Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Specjalista w Zespole ds. Kosztów i Efektywności Organizacyjnej (zastępstwo)
Elbląska 135, Rudniki, Gdańsk
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Rozliczanie faktur - weryfikacja poprawności danych związanych z realizacją prac remontowych oraz opis merytoryczny własny lub w oparciu o informacje pozyskane od Kierowników Projektów
Weryfikacja pod względem formalnym zleceń remontowych i Protokołów Odbioru Robót w odniesieniu do planu, umowy oraz wytycznych księgowo-kontrolingowych
Bieżące monitorowanie i raportowanie postępu z zaplanowanej rzeczowej realizacji prac i przydzielonego budżetu remontowego
Udział w tworzeniu planu kosztów prac remontowych (OPEX i CAPEX odtworzeniowy) w oparciu o założenia budżetowe i dane pozyskane od Kierowników Projektów
Analiza danych kosztowych, analiza jakości przygotowywanych dokumentów oraz analiza przyczyn powstawania błędów w celu podnoszenia doskonałości operacyjnej i aktualizacji instrukcji organizacyjnych
Współpraca przy opracowywaniu polskich i zagranicznych umów handlowych oraz opracowanie stosownych zabezpieczeń realizacji kontraktu
Udział w negocjacjach związanych z zawarciem umowy z kontrahentem/dostawcą/producentem krajowym bądź zagranicznym
Opiniowanie umów w aspekcie finansowym, głównie wsparcie w opiniowaniu umów zakupowych
Opiniowanie i analiza proponowanych zabezpieczeń
Obsługa produktów zabezpieczania i finansowania handlu (akredytywy, kaucje, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, inkaso dokumentowe, weksle krajowe i zagraniczne itp.)
Prace przy pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego
Współpraca z instytucjami finansowymi ( banki, firmy ubezpieczeniowe) - negocjacje i renegocjacje umów finansowych, wyjaśnianie spraw związanych z produktami zabezpieczającymi kontrakty
koordynacja współpracy z doradcami podatkowym, agencją celną, administracją skarbową, procesorami oraz podwykonawcami w zakresie zagadnień podatku akcyzowego
tworzenie wewnętrznych uregulowań i nadzór nad realizacją obowiązków mających wpływ na aspekty związane z podatkiem akcyzowym, funkcjonowaniem składu podatkowego
nadzór nad całością spraw dotyczących podatku akcyzowego i funkcjonowania składu podatkowego
współpraca z podmiotami zewnętrznymi (w tym organami administracji skarbowej) oraz komórkami organizacyjnymi RG w zakresie podatkowym
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5 brygadowym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie zmiany 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
Zobacz jak się u nas pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=VEXtEBUh0dw
wykonywanie analiz przed realizacyjnych projektów inwestycyjnych
inicjowanie i planowanie projektów inwestycyjnych skutkujących poprawą efektywności energetycznej oraz redukcją emisji CO2, w tym: analiza technologii i dostawców, prowadzenie dialogów technicznych oraz wewnętrznych uzgodnień wielobranżowych, realizacja przy wsparciu dostawców studiów wykonalności projektów wielobranżowych, przekazanie projektów do realizacji do Pionu Dyrektora ds. projektów
Systematyczna kontrola i ocena stanu technicznego infrastruktury bocznicy kolejowej w celu opracowywania potrzeb remontowych
Przygotowanie, zlecanie, nadzorowanie oraz rozliczanie prac remontowych w zakresie bocznicy kolejowej
Przygotowywanie dokumentów w celu wprowadzania zmian lub uzyskania Świadectwa Bezpieczeństwa Bocznicy
Odpowiedzialność m.in. za: sprawozdawczość do UTK, weryfikacje rejestru RINF, monitorowanie i rekomendacje zmian w Regulaminie oraz Statucie Bocznicy kolejowej w Gdańsku
Koordynator ds. Planowania i Harmonogramowania w obszarze rozwoju i projektów
Elbląska 135, Rudniki, Gdańsk
Wygasła: 04.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
