Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług serwisowych wykonywanymi na potrzeby administracji budynku, kontrola realizacji tych umów oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw,
organizacja łączności telefonicznej oraz innych usług telekomunikacyjnych;
prowadzenie ewidencji wszystkich składników majątku tj. środków trwałych, środków inscenizacji i pozostałych środków trwałych o charakterze wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi w Teatrze przepisami w programie Symfonia Środki Trwałe, wsparcie organizacyjne i techniczne spisów inwentaryzacyjnych;
monitorowanie stanu budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr;
przygotowywanie zestawień majątku Teatru dot. składników majątku na potrzeby ubezpieczenia;
prowadzenie spisów inwentarza wszystkich pomieszczeń użytkowanych przez Teatr i ich okresowa (minimum co pół roku) aktualizacja, w tym sprawdzanie i uzgadnianie zgodności numeracji z systemem Środki Trwałe;
gospodarka materiałowa w zakresie materiałów biurowych, tonerów oraz sprzętu ochronnego i odzieży roboczej i reprezentacyjnej oraz wyposażenia pokoju gościnnego;
monitorowanie zużycia energii cieplnej i elektrycznej oraz wody;
gospodarka odpadami, w tym: organizacja odbioru nieczystości i odpadów komunalnych, organizacja składowania i odbioru do utylizacji odpadów problemowych;
nadzór nad obsługą pokoju gościnnego Teatru;
prowadzenie ewidencji apteczek we wszystkich pomieszczeniach użytkowanych przez teatr oraz bieżąca kontrola i uzupełnianie ich wyposażenia;
prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji samochodów upoważnionych do wjazdu na miejsca parkingowe teatru oraz wydawanie pilotów do wjazdu na parking
wsparcie Kierownika Działu Koordynacji Pracy Artystycznej i Impresariatu w bieżącej działalności oraz przekazywanie na bieżąco do wglądu i akceptacji przygotowywanej dokumentacji,
wyjazdy służbowe ze spektaklami poza miejsce zatrudnienia,
poszukiwanie wszelkich możliwości udziału Teatru Ateneum w festiwalach, konkursach i innych imprezach teatralnych oraz nawiązywanie współpracy z organizatorami występów gościnnych Teatru,
negocjowanie warunków organizacji wyjazdów oraz organizowanie wyjazdów Teatru na występy i festiwale w kraju i za granicą,
przygotowywanie ofert, sporządzanie kalkulacji wyjazdów i nadzór nad ich rozliczaniem, przygotowywanie projektów umów i kontraktów, kontrola nad ich terminowym zawieraniem i realizacją w zakresie dotyczącym organizowanych występów,
zapewnienie prawidłowego obiegu informacji pomiędzy wszystkimi działami, artystami i zespołem technicznym oraz stronami zaangażowanymi w organizację występów wyjazdowych,
aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów i sponsorów,
przygotowanie i nadzorowanie wizyt technicznych przed wyjazdem Teatru,
organizacja podróży zespołu artystycznego i technicznego oraz organizacja ich zakwaterowania na wyjazdach,
organizacja transportu scenografii i sprzętu technicznego oraz zapewnienie niezbędnego zaplecza zgodnego z riderem technicznym przedstawień,
sporządzanie list osób wyjeżdżających i wystawianie poleceń wyjazdów służbowych w zakresie wyjazdów impresaryjnych,
ubezpieczanie zespołu oraz dekoracji,
koordynacja spraw dotyczących występów obcych zespołów i artystów w Teatrze jak: pozyskiwanie wiz i niezbędnych zezwoleń na pracę, zakwaterowanie, rezerwacja hotelowa, koordynacja komunikacyjna i transportowa,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru
wsparcie kierownika działu technicznego w organizacji i koordynacji pracy w podległym dziale;
terminowa realizacja planów pracy w zakresie powierzonych spraw i zadań;
nadzór i wstępna kontrola harmonogramów pracy i prowadzenia ewidencji czasu pracy w podległych komórkach organizacyjnych;
opracowywanie riderów technicznych spektakli produkowanych w teatrze;
przydzielanie zadań i spraw podległym pracownikom oraz udzielanie wskazówek, co do sposobu ich wykonania (załatwienia), zgodnie z obowiązującymi procedurami, przepisami bhp i posiadanymi przez pracowników kwalifikacjami;
dbałość o zapewnienie właściwych i bezpiecznych warunków pracy, wyposażenie pracowników podległych w odpowiednie narzędzia, materiały, sprzęt ochrony osobistej i odzież ochronną;
troska o właściwe zabezpieczenie i ochronę mienia Teatru, racjonalne i oszczędne gospodarowanie narzędziami, materiałami i środkami finansowymi;
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Teatru;
nadzór nad prawidłowością sporządzanych lub zatwierdzanych dokumentów, właściwym i terminowym ich obiegiem;
opracowywanie planów i sprawozdań z zakresu powierzonych spraw;
przygotowywanie projektów umów i kontrola ich realizacji w zakresie dotyczącym działu technicznego;
nadzorowanie przestrzegania przez podległych pracowników obowiązujących w Teatrze przepisów i aktów normatywnych, w tym bhp i ppoż
Teatr Ateneum im. Stefana Jaracza w Warszawie poszukuje kandydatki / kandydatana stanowisko kasjera biletowego na ½ etatu, praca w godzinach popołudniowych oraz w weekendy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• prowadzenie sprzedaży w kasach biletowych Teatru;
• bezpośredni kontakt w widzami (przyjmowanie rezerwacji telefonicznych w kasie Teatru);
opracowanie projektów umów z dostawcami usług oraz zleceniobiorcami usług serwisowych wykonywanymi na potrzeby administracji budynku, kontrola realizacji tych umów oraz merytoryczna kontrola faktur w zakresie prowadzonych spraw,
organizacja łączności telefonicznej oraz innych usług telekomunikacyjnych;
prowadzenie ewidencji wszystkich składników majątku tj. środków trwałych, środków inscenizacji i pozostałych środków trwałych o charakterze wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującymi w Teatrze przepisami w programie Symfonia Środki Trwałe, wsparcie organizacyjne i techniczne spisów inwentaryzacyjnych;
monitorowanie stanu budynku i pomieszczeń użytkowanych przez Teatr;
przygotowywanie zestawień majątku Teatru dot. składników majątku na potrzeby ubezpieczenia;
prowadzenie spisów inwentarza wszystkich pomieszczeń użytkowanych przez Teatr i ich okresowa (minimum co pół roku) aktualizacja, w tym sprawdzanie i uzgadnianie zgodności numeracji z systemem Środki Trwałe;
gospodarka materiałowa w zakresie materiałów biurowych, tonerów oraz sprzętu ochronnego i odzieży roboczej i reprezentacyjnej oraz wyposażenia pokoju gościnnego;
monitorowanie zużycia energii cieplnej i elektrycznej oraz wody;
gospodarka odpadami, w tym: organizacja odbioru nieczystości i odpadów komunalnych, organizacja składowania i odbioru do utylizacji odpadów problemowych;
nadzór nad obsługą pokoju gościnnego Teatru;
prowadzenie ewidencji apteczek we wszystkich pomieszczeniach użytkowanych przez teatr oraz bieżąca kontrola i uzupełnianie ich wyposażenia;
prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji samochodów upoważnionych do wjazdu na miejsca parkingowe teatru oraz wydawanie pilotów do wjazdu na parking