Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie odpowiedniej organizacji i nadzoru nad bieżącym postępem prac w projektach i realizacjach w odniesieniu do klienta lokalnego i międzynarodowego;
Rejestracja postępów prac;
Organizacja i udział w spotkaniach projektowych w zakresie i języku uzgodnionym z klientem;
Przygotowanie i opracowanie dokumentacji przesyłanej do klienta;
Czynny udział w tworzeniu dokumentacji projektowej, znajomość poszczególnych projektów oraz mechanizmów wycen;
Prowadzenie szkoleń w zakresie wdrażanych systemów;
Bieżąca weryfikacja środków komunikacji teleinformatycznej (mail, systemy ticketowe etc.) celem reakcji na zapytania, incydenty, zdarzenia;
Organizacja obsługi zapytań, incydentów i zdarzeń, delegacja zadań;
Przygotowanie dokumentacji do realizacji pozyskiwanych projektów: Wnioski o dofinansowanie, Studium Wykonalności;
Organizacja i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem, rejestracją postępów prac, dokumentacją działań zespołów projektowych w ramach poszczególnych dofinansowań;
Opracowanie i przygotowanie dokumentacji na potrzeby poszczególnych Jednostek Pośredniczących;
Obsługa procesu komunikacji z Jednostkami Pośredniczącymi w tym obsługa systemów (np. SL2014, SOWA itp.);
Terminowe przygotowanie dokumentacji na potrzeby rozliczeń projektu (np. wnioski o płatność);
Nadzór nad formalną realizacją zapisów we wnioskach o dofinansowania i studium wykonalności;
Nadzór nad formalną obsługa projektów w zakresie finansowym, kadrowym i merytorycznym w trakcie trwania i podczas okresu trwałości projektów;
Koordynator serwisu HVAC wentylacji i klimatyzacji
Wrocław
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Organizowanie i koordynowanie pracy ekip serwisowych na terenie Polski i Niemczech (planowanie i zlecanie przeglądów oraz przyjazdów awaryjnych, kontrola wykonywania zadań stosownie do potrzeb zgłaszanych przez klientów),
Sporządzanie kosztorysów i ofert oraz sprawowanie nadzoru inżynierskiego nad naprawami awaryjnymi i modernizacjami systemów HVAC,
Rozwiązywanie problemów technicznych w zakresie branży HVAC,
Zaopatrywanie pracowników w materiały eksploatacyjne oraz części zamienne,
Wykonywanie comiesięcznych rozliczeń serwisów,
Aktywne budowanie i podtrzymywanie relacji serwisowych z klientami,
Stała współpraca z pozostałymi działami firmy (m.in. dział automatyki, dział księgowości i zakupów),
Analiza parametrów serwisowych w celu wdrażania kolejnych usprawnień w dziale