tworzenie i zarządzanie harmonogramem projektu dla wszystkich faz realizacji, w tym działaniami na ścieżce krytycznej i harmonogramem przeglądu rezerw dla opóźnień harmonogramu
ustandaryzowanie procesu tworzenia harmonogramu oraz ‘krzywej S’ projektów
koordynacja i monitorowanie harmonogramów kontraktorów uwzględniająca priorytety Inwestycji
opracowywanie wytycznych planu działań naprawczych; weryfikacja harmonogramów kontraktorów
ścisła współpraca z Kierownikiem Projektu
nadzorowanie i zarządzanie ‘procesem zarządzania zmianą’ w planowaniu i harmonogramowaniu
udział w nadzorze, opracowywaniu i realizacji szkoleń i mentoringu personelu Kontroli Projektu w zakresie planowania i harmonogramowania
koordynacja audytów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie planowania i harmonogramowania
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
Zobacz jak się u nas pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=VEXtEBUh0dw
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
Zobacz jak się u nas pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=VEXtEBUh0dw
współtworzenie i aktualizacja regulacji wewnętrznych z obszaru audytu wewnętrznego
przygotowanie projektu rocznego planu audytu
przygotowanie programów zadań zapewniających, w tym zakresu przeglądu wstępnego, zakresu podmiotowego i przedmiotowego, analiza prawna, a także z wstępna ocenę ryzyk związanych z badaną działalnością i przeprowadzanie zadań zapewniających
przygotowanie zakresu zadania doradczego i uczestnictwo w pracach zespołu
kompleksowa realizacja procesu audytowego w ramach zadań zapewniających (badanie wstępne, dobór próby badawczej, przygotowanie i komunikowanie raportu końcowego, monitoring realizacji zaleceń)
przeprowadzanie analiz i współdziałanie w procesie raportowania z działalności funkcji audytu
współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi specjalistami merytorycznymi zaangażowanymi w procesy audytowe
koordynowanie prac zespołu audytowego lub aktywne współdziałanie jako członek zespołu audytowego
przeprowadzanie oceny skuteczności działania systemów, ładu korporacyjnego, zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej i zgodności z wymaganiami prawnymi i uregulowaniami wewnętrznymi
Systematyczna kontrola i ocena stanu technicznego infrastruktury bocznicy kolejowej w celu opracowywania potrzeb remontowych
Przygotowanie, zlecanie, nadzorowanie oraz rozliczanie prac remontowych w zakresie bocznicy kolejowej
Przygotowywanie dokumentów w celu wprowadzania zmian lub uzyskania Świadectwa Bezpieczeństwa Bocznicy
Odpowiedzialność m.in. za: sprawozdawczość do UTK, weryfikacje rejestru RINF, monitorowanie i rekomendacje zmian w Regulaminie oraz Statucie Bocznicy kolejowej w Gdańsku
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
Zobacz jak się u nas pracuje: https://www.youtube.com/watch?v=VEXtEBUh0dw
planowanie, przygotowanie, nadzorowanie i rozliczanie prac remontowych w branży budowlanej i sanitarnej, w tym prac projektowych
nadzór nad usuwaniem awarii infrastruktury w zakresie branży budowlanej i sanitarnej
realizacja prac związanych z przygotowaniem i nadzorowaniem prac podczas remontów postojowych, m.in. wyłożeń izolacyjnych i ogniotrwałych w urządzeniach produkcyjnych
prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych oraz zlecanie i nadzór nad usuwaniem zaleceń pokontrolnych oraz zgłoszeń BHP
wydawanie opinii branżowych do dokumentacji technicznych, kart zmiany, itp
przygotowywanie i opiniowanie zapytań ofertowych w zakresie branży budowlanej i sanitarnej
prowadzenie negocjacji techniczno – finansowych z potencjalnymi wykonawcami robót
koordynacja prac pomiędzy branżami/wykonawcami
kontrola nad jakością i terminowością oraz odbiór realizowanych prac
Systematyczna kontrola i ocena stanu technicznego infrastruktury bocznicy kolejowej w celu opracowywania potrzeb remontowych
Przygotowanie, zlecanie, nadzorowanie oraz rozliczanie prac remontowych w zakresie bocznicy kolejowej
