach marketingowych i startupowych;
Wsparcie i ewaluacja projektów Fundacji;
Wsparcie Działu Startup Media w bieżących zadaniach
Analiza aktualnego orzecznictwa, doktryn, zmian legislacyjnych, fachowych komentarzy
samodzielne prowadzenie projektów podatkowych;
bieżąca współpraca z klientami oraz innymi zespołami
nadzorowanie i przygotowywanie projektów komentarzy, opinii, wniosków o interpretację, pism procesowych i innej korespondencji;
analiza przepisów, interpretacji oraz orzecznictwa w celu oceny skutków podatkowych zdarzeń gospodarczych i proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów;
Młodszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń ze znajomością języka rosyjskiego
Częstochowa
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. mikroprzedsiębiorcy, studenci, bezrobotni, lektorzy),
obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi
Szukamy partnerki / partnera na stałe, nie jednorazowej przygody 🤞
O Pracy:
Praca dodatkowa 3-4 razy w miesiącu w godzinach 16:-00 - 21:00 z możliwością pracy stałej na pełny etat
Prowadzenie wydarzeń w grupie 20-50 osób
Każda impreza to 4,5 godziny pracy, 30 min wysyłania sms, 60 min przygotowanie sali, 90 min imprezka, 30 min posiadówka, 60 min pracy w roli kupidyna przy rozsyłaniu wyników
Jeśli chcesz być członkiem naszego zespołu, daj znać dlaczego to właśnie Ciebie mamy zatrudnić