Przygotowywanie dokumentów w celu wprowadzania zmian lub uzyskania Świadectwa Bezpieczeństwa Bocznicy
Odpowiedzialność m.in. za: sprawozdawczość do UTK, weryfikacje rejestru RINF, monitorowanie i rekomendacje zmian w Regulaminie oraz Statucie Bocznicy kolejowej w Gdańsku
Nadzór nad poprawną pracą systemów teletechniki tj.: urządzeń i sieci telefonicznej, radiowęzłowej, radiowej, przeciwpożarowej, telewizji przemysłowej, systemów kontroli włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemów ochrony obwodowej i pozostałych sieci telekomunikacyjnych
Planowanie remontów, profilaktyki modernizacji systemów
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
Zobacz jak wygląda praca na stanowisku Aparatowego: https://www.youtube.com/watch?v=3tGQpeNJjr8
wykonywanie analiz przed realizacyjnych projektów inwestycyjnych
inicjowanie i planowanie projektów inwestycyjnych skutkujących poprawą efektywności energetycznej oraz redukcją emisji CO2, w tym:- analiza technologii i dostawców,- prowadzenie dialogów technicznych oraz wewnętrznych uzgodnień wielobranżowych,- realizacja przy wsparciu dostawców studiów wykonalności projektów wielobranżowych,- przekazanie projektów do realizacji do Pionu Dyrektora ds. projektów
Dozór nad urządzeniami technicznymi podlegającymi Dozorowi Technicznemu, w myśl Ustawy o Dozorze Technicznym i w oparciu o wewnętrzne uregulowania firmy
Zlecanie, nadzorowanie i odbiór badań technicznych wraz z analizą raportów z wykonanych badań
Przygotowywanie zakresów remontowych oraz planów badań eksploatacyjnych
Udział w remontach instalacji
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej (przeważnie anglojęzycznej)
koordynowanie i nadzór nad całością tematyki ryzyka finansowego w organizacji wraz z ich identyfikacją
projektowanie i budowa modeli oceny ryzyka i analizy finansowej kontrahentów i wydawanie decyzji kredytowych
budowa i rozwój systemu informacji zarządczej w zakresie ryzyka finansowego
budowa i utrzymanie modeli scoringowych
zarządzanie ryzykiem stopy procentowej, zarządzanie ryzykiem walutowym
zarządzanie ryzykiem cenowym m.in uprawnień CO2, gazu, energii elektrycznej, ropy i produktów ropopochodnych nadzór nad procesami operacyjnymi spółki z perspektywy wpływu na księgi rachunkowe
opracowywanie wewnętrznych regulacji, polityk i procedur
Dozór nad urządzeniami technicznymi podlegającymi Dozorowi Technicznemu, w myśl Ustawy o Dozorze Technicznym i w oparciu o wewnętrzne uregulowania firmy
Zlecanie, nadzorowanie i odbiór badań technicznych wraz z analizą raportów z wykonanych badań
Przygotowywanie zakresów remontowych oraz planów badań eksploatacyjnych
Udział w remontach instalacji
Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej (przeważnie anglojęzycznej)
Koordynator i Specjalista w Biurze Audytu Wewnętrznego
Elbląska 135, Rudniki, Gdańsk
Wygasła: 16.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowanie założeń polityki oraz procedur audytu wewnętrznego w organizacji (dotyczy stanowiska koordynatora) w nowo tworzonym Biurze Audytu Wewnętrznego
opracowywanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych z obszaru audytu wewnętrznego
tworzenie Planów Audytów w organizacji
dokonywanie audytów tematycznych – planowanych i ad-hoc
kompleksowa realizacja procesu audytowego (od badania wstępnego, opracowania programu, doboru próby badawczej, po uzgodnienie raportu końcowego i monitoring realizacji zaleceń, mających na celu podnoszenie bezpieczeństwa funkcjonowania organizacji)
współpraca z zewnętrznymi i wewnętrznymi specjalistami merytorycznymi zaangażowanymi w procesy audytowe
sporządzanie raportów obejmujących: zakres audytu, identyfikacje nieprawidłowości w procesach oraz działaniach audytowanych obszarów oraz zalecenia
dokonywanie oceny skuteczności działania systemów (istniejących i planowanych do implementacji w organizacji): ładu korporacyjnego, zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej i zgodności z wymaganiami prawnymi i uregulowaniami wewnętrznymi
dostarczanie organom zarządczym oraz nadzorczym oceny funkcjonowania Rafinerii Gdańskiej poprzez systematyczną weryfikację systemów zarządzania i kontroli
koordynacja działań oraz nadzór merytoryczny nad pracownikami Biura Audytu Wewnętrznego (dotyczy stanowiska koordynatora)
Utrzymanie ruchu obiektów budowlanych w zakresie branży elektrycznej, w tym: zlecanie okresowych przeglądów infrastruktury elektroenergetycznej obiektów, pomiarów oraz usuwanie zdiagnozowanych usterek (jako obiekty budowlane należy rozumieć: budynki biurowe, budynki magazynowe, budynki sterowni technologicznych, hale warsztatowe oraz inne budynki o podobnym charakterze technicznym)
Zlecanie i nadzór nad prowadzeniem remontów oraz modernizacji w zakresie instalacji elektrycznych obiektów budowlanych
Zlecanie okresowych przeglądów, pomiarów oraz usuwanie usterek w zakresie instalacji ogrzewania elektrycznego rurociągów międzyobiektowych zlokalizowanych na terenie Rafinerii
Zlecanie okresowych przeglądów, pomiarów oraz usuwanie usterek w zakresie instalacji oświetlenia zewnętrznego dróg, placów oraz ogrodzenia terenu Rafinerii oraz Bocznicy Kolejowej
Uzgadnianie warunków zasilania placów budów oraz zasilania zapleczy firm wykonawczych, zlokalizowanych na terenie Rafinerii
Nadzór nad aktualnością istniejącej dokumentacji technicznej oraz opiniowanie i zatwierdzanie nowej dokumentacji technicznej w zakresie instalacji elektrycznych obiektów budowlanych
Tworzenie planów prac profilaktycznych oraz planów remontowych w zakresie branży elektrycznej dla w/w obiektów budowlanych
Przygotowywanie kalkulacji odpisów na należności wg MSSF9
Nadzór, koordynacja i prowadzenie tematów związanych z zajęciami wierzytelności przez komorników, US, ZUS itp
Aktualizacja, kontrola i koordynacja zmian w rejestrach środków trwałych przypisanych do odpowiednich Pionów w organizacji
Przygotowywanie procedur, instrukcji związanych z obszarem finansowym
Wsparcie działu w obsłudze elektronicznego obiegu dokumentów (opis faktur w systemie EOD)
Wsparcie w obsłudze i rozliczaniu delegacji
Konsultowanie niejasności salda kontrahentów z księgowością i kontrahentami bezpośrednio
Monitoring należności przeterminowanych i uruchamianie stosownych działań zgodnie z procedurami spółki
Wystawianie faktur, not korygujących do faktur, rejestracja not korygujących przychodzących z zewnątrz, rejestrowanie faktur zakupowych, paragonów, rachunków, biletów, itp. w systemie elektronicznego obiegu dokumentów
Przygotowywanie zestawień i elementów raportów zarządczych
Administrowanie platformami bankowości elektronicznej i produktami związanymi z bankowością np. zarządzanie kartami płatniczymi, identyfikacja masowych płatności
Inżynier Projektu w Biurze Efektywności Energetycznej
Elbląska 135, Rudniki, Gdańsk
Wygasła: 16.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wykonywanie analiz przed realizacyjnych projektów inwestycyjnych służących poprawie efektywności energetycznej
inicjowanie i planowanie projektów inwestycyjnych skutkujących poprawą efektywności energetycznej oraz redukcją emisji CO2, w tym: analiza technologii i dostawców, prowadzenie dialogów technicznych oraz wewnętrznych uzgodnień wielobranżowych, realizacja przy wsparciu dostawców studiów wykonalności projektów wielobranżowych, przekazanie projektów do realizacji do Pionu Dyrektora ds. projektów
Utrzymanie ruchu i przeprowadzanie remontów branży mechanicznej dla obszaru instalacji produkcyjnych Rafinerii, zgodnie z wymaganiami Działu Mechanicznego
Planowanie, przygotowanie i nadzór prac remontowych w branży mechanicznej na instalacjach produkcyjnych Rafinerii
Współpraca z innymi członkami Zespołu Utrzymania Ruchu w zakresie planowania, realizacji i rozliczenia robót na instalacjach rafineryjnych
Zapewnienie wsparcia technicznego dla Pionu Produkcji w podległym obszarze działania
Opracowanie polityki zarządzania integralnością mechaniczną,
Koordynacja prac związanych z implementacją przyjętej polityki integralności mechanicznej, w tym ustalenie priorytetów w zakresie wdrażania poszczególnych jej elementów
Zarządzanie procesem niezawodności urządzeń w oparciu o: monitorowanie procesu Napraw Tymczasowych; monitorowanie procesu Zarządzania Raportami Awaryjnymi; inicjowanie i monitorowanie Słabych Ogniw; inicjowanie, monitorowanie i analizy powtórnych remontów urządzeń; analizy w ramach wybranych komisji awaryjnych; inicjowanie i wprowadzanie zmian technicznych i ulepszeń – podnoszenie niezawodności
Przygotowanie i wdrażanie systemu Process Safety Management (PSM) w zakresie integralności mechanicznej
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
implementacja, utrzymanie, rozwój oraz nadzór merytoryczny nad Systemem Zarządzania Energią
prowadzenie analiz, poszukiwanie obszarów proefektywnościowych dla instalacji produkcyjnych oraz uzyskiwanie wsparcia z tytułu Ustawy o efektywności energetycznej
monitorowanie energochłonności, definiowanie oraz nadzór nad realizacją działań optymalizacyjnych
optymalizacja ekonomiczna wykorzystywanych nośników energii poprzez planowanie i bieżący nadzór nad zużyciem gazu ziemnego i paliw alternatywnych w rafinerii
rozliczanie zużycia mediów energetycznych w rafinerii oraz rejestracja danych w tym zakresie w systemie SAP ERP (moduł PP)
koordynacja procesu pozyskiwania i rozliczania uzyskanych rekompensat z tytułu wzrostów uprawnień do emisji CO2
prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z wymagań Prawa Energetycznego
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
utrzymanie i rozwój procesu rozliczania produkcji rafineryjnej dla celów finansowo-księgowych i potrzeb analitycznych
utrzymanie i administracja biznesowa systemów informatycznych wspierających rozliczanie produkcji (Bilans Masowy, Bilans Struktur i Konsola Operatora) oraz analitykę danych (Refinery Business Intelligence Portal)
zapewnienie skutecznego administrowania modułem produkcyjnym SAP ERP oraz sprawnego procesu rejestracji w tym systemie danych produkcyjnych
zapewnienie wsparcia procesu aktualizacji i pozyskiwania danych technologicznych generowanych do systemów harmonogramowania i optymalizacji produkcji
realizowanie procesu analiz efektywności ekonomicznej prowadzonych procesów produkcyjnych
realizowanie planowania i bieżącego nadzoru nad zużyciem i sprzedażą mediów pomocniczych
organizacja i prowadzenie okresowych przeglądów Zrównoważonej Karty Wyników dla obszaru produkcji rafineryjnej
koordynacja procesów inwentaryzacyjnych w rafinerii
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
administrowanie narzędziami IT wykorzystywanymi w kontrolingu (administracja modułami SAP CO i BW, portalem kontrolingowym Sharepoint wraz przepływami Nintex)
przygotowywanie i analiza raportów na cele zarządcze w zakresie kosztów MPK
tworzenie raportów i modeli analitycznych na podstawie danych z hurtowni danych oraz tabeli bazodanowych
kształtowanie systemu zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, wartościami etycznymi i standardami postępowania
współpraca z obszarem zarządzania ryzykiem korporacyjnym oraz obszarem odpowiedzialnym za działalność w zakresie regulacji zewnętrznych Grupy LOTOS S.A. w procesie identyfikacji, oceny, analizy procesu zarządzania ryzykiem
udział w sporządzaniu raportów wymaganych regulacjami wewnętrznymi, przygotowywanie oraz publikowanie materiałów informacyjnych
szkolenie pracowników, współpracowników, interesariuszy zewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykiem zgodności
monitorowanie, identyfikacja wymagań, analizowanie i ocena zgodności z wymaganiami prawnymi, w szczególności monitorowanie terminowości wdrażania nowych i zmienionych przepisów prawa odnoszących się do działalności spółek Grupy Kapitałowej LOTOS S.A
proponowanie i wdrażanie rozwiązań służących jak najsprawniejszemu eliminowaniu możliwości wystąpienia niezgodności
doradztwo oraz wsparcie kierowników komórek organizacyjnych przy realizacji obowiązków wynikających z wymagań prawnych, wsparcie w procesie usuwania niezgodności, współpraca z Biurem Prawnym Grupy LOTOS S.A
proponowanie inicjatyw na rzecz wzrostu efektywności pracy obszaru Compliance
opiniowanie umów i przedsięwzięć pod kątem regulacji podatkowych,
monitorowanie zmian przepisów podatkowych w zakresie cen transferowych i przygotowywanie projektów działań przystosowujących do zmian,
przygotowywanie opinii wewnętrznych i rekomendacji dotyczących interpretacji przepisów prawa podatkowego,
wsparcie w kalkulacji cen w transakcjach pomiędzy podmiotami powiązanymi,
wsparcie i nadzór nad realizacją wewnętrznych Procedur z zakresu cen transferowych oraz Polityki Cen Transferowych,
udział w pracach zespołów projektowych oraz współpraca z zewnętrznymi doradcami podatkowymi celem zapewnienia zgodności transakcji wewnątrzgrupowych z przepisami o cenach transferowych,
prowadzenie szkoleń i spotkań informacyjnych z zakresu cen transferowych dla pracowników Grupy Kapitałowej
zapewnienie prawidłowej pracy oraz właściwej eksploatacji systemów informatycznych,
uczestniczenie w pracach związanych z rozwojem, modyfikacjami oraz wdrażaniem systemów informatycznych oraz połączeń pomiędzy systemami,
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie eksploatacji i rozwoju systemów informatycznych,
uczestniczenie w pracach związanych z tworzeniem i obsługą specjalistycznego oprogramowania komunikacyjnego np. z wagami, urządzeniami nalewczymi,
udział w usuwaniu awarii systemów informatycznych, ustalaniu przyczyn ich powstania, opracowaniu planów modernizacji i wymiany oprogramowania użytkowego, odbiorze prac zleconych firmom zewnętrznym,
uczestniczenie w pracach związanych z konfiguracją środowisk pracy obsługiwanych programów, wykonywaniem oprogramowania wspomagającego procesy biznesowe,
opracowywanie dokumentacji i instrukcji użytkowych
nalew i rozładunek produktów naftowych do i z cystern kolejowych i autocystern
kontrola i obsługa urządzeń
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
dbanie o bezawaryjną pracę instalacji produkcyjnych, naprawa, konserwacja oraz dzienne przeglądy maszyn, urządzeń mechanicznych, urządzeń KiA
utrzymanie ruchu na czynnych instalacjach produkcyjnych: mechnik - remonty urządzeń mechanicznych (pomp, kompresorów, dmuchaw, wentylatorów, przekładni mechanicznych i ich części składowych), automatyk - przygotowywanie i prowadzenie bieżących remontów maszyn i urządzeń, serwisowanie układów pomiaru temperatury, poziomu, przepływu, montaż/demontaż aparatury, diagnostyka pętli pomiarowych
zabezpieczenie remontowe podczas procesu zatrzymywania i rozruchu instalacji technologicznych
kontrola i obsługa urządzeń instalacji produkcyjnych
nadzór nad przebiegiem procesów technologicznych
utrzymanie porządku i bezpieczeństwa na stanowisku pracy
aktywny udział w procesie szkolenia i zdawanie egzaminów stanowiskowych
praca w systemie 3 zmianowym 5-cio brygadowym w ruchu ciągłym (dwie zmiany 6-14.00, dwie zmiany 14-22.00, dwie 22-6.00, cztery dni wolnego). Grafik znany na cały rok z góry
prowadzenie projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska w ramach Grupy Kapitalowej LOTOS
współpraca z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych/obszarów biznesowych
działania employer brandingowe
organizacja praktyk i staży
realizacja działań w zakresie procesów HR: adaptacja pracowników, ocena, badania potencjału, angażowanie pracowników, programy rozwojowe, STAY Interview, Exit Interview